מצאו את הספקים המומלצים ביותר
mitformit
להמשך גלישה באתר

24 שעות של חגיגה טהורה - החתונה של מאי ואסף

לא כל יום יוצא לנו לשמוע על חתונה של זוג ששובר את החוקים, המוסכמות והתבניות עם חתונה יוצאת דופן, אבל כשזה קורה - אנחנו לא יכולים להתעלם מזה.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
22.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
24 שעות של חגיגה טהורה - החתונה של מאי ואסף
מהירות:
מאי ואסף הם זוג שבחר בקונספט ייחודי לחתונה שלהם, והפכו אותה לאירוע של 24 שעות שלמות, דבר שהוליד חוויה בלתי נשכחת גם להם וגם לאורחים.

"מאי ואסף הם זוג שבחר בקונספט ייחודי ביותר לחתונה שלהם, והפכו אותה לאירוע של 24 שעות שלמות" | תמונה: תום סיימון

אחרי 15 שנים של זוגיות, הגיע הזמן לחגוג כמו שצריך

הסיפור של מאי ואסף התחיל בתקופת התיכון. במשך 15 שנים הם גדלים אחד לצד השניה, ולכן היה ברור לשניהם שאת האהבה שלהם הם עומדים לחגוג בענק. בנוסף, אסף הוא די ג'יי מוביל בעולם האירועים ואחד מהבעלים של חברת "פפריקה מוסיקה", והידע והניסיון שלו עזרו להם לגבש את הקונספט המושלם לאירוע: "הרעיון התחיל מחיפוש מקום וקונספט לאירוע, כי רצינו שהאירוע שלנו יהיה שונה ומיוחד. גם למשפחות והחברים שלנו היה ברור שנעשה אירוע שונה מהרגיל, והייתה ציפיה גדולה לקראתו. העובדה שהחלטנו להתחתן בתקופת הקורונה נכנסה כמשתנה מתערב לכל העניין - אם בהתחלה הייתה מחשבה לעשות חתונה מצומצמת בחו"ל ולהטיס כמה חברים לבית מלון מפנק, עם הזמן הבנו שהרעיון הזה לא ממש ריאלי. החלטנו שאנחנו רוצים לקחת מקום שיוכל להכיל אירוע מתמשך, מתוך מחשבה שזו תהיה חוויה חד פעמית לנו ולאורחים".

״החלטנו שאנחנו רוצים לקחת מקום שיוכל להכיל אירוע מתמשך, מתוך מחשבה שזו תהיה חוויה חד פעמית לנו ולאורחים״החלטנו שאנחנו רוצים לקחת מקום שיוכל להכיל אירוע מתמשך, מתוך מחשבה שזו תהיה חוויה חד פעמית לנו ולאורחים" | תמונה: תום סיימון
להתחיל להניע חתונה בסדר גודל כזה ובקונספט ייחודי כל כך זו משימה לא פשוטה - משימה שהיה צריך לפצח בעדינות ובחוכמה: "התחלנו לחשוב על סגירת בית מלון קטן או איזשהו מתחם צימרים לאורחים, אבל קיימים מעט מאוד מקומות כאלו בארץ שיכולים לאכלס את כמות האורחים שרצינו להלין ולארח. בסופו של דבר גילינו את מלון 'פרא' - פנינה יפהפיה ברמת הגולן. במלון ישנן 27 סוויטות, שטח גדול ובריכה יפהפיה, והוא בין הבודדים בארץ שענו על הציפיות והדרישות שלנו. לצד המלון סגרנו עוד כמה צימרים בסביבה, ויחד נוצר סידור מצוין עבור כל מי שרצה להשאר לישון ולחגוג איתנו לאורך כל האירוע".

״לצד המלון סגרנו עוד כמה צימרים בסביבה, ויחד נוצר סידור מצוין עבור כל מי שרצינו שיישאר לישון ולחגוג איתנו לאורך כל האירוע״״לצד המלון סגרנו עוד כמה צימרים בסביבה, ויחד נוצר סידור מצוין עבור כל מי שרצינו שיישאר לישון ולחגוג איתנו לאורך כל האירוע״ | תמונה: תום סיימון

מעטפת האירוע, בחירת הקונספט והירידה לפרטים הקטנים

לאחר הבחירה במלון, הגיע הרגע להשלים את התמונה כולה. בסופו של דבר, קונספט של חתונת 24 שעות דורש מחשבה הדוקה ומושכלת על כל פרט ופרט, החל מהארוחות ועד למסיבות: "הפקה מהסוג הזה דורשת הרבה מאוד שיחות, הכנות ותיאומים. בנינו את כל התמהיל הזה יחד עם מפיק האירועים עידו אדמון שניצח על כל החוויה מ-א' ועד ת'. בנוסף, החלטנו שאת טקס החתונה אנחנו רוצים לערוך בנפרד, בצורה מצומצמת ואינטימית עם המשפחות והחברים הקרובים".

"החלטנו שאת טקס החתונה אנחנו רוצים לערוך בנפרד, בצורה מצומצמת ומאוד אינטימית עם המשפחות והחברים הקרובים" | תמונה: תום סיימון

האירוע שבו זמן האיכות עם המשפחות והחברים נמצא במקום הראשון

התיאומים, ההכנות, הפגישות, הטלפונים - הכל התכנס לכדי האירוע הגדול. כדי להגיע אליו באווירה רגועה ונעימה, הוזמנו המשפחות של מאי ואסף למלון כבר בערב שלפני האירוע: "המלון קיבל את פני המשפחות שלנו בחיוך גדול. השף המוכשר של 'פרא' ארגן ארוחת ערב מדהימה לכולנו, שתפקדה בתור יריית הפתיחה הראשונית לאירוע. המשפחות נהנו מטיפולים בספא ונוצרה אווירה כייפית שבנתה ציפיה לקראת האירוע. כבר בשלבים האלו אמרנו אחד לשני: 'איזה כיף שאנחנו נהנים ביחד כבר מעכשיו, עוד לפני שהאירוע התחיל'. זה בדיוק מה שרצינו להרגיש".

היום הראשון של האירוע התחיל בשעה 13:00 בצהריים, עם קבלת פנים קלילה וזורמת: "התחלנו בצהריים עם Cocktail Party בבריכה. ברחבת הבריכה התמקמה הדיג'אית מעיין לב ולצידה הגברה איכותית, בר קוקטיילים ייחודי ונשנושים מהטאבון. זה היה סיפתח נפלא שהכניס את כולם לאווירה של האירוע, ובשעה 16:00 התפזרנו לחדרים כדי לנוח ולהתארגן. צוות המלון דאג לחלוקת החדרים בצורה מאורגנת ומסודרת. בשלב הזה אסף ואני התחלנו להתארגן, כשלאורך כל הזמן היינו יחד, בידיעה שכל החברים שלנו נמצאים סביבנו בחדרים הסמוכים, שמענו מוזיקה, והאווירה הייתה בדיוק מה שחלמנו".

"היום הראשון של האירוע התחיל בשעה 13:00 בצהריים, עם קבלת פנים קלילה וזורמת: "התחלנו בצהריים עם Cocktail Party בבריכה״ | תמונה: תום סיימון
"כבר בשלבים האלו אמרנו אחד לשני: 'איזה כיף שאנחנו נהנים ביחד כבר מעכשיו, עוד לפני שהאירוע התחיל'. זה בדיוק מה שרצינו להרגיש" | תמונה: תום סיימון
״לאורך כל הזמן היינו יחד, בידיעה שכל החברים שלנו נמצאים סביבנו בחדרים הסמוכים, שמנו מוזיקה, והאווירה היתה בדיוק מה שחלמנו לעצמנו״״לאורך כל הזמן היינו יחד, בידיעה שכל החברים שלנו נמצאים סביבנו בחדרים הסמוכים, שמנו מוזיקה, והאווירה היתה בדיוק מה שחלמנו לעצמנו״ | תמונה: תום סיימון
בזמן הארגונים, שטח המלון שינה את פניו מן הקצה אל הקצה, ורבים הם אנשי ההפקה והצוות שעמלו כדי להקים את אזור החתונה מאפס, הכל בניצוחו של המפיק - שגרם לדברים לקרות בצורה חלקה ומיטבית: "שטח האירוע הוא החלק האחורי של המלון, ולכן הארגון שלו היה רחוק מהעין. עשרות אנשי צוות עבדו כדי להציב את כל הציוד במקום, ובשעה 19:30, כשכולנו התכנסנו לחלק הבא של האירוע, השטח היה מאורגן בצורה מדהימה. לחלק הזה הצטרפו אורחים נוספים, כך שבסופו של דבר נכחו באירוע שלנו כ-260 אורחים. האוכל באירוע הוגש מתחילתו ועד סופו, כדי לאפשר לאורחים שלנו ליהנות מהאוכל בכל שלב שירצו. האוכל שהוגש על ידי קייטרינג 'מרינדה' היה יוצא דופן ומושקע מאוד - החל מדגים נאים ועד בשרים מעולים. לשמחתנו, קיבלנו פידבקים מדהימים על האוכל. כחלופה לטקס החופה שאותו כבר ערכנו, התכנסנו להרמת כוסית בשעה 21:30 ואחריה התחילה המסיבה שבה תיקלט די ג'יי צאלון. לאורך האירוע שלנו ניגנו מספר דיג'ייז מעולים של ׳פפריקה מוסיקה׳ שהרקידו את האורחים עם מגוון מוסיקלי רחב. בשעה 00:00 עברנו ל"אפטר" בבריכה לצליליו של די ג'יי ענוג סומך, וכמובן עמדת אפטר פארטי מפנקת למי שעדיין נותר רעב. החגיגות נמשכו עד השעות הקטנות, ב-3 וחצי עלה דיג'יי קורנוב שניגן מוסיקת טכנו, והרים לאחרוני האורחים כמעט עד הזריחה".

״בזמן הארגונים, שטח המלון שינה את פניו מן הקצה אל הקצה, ורבים הם אנשי ההפקה והצוות שעמלו כדי להקים את אזור החתונה מאפס״״בזמן הארגונים, שטח המלון שינה את פניו מן הקצה אל הקצה, ורבים הם אנשי ההפקה והצוות שעמלו כדי להקים את אזור החתונה מאפס״ | תמונה: תום סיימון
לאורך האירוע שלנו ניגנו מספר דיג'ייז מעולים של ׳פפריקה מוסיקה׳ שהרקידו את האורחים עם מגוון מוסיקלי רחב״לאורך האירוע שלנו ניגנו מספר דיג'ייז מעולים של ׳פפריקה מוסיקה׳ שהרקידו את האורחים עם מגוון מוסיקלי רחב״ | תמונה: תום סיימון

בראנץ' קלאסי וצ'ילאווט תחת השמש: היום השני

בתיאום עם המלון ואחרי לילה של שינה טובה (לכאורה), הוגשה לזוג ולאורחים ארוחת בראנץ' מפנקת: "הבראנץ' החל סביב שעה 11:00 וזימן לנו אפשרות לפגוש שוב את האנשים הכי קרובים אלינו שנשארו לישון במלון או בסביבתו. זו היתה מעין סגירת מעגל לראות שוב את האורחים ולעכל ביחד איתם את הלילה שעברנו. אחרי הבראנץ' המשכנו יחד עם האורחים לבריכה, כשמוסיקת צ'יל נעימה התנגנה ברקע, והייתה לנו הזדמנות להגיד תודה באופן אישי לכל אחד ואחת מהנוכחים. זה היה קלוז'ר יפהפה לאירוע ורגע מאוד משמעותי בשבילנו. במבט לאחור, כל בחירה שעשינו הייתה הכי מדויקת עבורנו".

״אחרי הבראנץ' המשכנו יחד עם האורחים לבריכה, כשמוסיקת צ'יל נעימה התנגנה ברקע... זה היה קלוז'ר יפהפה לאירוע ורגע מאוד משמעותי בשבילנו״״אחרי הבראנץ' המשכנו יחד עם האורחים לבריכה, כשמוסיקת צ'יל נעימה התנגנה ברקע... זה היה קלוז'ר יפהפה לאירוע ורגע מאוד משמעותי בשבילנו״ | תמונה: תום סיימון

הכל מתחיל ברגע אחד של תעוזה

ההשראה מהחתונה של מאי ואסף היא אינסופית, והיא לא היתה יכולה להתקיים באופן הזה ללא תעוזה, יצירתיות וחופש בחירה: "אנחנו מציעים לכל זוג שמתחתן לחלום, לפנטז ולחשוב מה מתאים לו באופן אישי. תשקיעו בלהבין מה יעשה לכם הכי כיף, וממה אתם הכי תהנו באירוע מבלי לרצות אחרים. הרבה פעמים זוגות נכנסים לתבנית מסוימת בכל הנוגע לאיך תיראה החתונה שלהם, אבל אנחנו החלטנו לשים את עצמנו במרכז ולהבין איך אנחנו עושים מהדבר הזה חוויה שנכנסת לתוך תיבת חוויות מאוד מיוחדות, שלא דומות לשום דבר אחר. כשחושבים בצורה הזו אפשר לקבל הרבה מעבר לחתונה, כי אנחנו משאירים את הדפוסים, המוסכמות והתבניתיות מחוץ לתמונה".

ובנימה אישית - מאי ואסף, אחרי חגיגות החתונה המדהימות, כל מה שנותר לנו זה לאחל לכם אושר, חוויות והמשך זוגיות מדהימה!

הספקים והחברים המדהימים שהיו אחראים על כל הטוב הזה:
הפקה - עידו אדמון - חווית חתונה אחרת
Dj's - "פפריקה מוסיקה"
צילום סטילס - תום סיימון
קייטרינג - "מרינדה"
בר - "אסקו בר"
עיצוב - עדי צימבליסטה, "קרולינה עיצובים"
איפור ושיער - קשת חקון
תאורה והגברה - "סאונד קורן"
שמלות - ויוי בלאיש

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?