מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

החתונה שלכם הולכת לעלות פחות: כך תמצאו את הדילים הטובים בתוך ים המבצעים של החודש הקרוב

בלאק, וויט, סייבר… גם אתם כבר מבולבלים מכל ימי הקניות השונים? מה כדאי לקנות, איפה הסיילים הכי שווים לחתונה ומתי - הכל ממש כאן לפניכם

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
2.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
החתונה שלכם הולכת לעלות פחות: כך תמצאו את הדילים הטובים בתוך ים המבצעים של החודש הקרוב
15
15
מהירות:
הפקה וניהול אירועים - החתונה שלכם הולכת לעלות פחות: כך תמצאו את הדילים הטובים בתוך ים המבצעים של החודש הקרובתמונה: גרייס - Grace
כל שנה בסביבות נובמבר העולם נכנס לסחרור סיילים מטורף. בלאק פריידי, סייבר מאנדי, שופינג איי אל ועוד שמות משונים לימי מכירות מרוכזים קופצים עלינו מכל סטורי, פרסומת טלויזיה או שלט חוצות. עם קצת הערכות והכוונה, החתונה שלכם יכולה לעלות (הרבה) פחות. בדיוק בגלל זה ריכזנו במקום אחד מידע על כל התאריכים האלה, למה כל כך כדאי לחכות להם, מה כדאי לקנות בהם לקראת החתונה, מתי ואיך להיערך לכך בהתאם. מוכנים? #התחלנו

הפקה וניהול אירועים - החתונה שלכם הולכת לעלות פחות: כך תמצאו את הדילים הטובים בתוך ים המבצעים של החודש הקרוב

שופינג איי אל - 6-7 בנובמבר

את עונת הקניות פותח דווקא השוק הישראלי. איך זה עובד? חנויות פה בארץ מציעות הנחות משמעותיות על מגוון מוצרים (בחנויות הפיזיות ובאונליין). החל מחנויות בגדים וקוסמטיקה, דרך חפצי נוי ועיצוב ועד לתכשיטים. הרעיון הוא לעודד אותנו לקנות פה בארץ ולתרום בכך למשק (לדעתנו אגב, אלה סיבות מעולות לנצל את היומיים האלה!). 

מה אפשר וכדאי לקנות לחתונה? אביזרי עיצוב למקום האירוע, תכשיטים של שלומית אופיר, ביגוד משלים (זה הזמן לחפש חזייה טובה, תחתונים ללא תפר, בייבידול התארגנות), מוצרי קוסמטיקה מפנקים ללפני החתונה, אודם אדום של מאק ומתנות שונות (למשל למלוות).

הצטרפו לקהילה שלנו והיו מעודכנים בדברים השווים שאפשר לקנות לחתונה בשופינג איי אל.

תכשיטים לחתונהתכשיטים לחתונה | תמונה: שלומית אופיר
זה הזמן להצטייד באודם אדום...זה הזמן להצטייד באודם אדום... | תמונה: MAC

יום הרווקים הסיני - 11 בנובמבר

מדובר בחג קניות שהגיע אלינו רק בשנים האחרונות. אמנם מדובר באירוע שחוגג רווקות (ומסומל על ידי התאריך שלו שמורכב מהספרה אחד - 11.11), אבל בפועל זהו הפניניג קניות ואין שום קשר למצב המשפחתי שלכם… איפה זה מתנהל? בעיקר באתרי אינטרנט סיניים. עליבאבא ועלי-אקספרס הם דוגמא מצויינת לאתרים שמגלגלים מיליונים ביום הזה.
מה קונים? המון דברים: חלוקי התארגנות, כפכפים לרחבה, מניפות, קישוטים למסיבת רווקות, מזכרות לאורחים, אביזרי מסיבה - והכל בגרושים. לעוד רעיונות ראו קניות אונליין לחתונה

  • רגע לפני שמתחילים להעמיס את עגלת הקניות הוירטואלית - קראו בסוף הכתבה את הדגשים החשובים לקניות אונליין.
הפקה וניהול אירועים - החתונה שלכם הולכת לעלות פחות: כך תמצאו את הדילים הטובים בתוך ים המבצעים של החודש הקרובתמונה: שחר ממן

בלאק - ווייט פריידי - 29 בנובמבר

כל שנה, ביום שישי האחרון של נובמבר מצויין הבלאק פריידי - התאריך בו מתחילה רשמית בארה''ב עונת הקניות שלפני חג המולד.  ביום הזה המון מותגים וחנויות מורידים את המחירים באופן משמעותי, וכן - מדובר גם על המותגים הכי נחשבים. הבלאק פריידי מזמן הפך לשם דבר וכבר ממש לא בלעדי לארה''ב - בכל העולם הציבור מחכה ליום שישי השחור בו נהוג לערוך מכירות ענק של מוצרי חשמל, בגדים, ריהוט ועוד.

ואצלנו? לבן הוא השחור החדש! 
mitformit חוגגים זו השנה הרביעית את הווייט פריידי, בסייל מטורף שכולל ספקים שונים לחתונה במחירים שלא ניתן לסרב להם. מה-28 בנובמבר עד ה-3 בדצמבר מיטב הספקים בארץ יציעו לכם מחירים חסרי תקדים על השירות שלהם לחתונה. אלון ליבנהבקתה ביערשחר ממןלהקת אוברטוןפוקסי מיוזיקברצי צילום הם רק חלק מהספקים שיתנו לכם מבצעים חסרי תקדים עד 70% הנחה! 

לבן הוא השחור החדשלבן הוא השחור החדש
רוצים להיות הראשונים שמקבלים התראות על המבצעים בוויט פריידי? הרשמו לקהילה, קבלו עדכונים חמים על המבצעים השווים בזמן אמת, ואפילו תקבלו הזדמנות לזכות בהגרלה על פרס שווה במיוחד.

סייבר מאנדי - 2 בדצמבר

אם כל ימי הסיילים לא הספיקו לכם, לפני כמה שנים הצטרף אלינו גם הסייבר מנדיי. הוא חל ביום שני מיד לאחר הסופ"ש של הבלאק פריידי,  ובשונה ממנו, הסייבר מאנדיי הוא על טהרת הקניות אונליין. אתרים רבים ברחבי העולם מציעים הנחות משמעותיות על מוצרים ושירותים. 
אם חשבת למשל להזמין שמלת כלה באינטרנט זה לגמרי הזמן... 

מה שכן, מומלץ להתכונן לסייבר מאנדיי ולבחור מראש את המוצרים ואת האתרים מהם תרצו להזמין. למה? כי אמנם מדובר בדילים טובים אבל לא כדאי להתפזר. אתם יכולים למצוא את עצמכם מתפתים לקנות כל מני דברים שאתם לא באמת צריכים ולבזבז עליהם לא מעט. בנוסף, כדאי גם להרשם לאתרים שמצאתם, שכן אלה לרוב דורשים הרשמה על מנת לקנות ולא תרצו לפספס דיל טוב בגלל שלא נרשמתם. שימו לב שהמלאי מוגבל, כך שאם ראית את שמלת חלומותיך או את מצלמת הפולארוייד לעמדת הצילום שאת מתכננת - לא כדאי לך לחכות יותר מדי - כי יכול להיות שבעוד 3 דקות או שניות היא פשוט לא תהיה יותר.

הפקה וניהול אירועים - החתונה שלכם הולכת לעלות פחות: כך תמצאו את הדילים הטובים בתוך ים המבצעים של החודש הקרובתמונה: גרייס

חשוב! 

כשקונים אונליין יש שלושה דברים עיקריים שצריך לקחת בחשבון (נכון בעיקר ליום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי):

  1. זמן משלוח - מדובר בתקופה בה כולם קונים אונליין ומערך הדואר קורס. חבילות עלולות להיתקע המון זמן בדרך ולכן אם זמן המשלוח ארוך או גבולי עבורכם, אין טעם להזמין.
  2.  מיסים בהזמנות מחו"ל - הקפידו שלא להזמין בסכומים גבוהים מ-75 דולר בכל פעם, אחרת תצטרכו לשלם מיסים וחבל (יש מקומות שמקפידים יותר ויש שפחות, אבל בגדול, לא שווה לחרוג אפילו בסנט ולקחת את הסיכון). הטריק? להזמין משני משתמשים שונים [לפעמים תצטרכו גם לתת כתובת שונה - למשל של ההורים כדי שלא יאחדו לכם את ההזמנה].
  3. טיימינג זה עניין של תזמון - בגלל הפרשי השעות לא כדאי להתמהמה כשרואים דיל טוב. מצאתם? תקנו! [זו הסיבה אגב, שגם המלצנו להיערך מראש עם רשימה]. יכול להיווצר מצב שתראו מוצר שאהבתם, תחליטו להזמין בערב כשתהיו בבית - אבל עד אז  המוצר או השירות שבחרתם כבר לא יהיו במבצע כי במדינה בה הם נמכרים עבר יום…

קחו לכם רגע ורשמו את כל המוצרים והשירותים שעוד חסרים לכם לחתונה. נצלו את הימים הקרובים בחיפוש אחר החנויות שמציעות את מה שאתם מחפשים ועקבו אחרי העדכונים שלנו. 
להרשמה לקהילה ולעדכונים שוטפים על המבצעים החמים לחצו כאן

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
שף רוסלן -הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
הטבה מיוחדת לחיילים ומילואים
שימוש במתחם אירועים מאובזר ללא עלות
שימוש במתחם אירועים מאובזר ללא עלות
76.8K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת