מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מהרגע הראשון הרגשנו בבית: החתונה של דנה ואיתמר ב'בית' ברעננה

בשנים האחרונות, בחסות ההגבלות שהקורונה והמלחמה הביאו עמן, זכינו לראות הרבה חתונות אינטימיות. אז נכון, חלק מאיתנו מעדיפים את הביג דיי שלהם גדול ורועש, אבל יש זוגות שדווקא חתונה אינטימית שהיא סופר 'פיין', עושה להם את זה הרבה יותר. כאלו הם האורחים שמתארחים אצלנו בבלוג: דנה ואיתמר המתוקים, שבחרו להתחתן ב'בית' ברעננה, חלל אירועים אורבני המשלב גן ענק, טבעי ופסטורלי.

אולמות אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
5.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מהרגע הראשון הרגשנו בבית: החתונה של דנה ואיתמר ב'בית' ברעננה
15
15
מהירות:
רגע לפני שנספר מה מיוחד במקום בו בחרו להתחתן, נחזור לימי ההיכרות הראשונים.
השניים נפגשו בבסיס בו שירתו, שם הכל התחיל. איתמר ביקש מדנה ללמד אותו גיטרה, ולאחר מכן הפתיע אותה בסרנדה של אהבה. דנה נשבתה בקסמו, והשניים הפכו לזוג רשמי לכל דבר, ועברו יחד חוויות מרגשות: צבא, הטיול שאחריו וכמובן תקופת האוניברסיטה.

הצעת הנישואין התקיימה לאחר 7 שנות זוגיות(!), במועד הכי לא צפוי: יום ההולדת של אחותה של דנה. כאשר דנה נכנסה הביתה, קיבל את פניה, מיילו, הכלב שלה, לבוש בטוקסידו שחור.

השניים הפכו לזוג רשמי לכל דבר, ועברו יחד חוויות מרגשות: צבא, הטיול שאחריו וכמובן תקופת האוניברסיטה.השניים הפכו לזוג רשמי לכל דבר, ועברו יחד חוויות מרגשות: צבא, הטיול שאחריו וכמובן תקופת האוניברסיטה.
שם, כשרק שניהם בסלון, הוא שלף את הטבעת והצהיר על אהבתו (איתמר, כן?🙂). 
שנה חלפה עד לחתונה. בדרך, השניים הספיקו לעבור עוד כמה חוויות שחיברו אותם זה לזו, כמו מלחמת חרבות ברזל. למרות שההמתנה היתה ארוכה, השניים מצהירים שהיא היתה לחלוטין שווה את זה. 
אנחנו איתם.

כשרק שניהם בסלון, הוא שלף את הטבעת והצהיר על אהבתו!כשרק שניהם בסלון, הוא שלף את הטבעת והצהיר על אהבתו!

חתונה ב'בית': גן עדן בלב העיר

לדנה ואיתמר היה חשוב למצוא מקום שיתאים לויז'ן שלהם: אירוע אלגנטי ויוקרתי עם המשפחה והחברים הכי קרובים. לפני שנתיים השתתפו בחתונה ב'בית' אצל חברים טובים. איתמר שהוא ה'פודי' מבין השניים, ידע מיד שאין כמו בבית (: והתלהב מהאוכל המושקע שהוגש במקום.

"כשהגענו לסגור מקום לחתונה, ראינו שלושה מקומות שונים", מודה דנה, "אבל רק ה'בית' עשה לנו את זה. הנראות המהממת של המקום, האינטימיות והיחס החם של הצוות. לנו הוא הרגיש כמו בית, ממש הויז'ן של מקום החלומות שלנו".

ה'בית' הוא חלל אירועים אורבני, פיסת גן עדן בלב העיר רעננה. עץ זית ועצי תות, בוסתן הדרים וניחוח פרחים מקבלים את פני האורחים, וכאשר הם פוסעים פנימה לתוך אולם האירועים, אי אפשר לפספס את השיק והסטייל האורבני.

אירוע אלגנטי ויוקרתי עם המשפחה והחברים הכי קרובים. צילום: Set | סט - צילום אירועיםאירוע אלגנטי ויוקרתי עם המשפחה והחברים הכי קרובים. צילום: Set | סט - צילום אירועים | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני
"רק ה'בית' עשה לנו את זה". צילום: Set | סט - צילום אירועים | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני

חווית אירוע אישית ומאירת פנים

היופי האמיתי של הבית, מחדדת דנה, לא טמון בעיצוב המקורי, אלא בנישה אחרת לגמרי. 
דנה מנסה לחדד את המייחד את 'הבית' ממקומות אחרים שראתה, ומסכמת את היתרון במשפט אחד:
בבית חווינו חווית אירוע אישית ומאירת פנים, עם מחשבה על כל פרט. "הרגשנו שהאירוע שלנו היה 'הבייבי' של הצוות, הם פשוט ליוו אותנו, מהפרט הראשון ועד לפרט האחרון". 

"בבית חווינו חווית אירוע אישית ומאירת פנים, עם מחשבה על כל פרט". צילום: Set | סט - צילום אירועים | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני

עסקת חבילה מדהימה: הכל כלול

כבר מהפגישה הראשונה, הצעת המחיר ברורה לגמרי: בלי משחקים, כנה ואמיתי, משלמים בדיוק על מה שמקבלים. מחיר המנה כולל בתוכו כל כך הרבה דברים: בר אלכוהול איכותי, בר קוקטיילים, הגברה ותאורה, חברת דיג'יי, עיצוב למקום, חופה מעוצבת, מסעדת שף עם נגיעה אישית בשילוב חומרי גלם סופר איכותיים ומפיקה צמודה שמלווה את הזוג, והכל ב'בית'- כלול בתוך המחיר".

המקום התאים בול ל-250 האורחים שהוזמנו, והשניים התלהבו מכך שקיבלו מקסימום תמורה בעד האגרה: הכל כלול במחיר המנה, למעט צלם ורב מחתן. כך זוגות שמתחתנים במקום זוכים לשקט נפשי, עם מינימום כאבי ראש. 

זוגות שמתחתנים במקום זוכים לשקט נפשי, עם מינימום כאבי ראש.זוגות שמתחתנים במקום זוכים לשקט נפשי, עם מינימום כאבי ראש. | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני
"מנהלת האירוע שלנו, עמית, הכינה אותנו מראש למה שיהיה ביום האירוע: מהיכן נכנסים, איך הולכים לחופה, מתי מורידים את ההינומה וכן הלאה. הרגשנו עטופים ובטוחים. למרות שהחתונה התקיימה בתקופה לחוצה מבחינתי", משתפת דנה, "תקופת המבחנים של האוניברסיטה, ב'בית' ידעו איך להפוך את הלימון ללימונדה, ולא הרגשתי שום קושי".

סיפתח מושלם לחתונה

לאחר שהזוג הגיע למקום, עמית מנהלת האירוע, ליוותה אותו לחדר חתן כלה נקי ומסודר, שהוכן במיוחד עבורו והגישה לשניים אוכל ושתיה. דנה משתפת: "קיבלנו את התחושה שהזמן קפא מלכת. הצלחנו לעצור, לאכול ולהנות, והצוות מסביב דאג לכל מה שצריך".

"הצוות מסביב דאג לכל מה שצריך". צילום: הממגנטת | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני
בקבלת הפנים עצמה, הצוות במקום דאג שהאורחים ירגישו בבית (לנו עדיין לא נמאס ממשחק המילים 🙂) שולחנות העץ נערכו בטוב טעם והמנות, הקוקטיילים ובר האלכוהול המתינו לאורחים בהתרגשות. פרט לכך, המקום היה עטוף במקרני חום, שהנעימו את האווירה החורפית. 

הצוות במקום דאג שהאורחים ירגישו *בבית*.הצוות במקום דאג שהאורחים ירגישו *בבית*. | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני

ריאה ירוקה בלב אזור אורבני

גן האירועים הבית הוא גן עדן של טבע ירוק, הכולל כמה פינות חמד ייחודיות: גינת תבלינים, גינת עצי תות מרהיבה, בוסתן של עצי הדר, מפל מים חבוי, בריכת דגים אקולוגית ופינת נדנדות קסומה על משטחי מדשאות מוריקות. בוסתן עצי ההדר, מסתבר, הוא רק תפאורה לבר הקוקטיילים המרשים המסתתר בפנים, בו מכינים המיקסולוגים המומחים של הבית, יינות, קוקטיילים ובירות בוטיק ישראליות, לעיני האורחים (כן, גם זה כלול במחיר).

כל היופי של הטבע, בנוחות של המזגן

לרשות המתחתנים עומדת חופת גזיבו מושקעת, העטופה צמחיה טבעית. וגולת הכותרת: בליבו של האולם, שוכן עץ זית היסטורי בן למעלה מ- 780 שנה (!), שמשדרג לגמרי את החוויה. חלל האירועים עצמו הינו מתחם שקוף עם חלונות ענק המשקיפות על כל הגן, כאשר החלונות מכניסים את הטבע פנימה למתחם בכל חודשי השנה. חשוב להדגיש שנכון להיום אין אף גן אירועים בשרון (עד 250 אורחים), עם כזו גינה ענקית וטבעית המחוברת לקרקע. כך האורחים יכולים להנות מכל היופי הפסטורלי של הטבע, בנוחות של המזגן.

בליבו של האולם, שוכן עץ זית היסטורי בן למעלה מ- 780 שנה (!). צילום: יריב כהןבליבו של האולם, שוכן עץ זית היסטורי בן למעלה מ- 780 שנה (!). צילום: יריב כהן | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני

חתונה היא אירוע של פעם בחיים. חופה, לאו דווקא

גם טקס החופה, כיאה לזוג צנוע כמו דנה ואיתמר, היה אינטימי במיוחד. לדנה ולאיתמר היה חשוב שהטקס יהיה סנטימנטלי ובעל משמעות אישית, ושיותר מכל ישקף אותם ואת סגנון חייהם.
דנה ואיתמר ערכו את טקס החופה בפעם השניה (הפעם הראשונה היתה בתחילת המלחמה, כאשר ערכו טקס חופה בלבד, כי חופה לא דוחים). השניים עמדו מתחת לחופה פעם נוספת, כשהם מלווים ברב אוראל בן ארוש. במהלך הטקס הקריאו דנה ואיתמר הקריאו זה לזה קטעים מרגשים, ואי אפשר היה לפספס את האושר בעיניים.

אי אפשר היה לפספס את האושר בעיניים.אי אפשר היה לפספס את האושר בעיניים.

ריקודים ומוזיקה OUT, אורחים IN

הדיג'יי שם ברחבת הריקודים מוזיקה מזרחית מקפיצה, אך הזוג ביקש שהריקודים יהיו בחוץ, כדי לא להפריע למבוגרים לשבת בפנים ולדבר בנחת. שוב, ב'בית' באו לקראתם, ואחרי הסולו האינטימי של דנה ואיתמר, הריקודים עברו החוצה. "החברות של אמא שלי דיברו על זה שבועות אחרי. הן אף פעם לא היו בחתונה כזו, שאפשר לשבת ולשוחח בכיף בלי רעשי רקע".

החתונה עצמה התקיימה בשושן פורים, והזוג הביא מסיכות ואביזרים מדליקים כדי לחלק לאורחים על הרחבה. כל אלו השלימו את האווירה הקלילה והכיפית.

ריקודים ומוזיקה OUT, אורחים IN. צילום: Set | סט - צילום אירועיםריקודים ומוזיקה OUT, אורחים IN. צילום: Set | סט - צילום אירועים | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני
צילום: Set | סט - צילום אירועיםצילום: Set | סט - צילום אירועים | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני

בלטה במיוחד באירוע

שמלת הכלה הקלאסית ההורסת של דנה, שמצד אחד גרמה לה להרגיש הכי בנוח, ומצד שני גנבה את ההצגה.

צילום: Set | סט - צילום אירועיםצילום: Set | סט - צילום אירועים

טיפ לסיום מדנה ואיתמר:

"מהחתונה שלכם, האורחים לא יזכרו בדרך כלל את העיצובים על השולחנות, אלא את האווירה, שמורכבת בעיקר מהאוכל במקום, השירות, הנראות, שמחת החיים והמוזיקה. לכן, בבחירת הלוקיישן, תנו לאווירה את מירב הפוקוס. בזכות הירידה לפרטים הקטנים והליווי העוטף שנתנו לנו בבית, האורחים שלנו התלהבו מהחתונה, ועד היום מספרים בהתרגשות עד כמה נהנו".

קרדיטים לספקים שעשו את האירוע:

צלם וידאו - סלאבה פודוז'ני
איפור ושיער - דנה גפן
דיג'יי - תומר טפירו (קלמנטין)
עורך הטקס- הרב אוראל בן ארוש 
שמלת כלה - מאיה הכהן 
חליפת חתן - For Men

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

12
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
בית - חלל אירועים אורבני
מקומות לאירועים קטנים
חתונת חורף הכל כלול ב-39,000 ₪
בית- אווירה משפחתית, יחס אישי, בלי פשרות
בית- אווירה משפחתית, יחס אישי, בלי פשרות
184.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת