מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

3 גני אירועים בדרום שאתם רוצים להכיר

אולי אתם תושבים חדשים באזור הדרום, או אולי אתם יודעים שרוב האורחים שלכם מגיעים מהאזור ויהיה יותר הגיוני לערוך שם את החתונה. כבר הבנתם שאתם רוצים חתונה בגן אירועים, אבל מעבר לזה אין לכם מושג איפה חוגגים חתונה בדרום. הכתבה הבאה תספר לכם על 3 גני אירועים בדרום ותעזור לכם להגיע להחלטה.




 | זמן קריאה: 3 דקות
6.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
3 גני אירועים בדרום שאתם רוצים להכיר
15
15
מהירות:
זה לא פשוט למצוא גן לחתונה שיענה על כל הדרישות שלכם. אתם מחפשים גן אירועים מומלץ בדרום ובטח כבר בדקתם המלצות על גן אירועים בכל מקום אפשרי. אז חכו רגע ואל תתייאשו כי ההמלצות הבאות אולי יקלו עליכם לבחור: 

נסיה - מתחם חלומות ואירועים 

"נסיה מתחם חלומות ואירועים" נמצא בצומת ראם, קרוב ליציאה מכביש 6. הוא נבנה סביב הרעיון של בילוי חווייתי והוא מורכב מפינות שונות ומגוונות שלכל אחת מהן סגנון משלה וביחד הן יוצרות את הסיפור של המקום. העיצוב שמשלב חומרים טבעיים של עץ ובטון יוצר את הייחודיות של המתחם. במתחם נסיה שני אולמות אירועים: אולם כינור דוד – שמתאים לאירועים של 450 עד 600 אורחים, ואולם שלמה המלך  - שמתאים לאירועים של עד 850 אורחים. לכל אחד מהאולמות צמוד גן מרהיב מוקף בצמחיה ומפלי מים והוא מיועד לקבלת הפנים ולחופה. במתחם קבלת הפנים פינות ישיבה, בר משקאות וגם בית קפה בסגנון פרובנס שבו יכולים האורחים להתפנק במשך כל האירוע. 

 - 3 גני אירועים בדרום שאתם רוצים להכירתמונה: נסיה
ואם אתם מאוהבי החורף תוכלו גם לבחור לקיים חתונת חורפית בקונספט ייחודי: הגן החיצוני מקורה ומחומם, מה שיאפשר לכם לערוך את קבלת הפנים והחופה באווירה של גן אירועים בטבע גם בימים הקרים. התפריט יותאם למזג האוויר החורפי ויתאפיין בתבשילים חמים ומחממים כיאה לחורף.

הגולשים שלנו דירגו את נסיה בדירוג "טוב מאוד" של 94 נקודות מתוך 100. 

אגדתא 

מתחם אירועים "אגדתא" שממוקם בצומת ראם מורכב משני אולמות: בשני האולמות הישיבה היא סביב שולחנות רגילים ובנוסף קיימים גם אזורי לאונג' מפנקים עם שולחנות גבוהים ופינות ישיבה נמוכות שבהן יכולים האורחים להתרווח במשך כל האירוע. 

 - 3 גני אירועים בדרום שאתם רוצים להכירתמונה: אגדתא
אגדתא דקלים: אולם שמתאים לאירועים של 150 עד 400 אורחים. מחוץ לאולם נערכת קבלת הפנים וגם החופה, בגן שבו גם רחבת דק ומסביבה דקלים, גינות וערוגות פרחים. 
אגדתא שדות: אולם שמתאים לאירוע של 400 עד 800 מוזמנים. קבלת הפנים נערכת גם כאן מחוץ לאולם, בגן שבנוי ממדשאה גדולה שמוקפת בצמחיה ומרחבת דק גדולה. 

אם תרצו חתונה באווירה רגועה ונינוחה תוכלו לבחור בחתונת שישי בצהריים שתעוצב בסגנון אביבי וייחודי עם חופה שנערכת לאור יום.

הגולשים שלנו דירגו את אגדתא בדירוג "טוב מאוד" של 95 נקודות מתוך 100.


עדיה גן אירועים 

במתחם "עדיה גן אירועים" שנמצא במחלף שורק יש שני אולמות אירועים וגן בעיצוב טוסקני. 
אולם עדיה בוטיק: מתאים לאירועים של עד 520 מוזמנים. בגן החיצוני מטבח פתוח, עמדות קבלת פנים ופינות ישיבה מפנקות. החופה היא ניידת ותוכלו לבחור איפה תרצו למקם אותה לפי בחירתכם.

 - 3 גני אירועים בדרום שאתם רוצים להכירתמונה: עדיה
אולם עדיה פאלאס: מתאים לאירועים של עד 850 מוזמנים. גם בגן של אולם פאלאס יש מטבח פתוח, עמדות קבלת פנים ופינות ישיבה ובנוסף גם פרגולות דקורטיביות עם בר צרפתי עשיר. כאן החופה פונה לכיוון מערב ומאחוריה קיר ירוק פורח שתוכלו לבחור איך לעצב אותו.

הגולשים שלנו דירגו את עדיה בדירוג "טוב מאוד" של 95 נקודות מתוך 100.


ועכשיו אם מישהו ישאל אתכם על גן אירועים לחתונה בדרום, אתם כבר כמעט מומחים.


הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

17
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור
אולמות וגני אירועים
חתונה מושלמת במחיר מיוחד
"היה לנו ברור שנתחתן בכרמלה!"
242.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת