מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כדאי להימנע: 13 טעויות נפוצות באיפור ועיצוב שיער לחתונה

כולנו רוצות להיות הגרסה הכי טובה של עצמנו ביום החתונה, אבל עם כל הרצון הטוב, אנחנו עלולות גם לעשות טעויות. 
כדי להקדים תרופה למכה, שוחחנו עם מעצבות שיער ומאפרות שכבר היו שם בוורסט קייסס, ואספנו עבורכן 13 טעויות נפוצות באיפור ועיצוב שיער לחתונה שכדאי להימנע מהן.

לקינוח, הוספנו גם בונוס מאיתנו: טיפים שיעזרו לכם לא להגיע אליהן כלל (:

איפור כלות | זמן קריאה: 7 דקות
33.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כדאי להימנע: 13 טעויות נפוצות באיפור ועיצוב שיער לחתונה
15
15
מהירות:

נלי עטר- מאפרת ומעצבת שיער בעלת ניסיון עשיר עם כלות, ממליצה לכן מכל הלב:

  • אל תתחילי להתארגן מוקדם מדי- אם יש תופעה שכלות רבות מסמנות כטעות, זו התארגנות מוקדמת מדי של איפור- שיער. גם אם הפרפרים בבטן לא נותנים לך לישון, לפניך יום ארוך ומשמח, וחשוב שתשמרי את הכוחות להמשך. "תעשי לעצמך טובה וקחי טווח זמן של 4 שעות להתארגנות: למשל, אם הצלמים מגיעים בשעה 14:00, אפשר להתחיל עם השיער בשעה 10:00 ועם האיפור בשעה 12:00". מוקדם יותר פשוט אל.


  • מומלץ להתחיל עם עיצוב השיער לפני האיפור- הזכרנו את הזמנים, וזה מוביל אותנו הישר לטעות הבאה: להתחיל עם איפור הכלות לפני השיער. למרות שהרבה פעמים על השיער והאיפור אחראים ספקים נפרדים, אם חלק מהאיפור נהרס בגלל החום של הפן, לא תמיד המאפרת תהיה זמינה לסדר אותו עבורך. כלל הזהב הוא שהאיפור צריך להיות אחרון כדי שיהיה 'פרש' על הפנים. במיוחד בקיץ הישראלי, עדיף להתאפר כמה שיותר קרוב לצילומים. 
  • אל תוותרי על ליווי לכל הערב- עוד טעות שהיא ביג נו נו, היא לקחת ליווי לטאצ' אפ רק לאחר החופה. "בעיני, יש ערך עצום לטאצ' אפ קצר לפני החופה, שמעניק לכלה בטחון לפני גולת הכותרת של האירוע. וכך אני עושה בפועל: מגיעה אל הכלה לפני החופה כדי להיות שם לצידה: לתקן איפור ולרענן את הלוק ואת השיער".

"יש ערך עצום לטאצ' אפ קצר לפני החופה, שמעניק לכלה בטחון לפני גולת הכותרת של האירוע". | תמונה: נלי עטר פלדשטיין- מאפרת ומסרקת כלות

בילי ביוטי- מאפרת ומעצבת שיער לכלות, ממליצה לסמוך על אנשי המקצוע שבחרתן:

  • טבעי זה הכי(?) תגידו, יש דבר טבעי יותר מהרצון להיראות כמה שיותר נטורל ביום הגדול? "זה מעולה לרצות להיראות טבעי", משתפת אותנו מאפרת ומעצבת השיער בילי, "אבל לפעמים זה מוביל את הכלה להיות יותר מדי עדינה באיפור או לא לשים ריסים מלאכותיים. בתחילת דרכי רציתי לרצות את הכלה, אז זרמתי איתה ולא איפרתי אותה 'כבד'. כתוצאה מכך, הכלה נראתה כמעט לא מאופרת בתמונות". היום, כמאפרת ומעצבת שיער ותיקה, היא יודעת שהמצלמה פשוט 'בולעת' את האיפור. כדי שזה לא יקרה, האיפור במציאות צריך להיות מודגש יותר ממה שהכלה רגילה. "אני ממליצה לשים קצת יותר סומק, ברונזר, ריסים מלאכותיים ואודם שהוא יותר מליפ גלוס פשוט, כדי שהאיפור יחזיק לאורך זמן וגם יראה טוב בתאורה של הערב".

כדי שהכלה תראה טוב בתאורה של הערב, אני ממליצה לשים קצת יותר איפורכדי שהכלה תראה טוב בתאורה של הערב, אני ממליצה לשים קצת יותר איפור". | תמונה: בילי ביוטי איפור ועיצוב שיער לכלות
  • שחררי אחותי, אל תאמיני לכל מה שיש באינסטגרם- בואו, אם נהיה כנות עם עצמנו לרגע נסכים שלא כל לוק שנראה טוב על כלה אחרת, יראה טוב גם עלינו. בילי מספרת לנו על כלה עם שיער שופע, שרצתה 'גולגול' מינימלי כמו שראתה אצל חברה, אבל לה זה פשוט לא התאים. "הדגשתי בפני הכלה: אני לא מוכנה לזרום עם לוק לא מחמיא. כך הצלתי אותה מלעשות לעצמה פדיחות". גם אם אתן בדרך כלל קצת מקובעות, נסו הפעם לפתוח את הראש ולהקשיב למעצב.ת השיער: "מעצב.ת השיער רואה את השלב הבא מראש. לא רק איך את ככלה נראית כרגע, אלא גם איך תראי בצילומים ובהמשך הערב".
  • שחררי אחותי 2, זה היום שלך. אל תהיי קשה עם עצמך :) - אם את קצת פריק קונטרול, יכול להיות שתזדהי עם הרצון לבדוק את עצמך לעיתים קרובות מול המראה. "כשכלה מסתכלת על התהליך מהאמצע, יהיה לה קשה להבין איך היא תראה בסוף התהליך. זו גם הדרך המהירה להיות לחוצה, ולא להנות מהתהליך. לכן, העצה שלי היא לנסות להשתחרר ולתת לאיש המקצוע לעשות את העבודה". יש עבורך לוק שלם שמתבשל!

"מעצב.ת השיער רואה את השלב הבא מראש. לא רק איך את ככלה נראית כרגע, אלא גם איך תראי בצילומים ובהמשך הערב". | תמונה: בילי ביוטי איפור ועיצוב שיער לכלות

ליחן דהורני- מאפרת ומסרקת כלות, ממליצה לדייק את הבחירות שלכן:

  • לא כל טרנד יתאים לך- יש כלות שבוחרות את סגנון האיפור ועיצוב השיער רק לפי מה שטרנדי, ופחות מעניין אותן אם הוא מתאים להן אישית. "למשל, פעם היה טרנד לפוצץ את הפנים בשימר, במטרה להעניק להן מראה בוהק וזוהר. חשוב להדגיש שלא לכל כלה זה מתאים". אומרת ליחן. לכן, קבלי עצה לבבית: פגישת תיאום ציפיות וייעוץ אישי עם המאפרת ומעצבת השיער שבחרת, תסייע לה להתאים את סגנון האיפור והשיער למה שמתאים עבורך.
  • הימנעי מפגישת ניסיון בזום– רוב המאפרות ומעצבות השיער מסכימות שלא רצוי לסגור את פגישת הניסיון המקדימה בזום. (תזכורת: פגישת הניסיון מאפשרת לך להתנסות באיפור ובשיער המתאימים עבורך). "בעיני, הדרך הטובה ביותר לתאם ציפיות, ולהתנסות באיפור ובשיער שתרצי ביום החתונה היא אך ורק פנים מול פנים. אם את משאירה הכל ליום החתונה, זה פשוט בזבוז זמן של ניסוי וטעיה, וחבל. פגישת הניסיון תעזור לך להתמקד ולהגיע ליום ההתארגנות רגועה יותר, כשאת יודעת בדיוק איך תראי ביום הגדול".

  • אל תבצעי טיפולים (טיפול פנים, הסרת שיער, שיזוף) זמן קצר לפני החתונה - לא מומלץ פחות מ-4 ימים לפני החתונה. ומה קורה אם עשית טעות? שום אסון לא קרה, ליחן מרגיעה שעם סיוע מאשת מקצוע, הכל מסתדר: "קרה לי לא פעם, שלמרות ההנחיות שלי כלה עברה שיזוף בהתזה ונוצרו לה כתמים לא אסתטיים על העור. אז בלי בעיה, איפרתי את כל האזורים החשופים בצורה יותר אסתטית. מקרה נוסף שנתקלתי בו לאחרונה הוא של חתן וכלה שבחרו לבצע טיפול פנים ימים ספורים לפני החתונה. לחתן נהיו פצעים באמצע המצח, אותם הסתרתי עם איפור עד כמה שניתן". 

"חשוב לעשות את טיפולי הגוף רק במקום שכבר התנסית בו בעבר, וגם אז לרווח את הטיפול מיום החתונה". | תמונה: ליחן דהורני מאפרת ומסרקת כלות

יעל שפר- מאפרת ומסרקת כלות, עם כמה טיפים קריטיים ליום החתונה:

  • אל תחפפי ביום הגדול- מומלץ לא לחפוף את השיער ביום החתונה עצמו, אלא ערב קודם עם שמפו ללא מרכך. חפיפה בלי מרכך תעניק אחיזה טובה יותר לתסרוקת שתבחרי. 
  • הימנעי מחשיפה מוגברת לשמש לפני החתונהיעל מדגישה שחשיפת יתר עלולה ליצור על העור סימני שיזוף, אודם או קילופים. ומה לגבי שיזוף בהתזה? אם את אוהבת, זה אפשרי, רק רצוי להשאיר את אזור הפנים בחוץ (מהסיבה הפשוטה שהמייקאפ לא יושב יפה ולא נראה טוב על התזה בפנים).

"מומלץ לא לחפוף את השיער ביום החתונה עצמו, אלא ערב קודם עם שמפו ללא מרכך". | תמונה: יעל שפר מאפרת ומסרקת כלות
  • תשקיעי בעצמך בליווי אישי בתסרוקת פזורה או חצי אסופה- למרות שכל מעצבות השיער מוכשרות, מדגישה יעל, הן לא קוסמות, ובסוף היום השיער שלך ירצה לחזור למקור ולטבעי שלו. עם כמה שנעשה הכנה טובה ונשתמש בחומרים הכי טובים, האקלים בישראל הוא חם, דביק ולח, והטקסטורה של השיער לא תראה דה סיים כשתגיעי לקבלת הפנים. "אם החלטת ללכת על פזור או על תסרוקת חצי אסופה אני ממליצה על ליווי קצר עד החופה כדי לרענן ולסדר אותך לרגע שלשמו התכנסנו. כך תרגישי יפה וזוהרת גם בקבלת הפנים ובחופה".
  • ואחרון אחרון חביב: אל תפסלי מראש תוספות שיער- תוספות שיער נועדו לתת נפח לשיער ועמידות, אבל משום מה כלות רבות בוחרות לוותר עליהן. "שתבינו, כל שיער שעבר הליך עיבוד כלשהו בחייו יחזיק טקסטורות טוב יותר. לכן, אני חושבת שתוספות שיער בהכרח יעזרו לשיער להיות עמיד יותר ולשמור על הטקסטורה של מוברש/ ביץ' וויב/תסרוקת פזורה/חצי אסופה".
    במסגרת השירות, יעל שמה דגש על התאמת תוספת השיער לגוון השיער הטבעי וכמובן למבנה הפנים של הכלה.

"אם החלטת ללכת על פזור או על תסרוקת חצי אסופה, מומלץ לקחת ליווי קצר עד החופה כדי לרענן ולסדר אותך לרגע שלשמו התכנסנו". | תמונה: יעל שפר מאפרת ומסרקת כלות
לסיכום, עכשיו כשאתם מצוידים בכל הטעויות שחשוב לא לעשות, זה הזמן להתחיל לחשוב על מה כן (: בואו לתכנן את החתונה שלכם על הצד הטוב ביותר עם אפליקציית ה-WedPlanner שלנו ולהשאיר את הטעויות בחוץ. בהצלחה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

14
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
בילי ביוטי איפור ועיצוב שיער לכלות
איפור כלות
איפור ושיער לכלה ב-2,500 ₪
"בילי תודה עלייך עשית לי את היום מושלם!"
34.6K
למימוש ההטבה
logo
ליחן דהורני | מאפרת ומסרקת
איפור כלות
תוספות שיער ללא עלות
חבילת ביוטי לכלה- תוספות שיער ללא עלות
חבילת ביוטי לכלה- תוספות שיער ללא עלות
11.5K
למימוש ההטבה
logo
יעל שפר מאפרת ומסרקת כלות
איפור כלות
איפור ושיער לכלה ב-2,200 ₪
הטבה נוספת למשריינות תאריך בהקדם
הטבה נוספת למשריינות תאריך בהקדם
190.9K
למימוש ההטבה
logo
נלי עטר פלדשטיין
איפור כלות
500 ₪ הנחה על חבילת איפור-שיער
"לא הפסקתי לקבל מחמאות! תודה נלי!"
134.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק