מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

WHITE FRIDAY: ה- BLACK FRIDAY שלנו למתחתנים

אין הרבה דברים יותר כיפיים מלקנות את המוצרים והשירותים שאנחנו חושקים בהם במחירי רצפה. כלקוחות, זה אחד הדברים האהובים עלינו ביותר, ובצדק: לקבל את התמורה הטובה ביותר במחיר הנמוך ביותר. אז היום נגלה לכם סוד: אחד הדברים האהובים עלינו הוא אירוע WHITE FRIDAY, כי הוא מאפשר לנו לתת לכם את העונג של לחסוך מאות עד אלפי שקלים בתכנון היום המאושר שלכם.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
486
למה דווקא שחור?

BLACK FRIDAY (יום שישי השחור) יכול להישמע בתרגום לעברית בצורה לא מאוד חיובית, אבל מדובר על יום שמח מאוד בעולם הקניות. זהו יום שישי שפותח את עונת המכירות לקראת חג המולד, בו אתרי הקניות המובילים בעולם (ולא רק) מציעים מחירי רצפה על מוצרים שונים, ביום שישי של השבוע הרביעי בחודש נובמבר.

אז למה FRIDAY, זה ברור. למה BLACK FRIDAY? בגלל שבעולם ראיית החשבון, הכנסות או רווחים מודפסים בדיו שחור, לעומת הוצאות או הפסדים שמודפסים בדיו אדום. מכאן נולד הביטוי באנגלית IN THE BLACK, שמשמעותו להרוויח, ומכאן שמו של אירוע הקניות הגדול בארה"ב ואולי בעולם כולו, מבחינת היקף מכירות.
היינו בהלם לגלות

כמה עובדות די מדהימות על BLACK FRIDAY, שלשמחתכם – מהמסוכנות שבהן לא תצטרכו לחשוש, כשאתם קונים אונליין מסלון הבית שלכם:

1. בשנת 2015, 55% מתושבי ארה"ב (שזה אומר, כמעט 134 מיליון איש) קנו בסופשבוע של BLACK FRIDAY. זה אומר, יותר מ- 1 מכל 2 אנשים! וואו.
2. 12% מהאנשים שיסתובבו ברחובות ויעסקו בשופינג בזמן ה- BLACK FRIDAY עושים זאת שיכורים לחלוטין. אנחנו לא רוצים לחשוב כמה היינו קונים אם היינו גם שיכורים וגם מסתובבים בין מוצרים במחירי רצפה...
3. סכום הקנייה הממוצע של צרכן אחד ב- BLACK FRIDAY הוא לא פחות מ- 381$ !
4. במהלך 5 השנים האחרונות, BLACK FRIDAY גבה בארה"ב מחיר לא מבוטל של 7 הרוגים ו-98 פצועים. בגלל שאתם תעשו את הקניות שלכם אונליין, או ברחובות ישראל – שאינם בסטטיסטיקה הזאת, אנחנו יכולים לספר לכם שזה אומר, שיותר אמריקנים נפצעו או נהרגו משופינג מאשר מהתקפות כרישים בים. למות למען שופינג? אפילו לדעתנו זה מוגזם, ואנחנו ממש חיים למען שופינג.
5. מחקר שבוצע בשנת 2015 גילה ש- 14% מהמוצרים שמוצעים בארה"ב ב- BLACK FRIDAY מוצעים במחירים דומים מדי למחירים הרגילים בחנויות, וש- 17% מהמוצרים מוצעים במחיר יקר יותר בהשוואה למחיר הרגיל שלהם באמזון. לעומת זאת, המוצרים שמוצעים במחירים הטובים ביותר במסגרת BLACK FRIDAY הם ספרים, סרטים ומוזיקה, כשריהוט ותכשיטים מוצעים בהנחות הקטנות ביותר, לפי אותו מחקר.
לבן הוא השחור החדש
לבן הוא השחור החדשצילום:(מערכת mit4mit)
לבן הוא השחור החדש: חתונה במחירי רצפה

אנחנו הופכים לכם את BLACK FRIDAY להכי לבן שיש, עם 3 ימי מכירות מיוחדים, בהם תוכלו להזמין את ספקי השירות שלכם לחתונה במחירים של פעם בשנה! זה קורה אצלנו במיטחם ההטבות בתאריכים 24-27 בנובמבר. אז אל תגידו שלא ידעתם...
איך לא תשכחו עד אז ותפספסו את המכירה הגדולה? גם לזה דאגנו! לחצו כאן ואנחנו נזכיר לכם ברגע שהיא מתחילה (כדי לוודא שלא תפספסו את מייל התזכורת, אם אתם כמונו במייל של GMAIL, תעבירו את המייל מלשונית PROMOTIONS ללשונית PRIMARY ומיד אחרי אשרו ל- GMAIL לעשות זאת גם במיילים הבאים שתקבלו מאיתנו, כמו בתמונה)
כך לא תשכחו את המכירה הגדולה!
כך לא תשכחו את המכירה הגדולה!צילום:(מערכת mit4mit)
אז... נתראה ב WHITE FRIDAY
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

28
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
שף רוסלן -הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
הפקת חתונה בהנחה מטורפת!
גם בימים אלו, ממשיכים לתכנן חתונה💍
גם בימים אלו, ממשיכים לתכנן חתונה💍
23.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת