מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

בלי פוטושופ: צלמי חתונות חושפים את כל הסודות להצלחת הביג דיי

אין זה סוד, שצילומי הזוגיות והחתונה הם בראש רשימת הצ'קליסט של המשימות לקראת החתונה, אבל נראה שככל שהביג דיי קרב, הלחץ גדל בהתאם. לפעמים לא בטוחים איזה לוקיישן יתאים לאופי התמונות שנרצה, לא יודעים איך להצטלם בצורה נינוחה וטבעית, ומרגישים שכל העניין הזה של צילומי זוגיות הוא טיפה... גדול עלינו. אז מה עשינו כדי להקליל?

צילום וידאו וסטילס | זמן קריאה: 9 דקות
5.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
בלי פוטושופ: צלמי חתונות חושפים את כל הסודות להצלחת הביג דיי
15
15
מהירות:
ישבנו עם חמישה צלמים מוכשרים, שיודעים לקחת את הרגעים האותנטיים ולהפוך אותם לפריימים עוצרי נשימה, ואיגדנו טיפים חשובים בנושאים בוערים: איך משתחררים מול מצלמה? איך בונים לו"ז ליום החתונה? למה לבחור בצילומים מקצועיים ולא בתמונות אייפון? ועוד ועוד. תסמכו עלינו שהתובנות יעניקו לכם הרבה מידע חשוב והכרחי בדרך לתיעוד מושלם של האיוונט.

"לקחת את הרגעים האותנטיים ולהפוך אותם לפריימים עוצרי נשימה". | תמונה: טל אקוקה - צילום אירועים

שנתחיל? קדימה:

אז איך מוציאים את הלחץ מחוץ לתמונה? אופיר יונה, צלם סטילס שמומחה בלהוציא את היופי גם מזוגות שלא אוהבים להצטלם, מעניק כמה טיפים משולחן העבודה:

  • בקשו הנחיות- אל תתביישו לבקש מהצלם הנחיות מדויקות לגבי איך לעמוד, כמה קרוב זה לזו, לחייך או להיות רציניים וכן הלאה, במידה ואתם לא מרגישים בנוח ליזום בעצמכם.

  • שלבו אביזרים– אופיר ממליץ לכל זוג להביא ליום הצילומים זר כלה, חיית מחמד או כל אביזר אחר שיגרום לו להרגיש יותר בנוח.

  • שיחה ששוברת את הקרח- דברו אחד עם השני בנושאים שמעלים חיוך (לא, זה לא הזמן להזכיר את שכר הדירה). שיחה ביניכם תשבור את המתח ותאפשר לכם להרגיש יותר בנוח עם הסיטואציה, כך שגם התמונות יצאו טבעיות יותר.

  • בני משפחה וחברים- הביאו איתכם לצילומים אנשים קרובים שמרימים לכם ועוזרים לכם להרגיש טוב. 

  • צמצמו לוקיישנים– תפסת מרובה לא תפסת, זוכרים? הסתפקו בלוקיישן אחד או שניים, כי בדרך כלל לוקח זמן להיכנס לאווירה ולהשתחרר. 

"אל תתביישו לבקש מהצלם הנחיות מדויקות לגבי איך לעמוד". | תמונה: אופיר יונה

איך יוצרים לו"ז מסודר ליום החתונה?

הצלם גיא ניסים מדגיש שלצלם החתונה יש SAY והשפעה על לו"ז יום החתונה וכשהוא מגיע ערוך ומסודר, הרבה יותר קל לזוג להישאר COOL. 
גיא מעניק כמה טיפים לארגון הלו"ז מניסיונו האישי:

  • תאמו את הלו"ז חודש לפני האירוע– כדי להתחיל ברגל ימין, מומלץ לפתוח מראש קבוצת וואטסאפ משותפת עם הצלם והזוג. גיא דואג להתקשר כחודש לפני החתונה לכלה, על מנת לתאם לו"ז מסודר ובו שעות מדויקות עם הנחיה לכל שלב ושלב (מה עוד כדאי לעשות חודש לפני החתונה? הצ'ק ליסט המושלם חודש לפני האירוע).

  • חלוקת היום לשלבים בצורה מסודרת– מבוקר ההתארגנות ועד להגעה לאולם, הצלם ינחה את החתן והכלה בלו"ז הרלוונטי. 
    למשל: 10:00 בבוקר– תחילת עבודה על איפור ושיער
                13:00 בצהריים– התחלת יום הצילומים בחורף, ובקיץ בשעה 14:00.
    הצלם מנחה את הזוג מראש בנוגע לזמן הסשן, תוכן הסשן: צילומי זוגיות, טאצ' אפ, צילומי משפחה וכן הלאה, וכן מה נדרש להביא לסשן: זר כלה, הזמנות, טבעות וכן הלאה.

  • דרישות מיוחדות- הלו"ז ליום החתונה נקבע על פי קריטריונים שונים ומותאמים אישית: עונת השנה, מרחק האולם ממקום ההתארגנות, פקקים סביב מקום הצילום, האם קיימים אנשי מקצוע נוספים שידרשו סשן צילום משלהם כמו המאפר.ת, מעצב.ת השיער, יוצרת התוכן לחתונה ועוד.

  • קחו מרווחי זמן– בתכנון הלו"ז חשוב לקחת מרווחי זמן למקרה של פקקים, איחורים או בלתמ"ים אחרים. חשוב גם להבין שביום החתונה הזמן זז קצת יותר מהר, ולכן חשוב לשזור בלו"ז מרווח זמן להכיל תקלות ועדיין לשמור על החיוך.

  • הכינו ערב לפני את כל הציוד הנדרש- היעזרו ברשימת הציוד ליום החתונה, כדי להכין ערב לפני הביג דיי את כל הפריטים הקטנים והחשובים שתצטרכו לקחת.

"בתכנון הלו"ז חשוב לקחת מרווחי זמן למקרה של בלת"מים". | תמונה: גיא ניסים

צילומי זוגיות לפני החתונה: כן או לא?

הצלם טל אקוקה מחדד שבסופו של דבר, ביום החתונה יש מגבלת זמן לצילומי החוץ, והלו"ז צפוף הרבה יותר. לא תמיד אפשר לנסוע רחוק והראש של הזוג עשוי להיות טרוד מאוד בערב החתונה.
לכן, צילומי זוגיות בימים שלפני החתונה, מורידים מהמתח, ויוצרים אווירה קלילה ונינוחה שמתבטאת... איך לא, בתמונות כמובן.

מה היתרונות לצילום מקצועי (או - למה לא להצטלם עצמאית עם האייפון?)
הרבה זוגות שוקלים אם להשקיע בצלם מקצועי לצילומי הזוגיות, או להסתפק בצילומי האייפון או הגלקסי. קחו בחשבון שהניידים של היום למרות כל הפיצ'רים שלהם, לא יכולים להחליף צילום מקצועי. בצילום מקצועי הצלם שולט באופן מלא בצורה בה התמונה תצא, אם תהיה מפוקסת, בכיוונים מסוימים, תאורה רכה או כבדה וכן הלאה. אז אייפון או גלקסי הם מעולים כדי לצלם את המשפחה או הנוף, אבל לא מעבר לכך. בנוסף, קחו בחשבון שיש שעות או מקומות שיקשו עליכם להוציא באופן עצמאי תמונות יפות עם אור רך נעים ומחמיא.

עוד בנפיט שלא חשבתם עליו: אם תקחו את אותו הצלם לצילומי הזוגיות ולצילומי חתונה, תמונות החתונה יצאו בסופו של דבר טוב יותר. הצלם כבר יכיר אתכם טוב יותר, תדעו איך הוא עובד, תהיו יותר רגועים, ובסופו של דבר תחוו יותר ביטחון והנאה מול המצלמה.

וכמה רעיונות לצילומים מקוריים במיוחד?
הצלם טל אקוקה מציע: "לכו על לוקיישנים לא שגרתיים. אפשר בחוף הים או במדבר, אבל לפעמים דווקא לוקיישנים אורבניים יעניקו לצילום וויב אדג'י יותר"
כמה רעיונות לצילומי זוגיות מחוץ לקופסא: צילומים בלונה פארק, בפלורנטין, ביפו, בלב אזור סואן או ליד קיר גרפיטי מגניב שמופיע ברקע. 
הוא מוסיף: "כצלם, העונה המועדפת מבחינתי לצילומים היא בין פסח לשבועות, גם מצד מזג האוויר האידיאלי".

"הצטלמו בלוקיישנים לא שגרתיים". | תמונה: טל אקוקה

כל מה שחשוב לדעת על מגנטים לחתונה

מוקד המשיכה של כל חתונה, הוא ללא ספק, הצלם עם המגנטים שכיף להשוויץ בהם. מהם ההבדלים בין סוגי המגנטים שניתן לקבל באירוע? בקליק הפקות מסבירים ומדגימים:

  • המגנטים הסטנדרטיים: כולנו מכירים את המגנטים הסטנדרטיים, בגודל סטנדרטי של 7.5X10 ס"מ, שתולים אחרי האירוע על המקרר. המגנטים הסטנדרטיים מודפסים בהדפסה תרמית, המטביעה באמצעות חום את הצבע על הדף.

  • מגנטי פולארויד: מגנטים גדולים יחסית (10X10 ס"מ) שמכינים עם מדפסת מיוחדת שמחליפה את המדפסת הטרמית. נחשבים למגנטים יוקרתיים יותר, ולרוב מודפסים במדפסת דיו איכותית בשילוב דף סאטן שמעניק גימור מיוחד למראה הסופי.

  • מגנטים מוגדלים: בולטים יותר מהמגנטים הסטנדרטיים בזכות גודלם, 10X15 ס"מ, כרבע עמוד A4.

  • מגנטים בהדפסה על עץ: מגנטים שנוצרים בתהליך שדומה מאוד לצילום מגנטים רגיל, רק שבמקום להדפיס את התמונות על גבי מגנטים, מדפיסים אותם על גבי עץ אורן איכותי. בקליק הפקות מדגישים כי חשוב לא להתפשר על איכות העץ. "בחרו במגנטים מעץ מלא בלבד, שלא נשחק או דוהה עם השנים".

מתי מגיעים המגנטים המוכנים לזוג ולאורחים?
המגנטים הסטנדרטיים יוצאים בטיפטופים לאחר החופה - לוח המגנטים מתמלא לאט לאט, 
כ- 10-20 דקות מרגע הצילום.

אטרקציה נוספת שיכולה לשדרג את האירוע היא עמדת צילום מגנטים. 
קליק הפקות מציעים עמדה אטרקטיבית ברחבת הריקודים או בקבלת הפנים המאפשרת לאורחים לקבל תמונות מושלמות בקלות, תוך כדי ריקוד כיפי או בקבלת הפנים, בלי לחפש את הצלם. המגנטים בעמדה יוצאים לאורחים במהירות- תוך 30 שניות מהלחיצה על הקליק.

רוצים עוד תוספת היסטרית? בכיף.
מכירים את זה שאתם מקבלים מגנט מהמם מעמדת הצילום, אבל בלי התמונות עצמן שתוכלו להעלות לפייסבוק או לאינסטגרם? כאן נכנס שירות חדש ובלעדי מבית קליק הפקות: ביום החתונה נפתחת גלריה מיוחדת עבור הזוג, כאשר כל התמונות שהצלם הכין עבור המגנטים, ניתנות לסריקה והורדה באמצעות קוד QR תוך כדי האירוע. התמונות מועלות לגלריה באיכות גבוהה, והאורחים עפים עליהן! 

"בחרו במגנטים מעץ מלא בלבד, שלא נשחק או דוהה עם השנים". | תמונה: קליק הפקות

תהליך עריכת סרטון החתונה לאחר האירוע

צלם הוידאו ארתור אברמוב מ-Arty films מסביר כי השלב הראשון בעריכת סרטון החתונה הוא בחירת השיר שילווה את הסרטון (כאן תוכלו לצפות בטיפים מעולים לבחירת השירים שילוו את הסרטון).
עריכת הוידאו מתבצעת לאחר שהזוג בוחר את השיר המדויק עבורם, שגם קובע את הוויב של הסרט עצמו. העריכה עצמה, הכוללת את קליפ החתונה הארוך, הקליפ הקצר והרילס לאינסטגרם אורכת בין 3-7 ימי עסקים. במידה והזוג מעדיף לערוך רק חלק מהתוצרים, זמן העריכה יתקצר בהתאם.

ארתור מדגיש כי קיימת אפשרות לקבל כמעט כל תוצר שהזוג מעוניין בו, בין אם הוידאו צולם לאחרונה ובין אם צולם בעבר. תמיד ניתן לשדרג ולערוך בהתאם לאופן המועדף על הזוג. גם סרטון ארוך יכול לקבל גרסה מקוצרת ונגישה יותר, כמו בדוגמא הבאה:
"זוג שמאוד אהב את סגנון הצילום שלי, העדיף קליפ קצר על פני סרט חתונה ארוך. יצרתי עבורם סרטון מותאם אישית בשלוש דקות שמתמצת בצורה נפלאה את הסרטון הארוך". 

"תמיד ניתן לשדרג ולערוך בהתאם לאופן המועדף על הזוג".

לסיום, קבלו 4 טיפים חשובים מהדרים טים שלנו:

  1. בדקו אם הצלם מעניק שירות עבור תיקון ועיבוד התמונות: יש כמה סוגי צלמים, ובהם כאלו שמתקנים את חומרי הגלם ומשקיעים בעיבוד התמונות, ויש כאלו שמתקנים רק את הקבצים שנבחרו להדפסה או את הקבצים המשמשים לעיצוב האלבום. בדקו מראש האם הצלם שבחרתם יוכל לעשות זאת עבורכם, או שתצטרכו לשלם על כך תוספת.

  2. שתפו את הצלם באנשים ספציפיים שחשוב לכם לתעד: אחים, חברים, דודה אהובה שמגיעה במיוחד וכן הלאה.

  3. צלם מגנטים הוא צלם לכל דבר: בחרו את צלם המגנטים בדיוק כפי שאתם בוחרים את צלם הסטילס. צפו בתיק העבודות שלו, עמוד האינסטגרם וביקורות באתר MIT4MIT. מעבר לכך, בדקו שהצלם יודע 'להחזיק אירוע', והוא לא עוד ילד שקנה מצלמה והוא סו קולד צלם מגנטים. אל תשכחו שהמגנטים הם המזכרת המידית מהאירוע, ולכן הם סופר חשובים.

  4. והכי חשוב: לא צריך ללמוד משחק כדי להצליח להפיק תמונות שהם וואו. כל מה שצריך לעשות זה להיות אתם: זוג מאוהב מוקף באנרגיות של שמחה והתרגשות באויר. 
    באמת שלא צריך יותר מזה (:

יש לכם שאלות נוספות הנוגעות לצילום החתונה? מוזמנים להעלות אותן בקהילת המתחתנים שלנו, לקפוץ לעמוד ההטבות ולמצוא מבצעים לחבילות צילום שיסגרו לכם את הפינה, או להכנס לבלוג לקבל השראה וכלים חשובים לארגון החתונה שלכם.

בהצלחה ענקית!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
צילום גיא ניסים
צילום וידאו וסטילס
הטבה מיוחדת לזוגות mitformit
מתכננים חתונת חורף? זה בשבילכם✨
מתכננים חתונת חורף? זה בשבילכם✨
53.6K
למימוש ההטבה
logo
טל אקוקה - צילום אירועים
צילום וידאו וסטילס
1,500 שקלים הנחה
חבילת צילום במחיר מיוחד לזוגות mitformit
חבילת צילום במחיר מיוחד לזוגות mitformit
66.3K
למימוש ההנחה
logo
קליק הפקות
מגנטים
מחיר מיוחד והטבה דרך מודעה זו
חבילת מגנטים ללא הגבלה ב-1,800 ₪
חבילת מגנטים ללא הגבלה ב-1,800 ₪
30.5K
למימוש ההטבה
logo
Arty Films | צילום וידאו מקצועי
צלמי וידאו
1,000 שקלים הנחה
"זו הרמה הכי גבוהה שראינו לסרטון חתונה"
47.5K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת