מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה בהפתעה - איך מוצאים אולמות חתונה בזמן קצר?

חתונה היא דבר שמתכננים: צריך להסתכל על כמה אולמות חתונה, להחליט על די ג'יי ועוד. לעתים התכנון אורך זמן רב. מרבית הזוגות יעדיפו לקחת לעצמם מספר חודשים לתכנן את חתונת חלומותיהם, לבחור היטב את הספקים ולהוסיף עוד זמן להתרגשות. ויש גם זוגות אחרים: זוגות שמעדיפים להתחתן כמה שיותר מהר.

אולמות אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
2.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה בהפתעה - איך מוצאים אולמות חתונה בזמן קצר?
15
15
מהירות:

מתחילים מההתחלה: בחירת אולם לחתונה 

הדבר הראשון בתכנון חתונה הוא על פי רוב מציאת אולם אירועים מתאים. כאשר החתונה מתוכננת להתקיים בעוד מספר רב של חודשים וכשיש מספיק זמן לתכנון החתונה, התהליך של בדיקת אולמות חתונה מאפשר לראות מספר גדול של אולמות - ורק אז להחליט. עבור הזוגות שמעוניינים להתחתן במהירות, אם בשל אילוצים שונים (הריון, נסיעה מתוכננת, התחשבות בבן משפחה מסוים וכן הלאה) או "סתם" כי ככה מתחשק להם - המצב מעט שונה. צריך לקבל החלטה במהירות על האולם ולא להתמהמה. 

קביעת התאריך: בדקו מה הגבולות שלכם 

התחלתם לבדוק אולמות אירועים? החליטו עד כמה אתם מוכנים להתפשר מבחינת התאריך. במידה וחשוב לכם להתחתן בתקופה של שלושת החודשים הקרובים, האם אתם מוכנים למתוח את הגבול מעט עבור אולם אירועים לחתונה שאפשר יהיה להתחתן בו רק בעוד שלושה וחצי חודשים? כמו כן בידקו עם עצמכם מה המחיר המקסימלי שתהיו מוכנים לשלם עבור המנה כדי לזכות בתאריך חתונה קרוב ביותר. 

מה עם הספקים האחרים?

יש צלם ששמתם עליו עין בחתונה של חברים והחלטתם שאתם חייבים אותו בחתונה שלכם? או שאולי מאפרת מבוקשת היא הפייבוריטית שלך ליום החתונה? וודאו שהתאריך שהאולם מציע לכם פנוי גם אצל הספקים המועדפים עליכם. קחו בחשבון שבתקופות עמוסות, כמו בקיץ, הסיכוי שתוכלו לתאם בהתראה קצרה עם ספקים שונים הוא קטן. כמו כן, במידה והספקים הנוספים נחשבים למבוקשים מאוד, יתכן בהחלט שהם כבר יהיו תפוסים בתאריך שתבחרו. 

מה עוד קורה באותו יום?

נכון, לרובנו נדמה שהעולם עוצר מלכת ביום החתונה שלנו, אך למעשה שלל אירועים לא פחות חשובים מהחתונה עשויים להתרחש באותו התאריך. רגע לפני שאתם סוגרים על תאריך באולם מסוים, ודאו שאין אירוע גדול אחר שמתקיים באותו תאריך. זה יכול להיות גמר המונדיאל, הופעה גדולה של אמן מחו"ל שמגיע לארץ ועוד שלל הפתעות. ההפתעות האלה עלולות לגרום לפקקים בדרך לחתונה שלכם, להיעדרות של אורחים רבים מהחתונה ועוד תקלות שבהחלט עלולות להרוס את היום הגדול. 

אולמות אירועים - חתונה בהפתעה - איך מוצאים אולמות חתונה בזמן קצר?תמונה: ברי חיון

להקשיב להמלצות - וגם לאינטואיציה

אין חכם כבעל ניסיון, ואין חכמים כמו שני אנשים שכבר התחתנו והסיקו מסקנות מהאירוע. אל תחששו לבקש המלצות מחברים, בני משפחה ומכרים אחרים על אולמות חתונה מומלצים באזור בו אתם מעוניינים להתחתן, וכמובן לקרוא חוות דעת באתר שלנו. באופן זה תוכלו אולי למצוא אולמות חתונה שלא הכרתם ולא הייתם מנסים אילולא קיבלתם את ההמלצה. 

עם כל זה, חשוב לקחת בחשבון שהמלצה, היא עדיין רק המלצה. אם יש לכם התלבטות תמיד כדאי לסמוך על האינטואיציה ולבחור את המקום שיותר "עשה לכם את זה". אתם יכולים לקבל המלצה חמה על מקום שכאשר תגיעו אליו תגלו שהוא בדיוק ההיפך מהסגנון שלכם ומהאירוע שאתם רוצים לערוך, ולכן חשוב לסמוך גם על תחושת הבטן במקרים כאלה. 

זה יכול לפעול גם לטובתכם

אחד הצדדים היותר נחמדים של תכנון חתונה בזמן קצר היא האפשרות ליהנות ממחירים של "הרגע האחרון". המשמעות היא שלעתים אולמות מסוימים יאפשרו לקבל מחיר מיוחד על תאריך קרוב שטרם סגרו אותו. נכון, זה לא תמיד יהיה המצב ומאוד תלוי עד כמה מבוקש האולם בו אתם מעוניינים להתחתן. 

אולמות אירועים - חתונה בהפתעה - איך מוצאים אולמות חתונה בזמן קצר?תמונה: אדיר לוטן
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

17
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
גלריה 279
מקומות לאירועים קטנים
גלריה 279
מוכנים לעונת החתונות של קיץ 2024 ✨
מוכנים לעונת החתונות של קיץ 2024 ✨
21.2K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת