מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מהרגע להרגע: הזוג שהחליט לא לדחות, וקיים חתונה ספונטנית בבית כנסת

בכל פעם שצוות מתחתנים למען מתחתנים שומע על חופה מצומצמת או על זוג שהחליט לקיים את החתונה במועד למרות הכל, הוא מתרגש במיוחד. תסכימו איתנו שכל אירוע שכזה, מוסיף עוד קצת אור שכל כך חסר בתקופה הנוכחית. היום רצינו להכיר לכם זוג תל אביבי ששבה את ליבנו – בר ואלירן. השניים בהחלט ראויים לתואר - הזוג הכי קליל וצ'יל. זה לגמרי סוד הקסם שלהם, וכיאה לזוג זורם וספונטני, הם החליטו לא לדחות את החתונה למרות המלחמה, ולקיים אותה במקום הכי קדוש ומרגש שיכול להיות – חתונה בבית כנסת בקיסריה.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
13.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מהרגע להרגע: הזוג שהחליט לא לדחות, וקיים חתונה ספונטנית בבית כנסת
15
15
מהירות:
כבר בדקות הראשונות של השיחה שלנו עם בר (הכלה) הרגשנו את הוויבים, הזרימה והאנרגיות החיוביות. למרות שבר מודעת לכך שהיא די בודדה במערכה כשהחליטה לא לדחות את החתונה, היא מציינת שוב ושוב בחיוך שהיא ואלירן שלמים עם ההחלטה לגמרי.

סיפור ההיכרות של השניים הוא יוניקי ולא שגרתי. שני בני הזוג עוסקים בתחום הנדל"ן – אלירן כבעלים של חברה לניהול וייזום פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, ובר כעו"ד המתמחה בתחום.
השניים הכירו בכנס עסקי משותף, אליו בר מקפידה להגיע מדי שנה, ושם נפגשו זה עם זו בפעם הראשונה. לימים, אלירן יצר קשר עם בר ברשתות החברתיות, והשניים פצחו בסמול טוק.
בשיחה הראשונה, בר סיפרה לאלירן שהיא גרה במתחם מפורסם בתל אביב. מה מסתבר? שאלירן, תחזיקו חזק, עבר לגור בדיוק באותו יום באותו בניין, בקומה מתחתיה! "ללא ההיכרות המוקדמת" מצחקקת בר, "אין סיכוי שהיינו נפגשים. בבניין שלנו יש מאות שכנים".
כן, כן. סיפור לספר לילדים ולנכדים, ללא ספק.
כמה חודשים חלפו עד להצעת הנישואין המרגשת. הלוקיישן הנבחר היה חוף מכמורת, בעיצומה של השקיעה. "היתה תחושה מיוחדת באוויר שאי אפשר להסביר במילים".

במקום הכי קדוש ומרגש שיכול להיות – חתונה בבית כנסת בקיסריה. צילום: מיקי שיטריתבמקום הכי קדוש ומרגש שיכול להיות – חתונה בבית כנסת בקיסריה. צילום: מיקי שיטרית

ביום הבחירות – רצינו לחגוג את הבחירה שלנו זה בזו

התכנון המקורי של השניים היה להתחתן בקיץ, ולא להמתין עוד שנה עד לעונת החתונות הבאה. הלוקיישן הנבחר היה גן האירועים 5.91 בנתניה, שידוע ברמה האקסקלוסיבית והמוקפדת שלו. התאריך שנקבע לחתונה היה סימבולי – 31.10, יום שהיה אמור להיות יום בחירות לרשויות המקומיות. בדיוק ביום הזה בחרו השניים לציין את הבחירה החשובה ביותר בחייהם.
"חשבנו מראש על כל הפרטים הקטנים. החתונה היתה אמורה להיות ארוכה במיוחד, בדיוק בתחילתו של שעון החורף. תכננו להביא את האורחים בשעה מוקדמת, לערוך טקס חינה מרגש, חופה ולאחר מכן בערב אפטר פארטי לתוך הלילה". כל הטוב הזה היה צפוי להתרחש, בעזרת חברה טובה של השניים, שנחשבת למפיקת אירועים מובילה בתחום, טלי יעקובי (שאגב עשתה הכל בהתנדבות מלאה).

יומיים, שלושה ואנחנו אחרי כל הסיפור

"כשפרצה המלחמה, היינו כשבוע וחצי לפני האירוע.כששמעתי את האזעקות ברצועת עזה, בהתחלה, כמעט כמו כולנו, חשבתי שזה הולך להיות בדיוק כמו כל מבצע אחר שהיה באזור. יומיים, שלושה, ג-ג שבוע, אנחנו אחרי כל הסיפור. בשלב מסוים, כששנינו הפנמנו שהלחימה לא הולכת להפסק בקרוב, החלטנו יחד בתמימות דעים לקיים את החתונה במועד שקבענו מראש".

"החלטנו יחד בתמימות דעים לקיים את החתונה במועד שקבענו מראש". צילום: מיקי שיטרית

איך מתארגנים לחתונה מאולתרת בזמן כל כך קצר?

"המשפחה שלי גרה בקיסריה, ועלה רעיון לערוך את החתונה בבית הכנסת. מצד שני, ידענו שצפויות לנו הוצאות נוספות שלא לקחנו בחשבון, אחרי שכבר תכננו לשלם לחלק מהספקים בגן האירועים המקורי.
המשימה הייתה מאתגרת - היינו צריכים למצוא בהקדם ספקים חדשים ואיכותיים, שמתאימים לאירוע קטן, במחירים אטרקטיביים. לשמחתי, המשפחה כולה התגייסה לעזרתנו, הדודים ובני הדודים נרתמו לדאוג לספקים ולהרים את האירוע. לכל אחד היה תפקיד: בת דודה אחת היתה אחראית על הזמנת הקייטרינג, אחת דאגה לפרחים, אחרת לעיצוב וכן הלאה. בית הכנסת הנבחר היה "היכל נעמי" בקיסריה. בחרנו במקום גדול ורחב, שיכול להכיל את כל המשפחה הגרעינית הגדולה שלנו ("בעיקר מהצד שלי", מציינת בר). זו היתה חתונת צהריים מרגשת שהתחילה בשעה 13:00 והסתיימה ב-15:30. חתונה קצרה בבית הכנסת, ומשם המשכנו יחד עם הדיג'יי, הצלם והאורחים לבית דודתי בקיסריה לחגיגת אפטר פארטי".

"מה שריגש אותי במיוחד במהלך ארגון החתונה הספונטנית שלנו, היו הספקים הנפלאים שנרתמו בזמן קצר, להגיע לאירוע ולשמח אותנו", משתפת בר. "חשוב לי במיוחד לתת קרדיט לדיג'יי יהונתן שטיימן, שניצח על המוזיקה באירוע. דיג'יי פשוט מקסים, שקלע בול לטעם שלנו ולאירוע בבית הכנסת. יהונתן הוא אישיות מדהימה, שנתן את כל כולו עבורנו ביום המיוחד שלנו. שאפו ענק!"

"זו היתה חתונת צהריים מרגשת". צילום: מיקי שיטרית
"חשוב לי במיוחד לתת קרדיט לדיג'יי יהונתן שטיימן, שניצח על המוזיקה באירוע". צילום: מיקי שיטרית

במשפט אחד (או קצת יותר) איך את מסכמת את החתונה?

זו היתה חתונה מסוג אחר. בעיני, חתונה בבית כנסת היא חוויה הרבה יותר קדושה ומיוחדת מחתונה רגילה באולם אירועים. הרב שחיתן אותנו, הרב חיים זמיר, הפך את כל החתונה לחוויה יוצאת דופן. 
קצת לפני החתונה זכינו לליווי מדהים ושירותי במיוחד – הרב ענה באדיבות לכל שאלה בוואטסאפ, נתן טיפים, רשימת ציוד ודיבר איתנו על החששות לקראת החופה. האנרגיות הטובות שלו, האכפתיות, הרצון להפוך את הטקס לאישי – כל אלו לא יסולאו בפז. בחופה עצמה היתה הנחיה קלילה, מצחיקה ומרגשת כאחד. הרב שילב את הסיפור שלנו בחופה, ודאג שתהיה קצרה ולא מייגעת.

"חתונה בבית כנסת היא חוויה הרבה יותר קדושה ומיוחדת". צילום: מיקי שיטרית
הודות לעובדה שאני ממש לא בריידזילה, הצלחתי לזרום עם התנהלות האירוע ממש בקלות, ולקחת את הדברים בפרופורציה.מבחינתי, אלירן ואני התכנסנו כדי להתחתן, והאירוע עצמו אף פעם לא היה המטרה. מה שחשוב הוא שבחרנו זה את זו.

טיפים לכלות שמתחתנות בתקופה הקרובה?

  • חתונה לא דוחים – אמרתי את זה בהתחלה, ואני אומרת זאת שוב. כמו שאני רואה את הדברים היום, יכול לקחת זמן עד שהמלחמה תסתיים, וחבל לדחות אירוע כל כך חשוב ולהוריד לעצמנו עוד יותר את המורל. בסופו של דבר, כולנו מתחתנים כדי להקים בית ולהביא ילדים, אז כדאי לקחת את החתונה בתקופה הזו כזכות.
  • מתחתנים בבית כנסת? מומלץ להתחיל מוקדם – שימו לב שנכנסנו לא מזמן לשעון חורף. קחו בחשבון שאם בחרתם להינשא בבית הכנסת, בשעה 16:00 כבר מתקיימת תפילת מנחה בבית הכנסת. אני ממליצה בחום לתאם עם האורחים הגעה בשעה מוקדמת, ככה תהיו הרבה פחות בלחץ.
  • מתחתנים בבית כנסת? שווה להביא מנקה – זה אולי נראה לכם אובייסט, אבל לא תמיד חושבים על להחזיר את בית הכנסת נקי בסיום האירוע. שווה להביא מנקה מבחוץ, כדי שלא תמצאו את עצמכם בסוף האירוע עסוקים בשפשוף וקרצוף (ואל תשאלו איך אני יודעת...).

בר ואלירן, תודה רבה ששיתפתם אותנו בסיפור החתונה המרגש שלכם. מאחלים לכם שהחיים המשותפים שלכם, יהיו קלילים וזורמים ממש כמותכם (:

"כולנו מתחתנים כדי להקים בית ולהביא ילדים, אז כדאי לקחת את החתונה בתקופה הזו כזכות". צילום: מיקי שיטרית

קרדיטים לספקים הנהדרים שהגיעו לשמח את הזוג בהתראה קצרה במיוחד:

קייטרינג: ״האיכר - תרבות של אוכל מקומי״ - שירות ברמה הכי גבוהה שייש! אוכל טעים ברמות, שפע שלא ראיתם כמותו, הבעלים ערך לנו שולחן שוק מטורף, מושקע ומלא שפע!!! אל תתלבטו!!

מוזיקה: דיג׳י ג׳וני, דיג׳י אלוף בחסד!! מעבר להיותו אדם מקסים, לבבי וחם הוא פשוט תותח!!! הוא מצא את הקו הנכון והמתאים לחתונה בבית כנסת וגם גרם לאנשים להישאר ברחבה בכל רגע. תודה תודה תודה עשית לנו הכי שמח בעולם.

צלם סטילס ווידאו: מיקי שטרית המקסים הגיע עם הצוות שלו. מיקי הוא הצלם המשפחתי שלנו, מלווה אותנו שנים וכלכך מגיע לו שאפרגן לו עכשיו, מיקי היה כלכך נעים וחם, כייפי ומקסים.
התמונות יצאו מהממות - כבר בערב האירוע שלח אלי מספר תמונות והופתענו בטירוף מהרמה הכלכך גבוהה שלו!!! מיקי אין עליך.

רב - חיים זמיר, הרב הכי מיוחד שאני פגשתי. רב קליל, מצחיק, נעים, סיפר את הסיפור שלנו תחת החופה מול כל הקהל וגרם לכולם להתרגש!!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

49
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Gגלית הפקות אירועים
הפקה וניהול אירועים
Gגלית הפקות אירועים
100% הנאה בארוע שלך
100% הנאה בארוע שלך
41.6K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת