מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

אירועי בוטיק ברוח ישראלית: הכירו את "כרמלה"

אווירה קיבוצית ונוף ירוק ומרהיב לצד שירות מעולה וקולינריה משובחת - "כרמלה" הוא מתחם אירועי הבוטיק שמציע לאורחיו אווירה ארץ ישראלית רומנטית ושורשית מתובלת בקדמה ובשירות מהמעלה הראשונה. 

גני אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
10.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
אירועי בוטיק ברוח ישראלית: הכירו את "כרמלה"
15
15
מהירות:

כשיורם טהרלב התגורר בקיבוץ יגור וכתב את מילות השיר "ההר הירוק תמיד", הוא לא דמיין לעצמו שיום אחד ינהרו זוגות רבים לקיבוץ וינשאו ברוח ישראלית אמיתית שכל כך אופיינית למקום.

שם, בפאתי קיבוץ יגור, למרגלות הר הכרמל, שוכן מתחם אירועים ייחודי ומלא בקסם בשם "כרמלה".
את האווירה ב"כרמלה" כמעט שלא ניתן לחוש בשום מקום אחר בארץ ואולי זו הסיבה שהמקום מושך אליו כל כך הרבה זוגות מאוהבים שבוחרים להתחבר לאווירה הקיבוצית השמחה ולערוך שם את חתונתם.
אבל לא רק אווירת רטרו אופפת את המקום. לצד הפשטות הקיבוצית והסגנון הארץ - ישראלי, המקום משלב מודרניות וחדשנות ומעניק לאורחיו חוויית אירוע בוטיקית ומוקפדת עד הפרט האחרון. 

שוחחנו עם שלומי, הבעלים של "כרמלה" שסיפר לנו על המקום:
"מדובר במתחם אירועים המשלב אולם וגן ולכן מתאים לאירוח בכל ימות השנה. המקום מעוצב בסגנון קיבוצי ארץ ישראל הישנה והטובה ומשתלב עם האווירה והסגנון שמאפיינים את קיבוץ יגור".


חוויה קולינרית מוקפדת עם טעמים של העמק

כשמחברים את המושגים "קיבוץ" ו"אוכל", חושבים מיד על חדרי האוכל הקיבוציים המפורסמים. 
ב"כרמלה" יודעים להתחבר לאווירה הקיבוצית עם יצירת קולינריה גבוהה ומוקפדת התואמת אולמות בוטיק מהמעלה הראשונה.
"החיבור שלנו לכרמל ולצפון היפיפה מתבטא בעיקר באוכל. אנו פוגשים זוגות רבים שהתארחו אצלנו בעבר, התאהבו באווירה המקומית ובאוכל והחליטו להינשא אצלנו. 
אצלנו שמים דגש על איכות ולא על הכמות. לכן כל האוכל מבושל במקום בסמוך לזמן להגשה ומוגש לאורחים כשהוא טרי במיוחד - ממש כמו במסעדה איכותית.  אנו משתמשים אך ורק בתוצרת חקלאית טרייה שמגיעה מהעמק וניתן לחוש זאת בכל מנה. דוגלים בשפע קולינרי ומגישים את כל המנות במזנונים מרווחים שמאפשרים לכל אורח לאכול ולטעום מכל מנה ולמלא את הצלחת בכל פעם מחדש. 
גם צמחונים וטבעונים ימצאו אצלנו תפריטים מגוונים ואיכותיים שיעניקו לאורחים שלהם חוויה קולינרית איכותית, טעימה, טרייה וצבעונית".

גני אירועים - אירועי בוטיק ברוח ישראלית: הכירו את תמונה: כרמלה

חלוצים של אירועי "הכל כלול"

"כדי לתת לזוגות שלנו חוויה נעימה, מקיפה ומשתלמת, יצרנו חבילת אירוע בשם 'חתונה מושלמת'. זו הייתה הפעם הראשונה שמתחם אירועים הציע למתחתנים את כל שירותי החתונה במחיר כולל שאינו נגזר ממחיר המנה. החבילה הזאת מאפשרת לזוגות שמגיעים אלינו ליהנות מתכנון חתונה נוח ופשוט שכולל את כל השירותים הדרושים להפקת אירוע מושלם החל מקולינריה משובחת, דרך צילום ועד הדי-ג'יי. הלקוחות שלנו נהנים מהספקים הטובים ביותר במחירים האטרקטיביים ביותר. זה כל כך משתלם ונוח שאנחנו לא מפסיקים לקבל פידבקים מעולים מהזוגות שמתחתנים אצלנו".


מעט זה יותר

בשנה האחרונה, מאז שעולם החתונות הצטמצם בעקבות הקורונה, הרגשנו ביקוש גבוה יותר לקיום חתונות בוטיק אצלנו. "כרמלה" מיועד לזוגות שרוצים לערוך חתונות קטנות או בינוניות עד 300 אורחים ולכן המקום הפך למבוקש במיוחד בתקופה הזאת.
גם עכשיו כשההגבלות הוסרו, זוגות רבים התאהבו בקונספט של חתונת בוטיק ובחרים לערוך חתונה קטנה ואיכותית מאוד במקום חתונות הענק שהיו פופולריות בארץ לפני תקופת הקורונה. 
הקורונה לימדה אותנו שמעט זה יותר. שלא צריך מאות אורחים רחוקים שאנחנו בקושי מכירים ושכיף ומרגש יותר לחגוג עם האנשים שקרובים אלינו באמת. אירוע בוטיק מאפשר לזוגות להציע לאורחים שלהם אירוח איכותי יותר, קולינריה משובחת וחוויה מרגשת ואינטימית יותר".


הלוקיישן האידיאלי לצילומים וללינה

אחד מיתרונותיו של "כרמלה" נמצא דווקא מחוץ למתחם - המיקום למרגלות הר הכרמל מספק נוף ציורי ירוק ופתוח. באזור יש אינספור לוקיישנים מרהיבים שמתאימים לצילומים והמון מקומות לינה, צימרים ומלונות המשמשים את הזוגות להתארגנות לפני החתונה ובליל הכלולות. גם עבור אורחים אשר מגיעים מרחוק מספקים מקומות הלינה הרבים באזור פתרון נוח שמעצים את החוויה. 
בנוסף, ב"כרמלה" הזוגות נהנים מסוויטה מפנקת ומאובזרת המשמשת אותם להתארגנות ומנוחה לפני האירוע ובמהלכו.

גני אירועים - אירועי בוטיק ברוח ישראלית: הכירו את תמונה: כרמלה

נשמע טוב? תמונות, פרטים נוספים וחוות דעת אמיתיות על "כרמלה", מחכים לכם כאן. היכנסו והתחילו בתכנון חתונת הבוטיק היפיפייה שלכם. 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

21
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור
אולמות וגני אירועים
כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור
חתונות אביב מושלמות חוגגים רק בכרמלה
חתונות אביב מושלמות חוגגים רק בכרמלה
140.7K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת