מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

פנטזיה שהתגשמה: החתונה של הדי ונדב

מה משותף להארי פוטר, מלחמת הכוכבים ושר הטבעות? כולם כיכבו בחתונה הייחודית והמדהימה של הדי ונדב, שנישאו בחודש מאי האחרון, ולקחו את חתונות הקונספט צעד אחד קדימה.




הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
13.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
פנטזיה שהתגשמה: החתונה של הדי ונדב
15
15
מהירות:
מה הספר האהוב עליכם מהילדות? או מה הסרט ששינה את חייכם? אחרי שעניתם, תחשבו- האם הייתם רוצים לשלב אותו בחתונה שלכם? בסיפור החתונה של הדי ונדב, תראו איך המושג 'חתונת החלומות' מקבלת תפנית אחרת לחלוטין, כשכל האורחים נכנסו אל עולם הפנטזיה של הזוג שלנו. 

"הרעיון להתחתן הגיע מהשמלה של אמא":

הדי ונדב הכירו בקבוצת פייסבוק בשם 'הרווקים הנועזים 2.0' והם באמת העזו, גם ביום החתונה שלהם. הם התארסו 3 חודשים בלבד לאחר שהכירו במפגש של קהילת הפייסבוק, היו מאורסים תקופה ארוכה והתחתנו בחודש מאי האחרון. 
בתקופה בה החלו את הקשר, שניהם היו אנשי קריירה עמוסים- הדי בתחום התכנות ונדב בתחום עריכת הדין. לאחר חודש וחצי בה נדב התארח אצל הדי כמעט במשך כל השבוע, היא אמרה לו: "הדירה שלך היא לא ארון הבגדים שלך. אם אתה לא ישן שם לפחות פעם בשבוע, תעבור לכאן" וכך היה.

כיום הם מתגוררים בגבעתיים, יחד עם 5 חתולים וכלב אחד, כשנדב בכלל- אלרגי לחתולים "הוא ידע שאני מגיעה עם 5 חתולים כי ראה בקבוצה עוד לפני שהכרנו, אבל הוא הלך והוציא מרשם לכדורי אלרגיה כי רצה לתת לנו צ'אנס".

שניהם לא הרגישו שחתונה זה מאסט מבחינתם, ודיברו על העובדה שהם רוצים להקים בית אבל לא חייבים אירוע, עד הרגע בו ביקרו בבית אימה של הדי שהצהירה 'מה, לא תתחתנו? אבל כבר יש לי שמלה!'

אז התחתנתם בגלל השמלה?
"כשאמא שלי אמרה את זה, אמרתי לנדב 'מאמי, אנחנו חייבים להתחתן'. בהתחלה הוא חשב שאני צוחקת, אבל אחרי שיצאנו ממנה, הוא הבין שאני מתכוונת ברצינות".

אמרתי לנדב 'מאמי, אנחנו חייבים להתחתן'.אמרתי לנדב 'מאמי, אנחנו חייבים להתחתן'. | תמונה: שלומי זנאתי

ייחודיות כבר מהטראש ולאורך כל הדרך:

את צילומי הטראש צילם הזוג ברומניה, בקונספט ייחודי בשילוב טירות ושלג, שהפך כבר את ההכנות לחתונה לקסומות במיוחד. ביום החתונה, הגיע הצלם אל ביתם המשותף עוד לפני שהגיע לכלה המתארגנת, על מנת לצלם את כל הפריטים הייחודים ואת החתולים שחיכו לזוג המאושר בבית.

ביום החתונה עצמו, הצטלמו בגן הטרופי, יחד עם הכלב המשותף. לא רק הרקע היה ייחודי, אלא גם הנראות של החתן והכלה: "בחרתי בשמלה אלטרנטיבית עם אומברה כחול בקצה השמלה, צבעתי את השיער לאדום יין עם תוספות כחולות וענדתי טיארה במקום הינומה. גם החליפה של נדב הייתה ייחודית, בצבע ירוק".

קונספט ייחודי בשילוב טירות ושלג, שהפך כבר את ההכנות לחתונה לקסומות במיוחד.קונספט ייחודי בשילוב טירות ושלג, שהפך כבר את ההכנות לחתונה לקסומות במיוחד. | תמונה: עידו סקעת
הפקה וניהול אירועים - פנטזיה שהתגשמה: החתונה של הדי ונדבתמונה: עידו סקעת

הארי פוטר, מלחמת הכוכבים ושר הטבעות:

הדי מספרת: "אמרתי לנדב, שמה שקשה לי בחתונות זה העול שזה גורם לאנשים להרגיש . אני לא רוצה שאנשים יבואו לחתונה שלי ויתבאסו שהם הולכים הביתה בשעה מוקדמת יחסית כי מחר יש יום עבודה. 
אני רוצה חתונת חמישי בתל אביב". וכך, בחר הזוג להתחתן באולם 'EAST' בתל אביב, ביום חמישי ה-4 במאי, שהוא גם יום מלחמת הכוכבים. החתונה הייתה חתונת קונספט של שלושת הסאגות שהם הכי אוהבים: 'מלחמת הכוכבים', 'הארי פוטר' ו'שר הטבעות'.
"סיכמנו על תקציב יחסית גבוה בגלל הרצון להתחתן בתל אביב וביום חמישי ואמרתי לנדב, או שעושים את זה כמו שצריך, או שלא עושים את זה בכלל. בנוסף, חתונת קונספט ובמיוחד ממותגת היא לא דבר זול. כל החתונה הייתה מאוד צבעונית, המעצבת עשתה עיצוב מטורף: היו קורי עכבישים, פמוטים ונרות על השולחנות, היו נרות מרחפים כמו באולם האוכל של 'הארי פוטר', היה בר קוקטיילים בקונספט 'מלחמת הכוכבים' ויום 'מלחמת הכוכבים' שצויין ביום החתונה שלנו, הייתה עוגת 3 שכבות- כשכל שכבה מייצגת את אחד הקונספטים".

בקבלת הפנים, עוצב כל המתחם בסגנון 'מלחמת הכוכבים' והכניסה של הדי ונדב לחופה שילבה בין חרבות אור בנושא ושרביטים מאירים בסגנון 'הארי פוטר'. את הטבעות הגישו האחד לשנייה גם כן בקונספט הסרטים, כשקופסת הטבעת שלה הייתה סניץ' מוזהב וקופסת הטבעת שלו כוכב המוות של דארת' ויידר. ברחבת הריקודים, נהנו האורחים ממסיבת פול מון וקישוטי שבלונות בצבעים זוהרים.
"היו 220 אורחים בסה"כ, וב-1 וחצי כשנשארו 30 איש ברחבה, אמרתי לדיג'יי שמספיק, כי כבר אין לי ברכיים. זה היה בדיוק מה שרצינו". 

היו קורי עכבישים, פמוטים ונרות על השולחנות.היו קורי עכבישים, פמוטים ונרות על השולחנות. | תמונה: שלומי זנאתי
בר קוקטיילים בקונספט 'מלחמת הכוכבים'בר קוקטיילים בקונספט 'מלחמת הכוכבים' | תמונה: שלומי זנאתי
הייתה עוגת 3 שכבות- כשכל שכבה מייצגת את אחד הקונספטים.הייתה עוגת 3 שכבות- כשכל שכבה מייצגת את אחד הקונספטים. | תמונה: שלומי זנאתי
הכניסה של הדי ונדב לחופה שילבה בין חרבות אור בנושא ושרביטים מאירים בסגנון 'הארי פוטר'.הכניסה של הדי ונדב לחופה שילבה בין חרבות אור בנושא ושרביטים מאירים בסגנון 'הארי פוטר'. | תמונה: שלומי זנאתי
קופסת הטבעת שלה הייתה סניץ' מוזהב וקופסת הטבעת שלו כוכב המוות של דארת' ויידר.קופסת הטבעת שלה הייתה סניץ' מוזהב וקופסת הטבעת שלו כוכב המוות של דארת' ויידר. | תמונה: שלומי זנאתי

רוצים גם חתונת קונספט? הנה כמה טיפים:

  1. הכינו מראש תקציב גדול- העיצוב הוא לא זול, במיוחד אם תבחרו קונספט ממותג
  2. ניתן להשיג הרבה פריטים מאתרי חו"ל כגון ALI EXPRESS, אך צריך להשקיע בזה זמן רב
  3. העדיפו להתנהל אל מול מפיק/ה שמכירים את השטח ויוכלו להשיג עבורכם את המחירים הטובים ביותר וגם את הניהול הטוב ביותר של כל מה שתרצו בחתונה שלכם
  4. אל תשקעו לבנאלי והאמינו שהכול אפשרי- אם זה החלום שלכם, לכו על זה
  5. קחו את הקיים והפכו לשלכם- בטקס החופה, בקבלת הפנים, במתנות האורחים, הכניסו את הקונספט לשבלונות הקיימות.

הפקה וניהול אירועים - פנטזיה שהתגשמה: החתונה של הדי ונדבתמונה: שלומי זנאתי

הספקים שעשו את החתונה:

עיצוב אולם - מיקי גלינסקי
איפור - טל פיניקס
שמלה, חצאית וחליפה לוק שני- סטודיו נוקס
כנרת חשמלית - אירינה שקליאר
צלם מגנטים - סטודיו איריס
צילומי טראש - עידו סקעת

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

39
17
הצעות נוספות לקריאה
logo
ווין | Win
אולמות וגני אירועים
ווין | Win
תאריכים אחרונים לאביב קיץ 2024!
תאריכים אחרונים לאביב קיץ 2024!
194.3K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת