מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

Welcome winter – הטרנדים החמים שילוו אותנו בחתונות החורף של 2024

קולטים שהחורף בעיצומו? לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר הוצאנו את הפוך מהארון, ויש הרבה מאוד זוגות שבונים דווקא עכשיו על חתונת חורף רומנטית. החורף הוא אולי לא עונת החתונות הרשמית, אבל ריח של גשם בחופה ואווירה חמימה ומחבקת, דפנטלי גורמים לנו להתאהב בקונספט.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
13.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
Welcome winter – הטרנדים החמים שילוו אותנו בחתונות החורף של 2024
15
15
מהירות:
אז רגע לפני שאתם משריינים את הלוקיישן לחתונה החורפית שלכם ומדמיינים את עצמכם רוקדים בגשם, בדקנו אילו טרנדים מחורף 2023 ישארו איתנו בחורף של 2024, ומהם הטרנדים החדשים שהולכים להפתיע אותנו, ובגדול. Stay tuned.

אילו טרנדים מחורף 2023 ישארו איתנו לחורף הקרוב?אילו טרנדים מחורף 2023 ישארו איתנו לחורף הקרוב? | תמונה: יהל שרביט צילום

מה מתחדש בתחום חליפות החתן?

סלינה חליפות חתן, שמייצרים ותופרים את חליפות החתן לרשתות הגדולות בישראל, ועובדים בצמוד עם הזוג, החל מבחירת הבד עד הגזרה והתיפורים המיוחדים, מספרים לנו שהחתנים בחורף הנוכחי הולכים לשלב קיץ וחורף יחד:
הפשתן כאן כדי להשאר – למרות שחליפת פשתן היא הכוכבת של הקיץ, עם מראה קיצי ובד קליל ונעים, קבלו טוויסט בעלילה- הפשתן ילווה אותנו גם בחורף 2024, עם גולף למטה - לוק קליל ששובר את המוסכמות. 


צבעים חורפיים לחתן האורבני – בחורף 2024, יתווספו לבדים בצבעים הקיציים הקלאסיים שהכרנו, דוגמת השמנת הורוד והפיסטוק, גם חליפות בצבעים יותר חורפיים: בז' וחום קאמל עדין. מתאים בול לחתן האורבני שמחפש צבע שיתחבר להווי העיר הגדולה.

דש לחתן – בחורף הנוכחי, לדש המשי הקלאסי, יצטרף דש ססגוני עשוי קטיפה ובדים נוספים.
נראה פחות פפיונים ועניבות מהודקים ורשמיים, ויותר ויותר חליפות מיוחדות, עם תיפורים ודוגמאות כמו פרחים וצורות גיאומטריות מיוחדות.


מה מתחדש בתחום נעלי הכלה?

אושינקה שמלות כלה מסמנים טרנד חזק שטרם התפתח בארץ, אבל עתיד להשתלט בגדול על הלוק בחורף הנוכחי: 

  • נעלי בלרינה לכלה - נעלי כלה שטוחות בסגנון בלרינה בצבעי לבן, ורוד ושחור עם אבני חן ודוגמאות, ששולחים אותנו הישר אל עולם הפנטזיה והאגדות.
    שימו לב, לא מדובר בנעלי בובה, אלא בנעלי בלרינה אמיתיות, כאלו שאפשר לרקוד איתן גם בלט.
    הנעל צפויה להכנס חזק כנעל עבור לוק שני, במקום נעלי הסניקרס הלבנות.


מה מתחדש בתחום עיצוב החתונה?

אנחנו לא יודעים אם יוקר המחיה אשם בטרנד הזה, אבל מה שבטוח שזוגות ישראלים מחפשים להוזיל עלויות, ועל הדרך לנסות לבטא את היצירתיות שלהם דרך האירוע. למה אנחנו מתכוונים? לטרנד ה-DIY שסוחף מכל כיוון, ומאפשר לנו ליצור את עיצוב החתונה לגמרי בעצמנו.

  • מרכזי שולחן שהופכים להיות מתנות לאורחים – DIY עיצוב אירועים, מספרים על הטרנד החם בעיצוב החתונות של 2024: פרחים ועציצים במרכזי שולחן, שהופכים להיות לאחר מכן גם מזכרת כיפית לאורחים. לחילופין, אפשר לקחת את מרכזי השולחן, ולעשות בהם אחר כך שימוש חוזר, בשבת החתן ובהזדמנויות נוספות. היתרונות ברורים – סופר אקולוגי, סופר נגיש וסופר משתלם.


  • מרכזי שולחן אקולוג'יק סטייל - אם רוצים לשלב עוד נופך אקולוגי (טרנד בפני עצמו), אפשר להניח במרכזי שולחן סבונים מעלי טבע, ערכות שתילה, צנצנות ריבה או דבש ועוד.

  • חופות DIY – זוגות שמעוניינים להוזיל עלויות, יכולים לקבל חופה במחיר משתלם, עם הוראות מפורטות להרכבה (ואל חשש, בDIY עיצוב אירועים מספרים לנו שזה קל יותר מלהכין חביתה! אפשר להכין בעצמכם או לשכור עובדים שיעשו זאת עבורכם). 
    תסכימו איתנו שהשירות מתאים בול לכיס של זוג צעיר, בתחילת החיים המשותפים.

מה מתחדש בתחום שמלות הכלה?

  • שמלות כלה עם שרוולים ארוכים - אושינקה שמלות כלה צופים שבדומה לקיץ האחרון, נמשיך לראות בעונה הקרה שמלות עם שרוולים ארוכים. "המגמה היא שגם כלות שלא שמות שרוול ארוך מטעמי צניעות, מעוניינות להגיע סגורות ושמורות יותר לחופה. נראה תחרות עדינות ושקופות בשרוול ארוך, שרוולים נופלים או שרוולי פעמון". גורג'ס.


  • הישר מבית המלוכה, כפפות ושרוולונים – הטרנד הבא בעולם שמלות הכלה הוא ללא ספק כפפות עדינות ונשיות שמעניקות את הטאצ' הסופי. מתאים לכלות שמעוניינות במראה אלגנטי ועל זמני. הכפפות מחפות ונותנות שדרוג מלהיב למראה, וניתן לראות אותו גם אצל כלות הקיץ וגם אצל כלות החורף.

  • דברי אליי בפרחים (ונוצות) – טרנד מתוק נוסף לחורף 2024 הוא שילוב של שכמיה מיוחדת בשמלה הכלתית, מעוטרת בפרחים ונוצות. האביזר הסופר אופנתי הזה, מוסיף נופך של תחכום ושיק לכל מראה. בחורף ניתן להתעטף בשכמיה בחלק מהחתונה, ולהסיר אותה בקלות בהמשך.
    ועוד בונוס – הוספה והורדה של השכמיה תגרום לשמלה אחת להראות כמו שתי שמלות כלה שונות לחלוטין. ניתן לשדרג את השכמיה גם בפרווה סינתטית בסיומת, וכך ליצור מראה כלתי חורפי ועל זמני.


מה מתחדש בצילומי החתונה?

יהל שרביט צילום, מספרים לנו על כמה תופעות בולטות, שהפכו להיות טרנד לאורך השנה האחרונה, וישארו איתנו גם בחורף הנוכחי:

  • רגעים אמיתיים – בחורף 2024 נראה פחות ופחות רגעים מבוימים, ויותר רגעים אותנטיים שנתפסו במצלמה. הצלם הוא כבר לא אישו, הוא מוציא את עצמו מהתמונה, כדי לאפשר צילום יותר אמיתי. 
    השיטה של יהל שרביט: הזוג מבצע פעולות ספונטניות, ואז תוך כדי תופסים את הרגע המושלם ("נניח ברגע שהזוג עומד זה מול זו, ואוטומטית מתחילים גיחוכים וצחקוקים מתוקים, אני רץ לתפוס את הרגע לפני שהם שמים לב").

"תופסים את הרגע המושלם". צילום: יהל שרביט | תמונה: יהל שרביט צילום
  • צילום בפילם שחור לבן - זוכרים את הפילם הנוסטלגי? אפשר להשתמש בו כתוספת מהממת לתמונות החתונה החורפיות. התוצאה היא שיקית ווינטג'ית במיוחד בשחור לבן מגורען ונוסטלגי. 

  • תמונות מטושטשות – זה רק נדמה לנו, או שהתמונה לא חדה מספיק? זה בדיוק הקטע. טייק א לוק על תמונות חתונה סופר שיקיות ומיוחדות, שנראות מטושטשות.


  • איזה מזל שכן היתה לך מטריה – לסיום סיומת, אי אפשר בלי לדבר על המטריות שמלוות את צילומי הזוגיות בחורף. אקססורי חובה לכל זוג שרוצה להרגיש בסיפור אגדה, והדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם במסגרת חתונת החורף. תראו בעצמכם:

"מטריות שמלוות את צילומי הזוגיות בחורף". | תמונה: יהל שרביט צילום
לסיכום, עם כל הכבוד לטרנדים, הם באים וחולפים, אל בואו לא נשכח את מה שהכי חשוב – ההרגשה האישית שלכם לאורך האירוע. מאחלים לכם לאמץ מהליסט שלנו את מה שמתאים לאירוע שלכם, ולא לשכוח להשאר נאמנים לעצמכם. מזל טוב! 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
יהל שרביט צילום
צילום וידאו וסטילס
צילום סטילס לחתונה ב- 5,000 ₪
צילום חתונה טבעי, אמיתי, פשוט אתם.
צילום חתונה טבעי, אמיתי, פשוט אתם.
6.9K
למימוש ההטבה
logo
אושינקה
שמלות כלה
מחירים מיוחדים עד סוף החודש
סאמפלים של שמלות כלה החל מ-2,500 ₪
סאמפלים של שמלות כלה החל מ-2,500 ₪
33.0K
למימוש ההטבה
logo
סאלינה חליפות חתן - SALINA
חליפות חתן
חתן? ההטבה הזו בשבילך!
טוטאל לוק בהתאמה אישית רק ב-1,350 ₪
טוטאל לוק בהתאמה אישית רק ב-1,350 ₪
37.4K
למימוש ההטבה
logo
DIY עיצוב אירועים
הפקה וניהול אירועים
עיצוב אירוע מלא ב-2,500 ₪
בדיוק כשחשבתם שאין מחירים כאלה...
בדיוק כשחשבתם שאין מחירים כאלה...
40.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת