מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כלות הצפון התפקדו: סיקור המפגש של כלות מספרות מחזור צפון

היא חמה, היא מחבקת, היא מכילה והיא נמצאת שם עבור הכלות שלנו בכל רגע בתהליך- כך ניתן לתאר במספר מילים את קהילת 'כלות מספרות'. בימים האחרונים של חודש דצמבר בבירה הצפונית, חיפה, התקיים מפגש של המחזור הצפוני ומה שהכלות קיבלו שם, הוא ייחודי ומנחם במיוחד.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
10.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כלות הצפון התפקדו: סיקור המפגש של כלות מספרות מחזור צפון
15
15
מהירות:
בצל המלחמה, כשכולן חוששות לגורל האירועים שלהן, יש קהילה אחת שדואגת לחבק ולגרום לכולן להרגיש לגיטימציה לשמוח ורצון להמשיך בחיים ובתכנונים המרגשים למרות הכול. בביץ' קלאב בעיר חיפה ב-27.12 התקיים מפגש המחזור הצפוני של 'כלות מספרות', מפגש שהיה אמור להתקיים עוד לפני כן ונדחה, אחד כזה שהרגיש שקיומו מוקף בערפל- כמו האירועים של הכלות העתידיות שלנו.

ש קהילה אחת שדואגת לחבק ולגרום לכולן להרגיש לגיטימציה לשמוח ורצון להמשיך בחיים. צילום: Irit & Leon Wedding documentaryש קהילה אחת שדואגת לחבק ולגרום לכולן להרגיש לגיטימציה לשמוח ורצון להמשיך בחיים. צילום: Irit & Leon Wedding documentary

היכרות מקרבת עוד לפני המפגש:

"בגלל המלחמה, המפגש כל הזמן נדחה וזה יצר מצב שכל הבנות דיברו ביניהן המון בוואטסאפ ולמדנו להכיר זו את זו עוד לפני שהכרנו פנים מול פנים" מספרת לנו הכלה העתידית עידן צ'ובינסקי "המפגש היה מאוד טבעי וכיפי, התרגשתי לראות את כולן ולחבק את אלו שהפכו לחלק ממש משמעותי בחיי בחודשים האחרונים. דיברנו, שיתפנו, הצטלמנו, החלפנו בינינו מתנות קטנות- כשהמטרה הייתה להעביר מסר מעצים ומחזק. היה ערב מושלם".

עידן צפויה להינשא לאלעד ב-19.6.24, במתחם האירועים 'חלום בחווה' שבחדרה. הזוג שלנו יחד כבר 8 שנים ועידן מעידה כי עשו מחקר רציני לפני בחירת הספקים ולבסוף, ההחלטה הגיעה על בסיס החיבור המושלם בינם לבין הספק, הסגנון והעבודה שלהם ובעיקר- האמונה של הספק בעבודה ובשליחות שלו. הקו המנחה באירוע שלהם: להפוך אותו להכי שלהם והכי הם שאפשר.

היא נמצאת בקהילה מחודש ספטמבר האחרון ומעידה כי היא הגיעה אלייה לאחר שחיפשה מקום נוח בו תוכל לדבר על ההכנות לחתונה, לשתף, להתייעץ וגם לתת מהידע שלה: "אל מול החברות מהבית או המשפחות שלנו לפעמים קשה להסביר את הדברים ולשתף. לפעמים הם לא במקום להקשיב או שזה לא מעניין אותם כל כך, או שבאמת הם לא יודעים בדיוק איך לייעץ כי הם לא בסיטואציה. הקהילה של 'כלות מספרות' מספקת לי בדיוק את זה, את המקום הבטוח לשתף ולשאול בלי גרם של שיפוטיות או תגובות רעות".

עידן צ'ובינסקי. צילום: Irit & Leon Wedding documentaryעידן צ'ובינסקי. צילום: Irit & Leon Wedding documentary
"החלפנו בינינו מתנות קטנות- כשהמטרה הייתה להעביר מסר מעצים ומחזק". צילום: Irit & Leon Wedding documentary

יוצרת שמחה בתוך העצב:

גם עדי בן חנן, שמאורסת לאילון וצפויה להינשא ב-21.8.2024 בגן האירועים 'שרונית' שבמשמר השרון, חיפשה מקום בו תוכל לשוחח ולהתייעץ בענייני החתונה, לאחר שבנסיבות מצערות- היא נאלצת לתכנן אותה כמעט לבדה: "אני ואילון יחד כבר 7 שנים ולא חשבנו להינשא בשנים הקרובות, אבל בשנה האחרונה הוא איבד את אחותו ז"ל והיה שינוי בגישת החיים שלנו והוא החליט שזה הרגע. קשה לנו לנהל את נושא החתונה, במיוחד לאור העובדה שהוא עדיין בשנת אבל, ולכן הוא נוכח רק במה ש'צריך' ורוב התכנון נמצא בידיים שלי".

קהילת 'כלות מספרות' קיבלה בחיבוק ענק את עדי, שפתאום מצאה עם מי להתרגש, להתלבט ולדבר על דברים בשמחה רבה, בלי לברור מילים מרוב רגישות כלפי בן זוגה שחווה רגעים קשים. בקהילה, היא זכתה לפינה חמה של כלות נוספות, שעוזרות לה בהחלטות ובהתלבטוית, כך שהיא יכולה לגשת לבן זוגה לאישור סופי ולמעורבות מינימלית ולכבד אותו בשנה זו.

עדי מספרת כי היא מביאה בעקבות הסיפור שלה, נופך שונה לקהילה: "הסיפור שלי הוא לא כולו וורוד ויש בו גם המון אפור. לדעתי זה יכול לעזור לעוד בנות שנמצאות בסיטואציה זהה או דומה ולתת לכולן זווית שונה לאיך מתכננים ואיך ניגשים לחתונה מכיוון שונה. אני גם מאוד מינימילסטית בבחירות שלי ואני יכולה לתת מקום ולגיטמציה לבנות כמוני, שנלחצות מכל השפע וההגזמה שיש לעיתים בחתונות, אני בוחרת להראות להן שאפשר גם להסתפק במועט וגם ליצור חתונה מהממת ולא פחות מושקעת.
המפגש היה מוזר בהתחלה, פתאום ראיתי פרצופים וחיברתי קול לפרצוף, אבל מהר מאוד נוצרה אווירה חברית- כאילו אנחנו מכירות שנים. יצאתי מאוד מחוזקת ולמדתי דברים חדשים גם על הבנות וגם על תהליך ארגון החתונה".

עדי בן חנן. צילום: Irit & Leon Wedding documentaryעדי בן חנן. צילום: Irit & Leon Wedding documentary
מי שלא מפסיקה להשקיע ולחזק את הכלות, היא גלי רוזן ביטון, מנהלת הקהילה. תפקידה של גלי הוא ליצור מרחב נעים לשיתוף ושיח עבור זוגות ובעיקר כלות לפני חתונה, סביב כל הסוגיות שעולות ולחבר אותם לכלים נהדרים לתכנון חתונה הניתנים דרך אתר Mit4mit (לדוגמא- את העוזר האישי לתכנון חתונה בחינם כבר פגשתם?).

במפגש המדובר, גלי התרגשה במיוחד, כי הוא יריית הפתיחה של המחזור הראשון שנפתח לפי אזור המגורים של הכלות- מחזור כלות מספרות צפון. "המפגש היה אמור להתקיים כבר באוקטובר, אבל בשל המצב הוא נדחה לדצמבר" מספרת לנו גלי "מדובר בקבוצה שהתגבשה בוואטסאפ והבנות תומכות האחת בשנייה בכל שלבי תכנון החתונה".

הקבוצה הזו של 'כלות מספרות' היא מיוחדת מכיוון שעד היום, כל המחזורים היו מכל הארץ, אך הפעם הכלות חולקו לאזורים גאוגרפיים וזוהי הקבוצה הראשונה שהתרכזה באזור הצפון ומהרגע הראשון החיבור היה מוצלח במיוחד. גם המלחמה שהגיעה אלינו, גרמה לבנות להתלכד עוד יותר.

גלי רוזן ביטון, מנהלת הקהילה. צילום: Irit & Leon Wedding documentaryגלי רוזן ביטון, מנהלת הקהילה. צילום: Irit & Leon Wedding documentary

ספרי לנו על חלק מהכלות, האם המלחמה השפיעה על החתונות שלהן?

"יש לנו כלה בשם ליטל, שהחתונה המקורית שלה התקיימה בקונספט מצומצם יותר בעקבות המצב, ולאחר מכן- היא ערכה חתונה גדולה ב-4 בינואר. בנוסף, הכלה אורית יוסף לא הצליחה להגיע אל המפגש שלנו בעקבות מילואים. כל הבנות חיכו מאוד לפגישה פנים מול פנים, הן הפכו לחברות טובות ולחבורה מלוכדת מאוד".

גלי מספרת על השינויים שהיא רואה בכלות בתקופה הקשה הזו, שעוברת על כל מדינת ישראל: "התקופה הזו אילצה חלק גדול מהזוגות לשנות תוכניות מהרגע להרגע ולהתארגן מחדש על החתונה. זה משפיע על כולן, וזה מכנה משותף שגם מחבר ביניהן.
אני יכולה לומר שיש חשיבות גדולה, דווקא בתקופה הזו, להיותן של הכלות חלק מקבוצה תומכת, בה הן יכולות לפרוק ולדבר על הכול. בהתחלה השיחה הייתה סביב זה שבכלל לא נעים להן לעסוק בנושא החתונה ולדבר על זה כשהמצב בחוץ כפי שהוא, ובקהילת 'כלות מספרות' הן מצאו מקום בו הן מרגישות בנוח".

"בקהילת 'כלות מספרות' הן מצאו מקום בו הן מרגישות בנוח". צילום: Irit & Leon Wedding documentary
צילום: Irit & Leon Wedding documentaryצילום: Irit & Leon Wedding documentary
המפגש, שכלל המון חיוכים, אוכל טעים ובעיקר המון גירל פאוור, הינו הראשון מבין סדרת מפגשים שעוד ימשיכו ויתקיימו בכל חלקי הארץ. קהילת 'כלות מספרות' היא חוזק שגורם לנו לזכור ולהבין שהחיים ממשיכים, החתונות מתקיימות וחשוב שנמשיך לחייך ולחגוג אהבה. מזל טוב לכולן ושניפגש רק בשמחות!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

29
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
רחלי דהן איפור ועיצוב שיער כלות
איפור כלות
חבילת כלה במחיר מיוחד
כלה יקרה - ההטבה הזו עבורך
כלה יקרה - ההטבה הזו עבורך
301.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת