מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הרשימה המלאה: הטרנדים הלוהטים לחתונות תשפ"ה, מי ישאר איתנו ומי בדרך החוצה?

בחרתם להתחתן בשנת תשפ"ה, ורק על זה מגיע לכם שאפו ענק. תקופה מתוחה, אירועים קשים שפוקדים אותנו כעם ובכל זאת החלטתם לקשור את גורלכם יחד באקט מרגש של אהבה ואמונה בחיים.

רגע לפני שעונת חתונות החורף נכנסת לחיינו בסערה, יצאנו לשטח כדי לסמן את הטרנדים החמים שילוו אותנו במהלך השנה, וגם את התופעות שישארו הרחק מאחור יחד עם שנת תשפ"ד.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
3.2K

אוכל בחתונות

סטייק אנטריקוט ופינגר פוד? יאללה נקסט

זוכרים את הסטייק העסיסי שהיה המנה העיקרית המועדפת בתשפ"ד? שף רוסלן הפקה וארגון אירועים אומר שהגיע הזמן להתקדם: "בתור מפיקי חתונות, אנחנו רואים שהאורחים התעייפו מהסטייק המסורתי, ולכן נראה אותו פחות ופחות באירועים".

מה שהולך היום חזק, הוא שילוב אלמנטים ממטבחים מסורתיים של אמהות וסבתות, שמצליחים לקלוע לקהל רחב של סועדים. תכלס, מי לא אוהב את האוכל של אמא? שף רוסלן עצמו משלב במטבח ובמסעדה שבבעלותו אלמנטים ים תיכוניים ובישולים מהמטבח הקווקזי המסורתי.

"מה שהולך היום חזק, הוא שילוב אלמנטים ממטבחים מסורתיים של אמהות וסבתות". | תמונה: שף רוסלן- קייטרינג והפקת אירועים
אז מה נראה יותר ויותר בחתונות בתשפ"ה? תבשילים מהמטבח של אמא, המתבשלים בכלים בבישול ארוך, כמו תבשיל עגל וכבש עם פירות יבשים שמתבשל בטאג'ין כ-8 שעות, או כיסוני בצק ממולאים טלה בעבודת יד שאמהות וסבתות מסורות ממלאות ומקפלות במלא סבלנות ואהבה.

זה הזמן גם להיפרד מהפינגר פוד, אותן מנות קטנות ומסתובבות שאפשר לאכול בידיים. המחליף הרשמי שלהן יהיה ככל הנראה המטבח הפתוח, עם קולינריה שנצלית ומתבשלת לעיני האורחים: מעשנות או קליה על פלנצ'ות. "מעבר לשואו ההיסטרי, מטבח פתוח מספק חוויה ואווירה, אלמנט שהוא מאוד רלוונטי בחתונות".

"כיסוני בצק ממולאים טלה בעבודת יד". | תמונה: שף רוסלן- קייטרינג והפקת אירועים

איך אתם אוהבים את הסביצ'ה שלכם?

תגידו ביי ביי לסושי, טרנד הדגים הנאים שלגמרי מיצה את עצמו. המחליף הרשמי שירש את הכתר יהיה הסביצ'ה, מנת דגים ששוחה במרינדות מפנקות. במקום בישול, נותנים למלח ולימון לעשות את העבודה ולבשל את הדגים בבישול עדין, כמה שפחות התערבות. זה כל הקסם. 

בנוסף לסביצ'ה, אומרים לנו בשף רוסלן, נראה יותר ויותר מנות דגים מוקפדות כמו סלמון מאודה על מצע תרד, או סרדינים קטנים הנצלים בטמפורה לעיני האורחים.

"סלמון מאודה על מצע תרד". | תמונה: שף רוסלן- קייטרינג והפקת אירועים

התארגנות לכלה

חדרי מלון אאוט, וילות התארגנות אין

זו המציאות העגומה כאן בארץ. מאז תחילת המלחמה, בתי המלון בארץ נתפסים יותר ויותר על ידי מפונים שנעקרו מביתם. בתי המלון שנמצאים בתפוסה מלאה, מובילים זוגות רבים שחשבו להתארגן במלון, לחשב מסלול מחדש. רגע, זה לא אומר שלא נראה יותר זוגות שבוחרים בבתי מלון כמקום ההתארגנות שלהם, אבל בתשפ"ה המגמה היא להעדיף וילות או בתים פרטיים.

בבוטיק פנטהאוז מקום התארגנות יפיפיה לכלות ברחובות, מגלים לנו את סוד הקסם: המקומות יותר פנויים להכיל את הכלה והמלוות, לצילומים יש יותר קלאס ולעיצוב יש הרבה יותר אופי. אז מה הפלא? במקום משתדלים להתאים את המקום לצרכים החדשים של כלות בתשפ"ה. לרשות הכלות והמלוות יחידה מפנקת עם מרפסת ענקית, ארונות תליה ואחסון, חדר אורחים רחב עם ארונות אחסון שמותאם פרפקט למלוות, פסיליטיס שיהפכו את התמונות להיסטריות כמו מראות גוף, כיסאות בר לאיפור, שולחנות עבודה ותנאי תאורה מעולים, מטבח מלא מעוצב ומאובזר והדובדבן שבקצפת: חצר יפיפיה עם עצי פרי לתמונות מושלמות.

"לצילומים יש יותר קלאס ולעיצוב יש הרבה יותר אופי". | תמונה: בוטיק פנטהאוס

מקום התארגנות עם לינה

"אי אפשר להתעלם מהעובדה שבוקר ההתארגנות הוא אחד הבקרים המעייפים ביותר עבור הכלה", משתפים אותנו בבוטיק פנטהאוז. "היא צריכה לקום מוקדם ולהיות רעננה לקראת המאפר.ת ומעצב.ת השיער שמגיעים השכם בבוקר".


לכן, אך טבעי שנראה יותר ויותר מקומות התארגנות עם לינה, שמספקים לכלה ולמלוות וייב של בית מלון 5 כוכבים. בעבר, לא היה מקובל לישון במקום ההתארגנות, אבל בתשפ"ה רוב מקומות ההתארגנות כבר הבינו את הראש, ולכן מפנקים את הכלות והמלוות בחדרי שינה מרווחים. בבוטיק פנטהאוז משדרגים גם את המלוות ומפנקים גם אותן עם שירותים ומקלחת משלהן- כי גם להן מגיע (:

שמלות הכלה

הטרנד הלוהט של שמלות הכלה: יוקרה שקטה

ומה מחכה לנו בתשפ"ה בתחום שמלות הכלה? בעונה החדשה, כמו בתשפ"ד, משתפת אותנו המעצבת נטלה שמלות כלה, נמשיך לראות שמלות כלה קלות ואווריריות עם נצנצים עדינים. גם שמלות הכלה המינימליסטיות והרומנטיות, בהשראת משפחת האצולה הבריטית שמשדרות יוקרה שקטה, כאן כדי להשאר.

מה עוד? שמלות סטרפלס עם כתפיים בולטות כמו בשנות ה-80' וכתפיות נופלות, שמלות בגזרה A וגזרת שעון חול ככל הנראה ילוו אותנו אל תוך תשפ"ה. בשורה התחתונה, מה שילך איתנו חזק הן כל אותן שמלות עם מראה קלאסי נסיכתי-פייתי ולא מתאמץ.

ההשראות מגיעות מדפי ההיסטוריה של עולם האופנה- נראה שמלות עם אלמנטים על זמניים משולבים עם גזרות עכשויות, מה שהופך את השמלה למיוחדת, ועם זאת בעלת ניחוח קלאסי.

וממה נפרד? "בגלל שהכלות פחות מתחברות לסגנון הנוצץ והפרחוני, נראה לאט לאט שהדוגמאות הפרחוניות יורדות מהחלק העליון של השמלה לחלקה התחתון ונעלמות בהדרגה", משתפת אותנו נטלה שמלות כלה.

"ההשראות מגיעות מדפי ההיסטוריה של עולם האופנה". | צילום: שחר וין | תמונה: Natella נטלה שמלות כלה

דאבל פרונט: קבלו את המחוכים השקופים

אם בעבר מקום המחוכים היה אי שם בחלק הפנימי של שמלת הכלה, חבוי ומוסתר מהעין, כעת, תאמינו או לא, המקום שלהם הוא בפרונט. המחוכים הופכים ללא פחות מהמוקד המרכזי של השמלה, וניתן לראות בקלות על גבי השמלה את התיפורים והקאפים. צנוע או לא? זה כבר עניין של טעם.

"תאמינו או לא, המקום שלהם הוא בפרונט". | תמונה: Natella נטלה שמלות כלה

שמלות שניות (ושלישיות ורביעיות)

אוקיי, זה כבר מזמן לא רק טרנד אלא כבר סטנדרט. פעם כולנו התלהבנו מה-שמלה של הכלה, לבנה ונסיכתית עם אימפקט שגונב את ההצגה, הכלות של תשפ"ה, כך מסתבר, מחפשות רענון וגיוון. לכן מתישהו במהלך האירוע קצת אחרי החופה, הן נעלמות וחוזרות במראה שונה ורענן. 

"השמלות השניה והשלישית מביאות איתן וויב קליל לאווירה ומשלבות נהדר בין סטייל לנוחות", מדגישה נטלה. ושימו לב טוב- השמלות השניה והשלישית יכולות לגנוב את ההצגה, כי הן בכלל לא סתמיות או פשוטות. הרבה פעמים הן מביאות יציאה הסטרית: חצופה, מבריקה וסקסית יותר.

מוזיקה לחתונה

טרנדים חדשים במוזיקה לחתונה: פלייליסט מותאם אישית

בשנת תשפ"ה, הסגנון הבולט במוזיקה יהיה... מותאם אישית, מגלה לנו הדיג'יי אבי שמי, מגיש בתוכנית הרדיו המובילה TOP HITS ברדיוס 100FM, קריין ודיג'יי עם וותק של 23 שנים ואלפי זוגות שבחרו בו להיות המנצח על האירוע המאושר בחייהם.

"במקום להיצמד לז'אנר אחד, זוגות מעדיפים ליצור פלייליסט מגוון ומעניין שמשלב מוזיקה ישראלית ים תיכונית, מזרחית, דאנס לועזי, טכנו וז'אנרים נוספים, כדי ליצור אווירה ייחודית באירוע שתקלע לטעמם של כל אחד מהמשתתפים".

"במקום להיצמד לז'אנר אחד, זוגות מעדיפים ליצור פלייליסט מגוון ומעניין". | תמונה: Dj Avi Shami radius 100fm
כשביקשנו ממנו לבחור שירים שילוו אותנו בתשפ"ה הוא ביקש להסביר: "בעיני אין שיר שהוא יותר טוב ופחות טוב, אין שיר מסוים שנראה דווקא בתשפ"ה. לכל זוג יש את הבחירה האישית והאהבה המוזיקלית שלו". לדבריו, תפקיד הדיג'יי, בראש ובראשונה לתאם ציפיות מול הזוג וליצור פלייליסט מותאם אישית שיהפוך את האירוע לאינטימי ומשמעותי יותר עבור הזוג והאורחים.

ובכל זאת, דיג'יי אבי שמי משתף אותנו שהמוזיקה המזרחית של פעם כבר פחות עובדת בחתונות, ובשנת תשפ"ה ככל הנראה נראה יותר מוזיקת פופ ים תיכוני, כמו השיר "שני משוגעים" של עומר אדם:


להיטי דאנס ישראלי, סגנון ראגטון (המשלב מוזיקה לטינית עם מוזיקת היפ הופ) ולהיטים משנות ה-'70,80 וה-90' כמו:




פלייליסט שמושפע מהדיגיטל

מכירים את השירים שנוצרו ברשתות והפכו במהירות ללהיטי הרחבה? זה הטרנד הלוהט שהולך ללוות אותנו עמוק לתוך תשפ"ה. להיטים מהאינסטגרם והטיקטוק שעוברים במהירות מהרשת לרחבת הריקודים. המוזיקה ברחבות החתונות מושפעת מהמגוון והדינמיות של התרבות הדיגיטלית, ומהצורך להציע חוויות שמדברות אל הקהל הצעיר.

לכן, נראה גם רמיקסים וגרסאות טראנס לשירים שנחקקו בנו ממלחמת חרבות ברזל כמו 2,3 ש-גר!


או שירים כמו Say So – Doja Cat שהתחיל כאתגר ריקוד בטיקטוק וכיום הוא נחשב לשיר חובה ברחבת הריקודים.


בנוסף, אבי מדגיש שבחירת השירים תלויה באופי הקהל והזוג, והדיג'יי חייב להיות מאוד ורסטילי במהלך האירוע ולהתאים את עצמו לצרכי הקהל. בשונה ממועדונים, בהם רוב הקהל הוא צעיר ותוסס, בחתונות יש קהל מבוגר, סבתות, דודים ודודות וגם ילדים צעירים, וצריך לנסות לגעת בכמה שיותר אנשים. 
"לכן, כל טרנד שנכנס מהדיגיטל רק מוסיף לנו כדיג'ייז- לדעת מה חם היום ומה כדאי לשלב בפלייליסט" הוא מוסיף.

"התפקיד שלי כדיג'יי", הוא מסכם, "הוא לבנות מעין מסע מוזיקלי לחתונה, שמתחיל בקבלת הפנים ומסתיים ברחבת הריקודים, וגורם לכל אחד מהמשתתפים להרגיש שייך".

אז מה הטרנד החביב עליכם? מוזמנים להמשיך את השיח בקהילה שלנו, או לקבל השראה לטרנדים נוספים מהבלוג שלנו שמתעדכן מדי יום בכל מה שחם בעולם החתונות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
נטלה שמלות כלה - Natella
שמלות כלה
נטלה שמלות כלה - Natella
השקת קולקציית שמלות כלה 2024
השקת קולקציית שמלות כלה 2024
114.9K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק