מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

תמונת החתונה שלי

בכל חתונה מסתובבים האנשים שבלעדיהם הזכרונות מהאירוע היו מעורפלים לחלוטין. הכירו את הצלמים שלכם - אנשי המפתח שיחפשו את הרגעים הגדולים והקטנים בחתונה, שיתעדו כל חיבוק, חיוך או דמעה, ויתפסו בעדשת המצלמה את כל האנשים שחשובים לכם ליצירת זיכרון שילווה אתכם לנצח. 


צילום וידאו וסטילס | זמן קריאה: 7 דקות
19.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
תמונת החתונה שלי
15
15
מהירות:
בגלל שתחום הצילום הוא חשוב כל כך לאירוע, החלטנו לדבר עם ארבעה צלמים על כל הנושאים הכי מעניינים. הצטרפו אלינו לכתבה על תמונת החתונה המיוחדת ביותר, על גלגולו של סרטון, על החיבור עם הצלמים וכמובן על השאלה שמטרידה את כולנו - איך בוחרים מבין כל התמונות?

תמונת החתונה המיוחדת ביותרתמונת החתונה המיוחדת ביותר | תמונה: AlexArt | צילום וידאו וסטילס לחתונה

תמונות החתונה שלכם: מתאימות לאלבום, כמתנה להורים ולתלייה על הקיר

מכל חתונה מתקבלות כ-4,000 תמונות, ובחלק מהמקרים אפילו יותר. התמונות נאספות מכל הרגעים של יום החתונה - החל מההתארגנות, דרך המפגש וצילומי החוץ, ועד לקבלת הפנים, טקס החופה וכמובן - המסיבה! עם היצע כל כך גדול של חומרים ויזואלים, איך בכלל אפשר להתחיל לבחור את התמונות לפיתוח, לשילוב באלבום ולמסגור?

מחברת "Irit&Leon" מספרים לנו את הסודות הגדולים של בחירת התמונות, ומשתפים מנסיונם בבחירות הרווחות של הזוגות: "התמונות האהובות ביותר על הזוגות הן בדרך כלל תמונות נוף. בני הזוג מתקבעים בדרך כלל על תמונה זוגית ששניהם יצאו בה טוב, ומשתמשים בה בתור תמונת העטיפה של האלבום או כקאבר לפייסבוק, למשל".

את התמונות שתתלו על הקיר או תמסגרו ותניחו על השידה בסלון תוכלו לבחור בצורה קצת אחרת: "לדעתנו לא תמיד חייבים ללכת דווקא על תמונת יופי פיוטית עם נוף. תמונה מגניבה מהריקודים, תמונה משפחתית או תמונה ממעגל הסיום עם כל הגיבורים שהחזיקו מעמד עד הסוף - כל אלו יכולות להיות תמונות מדהימות למסגור ותלייה בבית או להעמדה על השידה בסלון. אין כמו לראות ביום-יום את הרגעים האלו שבהם הייתם עטופים בכל האנשים שהכי קרובים אליכם".

תמונה ממעגל הסיום עם כל הגיבורים שהחזיקו מעמד עד הסוףתמונה ממעגל הסיום עם כל הגיבורים שהחזיקו מעמד עד הסוף | תמונה: Irit & Leon Wedding documentary
גם ההורים שלכם ישמחו לקבל מזכרת מהחתונה, וכדי שהם יוכלו להתגאות בכם ולהתמוגג מרוב אושר, תוכלו לבחור עבורם את התמונות הקלאסיות: "בימים אחרי החתונה שלנו, כל אורח שהגיע לבקר את ההורים שלנו - מיד קיבל מהם לידיים את אלבום החתונה. ההורים רוצים להראות את הילדים היפים שלהם ולהתגאות בהם, ובהתאם כדאי לבחור עבורם תמונות שמראות את זה. התמונות האלו יהיו בדרך כלל נקיות יותר, כאלו שבהן הזוג מסתכל ישר אל המצלמה בחיוך. אנחנו תמיד אומרים לזוגות שלנו: 'בואו נעשה תמונה קלאסית לאבא ואמא', ואז זה יוצא מושלם - גם תמונה יפה ונקייה, וגם מלאה ברגש ושמחה".

ומה עם הרשתות החברתיות? אין ספק שפייסבוק ואינסטגרם הפכו לחלק בלתי נפרד משיתוף חוויות החיים, ובהתאם תרצו לשתף גם בהן את תמונות החתונה שלכם: "בחירת התמונות לרשתות החברתיות מאוד תלויה בסוג האנשים: יש כאלו שירצו להראות רק את עצמם, יש כאלו שישלבו גם תמונות מהריקודים ויש כאלו שיתמקדו ברגעים המרגשים מהטקס. זה ממש תלוי במה רוצים להראות - את הוויבים, האנרגיות והטירוף של החתונה, או דווקא לרגש את הצופים ולהביא אותם לכדי דמעות. בסופו של דבר כל תמונה מספרת סיפור. תבחרו את הסיפור שאותו אתם רוצים לספר, ומשם בחירת התמונות תהיה הרבה יותר פשוטה".

תבחרו את הסיפור שאותו אתם רוצים לספרתבחרו את הסיפור שאותו אתם רוצים לספר | תמונה: Irit & Leon Wedding documentary

על גלגולו של סרטון - אז והיום

רוב הזוגות שסוגרים צילום וידאו יסכמו מראש על קבלת סרטון מלא וסרטון היילייטס של בין 2-3 דקות. הסרטונים האלו עברו כמה וכמה גלגולים עד שהגיע לתצורתם הנוכחית, ומה שבטוח זה שהם רק הולכים ומשתפרים עם הזמן.

הצלם עידן נהרי מספר לנו על מה שהיה בעבר לעומת מה שקורה היום: "יש המון דברים שהשתנו בתחום מאז ועד היום. קודם כל, אם בעבר היה לנו סרט חתונה באורך של שעתיים, היום אנחנו מדברים על סרט של בין 45-75 דקות מקסימום. הזוגות בדרך כלל מארגנים מפגשים עם החברים והמשפחות, ואז כולם יושבים ביחד לצפות בסרט עם פיצות ובירות. בנוסף, בעבר לא היה לנו סרטון היילייטס שמסתכם לכ-3 דקות, והיום זה אחד התוצרים שהזוגות הכי אוהבים ומשתמשים בהם. הסרטון הזה נועד להראות לחברים בעבודה את החתונה, או לרגעים שבהם בא לכם פתאום להיזכר בחתונה שלכם. בשנה האחרונה אנחנו רואים גם ביקוש לרילס - סרטון קצרצר של בין 30-60 שניות בלבד לרשתות החברתיות. צלמי וידאו צריכים להיות עם היד על הדופק ולהשתנות לפי מה שהשוק דורש, ובהתאם היום עם האינסטגרם והטיקטוק אנחנו מחפשים סרטונים קצרים וממוקדים".

אחד התוצרים שהזוגות הכי אוהבים ומשתמשים בהם
כל סרטון, קצר או ארוך ככל שיהיה, צריך לשקף את האווירה שהזוג מתחבר אליה: "הזוגות מוזמנים לבחור את שיר הרקע שילווה את הסרטונים, כדי לשקף בצורה המושלמת את הרגש שאותו הם רוצים להעביר. יש זוגות שבוחרים בשירים איטיים ומרגשים, ולצידם יש זוגות שבוחרים בשירים קצביים ומרימים".

דבר נוסף ובולט שהשתנה עם השנים הוא הרצף שבסרטון. בעבר היה זה הסדר הכרונולוגי ששלט בתחום. לעומת זאת, היום הפיזור וה"זריקה" הויזואלית משלב לשלב באירוע הם המפתח ליצירה ולהצלחת הסרטון: "החוכמה בעריכת סרטון ההיילייטס היא לקחת את הצופים משלב לשלב בצורה דינאמית ואפילו קצת משוגעת. אפשר להתחיל בהתארגנות ולקפוץ משם למסיבה, לחזור פתאום לצילומי החוץ ואז להפתיע עם שבירת הכוס מטקס החופה. אם אנחנו בוחרים בכל אופן ללכת על עריכה לפי הסדר הכרונולוגי של האירוע, יש לנו אפשרות לשחק עם שני שירים - למשל להתחיל בקצב איטי ועדין, ומיד אחרי שבירת הכוס לעבור לשיר אחר, קצבי יותר. אלו משחקים חשובים שמשאירים את הצופים להוטים ומצפים לבאות".

הפיזור וה"זריקה" הויזואלית משלב לשלב באירוע הם המפתח ליצירה ולהצלחת הסרטון

הכל מתחיל ונגמר בחיבור עם הצלמים

התוצרים המוצלחים יכולים להתקבל על ידי המקצועיות של הצלמים, אבל גם שיתוף הפעולה וההרגשה המשוחררת שלכם יתרמו להם רבות. כדי שתרגישו כך תצטרכו להרגיש כימיה חזקה עם הצלמים שתבחרו, ולכן מומלץ לבדוק אותה כמה שיותר מראש.

הצלם עופר מתיתיהו מספר לנו איך החיבור האישי עוזר לתמונות: "החיבור עם הצלם הוא חשוב ביותר לתמונות. יש זוגות שממש תלויים בצלם כדי להצליח להוציא תמונה מצחיקה, משוחררת וקלילה יותר, ולכן כדאי לבחור בצלם שאתם סומכים עליו ויכולים להיות הכי אתם לידו. במקביל, חשוב לזכור שהצלם רוצה לתפוס את הרגעים הספונטנים שלכם. אני אוהב לזהות משהו שקורה ברגע מסוים, ולתפוס אותו בדיוק בשניה הזו. גם כדי לקבל תמונות טבעיות ויפות כאלו אתם צריכים להרגיש בנוח להתנהג כמו עצמכם. לחיבור יש כוח גדול כדי להצליח לעשות את זה".

תמונה מצחיקה, משוחררת וקלילה יותרתמונה מצחיקה, משוחררת וקלילה יותר | תמונה: עופר מתיתיהו | צלם אירועים | צילומי זוגיות בחו"ל
ומה עם הזוגות שקשה להם יותר להיפתח? הנה כמה טריקים עבורכם: "הרעיון הוא לאפשר לזוג להשתחרר ולקחת את התמונות לכיוונים שונים מהרגיל. אם הזוג זורם ופתוח לרעיונות, אפשר להתפרע עד אינסוף - הכל כמובן בחסות הקליק ותחושת האמון בצלם. אפשר תמיד להשתמש בתפאורה אחרת, לשנות לוקיישן או להשתמש באביזרים שיקלילו את אווירת התמונה. מה שכן, אני לא ממליץ להשתמש במשקפי שמש גם אם אתם מאוד ביישנים. תזכרו שהעיניים שלכם מדברות ומשדרות המון רגש. איך אומרים? 'העיניים הן הראי לנפש'. אנחנו רוצים להוריד כמה שיותר חסמים גם לצורך התמונה עצמה, גם למען מי שמסתכל עליה, וגם לצורך החיבור בין הזוג לצלם".

איך אומרים? 'העיניים הן הראי לנפש'איך אומרים? 'העיניים הן הראי לנפש' | תמונה: עופר מתיתיהו | צלם אירועים | צילומי זוגיות בחו"ל

לסיום, סדרת תמונות חתונה יוצאות דופן

ויש גם את התמונות שפשוט אי אפשר שלא להיזכר בהן ולחזור בדיוק לרגע שבו הן צולמו. יש תמונות מרגשות, יש תמונות מצחיקות, ויש גם כאלו שמנציחות רגעים חד פעמיים, ספונטנים ושונים מהרגיל.

מחברת "AlexArt" מספרים לנו על תמונות החתונה שלא ישכחו - תמונות ספונטניות שאין אפשרות לתכנן מראש: "צילמנו זוג מקסים בשם יארה ומור ביום חמישי, ה-5.1.23. צילמנו בשדות כדי לקבל כמה תמונות יפות עם נוף מרהיב, וכשהגענו למקום גילינו שכל השטח בוצי מאוד. החתן נזכר שיש לו נעלי סניקרס נוספות באוטו, והכלה שמה את הנעליים שלו במקום הנעליים שלה כדי לא להתלכלך. לא נשכח לעולם את הרגעים המצחיקים האלו".

הכלה שמה את הנעליים שלו במקום הנעליים שלה כדי לא להתלכלךהכלה שמה את הנעליים שלו במקום הנעליים שלה כדי לא להתלכלך | תמונה: AlexArt | צילום וידאו וסטילס לחתונה

עכשיו תורכם לבחור את הצלמים לחתונה

רוצים לקבל את התמונות הכי יפות למסגור? בא לכם רילס לשיתוף באינסטגרם? מתאים לכם לסגור חבילת צילום שכוללת גם סטילס וגם וידאו עם צלם שהופך לחבר קרוב? כל אלו מחכים לכם בעמוד "נותני השירות" שלנו בקטגוריית "צילום אירועים". אז תנו קליק על הלינק, תגידו צ'יז וקדימה - זמן להתחתן ולהצטלם!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

35
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
עידן נהרי | צילום אירועים
צילום וידאו וסטילס
חבילת צילום מושלמת ב-₪10,500
בעיני, כל תמונה שלכם שווה אלף מילים!
בעיני, כל תמונה שלכם שווה אלף מילים!
37.0K
למימוש ההטבה
logo
עופר מתיתיהו | צלם אירועים | צילומי זוגיות בחו"ל
צילום וידאו וסטילס
עופר מתיתיהו | צלם אירועים | צילומי זוגיות בחו"ל
צלם למתחתנים שלא מתפשרים!
צלם למתחתנים שלא מתפשרים!
33.4K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת