מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כשמקום ההתארגנות הוא גם הלוקיישן המושלם לצילומים: הכירו את "תמרס"

מרבית הכלות בארץ מתארגנות ביום החתונה במקום שהוא לא הבית שלהן. לרוב יהיו אלו חדרים בבתי-מלון או דירות AIRBNB שייבחרו כמקום ההתארגנות, אבל אם תחפשו מספיק טוב תוכלו להגיע גם לכמה פינות קסומות ויפהפיות ברחבי הארץ. אחת מהפינות האלו היא "תמרס" - מקום התארגנות שיש בו פשוט הכל.


מקום להתארגנות | זמן קריאה: 6 דקות
11.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כשמקום ההתארגנות הוא גם הלוקיישן המושלם לצילומים: הכירו את "תמרס"
15
15
מהירות:
הבית המעוצב ורחב הידיים, דרך הגינה הירוקה ומלאת הקסם, ועד ארוחת הבוקר המושקעת והמפנקת שממנה אפילו הספקים נהנים - ב"תמרס" תמצאו את כל אלו ועוד. בואו ונכיר את מקום ההתארגנות שכל הכלות מדברות עליו לאחרונה, ואולי בקרוב גם אתן תהנו ממנו.

מקום התארגנות שיש בו פשוט הכל. צילום: אליסף רובינשטייןמקום התארגנות שיש בו פשוט הכל. צילום: אליסף רובינשטיין | תמונה: תמרס המקום להתארגנות

האדריכלית שפתחה את דלת ביתה לכלות

מאחורי "תמרס" עומדת תמר - אדריכלית שמתמחה בעיקר בעולם השימור האדריכלי. את הבית שבו היא גרה הסבה תמר למקום התארגנות עבור הכלות בבקרים, והיא מספרת לנו מאיפה הכל התחיל: "הרעיון היה לעצב את הבית ולאפשר ליזמים ובעלי עסקים לקיים בו פגישות. כשהקורונה הגיעה הבנתי שאני עומדת במצב של ניסוי וטעייה ובחנתי את האפשרויות. אחת החברות שלי אמרה לי: 'תנסי לארח אצלך כלות, יש דרישה מאוד גדולה למקומות התארגנות יפים עם מיקום נוח'. החלטתי לתת לזה הזדמנות ומשם הדברים התחילו לקרות".

"יש דרישה מאוד גדולה למקומות התארגנות יפים עם מיקום נוח". | תמונה: תמרס המקום להתארגנות

הסטייל, הצילומים והיופי שאי אפשר להתעלם ממנו

יש המון לוקיישנים יפים בארץ, ורוב הזוגות עסוקים בנסיעות אליהם לצורך צילומי החוץ. לעומת זאת, כשמקום ההתארגנות הוא יפה כל כך בעצמו - אין כל צורך להצטלם במקום אחר מלבדו: "הכלות שמגיעות אליי מתחתנות בדרך כלל באיזור נס ציונה, חולון, אשדוד, שוהם, ראשון לציון ואפילו פתח תקווה. המקום שלי מלא באווירה כפרית, פסטורלית ורגועה. אפשר להתארגן כאן ללא הפרעה, ומעבר לזה - להישאר כאן ולהצטלם. היום הכלות מבינות שחבל לבזבז את הזמן בנסיעות, וכשיש להן כל כך הרבה אפשרויות צילום כאן - באמת שאין טעם לצאת. יש במקום שלוש חצרות גדולות, כל אחת בסגנון אחר, וכל פינה כאן, בפנים או בחוץ, מעוצבת. הרבה פעמים הכלות שמפרסמות את תמונות החתונה שלהן - מפרסמות יותר תמונות מ'תמרס' מאשר מהאולם או גן האירועים. זה פשוט גן עדן לצלמים, פינה קסומה באמצע המדינה".

"כשמקום ההתארגנות הוא יפה כל כך בעצמו - אין כל צורך להצטלם במקום אחר מלבדו"


ההתארגנות המושלמת לכלות ולמלוות

במקום ההתארגנות שתבחרו התנאים חייבים להיות מושלמים - המרחב, הכיבוד והאווירה. ב"תמרס" כל אלו מחכים לכם ברמה הגבוהה ביותר, כך שכולכן עומדות ליהנות: "במקום יש עמדות התארגנות עם מראה, כיסא בר ומרווח מאוד גדול. הכלה יכולה להגיע עם בין 6-8 מלוות, כשבכל פעם יכולים לעבוד 3 ספקים בו זמנית מבלי להפריע אחד לשני. הסלון מפנק ויש בו מיזוג אוויר של חום וקור, מערכת מוזיקלית, מתחם חיצוני לישיבה בשמש למלוות שרוצות להשתזף, ואם מתחשק להן - הן יכולות גם להשתכשך בבריכה בזמן שהכלה מתארגנת. כלה שרוצה יכולה להוסיף לחבילה גם ארוחת בוקר מפנקת ביותר: סנדוויצ'ונים עם מילויים שונים, ירקות, פירות, עלי גפן, פיצוחים, תמרים, מתוקים והכל בשפע. הארוחה מספיקה גם לספקים ולצלמים שמגיעים רעבים, ולרוב אפילו לחתן ולמלווים שלו. בנוסף, לפני ארוחת הבוקר אני עושה הפרשת חלה ומברכת את החלות, ואז מגישה אותן כחלק מהארוחה. זה עושה אווירה מאוד מרגשת".

התגובות מדברות בעד עצמן - ולא רק מכיוון הכלות. תמר מספרת שההתלהבות מהמקום נרשמת גם מכיוון הספקים, שמתאהבים במקום, בגודל ובנוחות שהוא מציע: "כל מי שמגיעה לכאן מתאהבת במקום, ורוב הפעילות שלי התחילה בעצם מהמלצות. לצד הכלות גם הצלמים, מעצבי השיער והמאפרות מחמיאים מאוד על המקום, וככל שעבר הזמן הגיעו אליי כלות שהספקים בעצמם המליצו להן להתארגן כאן. המאפרות צריכות תאורה מאוד ספציפית שמתקבלת במקום, מעצבי השיער צריכים שיהיה להם מרחב נוח, והצלמים מחפשים את הנראות היפה והאווירה לתמונות. ברגע שזה קורה - הם ממליצים. אני ממש שמחה שאני מצליחה לספק את הצורך של כולם - מהכלות ועד הספקים".

"מתחם חיצוני לישיבה בשמש למלוות שרוצות להשתזף" | תמונה: תמרס המקום להתארגנות
"להשתכשך בבריכה בזמן שהכלה מתארגנת" | תמונה: תמרס המקום להתארגנות

הכלה הראשונה שזכתה בהגרלה

כדי לספר לכם ממקור ראשון על חווית ההתארגנות, דיברנו גם עם אריאל - הכלה הראשונה שהתארגנה ב"תמרס". אריאל הגיעה למקום אחרי שזכתה בהגרלה, ומיד התאהבה: "חברה שלי תייגה אותי בפוסט ההגרלה של 'תמרס', ואמרתי לעצמי: 'מעולם לא זכיתי בכלום, בטח גם הפעם לא אזכה'. סגרתי מקום אחר להתארגנות, אבל פתאום תוייגתי באינסטגרם. בהתחלה לא זכרתי על מה מדובר, כי אני לא מאלו שנרשמות להגרלות, אבל פתאום דרך התיוג הבנתי שזכיתי. זה היה מאוד מרגש, בהתחלה ממש הייתי בשוק".

משם הדרך להתארגנות במקום היתה קצרה: "יצרתי קשר עם תמר שהראתה לי את התמונות של המקום. מיד ביקשתי ממנה לסגור אותו עבורי וביטלתי את מקום ההתארגנות הקודם שהיה בתל אביב. המיקום של 'תמרס' קרוב ל'חוות אלנבי' ששם התחתנתי, אז הכל הסתדר בול. זה היה פתרון מושלם בעיקר כי היתה מצוקה גדולה של מקומות התארגנות באיזור".

אז איך היה? אם תשאלו את אריאל, החוויה לא היתה יכולה להיות מושלמת יותר: "לחבילת ההתארגנות הוספתי גם ארוחת בוקר, ובגלל שאני רגישה לגלוטן וללקטוז ביקשתי מתמר לדאוג גם לאופציות ללא גלוטן וללא חלב. תמר דאגה להכל מהכל - המון שתיה, אוכל, ירקות ופירות, וממש לא היה חסר לנו כלום. האווירה היתה מהממת והמקום היה מאוד מסודר ונוח. הגעתי עם שתי מלוות שלכל אחת מהן היתה מאפרת. במקצועי אני מאפרת ולכן איפרתי את עצמי, אבל גם למעצבת השיער שלי וגם ליתר הספקיות היה המון מקום ומרווח לעבוד בו. את הצילומים עשינו בחלקם בתוך השטח של 'תמרס', ואז גם הצטלמנו במושב עצמו במקומות היפהפיים שבו. לא היינו צריכים לצאת לשום לוקיישן נוסף וזה חסך המון זמן. באופן כללי אני ממליצה מאוד על 'תמרס'. תמר מאוד נחמדה ושירותית, והאווירה שהיא משדרת מאוד מזמינה. והמקום - אין לי מילים לתאר. היה פשוט מושלם".

"אין לי מילים לתאר. היה פשוט מושלם". | תמונה: תמרס המקום להתארגנות

יש לנו תחושה שאנחנו יודעים איפה תתארגנו

אז אם עד עכשיו התלבטתן על מקום ההתארגנות שלכן, נראה לנו שעכשיו אתן כבר יודעות איפה כדאי לכן לסגור. ב"תמרס" מחכה לכן בוקר התארגנות בלתי נשכח, וככל שתמהרו לדבר עם תמר - כך יגדל הסיכוי שתמצאו מקום פנוי ביומן העמוס של המקום. תהנו!

בב"תמרס" מחכה לכן בוקר התארגנות בלתי נשכח | תמונה: תמרס המקום להתארגנות

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Tamars Home's | תמרס המקום להתארגנות
מקום להתארגנות
בואי להתארגן אצלי!
מקום רחב ידיים עם חצר מהאגדות
מקום רחב ידיים עם חצר מהאגדות
8.9K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת