מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

קייטרינג חלבי לחתונה – על מה ולמה?

ההחלטה לקחת קייטרינג חלבי לחתונה יכולה לנבוע מכמה סיבות – אולי אתם צמחוניים, אולי אתם לא אוהבים קינוחי פרווה או שסתם בא לכם אוכל קליל ולא מחייב. לא משנה מה הסיבה, ללכת על תפריט קייטרינג חלבי זו יכולה להיות משימה לא פשוטה.

קייטרינג לאירועים | זמן קריאה: 4 דקות
2.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
קייטרינג חלבי לחתונה – על מה ולמה?
15
15
מהירות:
לא בטוח שכל האורחים יתלהבו מהרעיון של תפריט ללא בשר בחתונה, חלקם אפילו ירימו גבה על ההחלטה שלכם לבחור קייטרינג לחתונה דווקא בסגנון חלבי. 


אז למה בכל זאת שתבחרו חברת קייטרינג שתגיש אוכל חלבי?

  • אתם צמחוניים בגלל סיבה עקרונית – באופן עקרוני אתם לא אוכלים בשר ולכן אין באמת היגיון שתגישו בשר בחתונה שלכם. אתם לא מוכנים לוותר על העקרונות שלכם רק כדי שהאורחים שלכם יוכלו לנגוס כמה ביסים בבשר או עוף, וזה לגמרי בסדר.


  • אתם לא אוהבים אוכל פרווה – בגלל שהאוכל בחתונה צריך להיות כשר מגישים קינוחי פרווה. אם הקייטרינג איכותי ומוצלח מספיק, בדרך כלל לא מרגישים הבדל. למרות זאת, יש אנשים שפשוט לא מסוגלים לאכול קינוחים פרווה כשבמקור הקינוחים האלה אמורים להיות חלביים. אם תבחרו קייטרינג חלבי תוכלו ליהנות מקינוחים חלביים מפנקים ללא הגבלה.


  • אתם מעדיפים אוכל בסגנון קליל – יש זוגות שמעדיפים לא לשים דגש על ארוחה גדולה בחתונה. הגשת מנות פתיחה בקבלת הפנים ומזנון מגוון של אוכל קליל במהלך האירוע תאפשר לאורחים לאכול אבל לא לעצור את החגיגה ברחבת הריקודים כדי לשבת ולאכול ארוחה שמורכבת מכמה מנות. זה לא אומר שהם יהיו רעבים וזה אולי דווקא יכול לאפשר לכם לגוון במנות ולהגיש אותם לאורך כל האירוע בלי הגבלה. 

איזה אוכל תוכלו להגיש אם בחרתם לחגוג חתונה בסגנון חלבי?

פסטות, סלטים, מאפים, ואם הצמחונות שלכם כוללת גם דגים אז המבחר שלכם יכול להיות גדול ומגוון. שף מנוסה ויצירתי יוכל להרכיב לכם תפריט טעים ומשביע גם אם התפריט הוא צמחוני ואפילו כשמדובר על קייטרינג חלבי כשר שצריך להקפיד גם על מקור מוצרי החלב שהוא משתמש בהם. 

קייטרינג לאירועים - קייטרינג חלבי לחתונה – על מה ולמה?תמונה: עלמה

איך תבחרו את הקייטרינג הנכון שיכין לכם תפריט חלבי?

לפני הכל כדאי לכם לשאול על קייטרינג מומלץ לחתונה חלבית – קראו חוות דעת, שתפו בקהילה ושאלו חברים ומכרים. מישהו בוודאי יוכל לתת לכם המלצה על קייטרינג חלבי. במידה ובחרתם בגן אירועים עם קייטרינג משלו, לפני שאתם סוגרים תוודאו שהמקום מאפשר הגשה של אוכל חלבי. אם אתם מקבלים את ההרגשה שתפריט כזה הוא בעייתי עבור המקום, אל תנסו לשכנע. הרצון והמוכנות של הקייטרינג לשתף פעולה עם זוג שמעוניין באוכל חלבי בלבד זה חלק חשוב מההצלחה ומהאיכות של האוכל שיוגש בחתונה. אתם יכולים גם לנסות לחפש קייטרינג ייעודי – כזה שמגיש אוכל חלבי בלבד או אוכל טבעוני שיכול גם הוא לעמוד בדרישות שלכם. עוד דבר שחשוב לשים לב אליו – שהתפריט מגוון מספיק ומגיש אוכל משביע. יש הרבה מאוד אופציות למנות עיקריות טעימות ומשביעות גם כשמדובר באוכל חלבי.

קייטרינג לאירועים - קייטרינג חלבי לחתונה – על מה ולמה?תמונה: עלמה

איך תלהיבו את האורחים שלכם?

דרכים שבהן תוכלו לגרום לאורחים שלכם להתלהב מהאוכל. קודם כל, עדיף לא להודיע על זה מראש. זה לא שאתם "מרמים" את האורחים שלכם, אבל בכל זאת לא הייתם רוצים שמישהו מהאורחים יחליט לוותר על החתונה שלכם רק בגלל האוכל. וכבר היו דברים מעולם. דבר שני, תוודאו שיש מגוון רחב של מנות – בקשו מהשף של הקייטרינג שיהיה יצירתי וידאג שהאוכל מגוון ומפתה עד כדי כך שהאורחים לא ירגישו שחסר להם משהו. 

אתם יכולים "למתג" את החתונה שלכם כחתונה באווירה קלילה – שלבו את הקייטרינג החלבי עם אולם אירועים על הים, עם חתונת שישי או עם חתונה שחוגגים אותה בחצר הבית. עוד שילוב מוצלח הוא קייטרינג חלבי לאירועים קטנים שבהם האורחים הם בעיקר משפחה וחברים קרובים שיזרמו עם כל דבר שיעשה לכם טוב. אם תגרמו לאתגר להיות יתרון גם האורחים שלכם בחתונה יתלהבו מכיוון החלבי הקליל ובעיקר ישמחו ביחד איתכם. 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
שיבולים קייטרינג והפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
שיבולים קייטרינג והפקת אירועים
להפקה המושלמת לחתונה בטבע
להפקה המושלמת לחתונה בטבע
541.0K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת