מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כלות מספרות מחזור ד' - ההשקה!

המחזור הרביעי של מועדון "כלות מספרות" יוצא לדרך, עם הכלות החדשות שעומדות לחשוף בפניכם את כל מה שמעניין בתכנון חתונה!

זמן קריאה: 9 דקות
community content
13.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כלות מספרות מחזור ד' - ההשקה!
15
15
מהירות:
לכבוד ההשקה החגיגית החלפנו איתן כמה מילים כדי להכיר, לשמוע על כל הפרטים הכי מסקרנים, וכמובן להבין מה הגישה של כל אחת מהן לחתונה הקרובה ובאה שלהן. אז קבלו אותן במחיאות כפיים סוערות - הכלות של מחזור ד'!

"קבלו אותן במחיאות כפיים סוערות - הכלות של מחזור ד'!"

הדי גולד דרור - הבריידזילה

אי אפשר שלא להתחיל ממנה - הבריידזילה. הדי תופסת את המשבצת הזו כי כמו שהיא מספרת על עצמה - היא מאורגנת מצד אחד, אבל לחוצה מצד שני. היא עברה לגור עם בן הזוג שלה, נדב, תוך שבועות ספורים מרגע שהכירו ואחרי שנה בלבד הם החליטו להתחתן, כי "כשיודעים שזה זה - פשוט יודעים".

איך החלטתם להתחתן?
"האמת שבכלל לא רציתי להתחתן. בדייט הראשון עם נדב אמרתי לו שלא תהיה חתונה - לא טקס, לא מסיבה, לא חופה ובטח שלא רב. באחת הפעמים שפגשנו את אמא שלי היא שאלה אותנו: 'אתם באמת לא מתכוונים להתחתן? אני רוצה לרקוד בחתונה שלכם, יש לי אפילו שמלה'. לא הבנו על מה היא מדברת, והיא אמרה 'ראיתי אותה וחשבתי לעצמי שאני חייבת לקנות אותה. היא כל כך יפה ואין שום אירוע משמעותי מספיק חוץ מהחתונה שלך, שבה אני מדמיינת את עצמי לובשת אותה'. אחרי שהפכתי חיוורת לחלוטין, הבנתי שאנחנו צריכים להתחתן כי לאמא שלי יש שמלה".

אם כך, מה עומד להיות בחתונה שלכם?
"כיוון שזה לא משהו שרציתי, אמרתי לנדב שאם אנחנו מתחתנים אנחנו עושים את זה כמו שצריך - Go big or go home. אנחנו מתחתנים ב-4.5.23 שזה יום מלחמת הכוכבים - May the forth, וכל החתונה היא גיקית מבחינת תפאורה, אטרקציות, עיצוב, חופה - ממש הכל. בחרנו בספקים שזורמים עם הבקשות והשטויות שלנו, שמבינים את גודל האירוע ושידאגו שיהיה לנו כיף ונעים".

מה תביאי איתך לקהילה שלנו?
"אני מתכוונת לשתף בכל התסכולים, התהיות וההתלבטויות שלי. הקהילה בעיני מתבססת על שיתוף והכלה".

״אמרתי לנדב שאם אנחנו מתחתנים אנחנו עושים את זה כמו שצריך -  Go big or go home״.״אמרתי לנדב שאם אנחנו מתחתנים אנחנו עושים את זה כמו שצריך - Go big or go home״.

שהם מילשטיין - הכל(ה) בקונטרול!

שהם מתארת את עצמה בהשראת השיר "יונתן שפירא": "בת 24, מטר ושישים (ושבע), מצאה את האחד ומחכה להתחתן, יש חתן, שמלה עדיין אין". היא וישי עומדים להתחתן ב-11.10.23, כשהיא חילונית והוא מגיע ממשפחה דתית. ככלה במועדון היא מתכוונת לספר על הדרך המעניינת שמצפה להם בתכנון החתונה בשילוב הדת, ולתת טיפים לסדר וארגון שעליהם היא מקפידה כל כך. בנוסף, שהם מתכוונת לשתף בהתמודדות האישית שלה לקראת יום החתונה המאושר, לצד האובדן של אמה ז"ל, אותה איבדה בגיל 12: "החתונה שלי הולכת להתקיים ללא אמא שלי שנפטרה ממחלת הסרטן. אני וישי חושבים יחד על כל ההתאמות שאנחנו יכולים לעשות כדי שדמותה תהיה מורגשת ונוכחת עד כמה שניתן, אבל גם בצורה שלא תכאיב לי ולאף אחד אחר".

איך החלטת להצטרף למועדון?
"הבנתי שזו תהיה דרך מהממת לחבר את אמא שלי ז"ל לתהליך החתונה, לספר את הסיפור שלי לעולם כאילו אני מספרת אותו לה, להיעזר בקהל הרחב כדי למצוא דרכים לשלב אותה בדרך שלי ולתת את המקום המתבקש לעוד כלות וחתנים שאיבדו הורה - שירגישו שהם לא לבד".

באילו נושאים את עומדת לגעת במסגרת הפעילות שלך במועדון?
"הדברים העיקריים שאני רוצה לדבר עליהם הם התחושות, ההתלבטויות וארגון החתונה ללא אמא שנמצאת לצידי פיזית, אבל מלווה אותי נפשית לכל אורך הדרך. חשוב לי גם לגעת בשילוב בין השיגרה העמוסה לארגון החתונה. אני לא רק כלה עמוסה שמארגנת חתונה אלא במקביל אני צריכה להרים בר מצווה לאחי הקטן, לסיים את התואר בצורה הכי מוצלחת שאפשר וכל זה עם בן זוג שעמוס גם בעצמו. אז איך אפשר לעשות את כל זה מבלי לאבד את הראש ולהשתגע? אני מחכה כבר לשתף בתובנות שלי מהמסע".

יש דברים שאת כבר יכולה לספר לנו מתוך תהליך התכנון?
"בטח, בחירת הספקים היא אחד הדברים שאני הכי עסוקה בהם בתקופה האחרונה, כשמה שמוביל אותי ואת ישי הוא הביקורות של האנשים - חברים, משפחות, מנהלת האירוע שלנו וכמובן חוות הדעת של mit4mit. לפני כל סגירה אנחנו עושים בדיקה, ושוקלים ברצינות אם לבחור בספק שאין עליו חוות דעת. דבר נוסף ומתבקש הוא החיבור שלנו לספק - שנאהב את העבודה שהוא עושה ללא עוררין, ושנסכים פה אחד שהוא מתאים לנו".

״הדברים העיקריים שאני רוצה לדבר עליהם הם התחושות, ההתלבטויות וארגון החתונה ללא אמא שנמצאת לצידי פיזית, אבל מלווה אותי נפשית לכל אורך הדרך״.״הדברים העיקריים שאני רוצה לדבר עליהם הם התחושות, ההתלבטויות וארגון החתונה ללא אמא שנמצאת לצידי פיזית, אבל מלווה אותי נפשית לכל אורך הדרך״.

עדי לב - לחוצה אבל בצ'יל

עדי מגיעה למועדון שלנו אחרי שחיפשה מקום שבו תרגיש בנוח לשתף על החתונה שלה - גם בדברים הטובים וגם באלו שפחות. כשהיא רגועה מצד אחד אבל לחוצה מצד שני, לא פשוט לה להגיע לאיזון - ואין כמו לשתף בשביל להגיע אליו בנחת: "להיות גם וגם זה מאוד מבלבל. אני רוצה שהחתונה תהיה מיוחדת אבל יש גם דברים קלאסיים וקיטשים שחשוב לי שיהיו בה. האיזונים האלו הם לא קלים, אני בטוחה שאני לא היחידה שנתקלת בהם ואני שמחה לשתף את התהליך עם אחרים ואחרות כדי לעזור גם להם וגם לעצמי להבין איך להתכונן לחתונה בצורה הכי נכונה וכיפית".

בד"כ הצעת נישואין מתרחשת פעם אחת, ואת קיבלת שתיים!
"בר ואני היינו בחוף סידני עלי מול שקיעה מהממת, עם בקבוק יין ונרות. בר כרע ברך, הוציא טבעת מתוך נרתיק של משקפי שמש ושאל: 'התתארסי לי?'. הוא הסביר שהוא מציע לי עם טבעת פלסטיק כדי שנוכל לבחור טבעות ביחד, ולכן זו רק הצעת אירוסין ולא הצעת נישואין. אחרי שאמרתי 'כן' בחרנו טבעת, בר הביא אותה מהחנות ודפק בדלת של הבית. כשפתחתי אותה הוא היה על הברכיים והציע לי נישואין, אז יצא שבאמת קיבלתי שתי הצעות".

יש משהו ספציפי שמתחשק לך לשתף במסגרת הפעילות במועדון?
"החתונה שלנו אמנם תתקיים ב-8.2.23, אבל בר ואני כבר התחתנו אזרחית בווגאס. ככלה במועדון אני אשמח מאוד לשתף על התהליך והבירוקרטיה שאותה היה לנו קשה לפצח בעצמנו, ואשמח לשתף בחוויה האישית שלי מול המשפחה ומול עצמי. זו הייתה חוויה שמשלבת בין קושי לכיף, ואני אשמח לחלוק אותה גם עם אחרים".

מה עומד להיות מיוחד בחתונה שלכם?
"הדבר הכי לא שגרתי הוא שאנחנו משלבים שולחן עם משחקי קופסה וקלפים שיאפשרו לאנשים להיות באינטראקציה אחד עם השני בזמן האוכל, ועבור האורחים שלא רוצים לרקוד. בנוסף, כנראה שנעשה שלט עם 'בחירת החתן והכלה על הבר' ונמליץ על משקה ג'ין וטוניק עם קישוט של תפוז, כדי לשלב בחתונה שלנו גם את ג'ין וטוני, החתולים הג'ינג'ים שלנו".

״אני רוצה שהחתונה תהיה מיוחדת אבל יש גם דברים קלאסיים וקיטשים שחשוב לי שיהיו בה״.״אני רוצה שהחתונה תהיה מיוחדת אבל יש גם דברים קלאסיים וקיטשים שחשוב לי שיהיו בה״.

שרית נניקשוילי - קחי הכל באיזי - לקראת הסוף תשתגעי

שרית מכירה את איתי, הבחור לו תינשא ב-21.3.23, כבר 13 שנים. היא מעולם לא חשבה שתתחתן איתו, אבל מהרגע שהתחילו לצאת הבינה שהוא הדבר הכי טוב שקרה לה בחיים: "יומיים אחרי יום ההולדת שלי התחלתי להציק לו על חתונה, בפעם המי יודע כמה. איתי התעצבן והתחלנו לריב, ובסוף הצבתי לו אולטימטום - או הצעה עוד חודש או ביי. בדיעבד מסתבר שהוא רצה להציע לי לפני הריב והרסתי לו, אבל בסוף זה קרה בזמן שטיילנו בחוף בקיסריה".

ציפור קטנה לחשה לנו שלסרטי מארוול יהיה תפקיד מרכזי בחתונה שלכם.
"נכון! איתי ממש אוהב את הקונספט של מארוול וסרטי דיסני, אז חשבנו איך לשלב את זה בחתונה. שיר הכניסה שלי, למשל, יהיה של סרטי מארוול".

מהניסיון שלך עד עכשיו בתכנון החתונה - איך כדאי לבחור את הספקים?
"הדבר הראשון הוא חיבור - אם לא התחברנו לנותן השירות אז אין על מה לדבר. מעבר לזה, כמובן שחשוב לנו לקבל המלצות ממקור ראשון כמו חברים ומשפחה, ולא בהכרח לפי פרופיל ברשתות החברתיות שמלא בתמונות ובפילטרים".

את נרגשת להצטרף למועדון "כלות מספרות"?
"מאוד, מאחר ואני עוברת את אותם השלבים והמצבים שרוב הבנות בקהילה עוברות. אני מחכה לתת את הזווית והדעה שלי על כל מיני נושאים שונים".

״ מאחר ואני עוברת את אותם השלבים והמצבים שרוב הבנות בקהילה עוברות. אני מחכה לתת את הזווית והדעה שלי על כל מיני נושאים שונים״.״ מאחר ואני עוברת את אותם השלבים והמצבים שרוב הבנות בקהילה עוברות. אני מחכה לתת את הזווית והדעה שלי על כל מיני נושאים שונים״.

גרסייה לוקלה נגנדו - הכלה הקיטשית

גרסייה מגיעה למועדון שלנו כדי להרגיש בנוח עם זה שהחתונה היא הדבר היחיד שעליו היא מדברת. יניס והיא יחגגו את הנישואים שלהם בלא פחות משתי חתונות - חתונה אפריקאית ב-18.2.23 וחתונה לבנה ב-23.2.23, אחרי 4 שנים של זוגיות: "לא ידעתי מיד שיניס הוא האחד. הוא לגמרי לא הטעם שלי, אבל לפני שנפרדתי מהאקס שלי התפללתי לאלוהים שבן הזוג הבא שלי יהיה בעלי. התחלתי לצאת עם יניס וביום שהוא הכיר אותי לאמא שלו ראיתי כמה אנחנו דומות. בנקודה הזו ידעתי שאנחנו הולכים להתחתן".

איך הייתה ההצעה?
"יניס מאוד ביישן. בהצעת הנישואין הוא החמיא לי על כמה שאני יפה, אמר שהוא אוהב אותי וממש פצח בנאום על זה שאני עושה אותו אדם טוב יותר, שאני החצי השני שלו ושהוא לא זוכר איך החיים שלו היו לפניי. הוא כרע ברך והציע לי נישואין וזה מאוד ריגש אותי. למרות הביישנות שלו הוא דיבר מהלב, ולי אישית זה היה מאוד חשוב שזו לא תהיה סתם הצעה אלא הצעה עם מילים יפות ומרגשות".

החתונות שלכם עומדות להתפרש על פני שבוע שלם. איך זה יקרה?
"זה עומד להיות שבוע משבת לשבת, שמתחיל בחתונה אפריקאית, לאחר מכן מסיבת אירוסין וטיולים בארץ, ביום חמישי תתקיים החתונה הלבנה ובשישי ושבת נחגוג בארוחות חגיגיות. אחרי השבוע הזה כל המשפחות והאורחים יחזרו למדינות שלהם, ואין לנו ספק שיהיה מרגש וכיף מאוד".

מה תביאי איתך לתוך הקהילה שלנו?
"קודם כל אני מאוד יצירתית. מעבר לזה, חייתי את רוב חיי בחו"ל אז השתתפתי בהרבה מאוד חתונות של כמה וכמה תרבויות, ויכול להיות מעניין לספר על זה".

״חייתי את רוב חיי בחו״חייתי את רוב חיי בחו"ל אז השתתפתי בהרבה מאוד חתונות של כמה וכמה תרבויות, ויכול להיות מעניין לספר על זה״.

כלות מספרות מחזור ד' - יצאנו לדרך!

אחרי ההיכרות הקצרה הזו, אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרי הפעילות של ׳מועדון כלות מספרות׳, לשמוע על התכנונים, התסכולים והחוויות, לקבל טיפים שיוכלו לעזור גם לכם, וכמובן - לחכות יחד איתן בציפייה לחתונות שלהן!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
הצצה למועדון: סיקור אירוע "כלות מספרות" של מתחתנים למען מתחתנים
כלות מספרות מסכמות - מה עבר על הכלות שלנו השנה?
כלות מספרות על חשבון הנפש שאחרי החתונה
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

37
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
עין יעל
גני אירועים
חודשי הקיץ במחירים אטרקטיבים!
חתונה בטבע הירושלמי שמרחיב לנו את ה💗
חתונה בטבע הירושלמי שמרחיב לנו את ה💗
3.2M
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת