מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

השירים שיעשו לכם את תשפ"ג

סיכומים, מצעדים, כתבות, סקירות - כל אלו הביאו לידי ביטוי היטב את שנת תשפ"ב שעברה עלינו, אבל עם כל הכבוד לה - אנחנו כבר מוכנים לצעוד עם הפנים קדימה!

תקליטנים / DJ | זמן קריאה: 8 דקות
22.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
השירים שיעשו לכם את תשפ"ג
15
15
מהירות:
שנת תשפ"ג עומדת להיות ה-שנה של המוזיקה והחתונות, עם כמה להיטים שעומדים לעשות לכם שמח במיוחד על הרחבה ועוד הרבה לפניה. לא מעט שירים יצאו לאחרונה וכבר שורפים את רחבות הריקודים, וגם בחתונה שלכם הם עומדים לגרום לכולם לזוז ולרקוד כאילו אף אחד לא מסתכל. יחד עם כמה מהדיג'ייז המובילים שלנו ב-mit4mit הכנו פלייליסט שיעזור לכם להתחיל את החגיגות שלכם כבר מעכשיו, אז יאללה - בואו ניכנס לקצב!

״הכנו פלייליסט שיעזור לכם להתחיל את החגיגות שלכם כבר מעכשיו, אז יאללה - בואו ניכנס לקצב!״״הכנו פלייליסט שיעזור לכם להתחיל את החגיגות שלכם כבר מעכשיו, אז יאללה - בואו ניכנס לקצב!״ | תמונה: כפיר dj kfir.w - w

בחירות הקונצנזוס

בשירים הבאים בחרו כמה וכמה דיג'ייז במקביל, וכל אחד מהם סיפר לנו למה מבחינתו הם שירי חובה על הרחבה:

  1. אליעד - היפה של השכונה
Dj Kitty: "אליעד בעצמו התחתן לאחרונה ויצא עם השיר הזה מהחופה שלו. הרבה מהשירים של אליעד מלווים זוגות אל החופה ובסיומה, אבל השיר הזה הוא פשוט וואו. זו הגרסה האקוסטית והמרגשת במיוחד לכניסה לחופה של זוגות אוהבים".

דיג'יי מושיקו שטרן: "הגרסה האקוסטית להערכתי תהיה שיר החופות של השנה הקרובה".


2. Farruko - Pepas

Dj Kitty: "השיר הזה ריסק את הרחבות מהרגע שהוא יצא, מככב בחתונות בישראל ואין ספק שימשיך כך גם השנה. יש לנו כאן להיט שמח וקליט שנוגע בהמון ז׳אנרים ונותן בראש. אם גם אתם מהזוגות שלא יודעים איך קוראים לו ומבקשים אותו מהדיג'יי באמצעות זמזום הפזמון - הנה, עכשיו פתרתי לכם את הבעיה".

דיג'יי כפיר אברהמי: "להיט לטיני שחובה בכל אירוע, בגרסה של tiesto".


3. סטטיק ובן אל עם ליאור נרקיס - כוסות ריקות

דיג'יי פרץ גלאס: "גם אחרי שהצמד נפרד, לא נראה לי שהמוזיקה שלהם תיעלם בקרוב מרחבות הריקודים, בטח לא השיר הזה שנהיה ה'מהפכה של שמחה' של 2022, עם ליאור נרקיס שהוקפץ לדואט עם הצמד. כל הקהל מכיר את השיר הזה, מהאחיינים של הכלה ועד הסבתא של החתן, וכולם עפים איתו גבוה בחתונות. ההימור שלי הוא שהשיר רק ילך ויתחזק גם בשנה הקרובה".

דיג'יי תומר טפירו: "הוויב והאווירה שהשיר הזה נותן הם ממש כמו המנון שכיף לנגן אותו".


4. Love tonight - vintage culture

דיג'יי כפיר אברהמי: "קטע הטכנו שתמיד מרים את הרחבה".

דיג'יי אסי כסיף: "השיר הזה ימשיך להיות מושמע בכל מעבר מעברית ללועזית וירים את הרחבה, כמובן בגרסת הרמיקס".

דיג'יי טל מור: "שיר שהולך איתנו כבר לא מעט זמן ויישאר איתנו גם השנה. המשפט החוזר על עצמו בשיר כל כך פשוט, ועם זאת כל כך חזק. מגוון הגרסאות של השיר מאפשרות לו להיכנס לפלייליסט כמעט של כל חתונה: דאנס קליל, טכנו, האוס, טראנס, ואפילו בגרסה המקורית שהיא אייטיז סטייל".


5. פנתרה - נועה קירל

דיג'יי מושיקו שטרן: "רק מכמה שבועות בודדים שהשיר הזה מתנגן ברחבות שלנו, כבר אפשר להרגיש שזה ה-להיט של נועה לשנה הקרובה.  אנשים צורחים את המילים!"

דיג'יי טל מור: "מאז שהשיר הזה הגיח לאוויר העולם כבר ניגשו אלי בכל החתונות שניגנתי בהן כדי לבקש שאנגן אותו. משהו בשינוי המקצבים של ג׳ורדי בתוך השיר, מרגאטון ושחורה ועד למקצב מקסיקני, גורם לרצות להזיז את הגוף".


הבחירות של Dj Kitty

"וואו, השנה יצאו המון להיטים שהתפוצצו אצלי ברחבות, ויש מבחר ענק שילווה אותנו גם בתשפ"ג! נועה קירל, נונו, עדן בן זקן, טיאסטו, מאלומה, איתי לוי ועוד מלא.
השיר שבחרתי יצא ממש לא מזמן, ולדעתי הולך להיות להיט השנה כשיר כניסה לחופה או לריקוד סלואו רומנטי. תמר יהלומי ויונתן קלימי, שמוכרים לנו יותר כאמנים שכותבים את רוב הלהיטים לזמרים הכי גדולים ומושמעים היום באירועים, כתבו הפעם שיר לעצמם - חדש ומרגש במיוחד, שמתאים לניגון בחתונה גם בגרסה הרגילה וגם בגרסה האקוסטית: ׳תמר יהלומי ויונתן קלימי - מזל׳".


הבחירות של דיג'יי פרץ גלאס

"השיר הראשון שבחרתי הוא ׳חנניה - חנן בן ארי׳. זה שיר שיצא לא מזמן לאוויר העולם, ולאט לאט מוצא את עצמו מתנגן גם ברחבות הריקודים בחתונות. ההימור שלי הוא שהשיר הזה עוד יגיע רחוק ויהיה להיט החתונות בשנה שבאה עלינו לטובה״. 


״השיר השני שבחרתי הוא ׳הולכת איתך - נרקיס׳, בגרסת הרמיקס של ינון יהל המוכשר, שגם הפיק בעצמו את השיר. אחרי שזכה ממש לאחרונה בפרס 'הישג השנה' של אקו״ם, השיר ששמענו במאות חופות נכנס, כמו שצריך, גם לרחבות בגרסת רמיקס מרימה. אני מהמר שככל שהזמן יעבור פחות זוגות יבחרו בו לכניסה לחופה ויותר יבקשו אותו לרחבה, כי כולם ירצו לחדש בחופה ועדיין לא לוותר על השיר הנפלא הזה".

"הבחירה הראשונה שלי היא בשיר ׳queen-don’t stop me now׳. יש לי מנהג לשים אותו ברחבה לפני הירידה למנה השנייה, כי הוא פשוט מחבר בין כולם ונותן טוויסט לאירוע.

הבחירה השניה שלי היא בשיר ׳טמפרטורה׳ של עומר אדם. אחרי סשן של דרופים וקרחאנה גדולה, אני אוהב לעניין את הקהל ואת הזוגות שלי ולהכניס להם קצב אחר. אם כבר לרענן את האוזן עם טיפה רגאטון, אי אפשר לעשות את זה בלי עומר אדם!"

"אי אפשר שלא להזכיר את הלהיט הנוסטלגי שמקפיץ את הרחבה - Abba - gimme gimme".

״בחרתי בנוסטלגיה ויציאה על זמנית שאיכשהו הצלחנו להחזיר לרחבה לאחרונה, ואנשים פשוט עפים מהשיר הזה כבר מהצליל הראשון - Asher & ludacris & lil jon- yeah".


הבחירות של פפריקה מוסיקה

"הבחירה הראשונה שלנו היא ׳Let’s get loud - j.Lopez׳. כשמדובר בזמרת אייקונית ושיר 'אלמותי', אין לנו ספק שהשיר הזה יתנגן גם בשנה הבאה ברחבות הריקודים״.


״בחירה נוספת היא גירסת הרמיקס של דודו פחימה לשיר - ׳יש לי חור בלב בצורה שלך - הג'ירפות׳.
שיר שהוא טירוף ברחבה! ברגע הנכון הוא תמיד מייצר שיא מיוחד, ואין ספק שעוד יצור שיאים גם בשנה הבאה״.


״השיר ׳שלושה בנות - נועה קירל וגיתית פישר׳ גם הוא ברשימה שלנו. שיר קליל עם קצב שלא נמאס, תמיד מקפיץ ומרים את האווירה, יחד עם אחת הזמרות הכי חזקות במדינה שלנו".


הבחירות של דיג'יי אסי כסיף

"אי אפשר להתעלם מהשיר המדבק הבא שהקהל כל כך אוהב -׳מי זאת׳ של אנה זק.
שיר נוסף שבחרתי הוא שיר נוסטלגי שחזר לרחבות ריקודים, ובזמן האחרון המון כלות מבקשות ממני לנגן אותו: להקת חמסה - אתה חייב למות עליי".


הבחירות של דיג'יי תומר ורד

"׳הילדים קופצים׳ בגרסה המרימה של דיג'יי בריינדד תדאג שלא רק הילדים יקפצו בחתונה שלכם! לדעתי זה הישג מאוד יפה לקחת שיר כל כך נדוש ולהצליח, למרות הכל, לתת לו חיים חדשים. השירה לא מקורית אבל נשמעת מעולה ואותנטית!"


"עד שיימצא תחליף, השיר הבא הוא הטראנס הכי כיפי, עם שימוש מעולה בסימפול של פינק. גם מי שפחות מתחבר לז'אנר יימצא את עצמו קופץ באוויר עם הגרסה הבאה ל-׳Get In Trouble׳".


״השיר ׳It’s My Life׳ של בון ג'ובי יצא לאוויר העולם בשנת 2000, אבל החיזוק המפתיע הבא הופך אותו להרבה יותר מסיבתי ומגניב, מבלי להרוס את הפיל המקורי שלו. יציאה מעולה שתמיד עובדת עם הקהל המתאים!"


הבחירות של דיג'יי טל מור

"השיר ABCDEFU - GAYLE הוא שיר חובה ברחבות השנה. הזמרת הצעירה שפרצה לחיינו עם השיר המדבק הזה, כבר הספיקה להופיע איתו בערך בכל מקום באירופה, וגם בפארק הירקון כאן בישראל יחד עם נועה קירל שלנו. אם זה לא היה ברור שהשיר הזה הוא תופעה עולמית, אז אין ספק שכאן קיבלנו את הנעץ הסופי שיש לנו להיט מטורף שכיף להשתולל לצליליו".


הבחירות של אמורה DJ'S

"השיר הראשון הוא של אברהם טל ובניה ברבי - ׳מי לא יבוא׳. זה שיר כל כך יפה שמרים את מצב הרוח מהשניה הראשונה שלו, וגם בשנה הבאה הוא לא יפסיק להתנגן בכל חתונה״.


״השיר השני הוא של עידן רייכל - ׳ואם תבואי אליי׳. כל שיר של רייכל נשאר לעוד המון שנים קדימה. הוא מתאים לכל שלב בחתונה - אפשר לשלב אותו גם במסיבה בגרסת הרמיקס וגם בחופה, וזה שיר שישאר איתנו עוד הרבה מאוד זמן״.


״השיר השלישי הוא של אייל גולן - ׳לקנות לך יהלום׳. כל כך הרבה זוגות מבקשים שירים ישנים של אייל גולן, וזה עושה כל כך שמח בחתונה שזה מדהים. אני חושב שגם זה שיר שישאר איתנו לשנה הבאה".


הבחירות של דיג'יי איתי שדה

"בחרתי בשיר ׳ברוך הבא לבלאגן׳, של הזמר הראל סקעת. בלאגן אמיתי ברחבה!"


אז מה אתם אומרים, יש למה לחכות?

אין ספק ששנת תשפ"ג מתחילה בקצב הכי טוב שיש, ואתם מוזמנים לקבל אותה בריקודים יחד עם הפלייליסט שלנו! זה הזמן לסדר לעצמכם מסיבה ביתית שתכין אתכם טוב טוב לרחבת הריקודים בחתונה, אז מזגו לעצמכם קוקטייל מרענן, הגבירו את הווליום וקדימה להרים!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

31
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
פרץ גלס - DJ Glass Vegas
תקליטנים
פרץ גלס - DJ Glass Vegas
"פרץ האלוף עשה לנו חתונה מהסרטים 🤩"
22.9K
עוד פרטים
logo
קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's
תקליטנים / DJ
קלמנטין דיג׳ייז | Clemantin DJ's
תפסיקו לחפש, מצאתם את ה-DJ לחתונה!
תפסיקו לחפש, מצאתם את ה-DJ לחתונה!
4.2K
עוד פרטים
logo
פפריקה | Paprika
תקליטנים
איך אתם רואים את מסיבת החתונה?
קבלו אפליקציה לאפיון הטעם המוסיקלי שלכם
קבלו אפליקציה לאפיון הטעם המוסיקלי שלכם
297.6K
למימוש ההטבה
logo
תומר ורד - Freemusic djs
תקליטנים
תומר ורד - Freemusic djs
איך יוצרים תאום ציפיות מושלם עם ה - DJ?
איך יוצרים תאום ציפיות מושלם עם ה - DJ?
435.9K
עוד פרטים
תאריכים אחרונים
logo
DJ איתי שדה
תקליטנים
כל האטרקציות לרחבה עלינו
לאור המצב, כולנו יחד - 3900 ש"ח!
לאור המצב, כולנו יחד - 3900 ש
132.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת