מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מספקית לכלה - החתונה של קשת ושלומי

עבודה בתחום החתונות היא אחת העבודות המרגשות ביותר בעולם. הזכות ללוות מגוון רחב של זוגות, כלות וחתנים היא זכות נדירה ששמורה לאנשים שמביאים איתם טון של מקצועיות, קילוגרמים של שמחת חיים ואין סוף רגישות ואנושיות. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 9 דקות
18.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מספקית לכלה - החתונה של קשת ושלומי
15
15
מהירות:
ספקי חתונות רבים ידועים בתור אלו שעושים את החתונה למה שהיא, אבל מה קורה כשספקית כזו, שליוותה כבר מאות כלות לאורך הקריירה שלה, הופכת פתאום להיות כלה בעצמה?
החלטנו לשאול את קשת חקון - אחת מהמאפרות ומעצבות השיער הבולטות ביותר בארץ, שהתחתנה ממש לאחרונה עם בן זוגה שלומי, לא לפני שהצטרפה למועדון שלנו - מועדון "כלות מספרות".

ֿ״מה קורה כשספקית כזו, שליוותה כבר מאות כלות לאורך הקריירה שלה, הופכת פתאום להיות כלה בעצמה?״ֿ״מה קורה כשספקית כזו, שליוותה כבר מאות כלות לאורך הקריירה שלה, הופכת פתאום להיות כלה בעצמה?״ | תמונה: אדריאן סבל

אחרי שנים של ליווי מהצד - להפוך ברגע אחד למרכז העניינים

אף אחד לא הכין את קשת ליום שבו תהיה כלה ותהפוך למסמר של הערב. במשך שנים ארוכות היא מלווה בסטודיו שלה בקיבוץ מרחביה, עמק יזרעאל, מאות כלות שמגיעות להתאפר ולהתארגן אצלה ביום הגדול שלהן, ושולחת אותן לדרכן כשהן מתוקתקות ומוכנות לחתונה, אז להיות פתאום במרכז העניינים? ובכן, המעבר בין כובע הספקית לכובע הכלה היה בהחלט מורכב: "בהתחלה היה לי מאוד קשה להבין שאני זאת שעומדת במרכז עכשיו. תכנון וארגון החתונה התחיל ממני כי אני מגיעה מהתחום, ושלומי ידע לתת לי את הספייס לעשות את זה. מה שכן, ככל שהחתונה התקרבה יותר ויותר אנשים שאלו אותי אם הכל מוכן, והרגשתי שיש מסביבי ערימה ענקית של ציפיות. כולם שאלו אותי באיזה ספקים בחרתי לאיפור והשיער, בתור מי שעושה את זה בעצמה, וזה מאוד הלחיץ אותי וגרם לי להרגיש שאני צריכה לעמוד בסטנדרטים מסוימים. שיתפתי את שלומי ברגשות שלי והבנתי שאני חייבת להתבונן פנימה ולעשות הפרדה מוחלטת בין הדברים. האתגר הזה של לנתק את העסק מהחגיגה שלנו היה מאוד גדול ומשמעותי, אבל ברגע שהחלטתי שזה הדבר הנכון לנו - הדברים התחילו ממש לזרום".

״האתגר הזה של לנתק את העסק מהחגיגה שלנו היה מאוד גדול ומשמעותי, אבל ברגע שהחלטתי שזה הדבר הנכון לנו - הדברים התחילו ממש לזרום״״האתגר הזה של לנתק את העסק מהחגיגה שלנו היה מאוד גדול ומשמעותי, אבל ברגע שהחלטתי שזה הדבר הנכון לנו - הדברים התחילו ממש לזרום״ | תמונה: אדריאן סבל
ההתנתקות מהעסק וההתחברות לפאן האישי של החתונה הובילו להמון החלטות חכמות וטובות: "יצאתי מהמשבצת של הספקית ופשוט עשיתי מה שבא לי. בחרתי את הספקים שלי על בסיס חיבור אישי ולא על בסיס קולגיאלי. חיפשתי לעצמי יותר שקט ופחות רעש וצלצולים, והעדפתי ספקים שמתחברים רגשית לסיטואציה. את השמלה שלי, למשל, עשיתי אצל המעצבת שיר גינדי, שבעונת החתונות הקודמת היו לנו יותר מ-40 כלות משותפות. כשהבנתי מעוד ועוד כלות שארגנתי לחתונה שהשמלות שלהן ממנה - הבנתי שאני חייבת להכיר אותה גם כאדם, וסגרתי איתה מיד את השמלה שלי. בעולם אחר, שבו לא היה לי את הרקע המקדים על הספקים, הייתי עלולה להיות מאוד בריידזילה, אבל הרקע בשילוב עם הגישה שלנו לשחרר שליטה ולהתמסר יצרו לנו ביחד נוסחה מושלמת לחתונה מהממת. שלומי ואני החלטנו מראש שאנחנו לא מתקטננים על דברים קטנים ושחשוב לנו שהספקים שלנו יהיו מרוצים לא פחות מאיתנו, וזה גרם להם לבוא לאירוע ולעשות הכל מהלב".

״שלומי ואני החלטנו מראש שאנחנו לא מתקטננים על דברים קטנים ושחשוב לנו שהספקים שלנו יהיו מרוצים לא פחות מאיתנו, וזה גרם להם לבוא לאירוע ולעשות הכל מהלב״״שלומי ואני החלטנו מראש שאנחנו לא מתקטננים על דברים קטנים ושחשוב לנו שהספקים שלנו יהיו מרוצים לא פחות מאיתנו, וזה גרם להם לבוא לאירוע ולעשות הכל מהלב״ | תמונה: אדריאן סבל

"דברים שרואים משם לא רואים מכאן" - העסקי לעומת האישי

הרשתות החברתיות הן כלי אדיר עבור ספקי חתונה ובכלל עבור עסקים, אבל לפעמים קיימים הבדלים בין מה שספק מסוים רוצה להיות עבור הלקוחות שלו לעומת מה שהוא רוצה להיות עבור עצמו. את קשת העניין הזה פגש בכל מה שקשור באירועים שקדמו לחתונה: "האינסטגרם שלי מאוד מתוחזק ואני מעלה לעמוד שלי דברים מאוד יפים ויזואלית. בתכנוני מסיבת הרווקות החברות שלי היו בטוחות שלשם אני הולכת לקחת את הדברים גם כשזה מגיע אליי, והן כמעט שכחו מי אני במישור האישי ולא במישור העסקי. אני בחורה שמאוד אוהבת דברים פשוטים, ויש דיסוננס בין מה שהעמוד שלי משדר לבין מה שאני אוהבת לקבל לעצמי. למסיבת הרווקות רציתי מסיבת פיג'מות - ערב עם החברות הטובות שלי בירדנית, עם פויקה או ארוחת דגים, וזה בדיוק מה שקרה. היה לי ממש חשוב להתחבר לאמת שלי ולמה שאני באמת אוהבת, ולא למה שיראה יפה בעיני החברה. המסיבה היתה ממש מרגשת - חברות שלי הביאו חפצים שמזכירים להן אותי, כמו מכתבים וחולצות מגילאי החטיבה והתיכון, וזה היה ערב סנטימנטלי ברמות. אחרי ארוחת הדגים הדלקנו נרות שבת ביחד, כל החברות בירכו אותי והיתה לי חוויה ממש מעצימה ומרגשת".

״אני בחורה שמאוד אוהבת דברים פשוטים, ויש דיסוננס בין מה שהעמוד שלי משדר לבין מה שאני אוהבת לקבל לעצמי״״אני בחורה שמאוד אוהבת דברים פשוטים, ויש דיסוננס בין מה שהעמוד שלי משדר לבין מה שאני אוהבת לקבל לעצמי״
מסיבת הרווקות היתה השלב הראשון של נפילת האסימונים שעכשיו תורה של קשת להיות באמצע. אל המסיבה הצטרפו גם הפרשת החלה והחינה שנערכו יומיים לפני החתונה, שם נפלו האסימונים באופן סופי: "שלומי ואני מגיעים ממוצא מעורב - חצי מזרחים וחצי אשכנזים. החלטנו שחשוב לנו לעשות אירוע חינה כדי לחבר בין תרבויות ואנשים, והרגשנו שהצלחנו לגרום לכולם להתקרב ולהרגיש ממש בנוח. עברתי שם חוויה מטורפת, גם בהפרשת החלה שהועברה על ידי רבנית מדהימה ששילבה גם את הפאן הדתי וגם פעילות NLP, וגם בחינה הצבעונית והמשמחת. לחתונה כבר הגעתי מנקודה של הבנה ועיכול הסיטואציה".


יום החתונה הגיע בול בזמן

עם המוכנות הזו, החוויות האלו וההבנה שעכשיו זה הזמן שלה, הגיעה קשת ליום החתונה וניסתה לעשות את הדברים בצורה שתהיה הכי חכמה ונוחה עבורה: "אני מאוד אוהבת את השקט שלי, וחששתי קצת מכל עניין המלוות. החלטתי להזמין את החברות לישון אצלי בבית, ממש כמו שהיה כשהיינו ילדות, להתעורר איתי ולאכול יחד ארוחת בוקר מפנקת, ומפה אמרתי לכל אחת שהיא מוזמנת ללכת לעשות את הדברים שלה, להתארגן ולהצטרף אליי שוב מתי שנוח ובא לה. ביקשתי גם שאם הן רואות שאני מתכנסת בתוך עצמי ומתרחקת - שיתנו לי להיות בתוך הסיטואציה וירדו לשתות קפה בינתיים מתחת לסטודיו שלי שבו התארגנתי. זה יצא הכי נוח, מדהים ומדויק לכולן".

״החלטתי להזמין את החברות לישון אצלי בבית, ממש כמו שהיה כשהיינו ילדות...ומפה אמרתי לכל אחת שהיא מוזמנת ללכת לעשות את הדברים שלה, להתארגן ולהצטרף אליי שוב מתי שנוח ובא לה״״החלטתי להזמין את החברות לישון אצלי בבית, ממש כמו שהיה כשהיינו ילדות...ומפה אמרתי לכל אחת שהיא מוזמנת ללכת לעשות את הדברים שלה, להתארגן ולהצטרף אליי שוב מתי שנוח ובא לה״ | תמונה: אדריאן ארבל
אפשר היה לחשוב שבתור ספקית שעוסקת מדי יום באיפור ושיער, קשת תרד לפרטים הקטנים ותעיר על דברים שלא מוצאים חן בעיניה. בפועל, היא החליטה שהיא משחררת לחלוטין את המקום הזה ולא מתעכבת על הדברים הקטנים: "החלטתי לתת לספקים שבחרתי לעשות את שלהם ולא להיכנס לקטנות. כל הזמן אמרו לי שבטח תהיה לי מלא ביקורת על השיער והאיפור, אבל באמת שלא היתה לי אפילו הערה אחת. הסתכלתי על עצמי במראה, אמרתי שאני יפה ומהממת ולא מתעכבת על דיוקים קטנים כי זה לא האישיו והמטרה שלי היא ליהנות. פגשתי את שלומי ועשינו יחד צילומים בסביבת גן האירועים 'כחול וירוק' בתל עדשים, שנמצא 10 דקות נסיעה מהסטודיו שלי. תכננו את הכל מראש ככה שיהיה קרוב ונגיש. אחרי הצילומים שלומי רצה שנלך לאכול אז יצאנו לכיוון גן האירועים. היה ממש מרגש לראות את המשפחה הקיבוצניקית שלי, שבדרך כלל לא ממש מתלבשת או מתאפרת לאירועים, עומדת שם מאורגנת ומתרגשת. האורחים התחילו לזרום לאט לאט למקום, שנינו הסתובבנו בקבלת הפנים ומאוד התרגשנו לראות את כולם. את האוכל בחרנו להגיש בצורת בופה, שהרבה אנשים אמרו לנו לא לעשות את זה, אבל החלטנו ללכת עם הקונספט שגן האירועים מציע ולא לעשות שום דבר שונה. זה גם הטיפ שלי לזוגות שקוראים את זה - לא לנסות לשנות את המציאות יותר מדי כי בהתאם תשתנה גם האווירה, וגם ככה תמיד יהיה לכולם מה להגיד".

״פגשתי את שלומי ועשינו יחד צילומים בסביבת גן האירועים 'כחול וירוק' בתל עדשים, שנמצא 10 דקות נסיעה מהסטודיו שלי״״פגשתי את שלומי ועשינו יחד צילומים בסביבת גן האירועים 'כחול וירוק' בתל עדשים, שנמצא 10 דקות נסיעה מהסטודיו שלי״ | תמונה: אדריאן סבל
הטירוף על הרחבה סגר את החתונה בצורה הכי טובה שיכלו קשת ושלומי לדמיין: "היה לנו חשוב שזו תהיה מסיבה. שלומי הביא תפאורה כמו של מסיבת טבע, לייזרים וסקסופוניסט והיה ממש וויב של הפקה מקצועית. החברים והמשפחות שלנו עפו באוויר, היתה לנו מסיבה פשוט מטורפת. החלטנו לא להשקיע יותר מדי בגימיקים כמו זוהרים או חולצות כי זה נבלע בתוך הרחבה ומזהם את הסביבה, והבנו שמה שחשוב זה שאנחנו נהיה בטוב - כי ברגע שזה קורה לא צריך עוד שום דבר מסביב. אני מרגישה שכל ההכנות שעשינו לפני החתונה הובילו אותנו לחגוג את הרגע הזה בצורה הכי שלמה שיש. זה טיפ שחשוב לי לתת לכולם - תעשו הכנה מנטלית לקראת החתונה, תדברו ביניכם, תתאמו ציפיות ותוודאו שאתם רואים את הדברים באותה הצורה. אנחנו החלטנו לקבל ליווי מקואצ'רית שעזרה לנו לבוא הרבה יותר נינוחים, לשים את המורכבויות המשפחתיות שהחתונה מעלה בצד, לנתק את רעשי הרקע ולעשות הכל כדי שלנו יהיה כיף. מפה - מי שרוצה להצטרף לכיף הזה, מוזמן. מנגד, מי שיש לו מה להגיד ומחפש רק את השלילי - שישמור את זה לעצמו - אנחנו מתעסקים רק בטוב ובשמחה".


ומה קורה אחרי?

זוגות רבים חוזרים לשגרה מיד אחרי החתונה, כמו גם קשת ושלומי, שיודעים להגיד בדיעבד שהשהייה ברגע היא הכרחית: "זו חוויה שצריך לקחת את הזמן ולעכל אותה. אצלי לפחות זה דורש זמן, ובדיעבד אני מבינה שחזרתי לעבוד מוקדם מדי. אולי עצם העובדה שאני באה מתחום החתונות גרם לי לחזור מהר מאוד לשגרה, אבל היה לי קצת קשה עם זה. גם אחרי החתונה יש עוד משימות שצריך לבצע, ויש גם רגעי דאון טבעיים שמגיעים אחרי שהאירוע הזה נגמר. דווקא מהחוויה האישית שלי חשוב לי להגיד לזוגות שמותר להם לקחת רגע לעצמם כדי לעכל את הערב המרגש הזה והשגרה תחכה. תאפשרו לעצמכם לשחרר את המתח, להוריד הילוך ולשהות ברגע הגדול שלכם - זה באמת משנה את כל התמונה".

״תאפשרו לעצמכם לשחרר את המתח, להוריד הילוך ולשהות ברגע הגדול שלכם - זה באמת משנה את כל התמונה״״תאפשרו לעצמכם לשחרר את המתח, להוריד הילוך ולשהות ברגע הגדול שלכם - זה באמת משנה את כל התמונה״ | תמונה: רותם ברק
אז עכשיו, כשהם כבר עמוק בתוך השגרה וחזרו לעניינים, זה הזמן שלנו לאחל לכם, קשת ושלומי היקרים, המון מזל טוב! מעורר השראה לראות את הדרך שעשיתם כדי להגיע לרגע הגדול במוכנות הגבוהה ביותר, ואין לנו ספק שהחתונה שלכם היא רק סיפתח לחיים המשותפים המדהימים שעוד מחכים לכם אחריה.

ואתם, שעומדים לקראת אירוע החתונה האישי שלכם, מוזמנים לקבל השראה מהסיפורים המרגשים של מועדון "כלות מספרות", וכמובן להציץ בעמוד "נותני השירות" שלנו כדי לתכנן את החתונה המושלמת.

תודה מיוחדת לכל הספקים שהפכו את היום הזה עבור קשת ושלומי להכי קסום שיש:
מקום האירוע - "כחול וירוק"
דיג'יי - עומר אוסדון
איפור ושיער- אדם משעלי
אוברול (לוק שני) - איילת בושרי 
חליפת חתן ונעליים - אקסטזי עפולה (המוכר איציק)
צילום סטילס - אדריאן סבל 
צילום וידאו - תומר ארבל 
לייזרים -לוקאס
סקסופון - שמש
שם המחתן/מחתנת בטקס - חיים ציוני
קייטרינג - מרינדה 
בר - ג׳ה בר 
עוגה - עידן קוקס 
טבעות - משיח 
נעלי כלה - דיסקו רוסו
מקום התארגנות - סטודיו לאיפור ושיער קשת חקון 
עיצוב - מאיה חקון

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

23
1
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
תומר ארבל סטודיו לצילום אירועים
צילום וידאו וסטילס
500 שקלים הנחה
מחפשים חבילת וידאו מושלמת, צרו איתנו קשר
מחפשים חבילת וידאו מושלמת, צרו איתנו קשר
42.3K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת