מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

סיפורי אהבה כמו באגדות: חתונות מהספרים

לכל זוג יש את סיפור האהבה הייחודי לו: יש את אלו שהכירו במסגרת השירות הצבאי שלהם, את אלו שעבדו יחד במשך שנים עד שהבינו שזה זה, את אלו שנתקלו אחד בשנייה לגמרי במקרה, ואת אלו שכבר מכיתה ו' עוברים את מסלול החיים שלהם בתור זוג. אז יש סיפורים כאלו ויש סיפורים אחרים, ובמקביל לכל אלו - יש גם ספרים! הפעם החלטנו לספר לכם על כמה ספרים שלא כדאי לכם לפספס - כאלה שיתנו לכם השראה, יגרמו לכם להתאהב ויהפכו לכם את הבטן מהתרגשות.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
19.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
סיפורי אהבה כמו באגדות: חתונות מהספרים
15
15
מהירות:

"החתונה" - ניקולס ספארקס

טוב, אז אי אפשר שלא להתחיל עם הספר שנושא את שמו של הנושא שלשמו נתכנסנו - "החתונה"! גיבור הספר, וילסון, שהודות לחתונתה של בתם עובר מסע שלם בדרך להדלקת ניצוצות האהבה שלו ושל אשתו מחדש, . הספר קצר שבחים ומחמאות מכל כיוון מאז שיצא לאור בשנת 2003, ובינינו, כשמדובר על ניקולס ספארקס - איך אפשר שלא? "החתונה" הוא ספר ההמשך לספר "היומן", שנמצא ממש כאן למטה, אז בואו נמשיך ישירות אליו.


"היומן" - ניקולס ספארקס

ואם כבר ניקולס ספארקס, אז אי אפשר שלא לדבר גם על "היומן". ספארקס הוא אחד מהסופרים האמריקאיים הכי מוכרים בעולם, ואחת הסיבות לכך בהחלט קשורה ב-"היומן" - ספר הביכורים של ספארקס. הספר מביא בפני הקוראים את סיפור האהבה הבלתי נשכח של הגיבורים נוח ואליסון, שמשלב בין עבר להווה ובין מר למתוק, ומביא איתו ים של רגש. דרך אגב, הספר שנכתב בשנת 1996, עובד בשנת 2004 לדרמה רומנטית מהמצליחות ביותר בעולם הקולנוע, תחת אותו השם - "היומן", בכיכובם של רייצ'ל מקאדמס וראיין גוסלינג.


The Notebook (2004)

"לחוץ חתונה" - עומר ברק

ומה עם ספר בניחוח ישראלי מקומי? ובכן, אם אתם פחות בקטע של הזלת דמעות ללא גבולות, ובא לכם להתרפק על ספר קומדיה מעולה - "לחוץ חתונה" הוא בדיוק בשבילכם. הספר, שיצא לאור בשנת 2017, מספר את סיפורו של רווק בסוף שנות ה-20, שכל חלומותיו מתנקזים לדבר אחד בדיוק - חתונה. המסע המשותף שלו עם ירדן, חברתו הקרובה, יגרום לו לעלות על דרך חוויתית, מעניינת ולא שגרתית, ולכם הוא יגרום לצחוק, להנות וגם להתרגש, אבל היי! אמרנו בלי דמעות.


"מאישה לשועלה" - דיויד גארנט

עבור מי מכם שלא מתחבר לספרים עם מאות עמודים, ארגנו גם נובלה קצרה שפוגעת בול! הנובלה "מאישה לשועלה", שראתה אור אי שם בשנת 1922, מספרת על אהבה ללא תנאים או גבולות בין הזוג סילביה וריצ'רד טבריק, שזה עתה התחתנו ועברו לגור במחוז אוקספורד שבאנגליה. ערב אחד סילביה הופכת מאישה לשועלה, כשמה של הנובלה, והזוגיות של השניים נבחנת מחדש בכל המישורים האפשריים - הרגשי, הפיזי, השפתי ועוד. את הסוף לא נגלה לכם, אבל אל דאגה - מהרגע שתתחילו לקרוא את הנובלה, תגיעו אליו תוך 102 עמודים בלבד. אה, ואל תתנו לשנת היציאה שלה לאור להבהיל אתכם - מדובר כאן על נובלה שלא רק שורדת את מבחן הזמן, אלא לגמרי משאירה טעם של עוד.

"מאישה לשועלה" - דיויד גארנט

ו...שתהיה קריאה מהנה!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

22
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קסטלו- אירועים עם נוף לים
גני אירועים
קסטלו- אירועים עם נוף לים
אולם לאירועי בוטיק באווירה מיוחדת ושונה
אולם לאירועי בוטיק באווירה מיוחדת ושונה
3.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק