מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

גמישות תו ירוק והמון שמחה: חתונת החלומות של רוני ועידן

סיפור האהבה של רוני ועידן התחיל באופן לא שגרתי לפני ארבע וחצי שנים וכשהזוג המאושר החליט להתחתן, עמד בפניהם מצב לא שגרתי - חתונתם בוטלה בעקבות הקורונה ונדחתה למועד חדש בתנאים חדשים. בזכות גמישות, ספקים טובים והמון אהבה, רוני ועידן נישאו לבסוף בחתונה קטנה אך מלאה בהתרגשות ושמחה. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
52.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
גמישות תו ירוק והמון שמחה: חתונת החלומות של רוני ועידן
15
15
מהירות:

רוני (27) ועידן (28) הכירו בשדה התעופה בו עבדו לאחר שחרורם מהשירות הצבאי. באותה העת לרוני היה בן זוג ולעידן הייתה בת זוג אך נוצרה בין השניים חברות טובה. לאחר זמן מה שניהם נפרדו מבני הזוג ולא עבר זמן רב עד שהאהבה ניצתה ביניהם. זה קרה עשרה ימים לפני שעידן היה אמור לטוס לטיול הגדול בדרום אמריקה, בהחלטה משותפת החליטו להישאר בזוגיות הטריה ועל אף המרחק לתת לאהבה לנצח. חלפו שבועיים, ורוני החליטה להצטרף לעידן - עבדה במרץ, הגבירה משמרות בעבודה ועשתה הכל כדי לחסוך במהירות שיא ולהצטרף אליו לשלושה חודשי טיול משותפים ומלאי הרפתקאות.

עם ארסנל של חוויות משותפות, אהבה גדולה ודירה משותפת, רוני ועידן החליטו לקפוץ לשלב הבא בחייהם המשותפים - החתונה. 
וכמו כמו כל זוג מאורס הם החלו בתכנון חתונת חלומותיהם וקבעו תאריך חתונה לינואר השנה אך כשהתברר שהסגר השלישי בפתח, נקבע מועד חדש.

"קבענו תאריך חדש לחתונה ל- 14.3.21 וליתר ביטחון שריינו תאריך נוסף למאי. שבועיים לפני התאריך, התבשרנו שניתן לקיים את החתונה במרץ בכפוף לתקנות התו הירוק - תפוסה של 50 אחוז מהאולם ועד 300 מוזמנים. זה לא הרתיע אותנו ופתאום התלהבנו נורא מהרעיון של חתונה קטנה. 
הזמנו 280 אורחים אך מכיוון שלא כולם היו מחוסנים הגיעו 260 מהם. החלטנו לקבל את פני האורחים בקבלת הפנים בחתונה. היה לנו חשוב להודות לכל אחד ואחת על שהגיעו לחגוג איתנו".

איך הסתדרתם עם כל הספקים בהתראה כל כך קצרה?

"היינו בין הזוגות הראשונים שהתחתנו באולם אחרי הסגר. מקום האירוע וכל הספקים שלנו היו מדהימים ובאו לקראתנו. למזלנו כל הספקים שבחרנו לתאריך החתונה המקורי היו זמינים עבורנו בתאריך החדש. קיבלנו מהם יחס מבין וכל כך מפרגן. אף אחד מהספקים לא כעס או דרש תשלום על דחיית האירוע ולמרות שהתחתנו בתאריך יקר יותר, אף ספק לא דרש מאיתנו תשלום נוסף.
את החתונה צילמו 'שיצו צלמים', על המוזיקה ניצח די ג'יי צח זיו, חיתן אותנו הרב אלירן אליהו זגורי ואת האיפור והשיער עשו שירן שפלר ושני שוסטר המדהימות".

איפור: שירן שפלר, שיער: שני שוסטראיפור: שירן שפלר, שיער: שני שוסטר | תמונה: שיצו צלמים
הרב אלירן אליהו זגוריהרב אלירן אליהו זגורי | תמונה: שיצו צלמים

ההתרגשות שלפני החתונה

את סוף השבוע שלפני החתונה, רוני ועידן בילו בנפרד. עידן חגג עם החברים במסיבת הרווקים ורוני נשארה בביתם המשותף.
"בבוקר יום החתונה התארגנו בבית שלנו יחד עם אחותי ועם חברה. אחרי סוף שבוע ארוך ומרגש פגשתי סוף סוף את עידן ויצאנו יחד לצילומים כשאחותי מלווה אותי וארבעה חברי הילדות של עידן ליוו אותו. הכל תקתק כל כך טוב באותו היום וללא לחץ. היה כיף ואפילו הספקנו להצטלם בשלושה לוקיישנים שונים לפני ההגעה לאירוע".

חתונה קטנה- חגיגה גדולה

החתונה התקיימה בתקופה מתוחה בה עניין הבחירות, החיסונים והקורונה היה על סדר היום הציבורי אך למרות המתח הגדול, האורחים של רוני ועידן הגיעו לחגוג ובגדול. 
"כבר בקבלת הפנים הרגשנו איך האורחים הגיעו פשוט ליהנות ולשמוח. כל המתח של התקופה התפוגג בחתונה והיה נראה שכולם כל כך חיכו פשוט להשתחרר ולשמוח. למרות מספר האורחים המועט, הרחבה נשארה מלאה עד 2 בלילה ועוד בערב יום ראשון! כולם כל כך שמחו ורקדו. אווירה הייתה אינטימית, מרגשת ושמחה במיוחד".

מיקום מנצח שקלע בול

"אחת ההחלטות הטובות ביותר שקיבלנו היא להתחתן ב"הגבעה" בגבעת ברנר. למרות שאנחנו גרים במודיעין, בחרנו במקום הזה בגלל היופי, השירות ומיקום. המשפחה של עידן גרה בנהריה והמשפחה שלי באשקלון. היה לנו חשוב למצוא את נקודת האמצע ואיזה מזל שמצאנו את "הגבעה". לאורך כל הדרך הם היו מדהימים איתנו, הוגנים ואנושיים. הם גילו גמישות גדולה ע למציאת התאריך החדש. אנחנו שמחים שחגגנו שם אירוע מושלם".


Roni & Idan Highlights

חתונה מושלמת מתחילה בספקים איכותיים. עשרות אלפי חוות דעת אמיתיות מחכות לכם באתר על מגוון ענק של ספקים. בואו לבחור את הספקים שיעשו לכם את האירוע. 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

34
0
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
הגבעה
אולמות וגני אירועים
הגבעה
״המקום הכי חלומי שראינו בחיים שלנו״
״המקום הכי חלומי שראינו בחיים שלנו״
458.9K
עוד פרטים
logo
שני שוסטר תסרוקות כלה-ערב
תסרוקות כלה ועיצוב שיער
הטבה מיוחדת לכלות mitformit
"שני הייתה בחירה מעולה, השיער יצא מושלם"
12.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת