מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

בחירת בר לחתונה - לא על המשקה לבדו

אחד מהאלמנטים החשובים שיכולים להפוך עוד אירוע בינוני לאירוע מוצלח הוא בר לחתונה. ריכזנו עבורכם סוגי ברים לחתונה.

שירותי בר לאירועים | זמן קריאה: 4 דקות
3.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
בחירת בר לחתונה - לא על המשקה לבדו
15
15
מהירות:
שירותי בר לאירועים - בחירת בר לחתונה - לא על המשקה לבדותמונה: עלמה
אתם לא חייבים להיות חובבי אלכוהול גדולים, אבל כדאי שתהייה כמות איכותית ומכובדת של אלכוהול שגם יתאים ככל האפשר לטעם האישי שלכם ושל האורחים שלכם. מעבר לבר האלכוהול המוכר, תוכלו ליהנות בחתונות ממספר סוגי בר נוספים. 


בר משקאות לחתונה  

בדרך לבחירת מקום החתונה האידיאלי עבורכם, סביר להניח שנתקלתם באפשרויות השונות של בר לחתונה. כשמדובר על בר משקאות הכוונה היא למשקאות חריפים (תיכף נגיע לסוגי הברים הנוספים). במרבית המקומות תוכלו לבחור אם לקחת את שירותי הבר של המקום או לשכור שירותי בר חיצוניים. אם החלטתם על שימוש בבר של מקום האירוע, המחיר יכלל בעסקה הכללית. בר מסוג זה יציע את המשקאות הבסיסיים ומשקאות נוספים באיכות בינונית. הבחירה הזו משתלמת בפן הכלכלי ומאפשרת לכם לא להתעסק עם רכישת משקאות בעצמכם. החיסרון הוא באיכות המשקאות ובהיצע שלהם. 

בר לחתונהתמונה: ויה קסליו
האפשרות השניה היא שכירת שירות בר חיצוני. כאן תוכלו לקבל מגוון יותר רחב של משקאות ובאיכות גבוהה. 
בחירה באפשרות הזו היא אמנם מגוונת יותר ומפנקת יותר עבור האורחים, אך כרוכה בהוצאה כספית גדולה יותר. 


להיות בתנועה 

יותר ויותר מתחתנים בוחרים לפנק את האורחים שלהם עם ברים ומזנונים ניידים. מזנונים ניידים מופעלים לפעמים על ידי אותה חברת קייטרינג שמספקת את האוכל לאירוע ולעיתים על ידי חברה חיצונית. הם יציעו נשנושים טעימים בשלבים האחרונים של החתונה, כשהאורחים אוטוטו הולכים (עמדות אפטרפרטי) - ורוצים להישאר עם טעם של עוד. המזנונים מציעים מגוון מאכלים קטנים שנפתחים לקראת סוף האירוע כמו המבורגרים קטנים, ראפים ועוד. הדגש הוא על מנות קטנות בדומה למנות שמוצעות בקבלת הפנים. 

השכרה של בר אקטיבי לחתונה יכולה בהחלט לעבוד כאשר מדובר בעיקר בקהל צעיר וחובב אלכוהול. הוא מאפשר לאורחים להישאר על הרחבה ופשוט עושה שמח. העלויות של מזנונים ובר אקטיבי משתנים מספק לספק, וכדאי לבדוק מה האולם או גן האירועים מספק לכם ואילו דברים חשוב לכם להשלים בעצמכם. 


בר לחתונהעמדת אפטרפרטי | תמונה: עלמה


חתונה מתוקה 

חובבי המתוק בוודאי יסכימו, שאין כמו עמדת מתוקים מושקעת כדי לשדרג כל אירוע. אם מתחשק לכם להרגיש קצת כמו ילדים בחנות ממתקים, ואתם נחושים לפנק את האורחים שלכם - בר מתוקים הוא התשובה. על פי רוב לא מדובר בשירות שיוצע לכם על ידי חברת קייטרינג לחתונה שתשכרו, ולכן עליכם לפנות לעסקים שמתמחים בכך. החיסרון הוא כמובן העלויות הנלוות להשכרה של עמדה כזו. 

בר לחתונהתמונה: גרייס


פינוקים של חתונות קיץ

מתחתנים בחודשי הקיץ? בר שייקים יכול להיות תוספת מרעננת וכיפית לאירוע. בר מהסוג הזה יוסיף צבעוניות לאירוע, וגם הרבה טעם. בחירת הרכב השייקים יכול להיעשות על ידי האורחים עצמם, או להיות קבוע מראש. ניתן להגיש בו שייקים בריאים וגם כאלה שהם קצת יותר מושחתים. עמדה להכנת שייקים תהייה נהדרת במיוחד עבור חתונות לא גדולות במיוחד והיא כאמור תוספת אידיאלית לחתונות קיץ. 


לבחור מדויק 

עולם הברים לחתונות מכיל הרבה סוגים ולא מעט אפשרויות. כדי לבחור נכון, עוד בשלב של בחירת מקום לאירוע והקייטרינג לחתונה, חשוב לברר מה בדיוק נכלל בתוך ההצעה. יכול להיות שתקבלו במסגרת ההצעה תוספות שיכולות לחסוך לכם לא מעט כסף. וודאו בשלב הזה אם האולם מאפשר לכם להכניס עמדות אוכל ושתיה חיצוניות. 
אירוע קיץ שונה מאירוע חורף: מלבד מזג האוויר שמכתיב לנו פחות שייקים קרירים ויותר משקאות חמים, האירועים בחורף מתקיימים במקומות מקורים וסגורים. וודאו מראש האם יש לכם אפשרות להכניס עמדות אוכל שונות לתוך חלל האירוע והאם אפשרי להפעיל עמדות כאלו במקום מקורה. 


בר לחתונהתמונה: הגלריה

עוד על אלכוהול לחתונה >>> 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

12
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
ג'יגריה | שירותי בר וקוקטיילים לאירועים
שירותי בר לאירועים
500 ₪ הנחה לעמדת קוקטיילים!
הטבה מיוחדת - רק למתחתנים של Mit4Mit
הטבה מיוחדת  - רק למתחתנים של Mit4Mit
18.0K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת