מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

פילטר אינסטגרם בחתונה שלכם - האטרקציה הכי שווה

אטרקציות, אטרקציות, אטרקציות - תגידו, איזו חתונה יכולה להיות מושלמת בלעדיהן? ככל שעוברות השנים ארסנל האטרקציות הופך להרבה יותר עשיר, ואם עד לפני כמה שנים הייתם צריכים להסתפק רק במגנטים, הרי שהיום לצידם מתווספות עוד ועוד אטרקציות חדשניות, יצירתיות וכאלו שמקפיצות כל חתונה בכמה וכמה רמות. 

אטרקציות וגימיקים לאירועים | זמן קריאה: 5 דקות
25.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
פילטר אינסטגרם בחתונה שלכם - האטרקציה הכי שווה
15
15
מהירות:

בחודשים האחרונים אטרקציית Filter Fomo עושה את דרכה אל תוך הארסנל הזה, ואין זוג שהזמין אותה לחתונה שלו ולא קיבל תגובות פשוט מדהימות. בדקנו מהי האטרקציה החדשה בתחום החתונות שאי אפשר להישאר אדישים אליה?

"האטרקציה החדשה בתחום החתונות שאי אפשר להישאר אדישים אליה"


חתונה אחת - מאות סטוריז

אם יצא לכם להיות בחתונה בזמן האחרון, כנראה שגם יצא לכם להעלות לפחות סטורי אחד ממנה. בשנת 2022 כל אחד ואחת מהאורחים בחתונה חמושים בטלפון חכם שיש בו גם מצלמה איכותית וגם חשבון אינסטגרם פעיל - רק מתבקש לתעד כל רגע ורגע מהאירוע המרגש. חלק מהאורחים מעלים סטורי מקבלת הפנים, חלק מהחופה וחלק מרחבת הריקודים, ויש גם את אלו שמפציצים בסדרות סטוריז שפשוט אי אפשר להתעלם מהצבע, השמחה והיופי שלהן. אז מה משותף לכל הסטוריז האלו? כולם חייבים להיראות לא פחות ממושלמים.


כך מתממשת נקודת ההשקה בין עולם החתונות לבין עולם האינסטגרם, הסטורי ואטרקציית Filter Fomo: "אני מגיע מעולמות התוכן והמוזיקה, ולכן החיבור שלי לעולם החתונות הוא לגמרי טבעי. לפני כ-3 שנים הקמתי מותג שמייצר פילטרים לעסקים ולמותגים", מספר היזם שאחראי לפיתוח האטרקציה. "בחודשים האחרונים פתחתי את Filter Fomo - פילטרים לחתונות. הפילטרים הם אחד מהמוצרים הכי אטרקטיביים של פייסבוק ואינסטגרם, ויש בהם מאות מיליוני שימושים מדי חודש. הפילטרים מתדלקים את הסטורי של כולם, וכמעט כל המשתמשים בוחרים בפילטר כלשהו לשדרוג הסטורי - מסכות, תחרויות, פרצופים מצחיקים ועוד. בעולם החתונות של היום הקטע של הסטורי הוא מאוד חזק, והרעיון של Filter Fomo הוא להוסיף לחתונה אטרקציה שמתחברת לסטורי, ממתגת ומייחדת אותה באופן אישי".


"אטרקציה שמתחברת לסטורי, ממתגת ומייחדת אותה באופן אישי".


כל הפילטרים שבחרתם בסטורי האישי של האורחים

שלא כמו הפילטרים הקיימים ש"רצים" באינסטגרם והפכו כבר לנדושים, ב-Filter Fomo תוכלו למצוא פילטרים ייחודיים עם בנק עיצובים שרק הולך וגדל מיום ליום. באופן הזה, כל זוג יכול למתג את עצמו בצורה ייחודית ושונה, ולאפשר לאורחים להעלות סטוריז בפילטר שנוצר במיוחד עבור החתונה הספציפית שבה הם נמצאים.

קיים מגוון רחב של פילטרים שתוכלו לבחור לחתונה שלכם, כך שהיא תמותג בצורה יוצאת דופן שייחודית רק לכם: "ניסיתי לחשוב בגדול ולהבין איך אני יכול לשלב בין הפילטרים, שהם הבשורה של הרשתות החברתיות, לבין המיתוג הכללי שהזוגות מחפשים להוסיף לחתונה שלהם, כמו ה'פרטים היבשים' שלה. עם הזמן יצרתי שילוב מעולה בין פילטרים נקיים לבין פילטרים שכוללים את תאריך החתונה בפינה, את השמות של הזוג ועוד. התוספת הזו מקפיצה את הסטורי ונותנת לחתונה אפשרות 'ללבוש' עליה עוד כל מיני צורות. דבר נוסף ויפה הוא שהפילטרים מתכתבים בצורה מושלמת עם האופי של עולם החתונות. האורחים שמגיעים לחתונה לובשים על עצמם את הבגדים הכי יפים, מוסיפים טאץ' של איפור ולפעמים גם עיצוב שיער, והפילטרים נותנים לכל זה עוד איזשהו שדרוג וביוטי. הפילטרים מחליקים את הפנים, מוסיפים מעט מייק אפ וקוטור ללוק, וביחד עם עדשה שמתקנת את הצבעים ועושה אותם חמים יותר - מתקבל הסטורי המושלם".

"הפילטרים מתכתבים בצורה מושלמת עם האופי של עולם החתונות"

מסובך? מורכב? תשכחו מזה - Filter Fomo עושים לכם את זה הכי פשוט שיש

מאותגרי האינסטגרם מוצאים את עצמם לא פעם מוותרים על העלאת סטורי או על שימוש בפילטרים, רק כי התפעול מורכב להם מדי. אחת מנקודות החוזקה של Filter Fomo טמונה בקלות התפעול שלה, ומהרגע שהבשורה עליה מתפשטת באירוע - היא כמו אש בשדה קוצים, בקטע הכי טוב שיש: "כל זוג שרוכש מאיתנו את האטרקציה מקבל קובץ ובו כרזה מעוצבת עם שם הזוג וקוד QR לסריקה, שיש להדפיס אותו ליום האירוע ובכך לאפשר לאורחים למצוא את הפילטר במהירות. אחרי הסריקה הם מקבלים לינק שאפשר גם להעביר בוואטסאפ, ובלחיצה עליו הפילטר נפתח מיד דרך האינסטגרם. מעבר לזה שפשוט להפעיל את הפילטר מלכתחילה, היום בכל חתונה יש לפחות כמה אורחים אינסטגרמיים ואורחות אינסטגרמיות, ולכן הם בדרך כלל הראשונים שיודעים על זה ומפיצים את הבשורה. לאט לאט נוצר דיבור על האטרקציה באירוע, וככה אחרי עוד סטורי ועוד תמונה היא הופכת להיות ויראלית בתוך החתונה. זוגות שרוצים להפיץ את האטרקציה אפילו יותר, יכולים לשלוח לאורחים את הקישור בוואטסאפ עוד לפני האירוע, ולהכין אותם למה שעומד לקרות".

עם אטרקציית Filter Fomo עומדים להתקבל מאות תוצרים מהחתונה שלכם, ואת כולם אתם יכולים לשמור בקלות בצורה דיגיטלית: "התוכן שלנו נשאר דיגיטלי ב-100%. זה מוצר מגה פראש, שמתכתב עם העובדה שהיום חלק גדול מהחיים שלנו מתנהל במרחב הדיגיטלי. ברגע שהאורחים משתמשים בפילטר ומתייגים את הזוג, הם יכולים להעלות אותו גם לסטורי שלהם ואחר כך לשמור את כל הסטוריז כסדרת היילייט ששמורה להם בפרופיל. ככה הם יכולים להיזכר באירוע שלהם בלחיצת כפתור ובכל רגע נתון, לראות את כל הסטוריז והפילטרים שנאספו מהחתונה שלהם, ולהתרגש בכל פעם מחדש".

"כל זוג שרוכש מאיתנו את האטרקציה מקבל קובץ ובו כרזה מעוצבת עם שם הזוג וקוד QR לסריקה"


קליק אחד וכל האירוע הופך ליפה יותר

החתונה שלכם עומדת להיות מהממת, על זה אין שום ספק, אבל עם Filter Fomo היא יכולה להיות אפילו יותר! האטרקציה החדשנית, היצירתית והנהדרת הזו, שכל כך מדברת את שפת החתונות של 2022, זמינה לכם במרחק שיחת טלפון או הודעת ווטסאפ, רגע לפני שעונת החתונות יוצאת לדרך במלוא העוצמה. כי מה עוד אפשר לבקש חוץ מאטרקציה אדירה, שירות מעולה ומחיר השקה סופר משתלם? 
אם אתם שואלים אותנו - יותר מזה אתם ממש לא צריכים.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

35
2
הצעות נוספות לקריאה
logo
דור יהודה | Dor Yehuda
מגנטים
צילומי רינגלייט במתנה 🎁
חבילת מגנטים ב-1600 ₪ בלבד!
חבילת מגנטים ב-1600 ₪ בלבד!
6.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת