מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

Welcome to Hollywood: החתונה של אלי וטיילר

תגידו, אם היינו מספרים לכם שאתם יכולים להיות בהוליווד בלי לקנות כרטיס טיסה, הייתם מאמינים לנו? בין אם כן ובין אם לא, הזוג אלי וטיילר הקפיצו את כל האורחים לחתונה הוליוודית בדיוק כמו בסרטים במקום שנמצא במרחק נסיעה בלבד - ב"גני כנען" שבקיבוץ נען. אין ספק שחתונות קונספט מביאות איתן משהו קצת אחר, כשלצד הרגש והיופי באה לידי ביטוי גם יצירתיות אינסופית שמשאירה את האורחים עם חוויה שהם פשוט לא יכולים לשכוח.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
17.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
Welcome to Hollywood: החתונה של אלי וטיילר
15
15
מהירות:

אלי, שהיא חלק ממועדון "כלות מספרות" שלנו, סיפרה לנו את התסריט המלא על תכנוני החתונה ועד ה-Happily ever after שלהם - החתונה.

אלי מארץ', כלה מספרת (איפור - רעות קליין, שיער - מירי בורוק)אלי מארץ', כלה מספרת (איפור - רעות קליין, שיער - מירי בורוק) | תמונה: בראשית ישראל פרסי - צילום לאירועים
טיילר החתן (חליפה - סאלינה)טיילר החתן (חליפה - סאלינה) | תמונה: בראשית ישראל פרסי - צילום לאירועים

"חיים בסרט" - תכנוני החתונה ההוליוודית

חתונת הקונספט של אלי וטיילר לא נולדה משום מקום. שניהם גדלו על התרבות האמריקאית ואוהבים אותה מאוד, היא סטודנטית לקולנוע והחיבור לחתונה מהסרטים היה ממש מתבקש: "החתונה התקיימה ב-17.5.22, וכבר מתחילת התכנונים ניסינו לחשוב על נושא שמחבר בין שנינו. טיילר הציע שנעשה חתונת קולנוע יחד עם מסיבת תחפושות, וזה היה רעיון פשוט מעולה! רוב הפלייליסט הורכב משירים מתוך סרטים וסדרות טלוויזיה. אמא שלי מאיירת אז היא לקחה על עצמה את עניין העיצוב והמיתוג: היו כרטיסיות שולחן שעוצבו כמו כרזות לסרטים, המתנות לאורחים היו שקיות פופקורן שמעוצבות עם סרט פילם, ההזמנה הייתה נראית כמו כרטיס לסרט עם ציור שלנו ככוכבי הטיטאניק עם משפט שהמצאנו - If we sink, we sink together, כהשראה מהסצנה המפורסמת של ג'ק וקייט. בסוף טקס החופה במקום לשבור כוס עשינו 'אקשן' עם קלאפר, ובאמת שהכל היה פשוט יפה והתכתב עם הנושא".

הלוק של אלי וטיילר דיבר גם הוא את הקונספט, כמו גם האפטר פארטי הקולנועי והמיוחד: "טיילר התחפש לבארני סטינסון מהסדרה 'איך פגשתי את אמא' - הוא לבש חליפה שהיא בול הסטייל של ברני, עם עניבה שיש עליה ברווזוני גומי. אני הגעתי עם שתי תלבושות - בחלק הראשון עם אוברול וינטג' מהסיקסטיז, ואחר כך החלפתי לשמלה בהשראת 'גטסבי הגדול' בסטייל של שנות ה-20, חצי עליון טוקסידו וחצי תחתון שמלת מרמייד עם עיטורים. האפטר פארטי שלנו היה מאכל שמאוד מזוהה עם תעשיית הקולנוע בארצות הברית - נקניקיה בלחמניה".

האורחים בטקס שיחקו תפקיד לא פחות חשוב בחגיגת הקולנוע של אלי וטיילר, ואלי מספרת שכולם הגיעו מחופשים ברוח החתונה המיוחדת שלהם: "ביקשנו מהאורחים לבוא בתחפושות של דמויות מסרטים ותוכניות טלוויזיה. אנשים הגיעו בתור קרואלה דוויל, 'המסכה', דמויות מ'סיפורה של שפחה' והכל היה כל כך צבעוני ויפה. רצינו שתהיה לנו חתונה לא רגילה אלא חתונה קולנועית, כיפית ושונה שמכוונת לכולם, ולכן במקביל לכל זה דאגנו גם לפינה עם צבעי גוף זוהרים וקעקועי מדבקות, כדי שאורחים שלא הגיעו בתחפושת מלאה יוכלו להוסיף לעצמם עוד משהו מגניב וירגישו בנוח עם עצמם".

"בחלק הראשון לבשתי אוברול וינטג' מהסיקסטיז" | תמונה: בראשית ישראל פרסי - צילום לאירועים
"בסוף טקס החופה במקום לשבור כוס עשינו 'אקשן' עם קלאפר" | תמונה: בראשית ישראל פרסי - צילום לאירועים
"רוב הפלייליסט הורכב משירים מתוך סרטים וסדרות טלוויזיה" (דיג'יי - יותם אייזק) | תמונה: בראשית ישראל פרסי - צילום לאירועים

הביקורות לא מפסיקות לשבח

ממש כמו ביקורות הסרטים, גם החתונה של אלי וטיילר לא מפסיקה לקבל ביקורות משבחות. אפילו אנשים שלא נכחו בחתונה מרגישים את הפספוס שלא היו חלק ממנה. אלי מספרת שאמא שלה היא אושיית רשת בפייסבוק והעלתה פוסט שלם על החתונה, ומאותו הרגע היא לא מפסיקה לקבל הודעות ותגובות: "אנשים שאלו את אמא שלי למה לא מכרנו כרטיסים, וכתבו לה שיש להם FOMO אדיר שהם לא הגיעו. גם האורחים שהגיעו לא מפסיקים להתלהב מהחתונה שלנו ולדבר איתנו עליה. כנראה שהקונספט שלנו הצליח אם אלו התגובות, וזה מרגש אותי מאוד - עבדנו על החתונה במשך שנה וחצי. בתור סטודנטית לקולנוע לקחתי חלק בהרבה הפקות, אבל אין ספק שזו ההפקה הכי מורכבת שהייתי בה".

המורכבות הזו מובילה את אלי לספר לנו מה גרם לה לרצות לקחת חלק במועדון "כלות מספרות": "ראיתי את הפוסט של גלי על מועדון 'כלות מספרות', והרגשתי שבא לי לקחת בו חלק מכיוון קצת אחר. הרבה כלות מספרות על הטוב והיפה בתהליך תכנון החתונה, ודווקא מתוך הקשיים שאני נתקלתי בהם - היה לי חשוב לקחת חלק ולספר גם על המורכבות, האתגרים והרגעים הלא פשוטים שבדרך. חשוב לי להציג את הדברים כמו שהם, ולהוריד קצת לחץ מכלות שמרגישות שמצופה מהן להיות הכי מאושרת, קלילות, מחויכות וכיפיות, בלי להראות רגע של עייפות או תסכול. חשוב לי להציג צד נוסף של תכנון חתונה, שיכול להיות גם לא ממש כיף, ולהבהיר שיש מקום לספר גם על הלחצים, התסכולים והבלת"מים. למשל, מבחינתי בחירת הצלם היתה אתגר אמיתי, כי אני רגילה להיות זו שעומדת מאחורי המצלמה ולא לפניה. אני גם יכולה לספר שמאוד רציתי לחבר את התפריט לקונספט של קולנוע, אבל האוכל הוא נושא קצת יותר קבוע כשמדברים על חתונות, אז ניסינו לעשות מה שאפשר במסגרת האפשרויות. בלת"מים הם חלק מתכנון חתונה, וצריך לקבל את העובדה הזאת".

"חתונה של אלי וטיילר לא מפסיקה לקבל ביקורות משבחות" | תמונה: בראשית ישראל פרסי - צילום לאירועים
"אני רגילה להיות זו שעומדת מאחורי המצלמה ולא לפניה" | תמונה: בראשית ישראל פרסי - צילום לאירועים

ובמקום הראשון: החתונה של אלי וטיילר!

כמו שאתם יכולים לראות בעצמכם, מדובר על חתונה שאי אפשר להתעלם ממנה. שנה וחצי של תכנונים התנקזו לתוך רגע שבו שני השחקנים הראשיים שיחקו את תפקיד חייהם, יחד עם עוד עשרות אנשי הפקה, לוקיישנים, עיצוב ופסקול מהמם, והתאחדו לזוג נשוי. בין אם כאן, בין אם בהוליווד ובין אם בשיקאגו, אנחנו רוצים לאחל לכם, אלי וטיילר, מזל טוב ענק, ושלא תפסיקו לפזר את אבק הכוכבים שלכם לעולם!

לקחו חלק באירוע:
מקום האירוע, קייטרינג ושירותי בר - גני כנען
דיג'יי - יותם אייזק
איפור - רעות קליין 
שמלה - ערבה פולק
חליפה - סאלינה 
צילום סטילס ווידאו - בראשית
אטרקציה - פולה
המחתנת בטקס - סאלומה, חברה טובה של הזוג
עיצוב הזמנה - אמא של אלי, ליאורה גרוסמן
מיתוג האירוע - אמא של אלי, ליאורה גרוסמן
טבעות - דניאל מתת
נעלי כלה - מאסטרו
נעלי חתן - סאלינה
מקום התארגנות - אחוזת הספא

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
ערבה פולק - שמלות כלה
שמלות כלה
ערבה פולק - שמלות כלה
הקולקציה החדשה נחתה בסטודיו היישר מ-NY!
הקולקציה החדשה נחתה בסטודיו היישר מ-NY!
118.7K
עוד פרטים
logo
סאלינה חליפות חתן - SALINA
חליפות חתן
חתן? ההטבה הזו בשבילך!
טוטאל לוק בהתאמה אישית רק ב-1,350 ₪
טוטאל לוק בהתאמה אישית רק ב-1,350 ₪
35.0K
למימוש ההטבה
logo
בראשית ישראל פרסי - צילום לאירועים
צילום וידאו וסטילס
3 אטרקציות במתנה!
אירגנו לכם הצעה מושלמת לחתונה ב- ♥️
אירגנו לכם הצעה מושלמת לחתונה ב- ♥️
4.3K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת