מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מצעד לוקיישנים לצילומים הכי פרשיים בקיץ

חתונות קיץ הן הבחירה הפופולרית ביותר בקרב זוגות ישראלים. מה הפלא? הימים ארוכים, השמש מאירה ומחממת ויש הרגשה של חופש באוויר. אפשר לומר בביטחון שעונת הקיץ היא העונה האהובה ביותר בשנה ולכן זוגות מתחתנים רבים כל כך בוחרים להתחתן בה. 

צלמי סטילס | זמן קריאה: 4 דקות
21.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מצעד לוקיישנים לצילומים הכי פרשיים בקיץ
15
15
מהירות:
בחירת אולם אירועים לחתונת קיץ לרוב כוללת מתחם מקורה וממוזג. כזה שיאפשר לאורחים ליהנות מהאווירה הקיצית מבלי שהאיפור ימרח והזיעה טטפטף. אך עבור הזוג המאושר, היום הגדול לא כולל רק קפיצה לאולם הממוזג כי בדרך לחתונה עוצרים בלוקיישנים יפהפיים לצילומים. 
במרבית המקרים אותם לוקיישנים לצילומים נמצאים באוויר הפתוח, היכן שפורחים הפרחים ומלבלבים העצים אך מסתבר שאפשר ליהנות גם מצילומי זוגיות מהנים ומיוחדים באווירה פרשית. 

שוחחנו עם שניים מהצלמים המובילים בארץ: דורון  מחברת "Shaka ציטוט מהחיים" ושמעון מחברת "בזום שלך" ששיתפו אותנו בלוקיישנים הכי מעניינים ופרשיים לצילומי חתונה בקיץ.

לוקיישנים רומנטיים בטבע: משדה כותנה ועד רכבת ישנה

כל עונה מביאה איתה נופים חדשים בטבע המשתנה. כאשר יודעים לאן לגשת, ניתן למצוא פיסות טבע יפיפיות שייחודיות לקיץ, כמו שדה כותנה מרהיב למשל. אבל למה להסתפק רק בטבע כשאפשר ליהנות מאלמנטים סביבתיים שמוסיפים המון עניין ופרשיות לצילומים? 
הכירו את הלוקיישנים היפייפיים והקיציים על פי המלצותיו של הצלם שמעון מ"בזום שלך":

למה להסתפק רק בטבע כשאפשר ליהנות מאלמנטים סביבתיים שמוסיפים המון עניין ופרשיות לצילומים?למה להסתפק רק בטבע כשאפשר ליהנות מאלמנטים סביבתיים שמוסיפים המון עניין ופרשיות לצילומים? | תמונה: בזום שלך
שדה כותנה מול יקב בית הרצל 
אחד הלוקיישנים היפים והמיוחדים ביותר בטבע הישראלי הוא שדה כותנה. ניתן ליהנות מצבעיה הלבנים והכהים של הכותנה רק בחודשי הקיץ ולכן שדות כותנה מהווים יעד מושלם לצילומי זוגיות בקיץ.
זהו אחד הלוקיישנים המומלצים של הצלם שמעון; "שדה כותנה מעניק אווירה רומנטית ומאוד מרגשת. הלוקיישן הזה ללא ספק שונה, מיוחד ומתאים באופן מושלם לצילומי חתן וכלה".

שדה כותנה מעניק אווירה רומנטית ומאוד מרגשתשדה כותנה מעניק אווירה רומנטית ומאוד מרגשת | תמונה: בזום שלך
רכבת ישנה בנחל שורק
הטבע תמיד נראה טוב ומיוחד יותר עם אלמנטים לא שגרתיים שנמצאים בו. בנחל שורק ניתן למצוא רכבת ישנה ויפהפיה שהופכת את צילומי הזוגות למיוחדים ומרשימים במיוחד.
"ניתן לשחק בפנים הרכבת במשחקי אור וחושך וליצור תמונות מיוחדות ויפות", אומר שמעון וממשיך, "גם המראה החיצוני של הרכבת מעניק צבעוניות נפלאה ומראה מרשים, עשיר ויפייפה".

ניתן לשחק בפנים הרכבת במשחקי אור וחושך וליצור תמונות מיוחדות ויפותניתן לשחק בפנים הרכבת במשחקי אור וחושך וליצור תמונות מיוחדות ויפות | תמונה: בזום שלך

סופר מקורי: צילומי זוגיות בסופר ובלוקיישנים מפתיעים

אם נדמה לכם שרוב צילומי הזוגיות נעשים בסגנון דומה ומוכר, הלוקיישנים הבאים עשויים להפתיע ולרגש אתכם. אומנם לא מדובר בלוקיישנים רומנטיים מטבעם אך הם מאפשרים לזוגות להצטלם באקלים קריר וממוזג ולהפיק תמונות מקוריות, מפתיעות ומרגשות במיוחד. על כך שוחח איתנו דורון מחברת "Shaka ציטוט מהחיים":
"הקיץ מאתגר אותנו הצלמים, להוציא את הזוגות המתחתנים הכי טוב שאפשר - כמה שפחות מזיעים, מבריקים והכי חשוב -  לא תשושים לקראת הערב החגיגי והמושלם שצפוי להם. לשם כך שווה להתאמץ ולמצוא מקומות ממוזגים ומיוחדים שיצטלמו נפלא ויעניקו לזוגות חוויה בלתי נשכחת ותמונות מיוחדות ויפיפיות".

שווה להתאמץ ולמצוא מקומות ממוזגים ומיוחדים שיצטלמו נפלא ויעניקו לזוגות חוויה בלתי נשכחתשווה להתאמץ ולמצוא מקומות ממוזגים ומיוחדים שיצטלמו נפלא ויעניקו לזוגות חוויה בלתי נשכחת | תמונה: Shaka ציטוט מהחיים
הלוקיישנים עליהם ממליץ דורון לצילומי זוגיות פרשיים ומקוריים:

צילום בסופר 
"מגוון סופרים גדולים ברחבי הארץ משתפים פעולה בשמחה עם צילומי חתן וכלה בתוך הסופר. ניתן להפיק תמונות יפיפיות, מיוחדות ומשעשעות בסופרים אך כמובן שכדאי לתאם הגעה מראש", אומר דורון.

צילומים במלון 
מלונות מהווים מקומות גדולים, מעוצבים ויפים עם אקלים ממוזג ונעים, מה שהופך אותם לאידיאלים עבור צילומי חתן וכלה. על כך סיפר לנו דורון; "חשוב לבחור מלון מיוחד שמצטלם נפלא. יש במלון פינות רבות שמושלמות לצילומים כך שלא צריך להתאמץ ולחפש פינות יפות עבור הצילומים".

תחנות רכבת
"גם תחנות רכבת מעניקות סביבה נעימה ומצטלמות נהדר", אומר דורון וממשיך, "תחנות רכבת עשירות בתפאורה יפהפיה שמתאימה לצילומי זוגות כמו מדרגות נעות, צבעים חיים, הרכבות עצמן ועוד."

גם תחנות רכבת מעניקות סביבה נעימה ומצטלמות נהדרגם תחנות רכבת מעניקות סביבה נעימה ומצטלמות נהדר | תמונה: Shaka ציטוט מהחיים
חשוב לבחור מלון מיוחד שמצטלם נפלאחשוב לבחור מלון מיוחד שמצטלם נפלא | תמונה: Shaka ציטוט מהחיים
ישנם לוקיישנים יפים ומיוחדים שיכולים להתאים לצילומי זוגיות בקיץ ומומלץ למצוא מקום אחד או יותר שיהיה עם אוויר נעים ואקלים צונן, למשל בחללים סגורים ומעניינים או בקרבת אגם או נחל. לצד זה אל תוותרו על לוקיישנים יפים לצילומים רק בגלל האקלים החם. תמיד תוכלו להצטייד בספריי לחות, בערכת טאצ' אפ של איפור ובמגבונים לחים שיעזרו לכם להתרענן מעט כשצריך. 

צלם אירועים מקצועי ואיכותי יוכל לקחת אתכם למגוון לוקיישנים יפהפיים שמתאימים לקיץ ולכם. צפו בעבודות קודמות של צלמים והיכנסו לקרוא מה זוגות אחרים מספרים על הצלמים שמעניינים אתכם. 

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

29
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
לין הפקות
הפקה וניהול אירועים
25% הנחה
חבילת צילום מלאה ~ עמדת צילום מתנה!
חבילת צילום מלאה ~ עמדת צילום מתנה!
4.8K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת