מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כמה עולה לסגור צלם לחתונה?

אתם מתכננים לאורך חודשים ארוכים את החתונה שלכם, משקיעים בכל פרט ופרט, ולא פוסחים על שום שלב בדרך לתוצאה המושלמת. בחתונה עצמה, כאשר כל הדברים מתחברים ביחד, התחושה שלכם בהחלט תהיה תחושה של "בואנה, מישהו חייב לתעד את כל זה!"

צילום וידאו וסטילס | זמן קריאה: 6 דקות
15.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כמה עולה לסגור צלם לחתונה?
15
15
מהירות:
כדי לממש את התחושה הזו אתם צריכים לסגור מראש צלם לחתונה, שיבוא עם ציוד צילום מקצועי, צוות מחויך ושירותי, ואנרגיות שילוו אתכם לאורך כל היום. היום ניתן לראות היצע כמעט בלתי מוגבל של אפשרויות לצלמים לחתונה, ולכן חשוב לדעת כיצד לגשת לבחירה מביניהם. היום בחרנו לבדוק כמה עולה לסגור צלם לחתונה, וגילינו שקיימים לא מעט קריטריונים שיוכלו להכריע את המחיר שאותו תקבלו. מוכנים? הכינו את פנקסי הצ'קים - אנחנו מתחילים.

על מה מתבססת קביעת המחיר של צלם לחתונה?

כל צלם לחתונה מביא איתו משהו אחר, שלא בהכרח דומה לצלמים אחרים. את בחירת הצלם שלכם אתם צריכים לעשות בהתאם ללא מעט קריטריונים, כאשר אחד מהבולטים ביותר מביניהם הוא המחיר. בהמשך נדבר על כמה מספרים שיוכלו לעשות לכם סדר בראש, אבל לבינתיים - בואו נבין יחד על סמך אילו מדדים צלם לחתונה יכול לתמחר את עצמו.

צלמים לחתונות מביאים איתם המון ציוד - החל מהמצלמה עצמה, דרך העדשות השונות, כרטיסי זיכרון, סוללות, חצובות ועוד. הציוד הזה יכול לנוע על סקאלה מאוד רחבה של מקצועיות, כך שכל צלם יביא איתו ציוד אחר - מהציוד המקצועי ביותר ועד ציוד נסיוני או ישן. טיב הציוד שבו הצלם שלכם יעשה שימוש הוא חלק בלתי נפרד מהתמחור שלו.

כל צלם לחתונה מביא איתו משהו אחר, שלא בהכרח דומה לצלמים אחריםכל צלם לחתונה מביא איתו משהו אחר, שלא בהכרח דומה לצלמים אחרים | תמונה: לירון סער - Wow צלמים
מדד הוותק והניסיון של צלם לחתונה הוא כמובן קריטי לקביעת המחיר. צלמים שנכנסו רק לאחרונה לעולם החתונות יתמחרו את עצמם בדרך כלל במחירים נמוכים יותר מאשר צלמים שכבר עברו כברת דרך בתחום, ויאפשרו לעצמם להציע מחירים גבוהים יותר.

בוודאי יצא לכם לשמוע כבר על לא מעט צלמים מחברים שהתחתנו או מכל מיני קבוצות ובלוגים. צלמים אלו הם מוכרים יותר מאשר אחרים, והם כבר הגיעו למצב ששמם הולך לפניהם. אחרי שבנו לעצמם מוניטין גבוה והפכו לידועים בתחום, אותם צלמים עשויים להציע לכם מחירים יקרים יותר.

מדד נוסף ולא פחות חשוב קשור בחבילת הצילום שבה תבחרו. בתחום הצילום ניתן להבחין בכמה מישורים שונים שתוכלו לבחור מביניהם או דווקא לשלב ביניהם, כמו צילום סטילס, צילום וידאו, צילום מגנטים, צילום רחפן, צילום פולארויד, אלבומים ועוד. ככל שהחבילה שלכם תגדל - כך המחיר שלה יעלה בהתאם, וגם ההיפך הוא הנכון - חבילה מצומצמת יותר תעמוד על מחיר נמוך יותר.

צלמים שנכנסו רק לאחרונה לעולם החתונות יתמחרו את עצמם בדרך כלל במחירים נמוכים יותר מאשר צלמים שכבר עברו כברת דרך בתחוםצלמים שנכנסו רק לאחרונה לעולם החתונות יתמחרו את עצמם בדרך כלל במחירים נמוכים יותר מאשר צלמים שכבר עברו כברת דרך בתחום | תמונה: מדו דלור - צילום

גם לחתונה עצמה יש משקל בקביעת המחיר הסופי של הצלם

לצד המרכיבים השונים שקשורים בצלם עצמו, קיימים לא מעט מרכיבים שקשורים בחתונה שלכם ויגרמו למחיר שתקבלו מהצלם לנוע למטה או למעלה בהתאם. השילוש הקדוש בין מיקום, יום ועונה, בצירוף משתנים כמו שעות החתונה וכמות המוזמנים - יקבעו גם הם את הסכום שאותו תקבלו במסגרת הצעת המחיר. בואו נתחיל לפרק אותם אחד אחד כדי להבין את המשמעויות:

החתונה שלכם יכולה להתקיים בכל מיני אזורים בארץ -  זו יכולה להיות חתונה בצפון הרחוק, דרך חתונות במרכז ועד חתונה בדרום המדברי. הצלם שבו תבחרו יכול להוסיף להצעת המחיר שלו תוספת עבור הנסיעות, במידה ומדובר על מקום מרוחק. התוספת תעמוד בדרך כלל על כמה מאות שקלים, ותשקף את כמות הדלק ואת זמן הנסיעות שהצלם יצטרך להשקיע ביום האירוע.

לצד המרכיבים השונים שקשורים בצלם עצמו, קיימים לא מעט מרכיבים שקשורים בחתונה שלכם ויגרמו למחיר שתקבלו מהצלם לנוע למטה או למעלה בהתאםלצד המרכיבים השונים שקשורים בצלם עצמו, קיימים לא מעט מרכיבים שקשורים בחתונה שלכם ויגרמו למחיר שתקבלו מהצלם לנוע למטה או למעלה בהתאם | תמונה: רועי עטרי
נעבור לשני קודקודי המשולש הנוספים - יום ועונת החתונה. לצורך הדוגמה, חתונה שתתקיים ביום חמישי בעונת החורף לא תעלה כמו חתונת יום חמישי בעונת הקיץ, ועל אחת כמה וכמה חתונות של ימי ראשון בחורף לא יזכירו את המחירים של חתונת קיץ שתיערך ביום חמישי. כחלק מהעלות הסופית של החתונה, תצטרכו לוודא גם את המחירים של הצלם שלכם, שכנראה יבדיל את מחיר השירותים שלו בין חורף לקיץ, ולבין ימים שבהם החתונה תסתיים בשעה מוקדמת לבין ימים שמאפשרים לחתונה להתארך עד השעות הקטנות של הלילה.

מבחינת כמות המוזמנים בחתונה שלכם, חשוב להבין שעל מנת לתעד את כולם יש צורך בהיערכות עם צוות צלמים הולם. בחתונה גדולה שיש בה מאות מוזמנים יהיה צורך בצוות צילום גדול יותר, לעומת חתונה קטנה שתוכל להסתפק בצוות קטן יחסית, ואולי אפילו בצלם אחד בלבד. ככל שיתווספו לתמונה יותר צלמים, בהתאם לכמות המוזמנים הגדולה, המחיר יתחיל לטפס למעלה.

אז על אילו מספרים מדובר פה? אתם כבר בטח מבינים שהדבר תלוי בכל כך הרבה משתנים, כך שלא נוכל לנקוב כאן במחיר אחד סופי. באופן כללי, תוכלו למצוא חבילות צילום בסיסיות שינועו בין כ-5,000 ש"ח ועד כ-10,000 ש"ח, ולצידן חבילות צילום עם תוספות שונות שיכולות להגיע גם למחירים כמו 12,000 ש"ח-17,000 ש"ח ויותר.

מבחינת כמות המוזמנים בחתונה שלכם, חשוב להבין שעל מנת לתעד את כולם יש צורך בהיערכות עם צוות צלמים הולםמבחינת כמות המוזמנים בחתונה שלכם, חשוב להבין שעל מנת לתעד את כולם יש צורך בהיערכות עם צוות צלמים הולם | תמונה: בזום שלך

וואו, איך אפשר בכלל לבחור?

אין ספק שבחירת צלם לחתונה היא מעמד מורכב שידרוש מכם לא מעט מחשבה, אבל אם אנחנו יכולים לתת לכם טיפ קטן מאיתנו - שמרו על האיזון בין ראש פתוח וגמיש, לבין מסגרת תקציבית מקסימלית שאותה אתם מוכנים להשקיע. למשל, אם קיבלתם המלצה על צלם מסוים והצעת המחיר שלו קצת יותר גבוהה ממה שחשבתם - שווה לנהל איתו משא ומתן, ואם צריך אז להתגמש קצת עם המסגרת שהקצבתם לעצמכם, כדי לקבל בדיוק את מה שרציתם.

אופציה נוספת שתוכל לעזור לכם בדרך היא חשיבה מעמיקה על חבילת הצילום שבה אתם מעוניינים. לפעמים ויתור על צילום מגנטים או הסתפקות בשני צלמים במקום בשלושה, לדוגמה, תוכל לעזור בקיצוץ הצעת המחיר, ולהתאים את חבילת הצילום לרצונות, הצרכים והיכולות התקציביות שלכם. שמרו על שיח פתוח עם הצלם - זהו בדרך כלל המפתח להצלחה.

טיפ קטן מאיתנו - שמרו על האיזון בין ראש פתוח וגמיש, לבין מסגרת תקציבית מקסימלית שאותה אתם מוכנים להשקיעטיפ קטן מאיתנו - שמרו על האיזון בין ראש פתוח וגמיש, לבין מסגרת תקציבית מקסימלית שאותה אתם מוכנים להשקיע | תמונה: בראשית ישראל פרסי - צילום לאירועים

מחפשים המלצות על צלמים? אתם יודעים שהגעתם למקום הנכון

ממש בקרוב הפלאשים יתחילו לצוץ מכל מקום בחתונה שלכם, אבל רגע לפני שזה קורה אנחנו מזמינים אתכם לבקר בעמוד "נותני השירות" שלנו ולבחור את הצלם המתאים ביותר עבורכם. ובנוסף, אתם מוזמנים להצטרף לקהילת הזוגות הנהדרת שלנו בפייסבוק - "מתחתנים למען מתחתנים - הקהילה". בעזרת חיפוש זריז בקבוצה ובאתר, תוכלו למצוא מאות ספקים מעולים ומומלצים לצילום החתונה שלכם, וגם לראות את המחירים הממוצעים עבור השירותים השונים של צלמים לחתונה. בצורה הזו, אין לנו ספק שתמצאו בול את מה שאתם מחפשים, ותוכלו גם לעזור לזוגות אחרים לתכנן את החתונה שלהם בהמשך. יאללה, זה הזמן לתת חיוך ענק למצלמה וללכת להתחתן!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

27
2
הצעות נוספות לקריאה
logo
עופר מתיתיהו | צלם אירועים | צילומי זוגיות בחו"ל
צילום וידאו וסטילס
עופר מתיתיהו | צלם אירועים | צילומי זוגיות בחו"ל
צלם למתחתנים שלא מתפשרים!
צלם למתחתנים שלא מתפשרים!
29.8K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת