מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כלות מספרות: הכלה שמסרבת לעשות דיאטה ;)

הוא הביא לך טבעת? מזל טוב! עכשיו מתחיל הלחץ מסביבך.. אני לא מתכוונת ללחץ של ארגון האירוע. היום אתייחס ללחץ החברתי עבור מראה או משקל מסוים, באופן ספציפי, לכבוד החתונה.

הכתבה של לירז ירושלמי.

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 3 דקות
13.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כלות מספרות: הכלה שמסרבת לעשות דיאטה ;)
15
15
מהירות:

כלה שהיא לא מקטלוג

האמת שזהו נושא רחב יותר והוא נוכח בעיקר בחברות המערביות. מכיוון שאנו חיים בעולם בו גברים מכתיבים את אידאל היופי והוא משתנה כמעט כל עשור, הנפגעות העיקריות הן נשים שמצופה מהן לעמוד באותו הסטנדרט. גנים משחקים תפקיד מאוד חשוב במראה שלנו. לרוב לא נוכל לשלוט בתוצאה רק על בסיס תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית. בנוסף, לשינוי כזה לוקח זמן להראות את אותותיו, לכן רבות פונות לדיאטות כאסח, במיוחד ממוקדות תאריך ומשקל. לא נשכח את המילויים וההזרקות שצברו פופולאריות בשנים האחרונות, והנה קיבלנו מודל גוף כמעט בלתי ניתן להשגה.

יחסים וזוגיות - כלות מספרות: הכלה שמסרבת לעשות דיאטה ;)

הסיפור האישי שלי

לפני כמה שנים הכרתי את החבר הראשון שלי, היינו תקופה יחד, אהבנו, אך בדיעבד זה לא היה ללא תנאים. הוא גרם לי לרדת במשקל רק עבורו למרות שבסך הכול הייתי מרוצה מאיך שאני נראית. למרות כל מה שעשיתי, הוא החליט להתחיל עם מישהי אחרת ולכתוב לה "רוצה לצאת? נמאס לי מהשמנה הזאת" (כשהייתי מידה 38 כן?) זה היה כואב אבל העפתי אותו מהחיים ולא שמעתי ממנו מאז. הבנתי שהוא לא היה שם באמת עבורי ואיתי אלא סתם העביר את הזמן. החלטתי שלא אתן לזה לקרות שוב ושעדיף להיות לבד מאשר להיות עם מישהו שרוצה לשנות אותך עבורו בלבד.

החלטתי שלא אתן לזה לקרות שוב ושעדיף להיות לבד מאשר להיות עם מישהו שרוצה לשנות אותך עבורו בלבדהחלטתי שלא אתן לזה לקרות שוב ושעדיף להיות לבד מאשר להיות עם מישהו שרוצה לשנות אותך עבורו בלבד

מראה זה לא הכול בחיים.

פתאום הבנתי את זה. כמו שאומרים נפש בריאה בגוף בריא, מה זה שווה אם אני רזה לפי הספר אבל מבואסת? אחרי תקופה ארוכה שבמהלכה גם עליתי את אותו משקל חזרה, ראיתי שזה לא משנה, המספר הזה לא מייצג אותי. העיקר הבריאות. עכשיו אני מאמינה שצריך להסתכל על הגוף בחמלה וקבלה, גם אם הוא לא היה בדיוק כפי שדמיינת שהוא יהיה ביום המושלם שלך. החתונה עצמה היא פחות מיום! החיים ממשיכים גם אחרי וצריך לדאוג לגוף שלנו לאורך זמן.

פש בריאה בגוף בריא - מה זה שווה אם אני רזה לפי הספר אבל מבואסת?פש בריאה בגוף בריא - מה זה שווה אם אני רזה לפי הספר אבל מבואסת?

ואז הוא הגיע…

לפני קצת יותר משלוש שנים הכרתי גבר שמבין עניין ורוצה בטובתי שלבסוף היא טובתנו. אנחנו משתדלים לעשות ספורט ולזוז לפחות שלוש פעמים בשבוע ואוכלים בעיקר מוצרים לא מעובדים כי זה עושה טוב גם לגוף וגם לנפש! כשמזינים את הגוף בדברים טובים הוא מחזיר לנו כוח כתודה.

הכרתי גבר שמבין עניין ורוצה בטובתי שלבסוף היא טובתנוהכרתי גבר שמבין עניין ורוצה בטובתי שלבסוף היא טובתנו

אז מה כן אפשר לעשות?

מה עוזר לי אישית? לפנות לרפואה לא שמנופובית. 
אני לא אביא טיפים או תפריטים כי אין לי הכשרה לכך, ובסופו של דבר לכל אחת מתאים משהו אחר! אני אישית נעזרת ברפואה אלטרנטיבית. הנטורופתית שלי המליצה שהמטרה לא תהיה מספרית, כי המשקל שלנו תמיד משתנה ונהיה בבאסה אם לא נראה אותו על הצג. היא המליצה על מטרה שניתן להרגיש על הגוף, שמשפרת אותנו. למשל – גמישות, קלילות, שיווי משקל, חיוניות, וכו'.

היא המליצה על מטרה שניתן להרגיש על הגוף, שמשפרת אותנו. למשל – גמישות, קלילות, שיווי משקל...היא המליצה על מטרה שניתן להרגיש על הגוף, שמשפרת אותנו. למשל – גמישות, קלילות, שיווי משקל...

לסיכום,

מניסיון, ההמלצה שלי היא לא להשתגע עם דיאטות שיהרסו את הגוף לטווח הארוך, כן לאהוב את הגוף שסוחב ומכיל אותך בכל יום, כן לדאוג לו ולהזין אותו עם כמה שיותר רכיבים טבעיים ולא לשכוח ויטמינים וספורט בכדי לחזק את הגוף.

אז מתי אתם באים לשתות איתי איזה שייק פירות? ;) 

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

22
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
88 גן אירועים
גני אירועים
אחוזת אירועים חדשה בעמק חפר
תאריכים אחרונים לעונת הקיץ
תאריכים אחרונים לעונת הקיץ
294.8K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת