מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

אהבה מבעד לעדשה: הצלמים המובילים מספרים מה גרם להם להתאהב בתחום הצילום

חודש האהבה בשיאו ואפשר להרגיש את האהבה באוויר. ומי אם לא אתם, הזוגות המתחתנים, יודעים מהי אהבה אמיתית. לא במקרה כל זוג מאורס מחפש את הצלם הנכון שידע לצלם ולתעד באופן הטוב והמדויק ביותר את הרומנטיקה והאהבה שלו.

צלמי סטילס | זמן קריאה: 7 דקות
16.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
אהבה מבעד לעדשה: הצלמים המובילים מספרים מה גרם להם להתאהב בתחום הצילום
15
15
מהירות:
לצלמי חתונות וזוגיות טובים ומיומנים יש את היכולת לתפוס את הרגעים הרומנטיים והיפים ביותר של כל זוג ולנצור אותם באלבום תמונות שילווה את בני הזוג לשארית חייהם המאושרים. זוהי תזכורת לכל היופי, הרומנטיקה, הכמיהה והאהבה הגדולה שהייתה שם, ביום המאושר שלהם, ולתמונות איכותיות יש את הכוח לתעד את כל אלה באופן הטוב ביותר שיהווה תזכורת מתוקה לשנים הבאות. 

כדי לצלם אהבה, צריך לאהוב את תחום הצילום. אז לכבוד חודש האהבה פנינו לחמישה צלמים מובילים בתחום צילום החתונות שסיפרו לנו את סיפור האהבה שלהם עם המצלמה ומה גורם להם להתאהב בעבודה שלהם בכל יום מחדש. 
בכתבה משתתיפם הצלמים גיא ניסיםרפאל בן חייםלב סלוצקי ושי קוסקס ואיתי מזוז מ"מומנטוס". 

"היכולת לתפוס את הרגעים היפים ביותר של בני הזוג הם אלו שיוצרים סיפור מיוחד" - הצלם גיא ניסים

האווירה השמחה והאנשים שבדרך גרמו לצלם גיא ניסים להתאהב בתחום הצילום ובפרט בצילום חתונות. מה שהתחיל כתחביב הפך תוך זמן קצר למקצוע.
"את דרכי בתחום הצילום התחלתי כתחביב. התחלתי בצילום פורטרטים של אנשים ומהר מאוד הבנתי שאני רוצה להיות בתחום האירועים. מאז ומתמיד אהבתי לצלם אנשים עד שיום אחד החלטתי לקפוץ למים העמוקים ולהפוך את התחביב למקצוע. התחלתי לצלם באירועים קטנים, התאהבתי באווירה השמחה ובאנשים שפגשתי ומהר מאוד הבנתי שהמקום בו אני הכי אוהב לצלם הוא בחתונות. מאז ועד היום אני מצלם רק זוגות מתחתנים וחתונות ואני מאוד אוהב את העבודה שלי", אומר גיא.

התאהבתי באווירה השמחה ובאנשים שפגשתי ומהר מאוד הבנתי שהמקום בו אני הכי אוהב לצלם הוא בחתונותהתאהבתי באווירה השמחה ובאנשים שפגשתי ומהר מאוד הבנתי שהמקום בו אני הכי אוהב לצלם הוא בחתונות | תמונה: צילום גיא ניסים
מה גרם לך להתאהב דווקא בצילום חתונות?
"אני אוהב לפגוש את הזוגות שמגיעים אליי. עם כל זוג יש דינמיקה ייחודית וכימיה פשוט כיפית.
כל אירוע שאני מצלם מצליח לרגש אותי בכל פעם מחדש", אומר גיא בהתרגשות וממשיך, "היצירה והיכולת לתפוס את הרגעים היפים ביותר של בני הזוג הם אלו שיוצרים סיפור מיוחד אותו אני שמח לתעד".
על הקסם המיוחד של עולם החתונות מספר לנו גיא "באולמות אירועים יש אווירה שמחה ומיוחדת. האולמות מעוצבים ויפים, האנשים שמחים וכל האווירה מלאה ברומנטיקה, שמחה ואהבה. אני שמח שיש לי את הזכות להעניק לזוג תמונות שמשקפות את האירוע ואת האהבה המיוחדת שלהם".

אני אוהב לפגוש את הזוגות שמגיעים אליי. עם כל זוג יש דינמיקה ייחודית וכימיה פשוט כיפיתאני אוהב לפגוש את הזוגות שמגיעים אליי. עם כל זוג יש דינמיקה ייחודית וכימיה פשוט כיפית | תמונה: צילום גיא ניסים
50% ספונטניות, 50% העמדה 
לגיא ניסים יש דרך ייחודית לצלם את הזוגות שמגיעים אליו כדי להוציא מהם את המיטב שיאפשר לו לצלם תמונות מרהיבות במיוחד. "אני דוגל בשיטת ה - 50-50. אני מאפשר לזוגות להתנהג בטבעיות ומתעד רגעים יפהפיים וספונטניים שלהם ויחד עם זאת, אני מכוון אותם ומסביר להם איך לעמוד ומה לעשות כדי לשבור את מחסום המבוכה ולהשיג תמונות מרהיבות וייחודיות", מסכם גיא.

אני מאפשר לזוגות להתנהג בטבעיות ומתעד רגעים יפהפיים וספונטניים שלהםאני מאפשר לזוגות להתנהג בטבעיות ומתעד רגעים יפהפיים וספונטניים שלהם | תמונה: צילום גיא ניסים

"שום דבר לא יכול לגרום לי לבטא טוב את עצמי כל כך טוב כמו הצילום" - רפאל בן חיים 

רפאל בן חיים הוא צלם אירועים עם ניסיון עשיר במיוחד אשר מצלם זוגות מתחתנים כבר שני עשורים. הצילומים של רפאל מתעדים ברגישות ובדיוק את הרגעים המשמחים של הזוגות ביום האירוע ואת החוויות המרגשות והשמחות של האורחים, בני המשפחה והחברים במהלך האירוע כולו. בזכות הניסיון הרב שצבר, רפאל בן חיים ממשיך לעבוד בתחום מתוך אהבה גדולה לצילום ולמפגש עם הזוגות. 

הצילומים של רפאל מתעדים ברגישות ובדיוק את הרגעים המשמחים של הזוגות ביום האירועהצילומים של רפאל מתעדים ברגישות ובדיוק את הרגעים המשמחים של הזוגות ביום האירוע | תמונה: רפאל בן חיים
איך הגעת לתחום הצילום ומה גרם לך להתאהב דווקא בו?
"אני צלם אירועים כבר יותר מעשרים שנה. העיסוק בצילום התחיל אצלי כתחביב, עוד בתקופת סלילי הפילים. אני זוכר שבאותה תקופה בבוקר למדתי הנדסת מכונות, ובערב ובשעות הפנאי הייתי יוצא לתעד כל דבר אפשרי עם המצלמה של אבא שלי. עם הזמן, העבודות שלי נחשפו לאנשים והבנתי שאני יכול להפוך את התחביב שלי למקצוע ולמקור הפרנסה שלי. בעיני לעבוד במה שאתה אוהב, זו זכות גדולה", מספר רפאל עם חיוך וממשיך, "אני לא חושב שיש משהו שהיה יכול לגרום לי לבטא את עצמי כל כך טוב כמו הצילום. זה מאפשר לי לתעד ולשקף לזוגות את עצמם באופן הטוב ביותר".

בעיני לעבוד במה שאתה אוהב, זו זכות גדולהבעיני לעבוד במה שאתה אוהב, זו זכות גדולה | תמונה: רפאל בן חיים
מה מייחד את סגנון הצילום שלך?
"יש לי יתרון כיוון שהתחלתי את דרכי עוד בתקופת הפילים. באותם הזמנים, יצירת התמונות הייתה עניין של ניסוי וטעייה, יצירת אומנות אמיתית של ממש, ויש שוני רב בין שיטת הצילום ופיתוח התמונות של פעם לבין השיטה של היום, אומר רפאל וממשיך, "איכות התמונה לא נמדדת רק לפי הפריים אלא גם לפי המסר שהיא מעבירה והסיפור שהיא מספרת".
רפאל מצלם את הזוגות ומנגיש את התמונות דרך עיניים של אופנה ולייף סטייל, מה שהופך אותן לכל כך שונות ומיוחדות בין כל מה שקיים היום.
"מה שמייחד אותי הוא צילום בסגנון מגזין אופנה. אני מגיע אל תחום החתונות מעולם האופנה ויודע לשלב אותו גם בצילומי הזוגיות וגם בצילומי החתונה בצורה ייחודית עבור כל זוג. בסוף האירוע, הזוג מקבל אלבום שהוא מעין מגזין אופנה אישי ומספר את הסיפור שלו Step by step".

אני מגיע אל תחום החתונות מעולם האופנה ויודע לשלב אותו גם בצילומי הזוגיות וגם בצילומי החתונה בצורה ייחודית עבור כל זוגאני מגיע אל תחום החתונות מעולם האופנה ויודע לשלב אותו גם בצילומי הזוגיות וגם בצילומי החתונה בצורה ייחודית עבור כל זוג | תמונה: רפאל בן חיים

"בחרתי בתחום הצילום מתוך אהבה ותחושת שליחות" - לב סלוצקי

לא במקרה לב סלוצקי הוא אחד מהצלמים האהובים על ידי זוגות מתחתנים. דרך מגוון תמונות בסגנון אירופאי ורומנטי ניתן להרגיש את האהבה הגדולה של לב לצילום. 

דרך מגוון תמונות בסגנון אירופאי ורומנטי ניתן להרגיש את האהבה הגדולה של לב לצילוםדרך מגוון תמונות בסגנון אירופאי ורומנטי ניתן להרגיש את האהבה הגדולה של לב לצילום | תמונה: לב סלוצקי
מדוע בחרת לעסוק בתחום הצילום ומה אתה הכי אוהב בצילום חתונות?
"אני אוהב אנשים ובשבילי צילום הוא הרבה יותר מעבודה. להעניק אהבה, אנרגיות טובות ושמחת חיים זו שליחות וכצלם אני מאמין שאלו דברים שצריך לדעת להעניק לאנשים שאני מצלם. בחרתי בתחום הצילום מתוך אהבה לתחום ומתוך תחושת שליחות", אומר לב. 
כששאלנו את לב, מה כל כך מושך אותו בצילום חתונות, לא היה לנו ספק בכלל שהוא מאוד אוהב את מה שהוא עושה; "כל חתונה שאני מצלם מרגשת אותי בכל פעם מחדש. אף זוג לא דומה לאחר וכשאני שומע זוגות אומרים "וואו" על התמונות שהם מקבלים, זה נותן לי סיפוק עצום".

כל חתונה שאני מצלם מרגשת אותי בכל פעם מחדשכל חתונה שאני מצלם מרגשת אותי בכל פעם מחדש | תמונה: לב סלוצקי
צילום הוא הרבה יותר מאומנות 
מלבד הכישרון האמנותי לצילום, לב סלוצקי מאמין שישנם פרמטרים חשובים נוספים בצילום זוגות ואירועים;
"בעיני לא מספיק לצלם יפה. חשוב שלצלם תהיה היכולת להסתכל על דברים מזווית אחרת ולראות את מה שאחרים לא תמיד רואים. זה מאפשר להוציא יותר מסשן הצילומים ולתפוס אנשים ברגעים מאושרים ומיוחדים. צלם מלווה את הזוג לאורך יום החתונה ולכן חשוב לבחור במישהו שאוהב את מה שהוא עושה, מראה אכפתיות ויוצר אווירה טובה שמלווה את הזוג לאורך כל היום", הוא אומר ומוסיף, "להיות צלם זה הרבה יותר מצילום. זה גם להעניק אוזן קשבת ולשמוע דברים אישיים ומרגשים מצד הזוגות ובעיקר להיות אדם טוב ולשדר אופטימיות וביטחון", מסכם לב.

חשוב שלצלם תהיה היכולת להסתכל על דברים מזווית אחרת ולראות את מה שאחרים לא תמיד רואיםחשוב שלצלם תהיה היכולת להסתכל על דברים מזווית אחרת ולראות את מה שאחרים לא תמיד רואים | תמונה: לב לסוצקי

"אני מתעורר בכל יום בהנאה ובציפייה גדולה לאירוע הבא" - שי קוסקס ואיתי מזוז מחברת "מומנטוס"

לתחום צילום האירועים הגיעו שי קוסקס ואיתי מזוז מחברת "מומנטוס" מתוך אהבה גדולה לצילום אנשים. באמצעות הקמת "מומנטוס" צמד הצלמים החל להעניק לזוגות מתחתנים מגוון שירותי צילום שמתעדים את האירוע המיוחד של כל אחד מהם. 

צמד הצלמים החל להעניק לזוגות מתחתנים מגוון שירותי צילום שמתעדים את האירוע המיוחד של כל אחד מהםצמד הצלמים החל להעניק לזוגות מתחתנים מגוון שירותי צילום שמתעדים את האירוע המיוחד של כל אחד מהם | תמונה: מומנטוס
מה גרם לכם לבחור לעסוק בתחום הצילום?
"בחרנו לעבוד בתחום הצילום כי אנחנו מאוד אוהבים לצלם אנשים ולתפוס אותם ברגעים מרגשים ומיוחדים בחייהם", אומר שי קוסקס ומוסיף, "מאז ומתמיד צילום רגשות של אנשים סקרן אותי ונראה לי כדבר מיוחד מאוד, מסיבה זו בחרתי לעסוק בצילום אירועים".

מאז ומתמיד צילום רגשות של אנשים סקרן אותי ונראה לי כדבר מיוחד מאודמאז ומתמיד צילום רגשות של אנשים סקרן אותי ונראה לי כדבר מיוחד מאוד | תמונה: מומנטוס
למה דווקא צילום של אירועים וחתונות?
"צילום של תחום האירועים בכלל וחתונות בפרט מעניק לנו הנאה גדולה. עצם זה שאנחנו פוגשים בכל יום אנשים חדשים ומעניינים והידיעה שאנחנו הולכים לשמח אותם ולשמוח איתם ביום המאושר בחייהם, מעניקים לנו סיפוק והנאה וגורמים לנו לבחור בתחום הזה בכל יום מחדש", אומר לנו איתי מזוז וממשיך,
"אני צלם אירועים כבר שנים רבות ועדיין מתעורר כל יום בהנאה ובציפייה גדולה לכל יום חדש ולאירוע הבא", הוא מסכם.

צילום של תחום האירועים בכלל וחתונות בפרט מעניק לנו הנאה גדולהצילום של תחום האירועים בכלל וחתונות בפרט מעניק לנו הנאה גדולה | תמונה: מומנטוס
נראה כי אחד הדברים שמשותפים לצלמים ששוחחנו עמם הוא אהבתם לתחום הצילום. צלם שאוהב את מה שהוא עושה, מעניק שירות טוב יותר ותופס בעדשת המצלמה רגעי אהבה מיוחדים שלנצח ילוו את הזוג.
רוצים למצוא את הצלם האידיאלי עבורכם שילווה אתכם ביום המאושר שלכם? 
מגוון ענק של צלמים איכותיים מחכים לכם עכשיו באתר שלנו. היכנסו, קראו חוות דעת אותנטיות של זוגות שכבר התחתנו ובחרו את הצלם המתאים לכם ביותר. 

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

11
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
צילום גיא ניסים
צילום וידאו וסטילס
חבילת סטילס ב-6,500 ₪ בלבד!
מתכננים חתונת קיץ? זה בשבילכם >>
מתכננים חתונת קיץ? זה בשבילכם >>
54.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת