מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מסיבת רווקות: משחקים למסיבת רווקות

אין כמו מסיבת הרווקות כדי לגבש את כל החברות הכי טובות שלך יחד. ככל שהבנות מכירות טוב יותר אחת את השנייה לקראת אירוע החתונה, כך הן יכולות לייצר סביבך מעטפת שפשוט לא נחה לרגע, ומרימה לך בלי הפסקה, גם במסיבה וגם בחתונה. 

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 5 דקות
14.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מסיבת רווקות: משחקים למסיבת רווקות
15
15
מהירות:
מסיבת הרווקות היא אירוע כיף, משמח ומגבש, ולא פחות מזה - היא גם אירוע מצחיק ברמות. המשחקים הם אלו שיכולים להפוך את כל האווירה במסיבה להרבה יותר קלילה וכיפית, ותרשי לנו לגלות לך סוד קטן - מעורב בהם הרבה מאוד אלכוהול. לקראת מסיבת הרווקות שלך, הכנו לך כאן כמה משחקים שכדאי לך לצפות להם, ומי יודע? אולי אפילו תוכלי להשתמש בהם במסיבות הרווקות שתארגני בעתיד. אז קדימה, בואי נסובב את הרולטה ונמזוג כמה צ'ייסרים!

חבילה עוברת לכלות - ככה תעשי את זה

זוכרת את המשחק הישן והטוב "חבילה עוברת"? במסיבת הרווקות שלך את בהחלט יכולה לצפות לו, בגרסה העדכנית והאלכוהולית שלו. החבילה עוברת בין כל הבנות, וכל משימה שכתובה בה - תהיה שייכת, איכשהו, אלייך. רוצה קצת דוגמאות? בבקשה:
  1. שתי צ'ייסר ערק עם הכלה.
  2. ספרי על הפאדיחה הכי גדולה שקרתה לכלה בנוכחותך.
  3. נחשי איזה איבר בגוף של החתן הכלה הכי אוהבת.

אה, ואם את חושבת שאת יכולה להתחמק מזה, יש לך טעות גדולה - כי החבילה, ממש במקרה, תעצור ב-90% מהפעמים בידיים שלך! ולאילו משימות כדאי שתצפי במקרים כאלו?
  1. ספרי על סיפור הסקס הכי נועז שלך ושל החתן (או עם מישהו אחר).
  2. פלרטטי עם אחת הבנות כמו שאת מפלרטטת עם החתן.
  3. צלצלי לאחד האקסים שלך והזמיני אותו לחתונה.

נשמע מביך, נכון? חכי לרגע שבו זה יקרה באמת…

החבילה עוברת בין כל הבנות, וכל משימה שכתובה בה - תהיה שייכת, איכשהו, אלייךהחבילה עוברת בין כל הבנות, וכל משימה שכתובה בה - תהיה שייכת, איכשהו, אלייך

"שקשקי את זה"

רוצות שהחברות ינענעו טוב את הישבן? קופסת טישו עם כדורים קטנים בפנים, מחוברים בחגורה או רצועה למותן, יעשו את העבודה, לצלילי מוסיקה רועשת כמובן.

יחסים וזוגיות - מסיבת רווקות: משחקים למסיבת רווקות

זהי את האיבר!

המשחק הזה הוא אחד מהמשחקים הכי מוכרים ואהובים במסיבות הרווקות, בגלל שהוא גם מערב אופי סקסי ושובב, וגם מגלה עד כמה את באמת מכירה את החתן שלך! במשחק הזה יוצגו בפנייך כל מיני תמונות של איברי גוף בודדים, כאשר רובם שייכים לאנשים זרים, או אפילו הורדו מהאינטרנט. רק אחד מהם שייך לבן הזוג שלך. חושבת שתצליחי לשייך אליו את כל האיברים בצורה נכונה? תחשבי שוב, כי אם לא תצליחי - הצ'ייסר הבא כבר בדרך אלייך.

יחסים וזוגיות - מסיבת רווקות: משחקים למסיבת רווקות

Bride vs. Friends

עם כל הכבוד לכולן, גם החברות שלך צריכות להפגין ידע, מינימלי או נרחב ככל שיהיה, עלייך!
חידון כלה הוא אחד מהמשחקים הנפוצים ביותר במסיבת הרווקות, שבו את תתחרי נגד הבנות. החידון יהיה מורכב מאוסף ענק של שאלות, ואת התשובות? אותן רק את יודעת! השאלות האפשריות לחידון הן שאלות כמו:
  1. באיזה גיל עשית סקס בפעם הראשונה?
  2. עם מי זה היה?
  3. עם מי היתה הנשיקה הראשונה שלך?
  4. מה הסדרה האהובה עלייך?
גם כאן, ניחשת נכון, אחרי כל תשובה נכונה שהבנות עונות - את שותה איזה צ'ייסר שבא לך. הבנות טעו? כולן לוקחות צ'ייסר ליד ומרימות לחיים. מישהי ביקשה אווירה ולא קיבלה?

מישהי ביקשה אווירה ולא קיבלה?מישהי ביקשה אווירה ולא קיבלה?

להכיר את החתן - מבחוץ וגם מבפנים

אם באחד המשחקים הקודמים סיפרנו לך על זיהוי פרטי הגוף שתצטרכי לעבור בהצלחה, עכשיו מגיע משחק שבו תצטרכי לענות על שאלות שקשורות בחתן שלך. במסיבה יוקרן סרטון שבו החתן שלך ישאל אותך שאלות על עצמו, כמו:
  1. באיזו תנוחה אני הכי אוהב לשכב איתך?
  2. על איזה מאכל אני לא אוותר לעולם?
  3. איזו פיג'מה שלך הכי עושה לי את זה?

אחרי שהחתן ישאל את השאלה בוידאו, יגיע הזמן שלך לענות. ענית? מעולה! זה הזמן להקרין שוב את החתן, והפעם עם התשובה הנכונה. טעית? זמן לצ'ייסר נוסף! צדקת? את בהחלט מוזמנת לכתוב לחתן שלך שישתה את הצ'ייסר בעצמו, שלא רק את תתפסי פה ראש.

ומה עם קצת רגש?

מסיבת רווקות אמיתית משלבת בין משחקים מצחיקים לבין משחקים מרגשים, אז הנה המשחק שיגרום לך להתרגש עד דמעות, ולהיזכר עד כמה את אוהבת את הבנות האלו שמקיפות אותך. 
מעגל הברכות הוא משחק רגוע יותר מיתר המשחקים, שבו כל אחת מהבנות תוכל לספר לך כמה היא אוהבת אותך, אילו דברים היא אוהבת בך, כמה היא שמחה שמצאת את האהבה הגדולה של החיים שלך וגם כמה היא עומדת "להתקרחן" בחתונה שלך. בסוף הברכות כל אחת מהבנות תגיש לך מתנה שמזכירה לה אותך, למשל שקית עם ממתקי גומי, לזכר ימי בית הספר היסודי בהם הלכתן בסוף כל יום לקנות גומי בפיצוציה. אחרי שתקבלי את המתנה השרביט יעבור אלייך, וגם את תברכי את החברה בחזרה, ותעניקי לה מתנה אישית ממך. המשחק הזה יסגור את מסיבת הרווקות באווירה רגועה ונעימה, ואת תוכלי לצאת ממנה בהרגשה שבחרת נכון את הבנות שמקיפות אותך כבר המון שנים.

את תוכלי לצאת ממנה בהרגשה שבחרת נכון את הבנות שמקיפות אותך כבר המון שניםאת תוכלי לצאת ממנה בהרגשה שבחרת נכון את הבנות שמקיפות אותך כבר המון שנים | תמונה: טל שטאל
רוצה לארגן מסיבת רווקות חלומית? מחפשת מאיפה לקבל השראה לרעיונות למסיבת הרווקות שלך או של אחת החברות שלך? היכנסי לעמוד נותני השירות שלנו, ותוכלי להתחיל לארגן את המסיבה המושלמת.

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

32
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
מריה ליסר | מאפרת ומסרקת כלות
איפור כלות
מחיר מיוחד ל-10 הכלות הראשונות
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
31.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת