מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

בוטיק שימקה לשמלות כלה - כשהמורכב הופך לפשוט

כל כלה יודעת שבחירת השמלה היא לא ממש משימה פשוטה. הדרך אל השמלה המושלמת כוללת מעברים בין אינספור גזרות, סטודיואים, מדידות ושינויים, ולפעמים, איך לומר בעדינות, הסיפור הזה פשוט מוציא את המיץ. אם אתן כלות שמחפשות לעשות לעצמן חיים קצת יותר קלים, רוצות לקצר תהליכים ולהנות מהדרך בצורה שאפילו לא דמיינתן שאפשרית - כדאי שתכירו את "בוטיק שימקה - שמלות כלה וינטאג'".

שמלות כלה | זמן קריאה: 5 דקות
16.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
בוטיק שימקה לשמלות כלה - כשהמורכב הופך לפשוט
15
15
מהירות:

את שמרית, המעצבת הראשית של הסטודיו, פגשנו לשיחה שכולה כיף, קלילות, זרימה ויופי, ועכשיו מגיע גם תורכן לגלות את הקסם שטמון בבוטיק המופלא שהיא יצרה בעשר אצבעות. אז מה הסיפור שעומד מאחורי הבוטיק שזכה כבר 3 פעמים בתואר "נבחרי הזוגות של מתחתנים למען מתחתנים"?

צילום: חן לויצילום: חן לוי | תמונה: שימקה

"מפונפן זה לא כאן"

מעצבת השמלות של "בוטיק שימקה", שמרית, לא באה "לשחק משחקים". מדובר כאן על מעצבת שיודעת בדיוק מה היא עושה, ועושה את זה על הצד הטוב ביותר: "הסטודיו חרט על דגלו לייצר שמלות מוכנות לקנייה, ולהעביר את הכלות תהליך פשוט, מדויק וקליל. השמלות שלנו נתפרות לפי מידות ובטווח מידות רחב. הכלה מגיעה, מודדת, מרגישה, מתאהבת וקונה. היא לא צריכה לדמיין שמלה שלא קיימת ולא נכניס אף אחת לשמלה שקטנה עליה. זה עד כדי כך פשוט ונעים. בגלל שהשמלות כבר מוכנות ולפי מידה, ההתאמות הן מינימליות ואנחנו מפנות את הכלות לאחת מהתופרות שלנו שמקבלת אותן באופן פרטי אצלה בבית לתיקונים קטנים של התאמה מדויקת לגוף. זה ככה פשוט. לבוא בידיים ריקות ולצאת עם שמלה מושלמת".

צילום: איה ואביצילום: איה ואבי | תמונה: חן לוי
צילום: איה ואביצילום: איה ואבי | תמונה: שימקה
לא רק התהליך פשוט אצל "בוטיק שימקה", אלא גם הסגנון של השמלות: "הייחוד של הסטודיו הוא הסגנון הוינטאג'י, ששומר על פרשיות ורעננות לאורך כל השנים. הקולקציות שלנו הן קולקציות קבועות, שרלוונטיות לכל תקופה ולכל עונה. הסגנון של השמלות הוא פשוט ויפה, בלי התחכמויות ובלי בלאגן. לי זה ברור שכלה ביום החתונה שלה רוצה להרגיש הכי בנוח, ולכן השמלות שאני מעצבת עשויות מבדים נוחים ונעימים, עם בטנת כותנה ולייקרה שיושבת בצורה מהממת על הגוף, ומאפשרת לכלה לזוז בחופשיות, בלי תחושות של לחץ או צפיפות בגוף".

צילום: איה ואביצילום: איה ואבי | תמונה: שימקה

Body positivity - ככה עושים את זה ב"בוטיק שימקה"

אחד הדברים שעומדים במרכזה של שמלת הכלה הוא הדימוי העצמי. כלות בעלות מבנה גוף מלא, או כלות הריוניות, לדוגמה, מגיעות עם לא מעט סימני שאלה לקראת ההליך, וחוששות לא למצוא שמלה שתהלום את המידות שלהן. כמותן, גם כלות דתיות, שמחפשות שמלות צנועות יותר, וגם כלות שהן "טום בוי", ולא מעוניינות להתעטר בנצנצים, שמלות נפוחות ואפליקציות מפה ועד הודעה חדשה, לא בדיוק בטוחות לקראת מה הן הולכות. שמרית מסבירה לנו שאצלה בסטודיו כל אחת מהכלות האלו מחובקת ומחוזקת, ויכולה למצוא את עצמה בקלות: "אני יכולה לספור על יד אחת את כמות הסטודיואים שמציעים שמלות כלה במידות גדולות. אצלנו אפשר למצוא מגוון מידות אדיר, ממידה 34 ועד מידה 52, שמלות עם שרוולים ארוכים, שמלות עם שרוולים קצרים, שמלות מקסי, שמלות מיני ועוד. אני מאמינה שתהליך הבחירה לא צריך להיות קשה לאף כלה, וחשוב לי שכל מי שנכנסת אליי לסטודיו תרגיש שהיא מוצאת את עצמה - בלי קשר למשקל, דת או אופי".


צילום: איה ואביצילום: איה ואבי | תמונה: שימקה

"אני מסודרת, אבל מה עושה מי שאין לה אמא שמעצבת שמלות כלה?"

הוויז'ן הזה הוא גם מה שהוביל את שמרית לפתוח את הסטודיו מלכתחילה. שמרית, בת להורים שתחזקו סטודיו לשמלות כלה במשך שנים, מעולם לא חשבה שתעסוק בייצור ועיצוב של שמלות כלה גם בעצמה, עד הרגע שבו היא הבינה שהשוק כמעט ולא מציע אלטרנטיבות: "עד לפני 12 שנים, כשהקמתי את הסטודיו, היו פורמטים קבועים של שמלות כלה. מצאתי את עצמי מעיינת בכל מיני קטלוגים, ולא מתחברת לשום דבר. שאלתי את עצמי: 'למה זה צריך להיות כל כך מסובך?', ואז פתחתי את הסטודיו - מתוך הרצון לעצב את השמלות שאותן הייתי רוצה ללבוש בעצמי. לאורך כל הדרך אמרתי לעצמי שלא יכול להיות שיש כלות שאין להן פתרון מספיק ראוי ויפה לשמלה. מנקודת המוצא הזו יצאתי לדרך, וזה מוכיח את עצמו עד היום. הכלות מגיעות אליי מפה לאוזן, יודעות בדיוק מה הן מחפשות, ואני פשוט נמצאת שם כדי לתת להן את זה באהבה".

צילום: חן לויצילום: חן לוי | תמונה: שימקה
צילום: חן לויצילום: חן לוי
צילום: חן לויצילום: חן לוי | תמונה: שימקה

"אי של שקט ושפיות בתוך הטירוף שהחתונה מביאה איתה"

בהמשך לקו הפשוט של "בוטיק שימקה", שמרית שומרת על תמחור שפוי לשמלות הכלה שלה, שלא חורג מגבולות ההיגיון: "המחירים שלנו בסטודיו הם מחירים נוחים והוגנים, וגם עליהם אני מציעה 50% הנחה לכלות שסוגרות במקום. כל הצוות בסטודיו עובד מתוך תשוקה גדולה. הצוות הוא קבוע, ואנחנו שומרות על חוויה נעימה לכלות שלנו. מבחינתי, כלה שמגיעה אליי למדידות זו כלה שמגיעה לבית שכולו מושתת על סבלנות והקשבה, ומהווה אי של שקט ושפיות בתוך הטירוף שהחתונה מביאה איתה - החל מהדגמים המגוונים ועד המחיר. המדידות נעשות באווירה נעימה וביתית - יש לנו בקומה הראשונה את הסטודיו, עם שולחנות הגזירה, מכונות התפירה והבדים, ובקומה השנייה את הגלריה, עם מגוון השמלות ותא המדידה. הכל כיף, רגוע והכי משפחתי שיש, בליווי צמוד שלנו. עבור רב הכלות שלנו, אנחנו המקום הראשון שבו הן מחפשות את שמלת הכלה שלהן, והוא גם האחרון. זה כיף, זה מספק וזה בעיקר מראה לנו שאנחנו עושות את זה נכון".

צילום: איה ואביצילום: איה ואבי | תמונה: שימקה
נשמע וואו, נכון? חכו שתבקרו... 

"בוטיק שימקה - שמלות כלה וינטאג'", רח' הרצל 85, ת"א.
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
המגנט הלוהט | מגנטים לאירועים
מגנטים
20% הנחה על מגנטים לחתונה
3 אינסטבלוק+7 הגדלות+רינג תאורה במתנה!
3 אינסטבלוק+7 הגדלות+רינג תאורה במתנה!
55.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת