מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

אמונות טפלות על חתונות: הידעתם?

אולי זה המתח שלפני החתונה, אולי חששות בנוגע להתחייבות העמוקה בניכם ואולי חיבור עמוק למנהגים קדומים ולמקורות… מסתבר שאירוסין וחתונה מוציאים מזוגות רבים איזו סבתא פנימית שאוחזת בלא מעט מנהגים ואמונות טפלות סביב החתונה. על אלו אמונות אנחנו מדברים? קבלו את רשימת האמונות הטפלות שקשורות לזוגיות וחתונה:

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 3 דקות
10.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
אמונות טפלות על חתונות: הידעתם?
15
15
מהירות:

אסור לאכול ישירות מהסיר אחרת תתחתנו ביום גשום

האמונה הטפלה הזאת היא הסיוט הגדול של מתחתנים רבים כי מי בכלל רוצה להתחתן ביום גשום?
הסיבה שככל הנראה עומדת מאחורי האמונה הזאת היא שהסיר הוא משותף ולכן אכילה ישירות מסיר משמעותה - חוסר שיתוף אחרים באוכל. איך זה קשר לגשם?
לחתונה גשומה, עלולים לא להגיע כל המוזמנים ומוסר ההשכל של העניין הוא שמי שלא משתף אחרים באוכל - לא יזכה להמון משתתפים בחתונתו. 


רוצה להביא פרחים? מצוין! כל עוד הקפדת על מספר אי זוגי

מסתבר שאפילו מחווה רומנטית ויפה כמו הבאת פרחים לבן או לבת הזוג, עשויה להביא מזל רע. ישנה אמונה טפלה שאומרת שעל הפרחים להיות במספר אי זוגי כי מספר זוגי של פרחים מתאים רק להלוויות ועלול להכניס מזל רע לזוגיות.


אסור לקנות נעליים, תיק ושעון לבן הזוג

אחרי סעיף הפרחים אנחנו עולים שלב ומגיעים לאמונה טפלה פופולרית שמגבילה את רשימת המתנות האפשריות לבן הזוג: נעליים, תיק ושעון מסמלים את כל מה שאתם לא רוצים שיתרחש בזוגיות שלכם. 
קניית נעליים לבן הזוג מסמלת עזיבה, קניית תיק מסמלת אריזה של החפצים ועזיבה וקניית שעון מסמלת שזמנכם יחד קצוב.
בקיצור, הגיע הזמן לחשוב על רעיונות יצירתיים אחרים, להשאיר את קניית החפצים האלה לבן הזוג או פשוט להשאיר את האמונה הטפלה הזאת מאחור.


מתחתנת? העיקר שלא תלבשי שום פריט אדום

ישנה אמונה טפלה שטוענת שאסור לכלה ללבוש שום פריט אדום ביום חתונתה אחרת בן זוגה ימות לפניה. מקורה של האמונה הזאת בעדות המזרח אבל בכל מקרה על פי היהדות, בגדים לבנים לחתונה מסמלים טוהר ולכן גם ככה אדום הוא לא צבע פופולרי במיוחד בקרב כלות.


מריבה בין משפחות החתן והכלה בזמן החתונה מזרזת גירושין

זה הזמן לעבוד על היחסים בין המשפחות שלכם כי לפי האמונה הטפלה הזאת, למערכת היחסים ביניהן יש משמעות גדולה על עתיד הנישואין שלכם. ההסבר לאמונה זו היא שכל צד יסית את החתן או הכלה נגד הצד השני ובכך יגרם משבר זוגי שיוביל לגירושין. 


פיזור מטבעות בחופה ותרומתם לנזקקים, יבטיחו שפע כלכלי

אמנה טפלה זו טוענת שעל הכלה והחתן לפזר בחופה מטבעות ולאחר מכן לאסוף אותם ולתרום לנזקקים. מתן תרומה לאחר ישים אותם במקום שנותן ולא נזקק, ויבטיח להם שפע כללי ויציבות בהמשך הנישואים שלהם. פיס אנד לאב.


ותרו על תכשיטי פנינים בחתונה

על פי אמונה טפלה זו, לא כדאי לענוד תכשיטי פנינה בחתונה. למה? כי פנינים מסמלות את מראה הדמעות ומצביעות על סבל ועצב שאתם ממש לא רוצים ביום החתונה שלכם. 


לא הצלחת לשבור את הכוס בפעם הראשונה? אל דאגה, צפויה לכם זוגיות יציבה

שבירת הכוס בחתונה מסמלת את חורבן בית המקדש. פספוס הכוס או חוסר הצלחה בשבירתה בפעם הראשונה, למעשה מסמל בית חזק ויציב וזוגיות ארוכה וטובה. כמובן שאסור לרמות ושאם פספוס הכוס נעשה במכוון - האמונה הזאת בטלה. 


ואם לרגע נשים את האמונות בצד, בואו לשמוע על פדיחות אמיתיות שקרו לזוגות מתחתנים בחתונה שלהם (או לפניה) - ראו הוזהרתם! ואיך אומרים אצלנו? חמסה עליכם!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
יוסי עוז - צילום אירועים · סטילס · וידאו
צילום וידאו וסטילס
חבילת צילום החל מ-7,900 ₪
מחפשים צלם לחתונה? קבלו הנחה וגם מתנה!
מחפשים צלם לחתונה? קבלו הנחה וגם מתנה!
109.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת