מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כל מה שחשוב לשאול בסגירת צלמים לחתונה שלכם

הם יהיו שם לתעד כל רגע ורגע ביום הכי שמח בחיים שלכם - החל מהרגע שבו ערכת האיפור תיפתח בבוקר, דרך המפגש הזוגי הראשון לקראת האירוע, ועד הקרחנה ברחבת הריקודים. הצלמים שלכם תופסים תפקיד קריטי ביום החתונה, ולכן הם צריכים להיות מדויקים עבורכם ב-100%. כבר בשיחה או בפגישה הראשונה איתם תוכלו להרגיש האם "זה זה", אבל גם אם הכימיה ביניכם תהיה משגעת, יש כמה דברים טכניים שממש שווה לכם לוודא איתם מראש. הנה כמה שאלות שאנחנו ממליצים להציף מול הצלמים שלכם, וטיפים שכדאי ליישם רגע לפני שהפלאש מתחיל להתעורר לחיים.

זמן קריאה: 6 דקות
7.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כל מה שחשוב לשאול בסגירת צלמים לחתונה שלכם
15
15
מהירות:


קליק - לא רק במצלמה

אמנם הצלמים שלכם עומדים לעשות הרבה "קליקים" ביום הגדול שלכם, אבל הקליק הראשון צריך להיות הקליק ביניכם. אם הזכרנו קודם את הכימיה, אז עכשיו זה הזמן לחדד את העניין הזה קצת יותר. הצלמים הם האנשים שאיתם אתם צריכים להרגיש הכי בנוח בעולם לאורך היום הזה: אתם צריכים להיות חופשיים להשתטות מול המצלמה שלהם, להיות משוחררים מספיק כדי להתנשק מולם, ולדגמן לידם בכל מיני פוזות שלא בטוח שהצטלמתם בהן בעבר.


מעבר להרגשת הנוחות, חשוב שהצלמים יבינו את הראש ואת הכיוון שלכם - האם אתם אוהבים שמביימים אתכם, או דווקא מעדיפים צילומים תיעודיים וטבעיים? האם אתם מעדיפים נופים אורבניים, או נופים של טבע? זה סבבה לגמרי לשמוע מהצלמים עוד אפשרויות לסגנונות צילום ולוקיישנים, אבל הקו המנחה צריך להיות מותווה על ידכם, ובהמשך נרחיב עליו עוד.



"אז מה, כמה זמן אתם כבר עושים את זה?"

את השאלה הזו אתם לא חייבים לשאול בצורה ישירה אם אתם לא מרגישים בנוח, אבל כן חשוב להבין מהצלמים, בדרך כזו או אחרת, מה הניסיון הקודם שלהם בתחום. אנחנו ממש לא מורידים כאן מצלמים מתחילים, כמובן, אבל משוואת הבחירה שלכם צריכה להיות פשוטה - או צלמים שמביאים איתם גם ניסיון וגם מקצועיות, או צלמים שאמנם לא מביאים איתם ניסיון, אבל מצוידים בארגזים של מקצועיות.

עוד לפני הטלפון הראשון לצלמים, כדאי להציץ באתר האינטרנט שלהם ובעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלהם. בגלילה זריזה תוכלו לראות עבודות שונות שהם עשו, ולהבין את הכיוון שלהם. אהבתם? יאללה, צלצלו ותאמו פגישה. פחות התחברתם לסגנון? תמשיכו הלאה, הצלמים המושלמים עבורכם מחכים לכם מעבר לפינה.



תמונות דיגיטליות ותמונות מודפסות באלבומים

הרבה מאוד צלמים מציעים היום חבילות ''שמעבר לצילום''. הכוונה היא שמעבר לצילום עצמו גלומים בחבילה שירותים נוספים כמו: צילום והפקת מגנטים באירוע, פיתוח אלבומים עם תמונות נבחרות ועוד. נקודה חשובה לשים לב אליה היא שגם היום שהדיגיטל השתלט על העולם כולו, (חלק ממנו גם על ענף החתונות ואתם מקבלים תמונות בדיסקאון-קי), האלבומים הפיזיים לא נעלמו לשום מקום. כדאי ואף מומלץ לתעד את הזכרונות היפים שלכם בשתי הפלטפורמות האלו גם יחד. 

וודאו עם הצלמים שאתם מקבלים מהם את כל החומרים המצולמים שנאספו מיום החתונה שלכם בדיגיטל, שהתמונות שאתם בוחרים ישתלבו באלבום מהמם עם כריכה קשיחה ואיכותית. אלבום שישמר במצב מצוין לטווח הארוך. בהמשך לזה, שווה גם לשאול אותם האם תוכלו לקבל מהם יותר מרק אלבום אחד, כדי שתוכלו לתת עותק גם למשפחות שלכם. תאמינו או לא, גם הן אוהבות לנצל רגעים פנויים להצצה בתיעוד של הרגע המיוחד שלכם.



המבורגר ושמלת כלה - לזרום, לצאת מהקופסה ולשמור על הלוק

עוד דבר, הצלמים צריכים להביא איתם זרימה. בסוף אתם זוג שנמצא יחד כבר במשך תקופה ארוכה, ויש לכם את הבדיחות הפרטיות שלכם, את הדברים שמרגשים אתכם, ואת הלוקיישנים שעושה לכם כיף להיות בהם. יום החתונה הוא אמנם יום לחוץ, אבל בסוף הוא היום שבו כל החלומות שלכם צריכים להתגשם. זורם לכם להצטלם עם ארוחת ילדים ולתת ביס ענק בהמבורגר? הצלמים שלכם צריכים לתכנן את לוח זמני הצילומים בהתאם לעצירה הקטנה שתעשו במקדונלדס. בא לכם לעבור בגינה שבה התנשקתם בפעם הראשונה? הצלמים צריכים להבין שמדובר על לוקיישן הכרחי לצילום, ולעשות כל מאמץ על מנת שלא תצטרכו לוותר עליו בשום אופן.



כמובן שחשוב שתהיו הגיוניים בבקשות ובשאיפות שלכם: אם אתם מתחתנים בתל אביב, אז נסיעה לצילומים בראש פינה תהיה בעייתית ביותר, אבל אם תתכננו את מקום ההתארגנות שלכם ואת מקום החתונה שלכם בצורה חכמה ומראש - תצליחו לחבר בין כל הנקודות בהצלחה, גם ביום לחוץ כל כך.


"צלם 5 כוכבים"

בדיקת חוות דעת והמלצות על הצלמים היא אחת הבדיקות הכי חשובות שיש. בעמוד נותני השירות שלנו תוכלו למצוא מאות צלמים שונים, כשלכל אחד ואחת מהם קיים עמוד ספק, ובו מרוכזות כל חוות הדעת וההמלצות שנכתבו עליהם. כל אלו נכתבו, כמובן, על ידי זוגות אמיתיים שבחרו לשתף מנסיונם הקודם, ואתם יכולים ללמוד מההמלצות האלו המון. אתם מוזמנים לנצל את הפלטפורמה שלנו בדיוק לעניין הזה, ולעשות לעצמכם את החיים הרבה יותר קלים.


להיות עם האצבע על הדופק - לוח הזמנים ביום האירוע

הצלמים צריכים להשתלב בצורה מופתית בלוח הזמנים של האירוע, בחלק מהפעמים הם אפילו יקחו על עצמם את תכנון לוח הזמנים לכל הספקים הרלוונטים. הצלמים יודעים מהן שעות התאורה הטבעית הטובות ביותר לצילומים, ויוכלו להגדיר לכם שעות מדויקות לצילומים של הבוקר, לצילומים של לפני ההגעה לאולם, ולצילומים שילוו את האירוע כולו. גם אם הם לא אלו שיתכננו את לוח הזמנים, אלא יקבלו אותו מכם או מספק אחר - אתם צריכים לוודא שהם עומדים בזמנים וחתומים בחוזה על שעת תחילת העבודה שלהם.


בנוסף, כדאי להכניס לחוזה גם את שעת סיום העבודה שלהם. לפעמים האירוע שלכם יתארך עד לשעות הקטנות של הלילה, ובסוף האירוע תגלו שהצלמים שלכם כבר ממזמן לא נמצאים בו. שווה להבין בדיוק כמה שעות הם מקציבים לכם לטובת צילום האירוע, מהי תוספת התשלום עבור כל שעת צילום נוספת. ככל שהדברים יהיו מדוברים ומתוקשרים יותר ביניכם מראש (וכמובן גם חתומים בחוזה), ככה לא תצטרכו להסתובב עם סימני שאלה מרחפים.


לא להתבייש לדבר על המחיר

אחרי שתבדקו את הניסיון והמקצועיות של הצלמים, תסתכלו על העבודות הקודמות שלהם ותיצרו איתם חיבור אישי משגע, יגיע גם הרגע לדבר על המחיר. טווח המחירים של הצלמים השונים הוא גדול במיוחד, והוא יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים עד לעשרות אלפי שקלים. כדי לבחור בתבונה את הצלמים שלכם, דעו מראש מהו הסכום שאתם מקציבים לטובת העניין. בצורה הזו לא תבזבזו זמן יקר על פגישות עם צלמים שהמחיר שלהם גבוה מדי עבורכם, כי בינינו, גם ככה מחכות לכם עוד עשרות פגישות ואלפי סידורים. בלי להלחיץ, כמובן!

אז מה אתם אומרים, שניגש למצוא לכם צלמים לאירוע? היכנסו לעמוד נותני השירות שלנו, ובחרו מתוך מאות אפשרויות שונות ומעולות שאספנו במיוחד עבורכם.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

24
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Tamars Home's | תמרס המקום להתארגנות
מקום להתארגנות
בואי להתארגן אצלי!
מקום רחב ידיים עם חצר מהאגדות
מקום רחב ידיים עם חצר מהאגדות
9.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת