מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונת חורף - כשהרומנטיקה והתפאורה המושלמת נפגשות

כמעט ואין דבר שלא נאמר על חתונות חורף - הן מביאות איתן תפאורה מושלמת לתמונות, אווירה רומנטית ואינטימית ומחירים סופר אטרקטיביים. אם הנטייה הטבעית שלכם הובילה אתכם לחשוב על חתונת קיץ, היום אנחנו רוצים לפתוח לכם את הראש לכיוון אחר לגמרי.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
26.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונת חורף - כשהרומנטיקה והתפאורה המושלמת נפגשות
15
15
מהירות:
היות והחורף הישראלי הוא חורף עדין למדי, אתם יכולים להרוויח כאן את כל היתרונות בבת אחת, ומי יודע - אולי אפילו "ליפול" על מזג אוויר מעולה באמצע ינואר. דיברנו עם כמה ספקים מעולמות תוכן שונים בעולם החתונות, ויצאנו מוקסמים מהרעיון של חתונת חורף. מבטיחים לכם כשתגיעו לתחתית הכתבה - גם עליכם יהלך בדיוק אותו הקסם. יאללה, שנלבש מעיל ונתחיל?

"וואו, אתם לא מבינים איזו תמונה תפסתי"

אחד הדברים הכי חשובים ביום החתונה שלכם הוא התמונות שיצאו ממנה. היות והצילום הוא מרכיב עיקרי ביום הגדול שלכם, הוא צריך להיות לא פחות ממושלם. הודות לתאורה, לתפאורה וללוקיישנים המיוחדים של החורף - אתם יכולים להנות מכל אלו, כמו שגיא ניסים, אחד הצלמים העסוקים ביותר בתחום, מספר לנו: "אני מאוד אוהב לצלם בחוץ, כי מזג האוויר מדהים בחורף: הטבע בצמיחה, השמיים מעוננים כמו בציור, והאפרוריות יפהפיה. כיוון שבחורף יש לפעמים רוחות חזקות וגשם, אני תמיד מייעץ לזוגות להתארגן במלון או בוילה יפה ומרווחת. בצורה הזו, אם מזג האוויר לא מאפשר צילומי חוץ, אנחנו יכולים לנצל את היופי של מקום ההתארגנות לצילומים". 

הפקה וניהול אירועים - חתונת חורף - כשהרומנטיקה והתפאורה המושלמת נפגשותתמונה: גיא ניסים
עוד דבר מקסים שקורה בצילומי חתונת חורף הוא שילוב של אלמנטים חורפיים שונים, שהופכים כל תמונה להרבה יותר מגניבה, מקורית ומיוחדת. גיא מוסיף ומשתף אותנו בטיפ חשוב בנושא: "אני אוהב להציע לזוגות להביא איתם כל מיני אקססוריז, כמו מטריה, ג'קט לבן, ואפילו מגפיים שאפשר לקפוץ איתם לתוך שלוליות עם בוץ. יש זוגות שלגמרי זורמים עם זה, ומראש מתכוננים לצילומים קצת אחרים מהסטנדרט. אני לגמרי מוכן ואוהב להשתולל בצילומים האלו - הכל במסגרת מה שמרגיש בנוח לזוג". כמובן שעל מנת שהצילומים המדוברים יסתיימו בשלום, מומלץ להיערך גם עם מטריות, מגבות ומגבוני ניקוי - שאותם המלווים שלכם יכולים להביא.

הפקה וניהול אירועים - חתונת חורף - כשהרומנטיקה והתפאורה המושלמת נפגשותתמונה: גיא ניסים
טיפ נוסף שחשוב לקחת בחשבון קשור בלוח הזמנים של חתונת החורף. בכל חתונה עמידה בלוח הזמנים היא חשובה, אבל בעונת החורף, שבה השקיעה מתרחשת בשעה מאוד מוקדמת, חשוב להשאיר מסגרת זמן כמה שיותר נרחבת לצילומים. גיא מדבר איתנו גם על כך: "בחורף השמש שוקעת יותר מוקדם, בסביבות 16:30-17:00, אז מראש יש לנו פחות זמן לצילומים. אני תמיד ממליץ לכלות להתחיל להתארגן מוקדם. באופן הזה, בשעה 12:00 אני יכול להתחיל לצלם אותן, ובסביבות 14:00 לצאת עם הזוג לצילומים. עיכובים בחתונת חורף מכניסים אותנו לתוך החושך, וחבל - התאורה בחורף פשוט מדהימה".

הפקה וניהול אירועים - חתונת חורף - כשהרומנטיקה והתפאורה המושלמת נפגשותתמונה: גיא ניסים

"אף זוג לא צריך לפחד מהחורף"

הרבה זוגות מוצאים את עצמם חוששים מהחורף, ולא בודקים בכלל אופציה לקיום חתונה בעונה הכי מיוחדת בשנה. מה שאותם הזוגות לא יודעים הוא שהם מפספסים הזדמנות מהממת לקיים חתונה באווירה סופר מיוחדת, מרגשת וכל כך, אבל כל כך טעימה! עומרי, מגן האירועים "שמורתה", משתף אותנו באפשרויות השונות שעומדות בפני הזוגות: "גני אירועים לא מצטיירים בתור מקומות שאפשר לעשות בהם חתונות חורף, אבל זה לגמרי הפוך. ה'שמורתה', למשל, הוא מקום מודולרי, עם מבנה מקורה ומיוחד לעונת החורף. את מקומם של הצ'ילרים תופסות פטריות החימום, ואת מקומה של כיפת השמיים תופסת צמחיה מהממת שנשקפת מהקירות השקופים של המבנה".
אתם בטח שואלים את עצמכם: "רגע, אבל מה עם החופה?", ועומרי מספר לנו על כל מה שכדאי לכם לבדוק בנושא: "חשוב שהזוגות יבדקו שהמקום ערוך לקיום טקס החופה בתוך מבנה סגור. אצלנו ב'שמורתה' אנחנו שומרים את שתי האופציות פתוחות: אם מזג האוויר מאפשר - החופה יכולה להתקיים בחוץ, ואם מזג האוויר לא מאפשר - היא עוברת מיד פנימה".

שמורתה גן אירועיםשמורתה גן אירועים | תמונה: תומר רבינוביץ
טיפ נוסף שעומרי מדבר איתנו עליו הוא נושא ההתניידות של האורחים ממקום למקום. חשוב לוודא, גם בגנים וגם באולמות האירועים, שקיימת גישה נוחה לאורחים מכל מקום ולכל מקום: "החניה שלנו ב'שמורתה' היא חניה יערית עם חול, ולכן בחורף אנחנו ממלאים את כל השטח באבני חצץ - שלא יווצר בוץ שילכלך את האורחים. בגלל שהשירותים שלנו ממוקמים באיזור לא מקורה, יש לנו בחורף שירות ליווי מטריות: המלצרים שלנו עומדים ביציאה מהאולם לכיוון השירותים, ומלווים את האורחים לשירותים ובחזרה. זה נותן פאסון לאירוע, וגם תחושה של דאגה אישית לכל אורח ואורחת. הטיפ שלי הוא לוודא מול האולם שיש לו את היכולת לדאוג לכל המעטפת הזו, שלא נותנת לחורף להשפיע על ההתנהלות של האירוע ועל הנוחות של האורחים".

שמורתה גן אירועיםשמורתה גן אירועים | תמונה: שחף טובול
גם העיצוב הוא נדבך עיקרי בחתונה שלכם. אם בחתונות הקיץ האלמנט העיצובי הבולט הוא המון פרחים רעננים בצבעים בהירים, הרי שחתונות החורף מביאות איתן עיצובים הרבה יותר "חמים" מבחינה קונספטואלית. כדאי לקחת את העיצוב לכיוונים של נרות, עששיות ובקבוקי יין עם פרחים בצבעים חמים - הכל להשלמת האווירה החורפית והנעימה.

שמורתה גן אירועיםשמורתה גן אירועים | תמונה: תומר רבינוביץ

לחמם את הבטן עם מנות חורפיות ומשגעות

הגענו אל התחום שעליו החתונה שלכם יכולה ליפול ולקום - האוכל! אם בקיץ האווירה הולכת יד ביד עם סביצ'ה דג מרענן או סלט עלים פרשי, עונת החורף מביאה איתה מנות שיכולות לעשות לאורחים שלכם נעים בבטן, לחמם להם את הגוף, ולייצר להם חוויה קולינרית מושלמת. בחורף תמצאו עמדות קבלת פנים מיוחדות, מנות עיקריות בשרניות, קוקטיילים טעימים, והכל בטמפרטורה מדויקת.

יניב, מקייטרינג "בראף", משתף אותנו במנות שיפתחו לכם את התיאבון גם לאוכל וגם לתכנון חתונת חורף: "התפריט של חתונת חורף הוא תפריט שאפשר לשחק איתו, כי יש לנו יותר מנות של תבשילים, יותר מרקים, יותר פחמימות - כל הדברים שהכי מזוהים עם החורף. עמדת ערמונים קלויים, מרקים עם קרוטונים וגריסיני, סלטים על בסיס קינואה ובורגול, תבשילים כמו אסאדו או ביף בורגיניון - כל אלו הם מאכלים שכיף להתחמם איתם, והם חלק בלתי נפרד מהתפריט שלנו. את מקומם של הקוקטיילים הקרים תופסים בחורף משקאות כמו סנגריה חמה, פונצ'ים חמים, קוקטיילים חמים על בסיס קשאסה ועוד. הטיפ שלי הוא לבדוק שהקייטרינג שלכם מציע תפריט חורף מוקפד, עם מבחר גדול של מנות".

קייטרינג בראףקייטרינג בראף | תמונה: קליק של אושר
גם את האווירה האינטימית והמחיר האטרקטיבי כדאי לכם לקחת בחשבון בתכנון חתונת חורף, משום ששניהם הופכים את כל הסיטואציה להרבה יותר שווה. יניב מדבר איתנו גם על זה: "מה שיפה בחתונות חורף הוא האינטימיות. קבלת הפנים בחתונת חורף מתקיימת בדרך כלל בפנים, ואז הכל הופך למצומצם, קרוב ובאווירה של 'ביחד'. זה פשוט כיף. מעבר לזה, כיוון שעונת החורף היא פחות מבוקשת, משום מה, הזוגות יכולים לחסוך בה כ-20-30% מבחינה כספית. כמובן שהמחיר הנמוך יחסית לא פוגע בשום צורה באיכות של האירוע, להיפך - הוא אפילו יכול להעלות אותה".

לחות וחום? תשכחו מזה בחורף

תחומי האיפור והשיער משתנים מן הקצה אל הקצה בין חתונות הקיץ לבין חתונות החורף. מדובר כאן על עולמות שונים לחלוטין, שכל אחד ממנו מביא איתו מאפיינים שונים לגמרי: חתונות הקיץ מביאות איתן מזג אוויר חם ולח, ובהתאם האיפור והשיער צריכים להתבסס על חומרים הרבה יותר חזקים ועמידים. לעומת זאת, עונת החורף מביאה איתה מזג אוויר הרבה יותר נוח מהבחינה הזו, ולכן האיפור והשיער יכולים להשתנות בהתאם.

טלי עמרם, מאפרת ומעצבת שיער מהאהובות ביותר על הכלות, מספרת לנו בצורה ברורה ומקצועית על ההבדלים האלו: "איפור החורף הוא מאוד קליל ופרשי, משום שאין צורך בשכבות שישמרו על העמידות שלו. האיפור צריך להיות עדין עם נגיעות של גלאם, ולשלב צבעים מתאימים שמחממים את האווירה. צבעים כמו אפרסק, ורדרד מעושן, חום - כולם יכולים להתאים כאן".

הפקה וניהול אירועים - חתונת חורף - כשהרומנטיקה והתפאורה המושלמת נפגשותתמונה: טלי עמרם
הפקה וניהול אירועים - חתונת חורף - כשהרומנטיקה והתפאורה המושלמת נפגשותתמונה: טלי עמרם
להבדיל מעונת הקיץ, שמביאה איתה מגוון תסרוקות אסופות כמו פוני טייל, גולגול, צמה ועוד, עונת החורף מתאפיינת בתסרוקות שמתבססות על שיער פזור ומהמם. השיער הפזור משתלב בצורה יפהפיה עם שמלת הכלה, וגם שומר על חימום קבוע לעורף ולגב. מעבר לזה, טלי מספרת לנו שהשיער הפזור יכול להחזיק מעמד בצורה מושלמת עד סוף הערב בחתונת החורף: "בשנים האחרונות התסרוקת הפזורה נכנסה חזק לאופנה. הכלות רוצות להיראות כמה שיותר טבעיות, ולכן התסרוקת הזו יכולה להתאים בול. בזכות זה שבחורף אין לנו לחות, השיער מחזיק מהמם, והכלה נשארת מסודרת ומסופקת עד סוף האירוע. באופן כללי, אני מאוד ממליצה לשמור על המראה הנקי והטבעי, גם באיפור וגם בשיער. זה משרה אווירה חורפית ונעימה, ויוצר טוטאל לוק נקי ויפהפה".

הפקה וניהול אירועים - חתונת חורף - כשהרומנטיקה והתפאורה המושלמת נפגשות

זה הזמן להתחיל לתכנן את חתונת החורף שלכם - Winter is coming 

רגע לפני שטיפות הגשם מתחילות להתדפק על החלון, נצלו את הימים האחרונים של הקיץ כדי לבדוק את האופציה המהממת של חתונת חורף. אלפי גני ואולמות אירועים מחכים לפתוח את שעריהם לחתונה שלכם, באווירה הכי משגעת שתוכלו לדמיין לעצמכם. צריכים עזרה בתכנון? ה-Wed Planner שלנו נמצא במרחק לחיצת כפתור אחת.
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

21
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
צילום גיא ניסים
צילום וידאו וסטילס
הטבה מיוחדת לזוגות mitformit
מתכננים חתונת חורף? זה בשבילכם✨
מתכננים חתונת חורף? זה בשבילכם✨
57.8K
למימוש ההטבה
logo
שמורתה גן אירועים
גני אירועים
שמורתה גן אירועים
חתונה בטבע שלך 🌿
חתונה בטבע שלך 🌿
29.6K
עוד פרטים
logo
קייטרינג בראף
קייטרינג לאירועים
קייטרינג בראף
"המחמאות עדיין זורמות אלינו מהאורחים!"
38.4K
עוד פרטים
logo
טלי עמרם - איפור ושיער
תסרוקות כלה ועיצוב שיער
איפור ועיצוב שיער ב- 1,700 ₪
חבילת כלה שכוללת את כל מה שאת צריכה ♥️
חבילת כלה שכוללת את כל מה שאת צריכה ♥️
26.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת