מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

נוף פנורמי והמון סטייל - חתונות בוטיק ברשת מלונות אטלס

השנה האחרונה הכניסה לחיינו את חתונות הבוטיק. מחתונות של 700 אורחים, אימצנו סגנון אמריקאי, אינטימי וייחודי יותר של אירועים. זה מלא בסטייל ובאנשים שקרובים אלינו באמת ונראה שגם אחרי הקורונה הקונספט המרענן והמוקפד הזה יישאר איתנו כי בנינו, זו לא הכמות שעושה את האירוע אלא האיכות. 

בתי מלון לאירועים | זמן קריאה: 3 דקות
29.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
נוף פנורמי והמון סטייל - חתונות בוטיק ברשת מלונות אטלס
15
15
מהירות:

מאולמות וגני אירועים, חתונות רבות נדדו ללוקיישנים אחרים, אינטימיים ומסוגננים יותר. 
אחד מהם הוא אירוע בבית מלון. רשת מלונות אטלס היא רשת מלונות בוטיק מובילה בארץ המאפשרת קיום אירועים קטנים במגוון סגנונות. 

מנוף לים ועד האורבניות של תל אביב

חלמתם להתחתן בשקיעה מול הים? אולי בתוך הצבעוניות והאורבניות של מרכז תל אביב? ומה עם יפו העתיקה והרומנטית או חיפה הצפונית והיפיפיה? 
מלונות אטלס מאפשרים לכם לבחור את הנוף והסגנון האהובים עליכם מתוך מגוון מלונות בוטיק בעלי אופי וסגנון שונה. מלונות הרשת אשר עורכים חתונות פזורים בתל אביב, יפו וחיפה ומציעים אווירה רומנטית ומלאה בסטייל שמתאימה בול אירועים קטנים וחתונות.

לוז צלמיםלוז צלמים | תמונה: מלונות אטלס

איך חוגגים חתונה במלון?

אם בעבר הרחוק, חתונות נערכו באולמות פנימיים של המלון, היום אנחנו רואים יותר ויותר זוגות שמעדיפים ליהנות מהנוף שבחוץ. האירועים במלונות עברו לגג אשר מעניק נוף פנורמי עוצר נשימה ומהווה תפאורה חיה ומרהיבה לכל אירוע.
כל אירוע יכול להכיל 30-100 אנשים ומתנהל בהתאם להנחיות התו הסגול, כך שתוכלו לחגוג עם היקירים שלכם באופן בטוח, באוויר הפתוח. 

לוז צלמיםלוז צלמים | תמונה: מלונות אטלס
לוז צלמיםלוז צלמים | תמונה: מלונות אטלס

לא רק לתושבי המרכז

מרבית מלונות אטלס אמנם ממוקמים באזור תל אביב - יפו ואידאלים עבור זוגות מהמרכז, השפלה או השרון אבל גם תושבי הצפון יכולים ליהנות מאירוע ייחודי במלון הבוטיק "ביי קלאב" אשר ממוקם בלב שכונת הדר בחיפה. 
שם, בין עצי הברוש לרכס הכרמל, ניתן לקיים חתונה רומנטית באווירה פסטורלית. המלון שוכן בבניין עות'מאני משומר ומתהדר בריהוט אלגנטי ויוקרתי המשלב הווה ועבר. 
החתונות במלון "ביי קלאב" נערכות במרפסת הגדולה והיפיפיה של המלון ומאפשרת לזוג ולאורחים ליהנות מנוף ציורי ורומנטי. 

כל היתרונות של חתונה במלון

מלבד הנופים המרהיבים ובטיחות האורחים בתקופת הקורונה, לקיום אירוע במלון ישנם יתרונות נוספים, הן עבור הזוג והן עבור האורחים. 
חתונה במלון מאפשרת לזוג ליהנות מזמן התארגנות ארוך ונינוח יותר לקראת החתונה.
במלונות אטלס, מעניקים במתנה לכל זוג חדר המשמש להתארגנות לאורך יום החתונה. חדר ההתארגנות במלון מאפשר לכלה לעשות בחדרה את עיצוב השיער והאיפור, לאכול ארוחת בוקר מפנקת ושלווה ביום החתונה ואפילו לקיים את צילומי החתונה במלון ובסביבתו. כאשר יום החתונה עובר באופן נעים ונינוח, כך ההנאה באירוע גדולה יותר. 

וזה לא הכל. לכל זוג שחוגג אירוע באחד ממלונות הרשת, ניתן ליל כלולות במתנה באותו המלון! שכחו מנסיעות ארוכות לאחר האירוע ומנהג מלווה שאינו יכול לשתות אלכוהול. חגיגת חתונה במלון מאפשרת לנשואים הטריים, לרדת הישר לחדרם המפנק במלון, להמשיך שם את ליל הכלולות שלהם ולהתעורר לארוחת הבוקר הטעימה של המלון. 

גם חתונה וגם חופשה

יש לכם אורחים שמגיעים מרחוק? רוצים להמשיך לבלות עם בני המשפחה והחברים גם אחרי החתונה? מלונות אטלס מאפשרים לכם לשלב את האירוע שלכם עם חופשה. האורחים יוכלו להישאר ללון בחדרי המלון המעוצבים ותוכלו לבלות יחד חופשה בלתי נשכחת למשך לילה או סוף שבוע. 



לאחר שבחרתם את מקום החתונה אידיאלי עבורכם, הגיע הזמן לבחור את הספקים שיעשו לכם את האירוע! בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם סדרת כתבות שתעזור לכם לבחור את הספקים המתאימים ביותר עבורכם. 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
צל החורש
גני אירועים
צל החורש
תאריכים אחרונים לאירועי חורף 2024-2025
תאריכים אחרונים לאירועי חורף 2024-2025
33.2K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק