מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

לא דומה לאף אחת אחרת: החתונה של מנהלת קהילת כלות מספרות

אנחנו תמיד מתרגשים כשמגיעה אלינו חתונה מיוחדת ומלאת שיק, ועל אחת כמה וכמה שמדובר בשלי גולן חן, מנהלת מועדון הכלות של מתחתנים למען מתחתנים כלות מספרות, פרויקט חברתי שצמח מתוך הקהילה הנהדרת שלנו. לחלוטין מגיע לה לקבל פול סטייג'. 
שלי ואביב, הזוג המיוחד שמתארח אצלנו היום בבלוג, חלם על חתונה עתירת גלאם ויוקרה, אך באותו זמן גם מלאת אינטימיות ופשטות. בעינינו, המטרה הושגה, ומבלי לוותר על שום פרט בדרך, למרות התנאים המאתגרים.

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 11 דקות
11.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
לא דומה לאף אחת אחרת: החתונה של מנהלת קהילת כלות מספרות
15
15
מהירות:

אז קבלו את החתונה של שלי ואביב, חתונה שלגמרי שווה סיקור.

הכירו את שלי ואביב, זוג משמיים. השניים הכירו כסטודנטים בימי האוניברסיטה העליזים, והתחתנו אחרי 6 שנות זוגיות מהממת, במהלכן הספיקה שלי לסיים שני תארים (כבוד!).
ביוני האחרון, נסעו השניים לחופשת קיץ מדברית במצפה רמון, שם הפכו לשלושה: שלי, אביב והטבעת, בהצעת נישואין רומנטית שהיתה לא פחות מפנטזיה הוליוודית: "כשהגענו באחד מהימים לחדר שלנו, הופתעתי לגלות שהמרפסת כבר הייתה מסודרת להצעה אל מול השקיעה היפיפיה של המדבר". 

"המרפסת כבר הייתה מסודרת להצעה אל מול השקיעה היפיפיה של המדבר".

איך הופכת כלה למנהלת קהילה?

לאחר האירוסין, שלי הצטרפה ככלה לקהילת כלות מספרות. למי שעוד לא מכיר (יש מישהו כזה?) קהילת כלות מספרות היא קהילה שכולה דבש, שהוקמה מתוך רצון של זוגות לעבור יחד את הדרך אל החתונה, על שלל האתגרים והמורכבויות. 
שלי הפיקה מהקהילה תועלת גדולה כ'כלה מספרת': "הידיעה שאפשר להציף את כל הנושאים הבוערים, גם את אלו שלא מקובל לדבר עליהם, היא פשוט פרייסלס. בסוף, זה מה שכל כלה צריכה, לא לעבור את התקופה המורכבת הזו לבד".
שלי היתה מעורבת בדיוני הקהילה, והצוות שלנו זיהה במהירות את הפוטנציאל:
קצת אחרי החתונה, הצענו לשלי לשדרג את עצמה ולהפוך מכלה מספרת למנהלת קהילת הזוגות יחד עם גלי רוזן ביטון. ומאז... הקהילה פורחת!

איזה מזל שהתוכניות השתבשו

בחזרה למתוקים האלו. השניים היו מוכנים וערוכים לרגע המרגש, ותוך פחות מחמישה חודשים, תקתקו את ארגון החתונה, והמתינו בציפיה לרגע המיוחל.
השניים משתפים: "הכל היה בשליטה: ידענו איך אנחנו רוצים שהחתונה שלנו תיראה ולכן סגרנו את הספקים במהירות. קבענו את תאריך החתונה לארבעה חודשים קדימה, והתרגשנו מהעובדה שלא נצטרך לחכות זמן רב כדי לראות את הפקת החלומות שלנו מתגשמת". 
תאריך החתונה של השניים נקבע במקור ל- 24.10, אך כמו כל מדינת ישראל, גם הם התעוררו בבוקר ה-7.10 והבינו שהמציאות עולה על כל דמיון. שלי משתפת אותנו בקושי האישי בדחיית החתונה: "אחרי שהייתי Hands on בארגון החתונה: תקתקתי הכל, והייתי מחוברת מאוד לתהליך, עברתי טלטלה רצינית שהוציאה לי את הרוח מהמפרשים. נאלצנו לדחות את החתונה ל-ל-25.2, כך שמחתונת סוף קיץ היא הפכה לחתונת חורף שצפויה להתקיים ביום ראשון (על כל המורכבות שבדבר)". 

תאריך החתונה החדש: 25.2.24. צילום: עדי עמראןתאריך החתונה החדש: 25.2.24. צילום: עדי עמראן

Back to the game

אבל שלי לא ויתרה לעצמה בקלות. בנקודת השבירה האישית שלה, היא בחרה להיעזר בשירותיו של מפיק האירועים, אורי פס: "למרות שניסיתי, לא הצלחתי לתקתק כמו בעבר את ההכנות לקראת החתונה במועד החדש. ואז… מצאתי את אורי, המפיק שהציל אותי".

תהליך ההפקה התחיל מהנקודה המאתגרת בה נמצא הזוג, כאשר אורי הצליח להפוך את החוויה לחיובית, בזכות האנרגיות המיוחדות שלו. 
"למרות שאורי הוא אחד המפיקים הרציניים ביותר שיצא לי להכיר, הקסם הכל כך מיוחד שלו הוא שהוא מאפשר לכל זוג להביא את עצמו לאירוע" משתפת שלי.
"הוא לא עובד בשבלונה, אלא מתאים את עצמו במיוחד לכל זוג וזוג.
לאורך כל האירוע, לאן שלא הסתכלנו, ראינו את אורי, תומך ועוטף.

רק כדי שתבינו כמה הוא מדהים-
אורי דחף את שלי המרוגשת לצאת לחופה, תוך כדי, שמר על פוקוס וסימן לה היכן לעצור, ושניה לאחר מכן, נעמד בחופה, ליד השולחן עם היין והחזיק את השאל למקרה שלאמה של שלי יהיה קר!
עם אורי, הזוג ידע שהכל אנדר קונטרול, ללא ספק.

"המפיק שהציל אותי" | תמונה: fass productions

משקיעים בחתונה, בעיקר בשביל האורחים

השניים חלמו על על חתונה שתהיה מיוחדת במינה, בעיקר עבור האורחים. 
שלי מסבירה: "כמעט בכל שבוע אנשים מוזמנים לחתונה וזה דורש מהם להשקיע לא מעט זמן וכסף. חשוב לנו שהאורחים ירגישו שחשבנו עליהם כמעט כמו שהם התאמצו להגיע ולהשקיע עבורנו".
החתונה שתכננו השניים היא דוגמא מושלמת לחתונת פינטרסט, מלאה באלגנט וסטייל מושלם, עם מלא תשומת הלב לכל אחד ואחד מהאורחים. השניים מתגוררים בצפון, ובחרו להתחתן במרחק שעה נסיעה מהבית במתחם לוקא, גן אירועים שמשלב מבנה ארכיטקטוני מרהיב עם סביבת נוף טבעית מדהימה.
שלי מתרגשת: "בלוקא הכל יפה כל כך. היינו פעם אחת באירוע, ומאותו רגע, ידענו שזה המקום בו נתחתן". הויז'ן של השניים היה ברור: חתונה בעיצוב נקי ומינימליסטי, אך בו זמנית כזה המשדר יוקרה ולאנז'יות. 

חתונה מלאה באלגנט וסטייל מושלם - משדרת יוקרה ולאנז'יות. עיצוב: בלה בצלאלחתונה מלאה באלגנט וסטייל מושלם - משדרת יוקרה ולאנז'יות. עיצוב: בלה בצלאל | תמונה: עדי עמראן

השראה לחתונה מעוצבת בסגנון פינטרסט

את ההשראה לעיצוב החתונה, זוקפת שלי למעצבת המוכשרת בלה בצלאל:
"בלה היתה הבחירה הטובה ביותר שלנו ביום המיוחד, חד משמעית. 
החל משיחת הטלפון הראשונה בה הייתה כל כך נעימה וקשובה ועד לדיוק באחרון הפרטים באירוע. בלה בצלאל היא ספקית ש'נכפה' עלינו לעבוד איתה בגלל האולם, אבל כשאני מסתכלת לאחור, אני חייבת תודה ענקית לאולם, כי קיבלתי מעל ומעבר: 
בלה עיצבה מכל הלב את חופת החורף, מהפרט הראשון ועד לאחרון: היה בה גג פרחים משגע, ולאורך השביל המוביל לחופה היו נרות צפים. מסביב, עמדה צמחיה ירוקה מרשימה, והכל היה קסום כל כך. 
גם מבחינת עיצוב האירוע היה לי חשוב שתהיה שפה אחידה, ולכן עיצבתי לבדי את ההזמנות, התפריטים והמסגרת של המגנטים- באותו כתב ובשחור לבן. רציתי שכל העיצוב יהיה בצבעים נקיים, פונטים מוקפדים ודמיינתי אגרטלים, פרחים ונרות שקופים בגווני לבן וירוק. לשמחתי, זה בדיוק מה שקיבלתי. ואיזה עושר ושפע על השולחנות! היופי באירוע היה לא הגיוני, עד כדי כך שבשלב מסוים באירוע הסתכלתי על אביב ואמרתי: "אתה בטוח שזה שלנו"?

חופת חורף עם גג פרחים משוגע. צילום: עדי עמראןחופת חורף עם גג פרחים משוגע. צילום: עדי עמראן | תמונה: בלה בצלאל


איך מתכננים חתונה ב-level גבוה, בתקציב שפוי והגיוני?

לשניים היו חשוב שהחתונה תשדר שיק ויוקרה. אין הכוונה לפוצץ את הרחבה בגימיקים ראוותניים, אלא לשמור על הבסיס שיש בכל חתונה, ברמה הגבוהה ביותר. מטבע הדברים, מבחינה תקציבית, בחתונה גדולה ההוצאות יהיו גדולות יותר, כי לא דומה עלות של עיצוב שולחנות ל-500 איש, לעיצוב ל-200 איש.

כדי לתכנן את האירוע נכון מבחינה תקציבית, נעזרה שלי בשלבים הבאים:
  • התחילו ביצירת רשימת אורחים מסודרת. הרבה יותר קל להתחייב מול האולם על מספר האורחים ולעמוד בהתחייבות, כשמגיעים עם צפי מסודר. זה גם חלק מהכלים במשא ומתן על מחיר המנה.

  • בדקו מראש טווחי מחירים של ספקים, ופנו מראש לספקים הנמצאים בטווח המחירים שקבעתם. כך ללא תתבאסו כשתתחברו לעבודות של ספק שלא תוכלו לקחת.

  • הכינו טבלה מסודרת: כמה מתכננים להוציא עבור כל ספק, ומקסימום הוצאה עבורו. שלי משתפת: "כך, הסיכוי שהספק ינסה למשוך אתכם להוציא יותר, קטן".

  • לקראת הסוף תמיד יש הוצאות קטנות שלא חושבים עליהם מראש. למשל:
    קישוט המכונית, זכויות יוצרים עבור השירים באולם או פתיחת תיק ברבנות. שלי ממליצה לרשום עלות מוערכת עבור כל ההוצאות הללו, ולכלול אותן בתקציב.

חתונה ב-level גבוה! צילום: עדי עמראןחתונה ב-level גבוה! צילום: עדי עמראן

מרימים להם: הספקים שהפכו לחברים טובים

במבט לאחור, מספרת שלי, הספקים המדהימים שזכיתי בהם והתמיכה ממועדון כלות מספרות, היו חלק בלתי נפרד מההצלחה של החתונה במועד החדש. "הם עשו הכל כדי שזה יצליח. כל אחד מהם, מהמעצבת ועד לצלם נתנו לנו הרגשה שהחתונה תהיה מוצלחת, גם אם היא תהיה בסוף על הירח".

הנה כמה ספקים שהפכו לחברים ולשותפים לדרך:
  • הבחירה בצלם עדי עמראן התבררה כאחת ההחלטות החכמות באירוע. כזוג, אנחנו לא נוהגים להצטלם, ועדי התאמץ עבורנו. למרות שהצטלמנו בכמה מקומות: בגינה שלי, בתחילת הרחוב ובלוקא, הוא הצליח באופן פלאי להוציא מכל לוקיישן את המקסימום. 
    הצבתי לו לא מעט אתגרים: רציתי להתארגן בבית, יחד עם אחיי וההורים המושלמים שלי, במרחק של שעה נסיעה מהאולם, ועדי תזמן את הזמנים בצורה מעוררת הערצה. הוא הבין מראש עם אילו אנשים חשוב לי להצטלם, וצילם אותנו יחד הרבה יותר. לאורך כל התהליך הוא היה קשוב ואכפתי, סבלני ומכיל. ובונוס לסיום: המחיר נגיש מאוד ביחס לתמורה שקיבלנו.

  • צלם הוידאו גיא סימן טוב, הצליח להוציא סרטונים שכל אחד מהם הוא יצירת אומנות. כל סרטון של גיא מספר את הסיפור הייחודי של הזוג, ולכן הוא כל כך מיוחד בעיני. חיפשנו סרטונים לא קיטשיים, שמעבירים את הוויב המיוחד שהיה ביום הזה וקיבלנו בדיוק את מה שרצינו. גם מבחינת איסוף החומרים, והמהירות שבה התוצרים הגיעו, אנחנו סופר מרוצים.
    השילוב של צלם הסטילס והוידאו היה גם הוא מאצ' מדויק: השניים חברים טובים, שבדרך כלל לא עובדים יחד. ברגע ששמעו על החתונה, שמחו לשתף פעולה. החיבור החברי הורגש גם בפן המקצועי, כאשר התוצרים של שני הצלמים דיברו את אותה השפה.

"הבחירה בצלם עדי עמראן התבררה כאחת ההחלטות החכמות באירוע". | תמונה: עדי עמראן
הריל המושלם שגיא עשה לשלי ואביב

  • הבחירה בשוקו מגנטים, היתה הבחירה הקלה ביותר עבורנו, משתפת שלי. שי משוקו מגנטים הוא בעל מקצוע צנוע, ולכן פחות הרגשנו אותו באירוע, אבל נדהמנו מכמות התמונות ומאיכותן. מדהים איך צלם עובד בשקט מופתי באירוע כל כך שוקק וסוער, ומצליח להוציא תוצרים מדויקים ואיכותיים.
והבונוס: שוקו מגנטים פרגנו לנו גם באקסטרות, שהוציאו תמונות יפות במיוחד.

  • על הלוק ההורס בביג דיי אחראית לא אחרת מנועם כהן, מאפרת ומעצבת השיער. שלי משתפת: "רציתי למצוא מישהי שעושה גם איפור וגם שיער, כדי לבנות איתה לוקים שלמים יחד. הסתכלנו יחד על השמלות והתכשיטים שלי, והלוקים פשוט נבעו מאיתנו.
מעבר לכך, היה חשוב לי להרגיש בנוח, כי אני לא מתאפרת ביום יום בכלל, ונועם היתה מדויקת וקשובה. גם עם נועם כמו עם בלה, היה לי חיבור מופלא, והיא הצליחה למצוא את האיזון המושלם בין גלאם משוגע לנראות הטבעית שלי".

"שוקו מגנטים פרגנו לנו גם באקסטרות, שהוציאו תמונות יפות במיוחד" | תמונה: שוקו מגנטים

  • את ההצלחה של שמלות הכלה שלי זוקפת לסטודיו רונלינה המופלאות בעפולה. 
    עברתי שישה ספקים שונים מעפולה עד ראשון לציון עד שהגעתי לרונלינה. היא היתה הסטודיו הראשון וגם האחרון שחזרתי אליו. בכל מקום שמדדתי השוויתי לתחושה שהייתה לי כשמדדתי ברונלינה, וכך הבנתי שזו האחת בשבילי! השמלה הראשונה שבחרה שלי הייתה כל מה שאפשר לבקש משמלת חתונה קלאסית: שמלה שיקית במראה נקי, אלגנטי ועל זמני. 
השמלה השניה שנבחרה הייתה בלוק מסיבתי וקליל. כששלי החליפה לשמלה השניה, היא החליפה במקביל גם תכשיטים ותסרוקת, לאקסטרה פאן.

  • הרים לזוג את הרחבה, ספק נוסף שהפך לשותף וחבר: חברת אוירה.
    אוירה שעשה את המקסימום כדי להיות שם עבורם.
    "אם מחפשים משהו שירים את הרחבה לרמה אחרת, אז אווירה, בלי למצמץ. אנחנו עדיין לא מבינים איך זה לא ספק "בייסיק" כמו צלם או דיג'יי. הרחבה עם אווירה הרגישה כמו פסטיבל מוזיקה, או מועדון ששילמתם עליו כרטיס. לא סתם הם נקראים "אווירה", הם כל מה שאתם צריכים לאווירה בחתונה".

השמלה הראשונה - שיקית במראה נקי, אלגנטי ועל זמני. שמלה: רונלינההשמלה הראשונה - שיקית במראה נקי, אלגנטי ועל זמני. שמלה: רונלינה | תמונה: עדי עמראן
שמלה שניה - לוק מסיבתי וקליל שכלל החלפה גם של תכשיטים ותסרוקת, לאקסטרה פאן. שמלה: רונלינהשמלה שניה - לוק מסיבתי וקליל שכלל החלפה גם של תכשיטים ותסרוקת, לאקסטרה פאן. שמלה: רונלינה | תמונה: עדי עמראן
  • הדיג'יי האגדי איתי יצחק (אטיסוטו) – העיף את הרחבה עם מלא אנרגיות טובות. "האדם הזה הוא פשוט סמיילי מהלך, לא מפסיק לחייך. גם עם איתי, יצרנו קשר חברי עמוק, וקיבלנו מלא המלצות אישיות שתרמו לחתונה (למשל, לשלב גשר תאורה ולהוציא הסעות לחתונה).
הודות לטיפים ולמקצועיות, האורחים שכיבדו אותנו בהגעה לחתונה, נשארו עד לשעה 2:00 בלילה!"

רחבה עם מלא אנרגיות טובות! דיג'יי: איתי יצחקירחבה עם מלא אנרגיות טובות! דיג'יי: איתי יצחקי | תמונה: עדי עמראן

ועוד כמה חלומות שהתגשמו

  • קבלת פנים חלומית וחופה בחוץ באמצע החורף- בויז'ן שלו דמיין הזוג את החופה בחוץ, ולאחר שהתאריך השתנה, הוא שינה את הציפיות בהתאם. ועדיין, השניים התפללו שיוכלו לעשות את החופה בחוץ, וקיבלו את היום הכי חם בחודש הכי קר בשנה. 
גם קבלת הפנים היתה חלומית ויצרה עניין עבור האורחים: היא התקיימה בחדר יין יפיפיה שהציע לוקא, בו יכלו האורחים לטעום ממיטב המשקאות.

  • אוכל מעולה ומפתיע מתחם לוקא ידוע בקולינריה סופר איכותית: חומרי הגלם טריים ומשובחים, הצוות דואג לרענן את התפריט לעיתים קרובות, ולשמור רלוונטיות לעונה. "האוכל ריגש אותנו לאורך כל שלבי החתונה: החל משלב הטעימות לחתונה שהיו בסטייל לא נורמלי, כשכל משפחה קיבלה תאריך משלה עם שף פרטי, טעימות מושלמות ומלצרית אישית, ועד לשלב האפטר פארטי בו הוציאו לרחבה דוכן בורקס שוק 'לוינסקי' סטייל, סגנוני ומגרה, שגרם לאורחים להיות סופר מופתעים ומרוגשים.

  • בלי פשרות על שום פרט - הזוג לא התפשר על שום פרט, גם לא הקטן ביותר: הוא צ'יפר את שירותי האורחים בסלסלאות התרעננות ואפילו פינק כל אחד מהם בפלייליסט שניתן היה לשמוע כבר בדרך אל החתונה, כדי להיכנס לאווירה. 

  • 520 אורחים למרות כל האתגרים - והכי חשוב, הזוג לא ציפה שכל האורחים יגיעו, בטח ובטח לא בראשון בערב, באמצע החורף, כשברקע מלחמה. "כשראינו את הרחבה כל כך צבעונית", משתפת שלי "המלאה ב-520 האורחים שהזמנו, לא יכולנו שלא לבכות מהתרגשות".

סוף טוב, הכל טוב: העיצוב, החופה המרגשת והחגיגה הענקית והמעוצבת שבאה אחרי, היו כל מה שבני הזוג דמיינו בויז'ן שלהם, ואף יותר. איזה כיף!


קרדיטים לכל הספקים שגרמו לקסם לקרות:
לוקיישן: לוקא
צלם סטילס: עדי עמראן
צלם וידאו: גיא סימן טוב
איפור ושיער: נועם כהן
תאורה: אווירה
עיצוב החופה והמקום: בלה בצלאל
מפיק האירוע: אורי פס
מגנטים: שוקו מגנטים
שמלות כלה: רונלינה

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

45
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
ערבה פולק - שמלות כלה
שמלות כלה
ערבה פולק - שמלות כלה
הקולקציה החדשה נחתה בסטודיו היישר מ-NY!
הקולקציה החדשה נחתה בסטודיו היישר מ-NY!
118.6K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת