מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

אלבום דיגיטלי לחתונה – קצת אחרת

חבילת צילום שמקבלים מצלמי חתונות תמיד כוללת בתוכה כמעט תמיד גם את האלבום הדיגיטלי. בדרך כלל אלבומי החתונות כוללים תמונות מכל שלב ביום האירוע שלכם. אבל אפשר גם לעצב אלבום דיגיטלי לחתונה שיהיה קצת יותר מעניין ומיוחד.  

אלבום חתונה | זמן קריאה: 3 דקות
2.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
אלבום דיגיטלי לחתונה – קצת אחרת
15
15
מהירות:

אלבום מעוצב לחתונה הוא הדבר הכי בסיסי שיש. האלבום יהיה המזכרת שתישאר לכם מכל הרגעים של החתונה – ההכנות, הצילומים שלפני, קבלת פנים, החופה, רחבת הריקודים וכו' וכו'. אבל אם נאמר את האמת, כל התמונות האלה יכולות להיות לפעמים קצת נדושות. כי כמה כבר אפשר להצטלם עם הים והשקיעה, בסמטאות עתיקות ועם כל המשפחה על רקע החופה? אז הנה רעיונות על איך לעשות את זה קצת אחרת. 

אלבום דיגטלי לחתונהאלבום דיגיטלי לחתונה


תפתיעו בלוקיישן


לוקיישן לצילומים ביום החתונה לא חייב להיות דווקא מקום עם נוף פסטורלי, רחובות עתיקים או פסי רכבת נוסטלגיים. לפעמים אפילו חצר הבית שלכם או חדר מדרגות של בניין יכולים להפוך לסט של צילומי חתונה, הכל עם קצת דמיון ויצירתיות. הכרתם אחד את השנייה בעבודה? אתם יכולים ללכת להצטלם במשרד. הייתם חברי ילדות? תצטלמו צילום נוסטלגי בחצר בית הספר. כל מקום שיהפוך את הצילומים למיוחדים ומרגשים קצת יותר מהמובן מאליו. 


התמונות שבאלבום


האלבום של החתונה לא חייב להיות מורכב רק מתמונות של יום החתונה עצמו. אם החלטתם לעשות צילומים מקדימים, תוסיפו את התמונות לאלבום. אתם יכולים להוסיף תמונות מהילדות שלכם או מטיולים בעולם, תמונות מהעבר או תמונות עם המשפחה. כל מה שיוסיף לאלבום קצת נוסטלגיה ואווירה יותר אישית וייחודית שהיא רק שלכם. 


מזכרות


כדי לגוון ולתת עניין הוסיפו לאלבום פריטים שהם לא תמונות. אפשר להוסיף מזכרת מהצעת הנישואין, או את ההזמנה של החתונה. אם יש לכם חפצים שהם סנטימנטליים לשניכם אפשר להוסיף אותם או חלק מהם. מזכרות כאלה יחזירו אתכם להיסטוריה של הזוגיות שלכם ויובילו אתכם  במסע החל מהעבר שלכם כזוג בראשית דרכו ועד לרגע המרגש של החתונה.  


הסיפור שלכם


תוכלו לעשות מהאלבום ספר של ממש. לכל תמונה יש סיפור, וזה הסיפור שלכם. בעזרת שילוב של תמונות מהעבר וטקסט אישי אפשר להפוך עיצוב אלבום חתונה ליצירה אמיתית. נסו לחשוב מה אתם רוצים לתעד גם במילים ולא רק בתמונות. אולי יש משהו שתרצו לכתוב על עצמכם, על חוויות שחוויתם ביחד, או על המשפחה. 


דוגמאות מאלבומים


מה עוד? בקשו מהצלם שלכם לראות דוגמאות של אלבומים, לפעמים מתוך אלבומים אחרים אפשר לדעת לא רק מה אתם כן רוצים אלא גם מה אתם לא רוצים. תוכלו גם לשאול את הצלם על אופציות נוספות נוסף על אלבום דיגיטלי – ואם הוא יסכים לחזור איתכם לאלבומים של פעם עם תמונות אמיתיות זה בטוח יהיה הכי מיוחד שיש!


סגנון עיצובי


הקפידו על סגנון עיצוב וצבעים שיגרמו לאלבום להיראות אחיד, קצת כמו פיד של אינסטגרם. בעולם של היום אתם בוודאי כבר יודעים את ההבדל בין אוסף של תמונות שאין ביניהן קשר לבין תמונות עם "פילטר" אחד שהופך אותן לקולאז' מרשים עם נראות מרהיבה. עיצוב "אינסטגרמרי" כזה יהפוך את האלבום שלכם לקטלוג מרהיב שתוכלו להשוויץ בו שוב ושוב. 


לא רק אתם


יש לכם חיית מחמד? אתם כבר הורים לילדים? יש לכם חבר'ה שהולכים איתכם כבר שנים? את כל אלה אתם גם יכולים לכלול בתמונות, הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם וגם מהחתונה. כשתראו אותם באלבום החתונה זה ישמח אתכם וגם אותם בלי ספק.

אלבום דיגיטלי לחתונהתמונה: רמי סיני
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
יוסי עוז - צילום אירועים · סטילס · וידאו
צילום וידאו וסטילס
חבילת צילום החל מ-7,900 ₪
מחפשים צלם לחתונה? קבלו הנחה וגם מתנה!
מחפשים צלם לחתונה? קבלו הנחה וגם מתנה!
104.3K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת