מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חיוך של מיליון דולר: כל מה שרציתם לדעת על הלבנת שיניים לחתונה

בינינו, אין כלה או חתן שלא רוצים חיוך מושלם ושיניים לבנות, בטח ובטח בתמונות החתונה שלהם, שיונצחו באלבום לעד. השוק היום מציע לא מעט אופציות להלבנת שיניים. כל אחד יכול, השאלה היא במה לבחור ובמה שונות ערכות ההלבנה זו מזו? שאלנו את ד"ר גלעד פיסקוס, שמתמקצע בהלבנה וציפויי חרסינה - להלן התשובות.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
2.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חיוך של מיליון דולר: כל מה שרציתם לדעת על הלבנת שיניים לחתונה
15
15
מהירות:


למה לעשות הלבנת שיניים? 


שיניים לבנות תורמות לביטחון העצמי, נותנות מראה צעיר וחיוני, והדימוי הוא של אדם בריא ומצליח . חיוך לבן ואחיד הוא מראה כובש ואנשים שעברו הלבנת שיניים מספרים שהם פשוט מחייכים יותר. בעידן הרשתות החברתיות, פייסבוק ואינסטגרם, חיוך לבן הוא קשר ראשוני שנותן נקודות זכות רבות.


מחקרים רבים קובעים שאנשים אשר צוחקים ומחייכים יותר, חיים שנים רבות יותר ואיכות חייהם טובה יותר. שיניים לבנות גורמות באופן ספונטני לחייך יותר וליצור קשרים חברתיים במהירות ובקלות . הקלישאה "תמונה אחת שווה אלף מילים" עובדת כאן שעות נוספות.  


מה הדבר שהכי חשוב לאנשים? תמונות משפחתיות. חתונה, בר מצווה, חגים בכל האירועים הללו אנחנו אוהבים להצטלם ולפרסם מיד את התמונות ברשתות. כבר לא צריך להסתיר את החיוך עם היד או לחייך עם שפתיים חתומות. שיניים לבנות הן כרטיס הביקור שלנו.


אז מה יש לשוק להציע ומה דעתו של ד"ר גלעד?


כל אחד יכול לרכוש היום ערכות שונות להלבנת שיניים באופן עצמאי - החל ממשחות הלבנת שיניים ועד מדבקות הלבנת שיניים או סדים מוכנים מראש. ניתן לרכוש ברשתות הפארם השונות, להזמין מחו"ל ולעיתים למצוא אפילו ברשתות השיווק. "רוב הערכות מאושרות ע"י משרד הבריאות, ובניגוד למה שאולי חשבתם, החומר המלבין שנמצא בהם - אינו פוגע באמייל של השיניים. אולם, המשותף לכל ערכות הלבנת השיניים שקונים באופן עצמאי הוא הריכוז הנמוך של חומרי הלבנה, והתאמת סדים רופפת לשיניים", מדגיש ד"ר גלעד.

"עקב הריכוז הנמוך וחוסר המגע ההדוק לשן, התוצאות בדרך כלל אינן משביעות רצון. באופן גורף, להלבנת שיניים מסודרת ומקצועית אצל רופא השיניים תוצאות טובות יותר מכל ערכות ושיטות ההלבנה הנמכרות בחוץ. עוד דבר שחשוב לדעת הוא שבערכות האלו הסדים אינם מתאימים באופן מדויק לצורת ומבנה השיניים כמו בסדים המוכנים באופן אישי במרפאת השיניים."


אילו ערכות ביתיות תמצאו על המדפים?


מדבקות להלבנת שיניים
 - חומרי ההלבנה יכולים בקלות להתמוסס ברוק ולהפחית את פעולת ההלבנה.

עט להלבנת שיניים 
- עט מברשת שבעזרתו מורחים את חומר ההלבנה על פני השיניים. 

ערכת הלבנת שיניים White Light (אור כחול) - 
ערכה ביתית המכילה חומר ג'ל להלבנה, סד שיניים ומנורה קטנה. שיטה שקרובה לטיפול אצל רופא השיניים, אך כפי שכבר הסברנו, חומרי ההלבנה הם במינון נמוך, הסד לא תואם במדוייק את השיניים ולכן החומר עלול "לברוח" החוצה, לכן התוצאה תהיה שונה מטיול אצל רופא השיניים ולא תחזיק לאורך זמן.

בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם רופא השיניים לפני התחלת טיפולי הלבנה, כדי לתאם ציפיות. חשוב להבין שאסור לשים חומרי הלבנה על שיניים עם עששת פעילה, דלקות חניכיים, וכן שהם אינם פועלים על סתימות וכתרים.

הלבנת שיניים


תהליך הלבנת שיניים מקצועית ועמוקה אצל רופא השיניים


"תהליך הלבנת שיניים כיום הוא פשוט ובטוח. כמעט כל אדם יכול להלבין את שיניו בצורה מדהימה ללא קשר למצבו ההתחלתי".  אומר ד"ר גלעד פיסקוס. "אמנם, רק האמייל של השן מולבן, כתרים וסתימות לא יולבנו, אבל גם אלה שיש להם יוכלו לאחר תהליך ההלבנה להחליף את הכתרים והסתימות לצבע הלבן החדש." 

"התהליך הראשוני עורך כ- 3 שבועות ובמהלך תקופה זו שמים חומר הלבנה בתוך סד אישי תחת פיקוח רופא השיניים. מספר אנקדוטות שחשוב לזכור . ההלבנה לא פוגעת בשיניים! להלבנה אין תופעות לוואי למעט רגישות מסוימת בזמן התהליך שכמובן חולפת לאחר מכן." אומר ד"ר גלעד.

הלבנת שינייםכלה ביום חתונתה | תמונה: ד"ר גלעד פיסקוס


כמה זמן מחזיקה התוצאה?


בניגוד לערכות הביתיות שקונים בפארמים או באינטרנטהלבנה אצל רופא השיניים נותנת תוצאה לבנה יותר ומחזיקה לכל החיים כל עוד שומרים על הסדים ומתחזקים את ההלבנה אחת לשנה במשך שעה או שעתיים. רק בהלבנה עם הסדים המיוחדים של ד"ר גלעד פיסקוס ניתן להגיע לתוצאה מושלמת ולשמור עליה לאורך שנים. על אף שקיימות שיטות הלבנה נוספות אצל רופאי השיניים דוגמת "קרן האור" ד"ר גלעד לא מבצע הלבנות מסוג זה מפני שהוא לא מאמין שהתוצאה תחזיק לאורך זמן. "שיטת הסדים האישית שאני משתמש בה, מוכיחה את עצמה לאורך שנים".

הלבנת שינייםהלבנת שיניים לאורך שנים | תמונה: ד"ר גלעד פיסקוס
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

30
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
המארגנים
הפקה וניהול אירועים
2 ש"ח לרשומה
אישורי הגעה וניהול הושבה ביום האירוע
אישורי הגעה וניהול הושבה ביום האירוע
97.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת