מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הכל על הסעות לחתונה

האורחים שלכם מגיעים מרחוק? רוצים לאפשר לחברים לשתות בחתונה ולהגיע הביתה בראש שקט? כדאי לכם לשקול לארגן הסעות לחתונה שלכם

הסעות לאירועים | זמן קריאה: 4 דקות
2.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הכל על הסעות לחתונה
15
15
מהירות:
הסעות לאירועים - הכל על הסעות לחתונה

באילו מקרים כדאי לשכור שירותי הסעות לחתונה ולמה ממש חשוב לשים לב? התייעצנו עם חברת הסעות מומלצת - טיולי הנשיא, שנתנו לנו את כל התשובות:

באילו מקרים כדאי ומומלץ לשכור שירותי הסעות לחתונה?

1 - מיקום גיאוגרפי

במקרים בהם החתונה נערכת במקום מרוחק ממיקום רוב המוזמנים, כדאי לשכור שירותי הסעות. נניח שאתם ורוב האורחים שלכם גרים במרכז ואתם חולמים על חתונה פסטורלית בצפון - אין סיבה שתתפשרו ותוותרו על החלום שלכם. שירותי הסעה יכולים לפתור לכם את הבעייה ולעזור לאורחים לצלוח את הדרך.
גם אם לא מדובר בחלום אלא במציאות - כשהחתן למשל מהדרום והכלה מהצפון ומחליטים לערוך את החתונה במרכז, לא פעם כדאי לשכור שירותי הסעה ולאפשר לאורחים להגיע לחתונה בקלות ובלי מאמץ.

2 - לא נוהגים אחרי ששותים

יש לכם הרבה אורחים צעירים? הרבה מוזמנים שאוהבים לשתות? אתם מכירים את הקהל שלכם הכי טוב, ובטוח תרצו שכולם יוכלו להנות ולהגיע הביתה בסוף הערב בשלום. ברגע שתאפשרו לאורחים שלכם להגיע לחתונה וממנה בהסעה, הם לא יחשבו פעמיים. כך תאפשרו לאורחים שלכם הנאה מלאה ללא דאגות (וללא נהג תורן).
אגב, כשהחתונה שלכם במיקום גיאוגרפי שרחוק מאיפה שרוב המוזמנים הצעירים שלכם גרים - כדאי לכם אפילו עוד יותר לדאוג להסעה. 

הסעות לאירועים - הכל על הסעות לחתונה

3 - גיל ומצב ההתניידות של האורחים

אם לחתונה שלכם הזמנתם דווקא הרבה אורחים מבוגרים, שמתקשים להתנייד בעצמם, או לחלופין, אורחים רבים לא מחזיקים ברישיון נהיגה ויאלצו להתנייד בתחבורה ציבורית - חסכו להם את כאב הראש ושכרו שירותי הסעות לחתונה. כך הם ירגישו בנוח ולא יצטרכו לסמוך על טובות של אחרים.

4 - נוכחות מלאה

סיבה זו נגזרת מכל הסיבות שהוזכרו. מיקום גיאוגרפי מרוחק, רצון לחגוג ולשתות בבטחה וסיוע לאלו שמתקשים להגיע - כולם יכולים למנוע מחלק מהמוזמנים שלכם להגיע, וחבל. אתם הרי מזמינים את הקרובים לכם כדי שיבואו לשמוח איתכם ולא תרצו שבגלל פרט טכני כלשהו הם לא יוכלו להגיע.

5 - מתחילים בזמן

לא פעם לוח הזמנים החתונה משתבש והכל מתחיל מאוחר מדי. כשחופה שנקבעה ל-20:00 נידחת ל-21:30, גם המנה העיקרית ל-23:00 וצפונה. לא פעם הסיבה לעיכוב היא האורחים המאחרים. פתרון פשוט, הוא לדאוג להסעות, כך שמספר רב של אורחים מגיע יחד, והכי חשוב - בזמן. 

הסעות לאירועים - הכל על הסעות לחתונה

למה חשוב לשים לב ששוכרים שירותי הסעות לחתונה?

מסתבר שיש לא מעט דברים שחשוב לשים אליהם לב. שי מטיולי הנשיא מעלה נקודות חשובות שלא כדאי לכם לפספס:

1. חברה +רשיונות

לפני הכל, כדאי לבחור בחברה מסודרת בעלת רשיון להפעלת משרד להסעות מיוחדות ולוודא שמדובר בחברה בע''מ (אחרת לא ניתן לקבל את הרשיונות האלה). אל תפחדו לשאול ולברר. 
מה החשיבות של חברה שעומדת מאחורי מערך ההסעות? במקרה של תקלה למשל (או תאונה חס וחלילה), יש מוקד שנותן מענה כל הלילה וכמובן אספקה מידית של רכב חלופי. בנוסף, חברה מחויבת להעסיק קצין בטיחות שאחראי לבדוק שכל הרכבים תקינים ושהנהגים כשירים - העיקר שהנוסעים יגיעו הביתה בבטחה.

2. קשר עם הנהג 

וודאו לקבל את מספר הטלפון של הנהג לפני האירוע.

3. הגודל קובע?

היו מודעים לגודל הרכבים. טיולי הנשיא למשל מציעים לכם ארבעה גדלים של רכבים, של 20, 35, 53 ו-60 נוסעים, אך ימליצו לכם לבחור רכב של 20 או 53. אלו הרכבים הנפוצים בעולם ההסעות לחתונה והם יוצאים המשתלמים ביותר. 

4. שעות יציאה וחזרה

בגדול, הזוג קובע את שעת היציאה, אבל החברה לא פעם מתערבת ומייעצת לשנות את השעה. אתם אמנם רוצים שהכל יתקתק וכולם יגיעו בזמן, אבל אין טעם שהאורחים שלכם יגיעו מוקדם מדי ו"יתייבשו" במקום. השעה נקבעת על פי זמן הנסיעה ושעת קבלת הפנים הכתובה בהזמנה. 
המלצה שלנו, התייעצו עם חברת ההסעות - הם בעלי הניסיון והידע.

החזרה לרוב תהיה עד 2 בלילה, אבל חשוב לסכם את זה מראש. כשמדובר בנסיעות רחוקות, הרכב נשאר באזור האירוע בכל מקרה, וגם אם האורחים רוצים לעזוב מוקדם יותר, אין בעייה. בנסיעות קצרות יותר, כדאי לתאם מראש את זמן החזרה, כי אז יתכן שהנהג לא ישאר בסביבת האירוע. 

ואם האירוע מסתיים אחרי 2 בלילה? במצב כזה מתמחרים בדרך כלל לפי שעה (החל משעה 2 כמובן, לא לפני)

אז מה בודקים? 
  • שעות נוספות - מה האפשרויות והמחירים.
  • שהנהג שלכם מודע לשעת החזרה עליה החלטתם - וכמובן שזה רשום בהסכם שלכם, כדי שלא יהיו תקלות
  • אפשרות לפצל את ההסעה בדרך חזור. למשל: להוסיף רכב נוסף ולאפשר למבוגרים שבין האורחים לעזוב מוקדם, ולצעירים להישאר עד סוף האירוע.


5. חוות דעת והמלצות

חשוב חשוב חשוב לקרוא! אין חכם כבעל ניסיון - זו דרך מצויינת ללמוד מניסיונם של זוגות אחרים ולקבל מידע אמין על החברה, ועל דברים שבכלל לא חשבתם עליהם. התחילו כאן

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

30
0
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
נירים הסעות
הסעות לאירועים
הסעה ללא מקדמה או התחייבות!
הסעות במיניבוסים מפוארים לאורחים 💝
הסעות במיניבוסים מפוארים לאורחים 💝
80.0K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת