מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

איך מארגנים חתונה בלי לחרוג מהתקציב

ארגון חתונה הוא עסק יקר. בדיוק בגלל זה הכנו לכם מדריך מיוחד: איך מארגנים חתונה בלי לחרוג מהתקציב



הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
3.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
איך מארגנים חתונה בלי לחרוג מהתקציב
15
15
מהירות:
הפקה וניהול אירועים - איך מארגנים חתונה בלי לחרוג מהתקציבתמונה: גרייס
הפקת חתונה היא תהליך מורכב שדורש הרבה סדר וארגון, ניהול רשימות, מעקב אחרי משימות ובתוך כל זה - ניהול תקציב. מלבד ההוצאות הידועות מראש, יש לא פעם הוצאות בלתי צפויות וכמעט כל זוג מוצא את עצמו חורג מהתקציב שתכנן לעצמו. יש המון פיתויים בדרך - כמו אטרקציות שוות, עיצובי מקום יפים, שמלת חלומות (ושמלה שניה ושלישית) וכד'. הסוד הוא לחסוך בדברים הנכונים, כדי שאפשר יהיה להשקיע יותר בדברים שחשובים לכם באמת. 
קבלו טיפים לארגון חתונה שלא תשאיר אתכם בחובות.

כמה אורחים יהיו בחתונה

כשתבואו לסגור מקום לחתונה, תתבקשו להתחייב על מספר מוזמנים מינימלי וכך יקבע המחיר למנה. על מנת לסגור עם מקום שבאמת מתאים לתקציב שלכם, תצטרכו לחשב חישוב גס כמה אורחים יהיו בחתונה. אמנם אין לכם דרך להיות בטוחים בשלב זה והמספר לא יהיה ודאי, אבל יש דרכים לחישוב ראשוני של מספר האורחים.
תצטרכו קודם כל להכין את רשימת המוזמנים שלכם (כולל המוזמנים של ההורים, האחים וכו') וכשתהיה לכם רשימה מוכנה, להוריד ממספר המוזמנים על פי החישוב הבא:

הפקה וניהול אירועים - איך מארגנים חתונה בלי לחרוג מהתקציב


בחירת תאריך ויום בשבוע

המקום הוא ההוצאה הכי כבדה בחתונה שלכם, והיא מושפעת לא רק מהלוקיישן עצמו.
קחו בחשבון שלבחירת התאריך והיום בשבוע תהיה השפעה גדולה על המחיר - רוב הסיכויים שחתונה ביום חמישי תעלה יותר מחתונה באמצע שבוע, וחתונה בקיץ תעלה יותר מאשר חתונה בחורף. גם תאריכים ספציפיים ישפיעו על המחיר, כמו תאריכים "יפים", ימים כמו הוולנטיינ'ס, ט''ו באב וכד'. 

בנוסף, אם אתם רוצים לתכנן חתונה חסכונית באמת ואין לתאריכים ספציפיים חשיבות גדולה עבורכם, נסו לסגור תאריכים פנויים ברגע האחרון. מקומות רבים מורידים את המחיר למנה באופן משמעותי כאשר הם "נתקעים" עם תאריכים פנויים. רק קחו בחשבון שבמצב כזה, רוב הסיכויים שהתאריך יהיה קרוב מאוד ותצטרכו למהר לסגור את כל שאר הדברים.

הפקה וניהול אירועים - איך מארגנים חתונה בלי לחרוג מהתקציבתמונה: ברי חיון
עוד דרך לחסכון בעלויות המקום היא אם אתם מתכננים חתונה שאינה "דתית", ואז אתם יכולים לבחור בתאריכים שיוצאים בתקופות "אסורות חיתון" לפי ההלכה, כמו "בין המיצרים", שסביר שיוזילו משמעותית עלויות. לרשימת התאריכים המלאה ל-2020 

רגע לפני שתסגרו מקום לחתונה, בדקו את הרשימה הבאה: 29 דברים שצריך לבדוק לפני שסוגרים מקום לחתונה

הפקה וניהול אירועים - איך מארגנים חתונה בלי לחרוג מהתקציבתמונה: גלושא

ירידי מכירות ומבצעים

כשאתם מתחילים לארגן חתונה, התחילו לחפש ירידי מכירות יעודיים למתחתנים. בירידים האלה מתקבצים נותני שירות רבים ומציעים מבצעים אטרקטיביים למשתתפי היריד.
בנוסף, חפשו מבצעים שונים, מכירות סוף עונה וחנויות outlet בעיקר בכל מה שקשור בביגוד ואביזרים משלימים. 
איך מוצאים מבצעים ומכירות? מצטרפים לקהילה שלנו למשל, מתעדכנים עם החברים בכל אירועי המכירות החמים בארץ ונהנים מהטבות ופעילויות בלעדיות לחברי הקהילה.

Wedmarket

 ב-Wedmarket שלנו תוכלו למצוא ים הטבות והנחות על שירותים לחתונה מכל התחומים. החל מהנחות על מוסיקה לחתונה, דרך הטבות על איפור-שיער ושמלות ועד למבצעים מדהימים על צילום. מומלץ לבדוק מה קורה שם לפני שסוגרים עם ספקים.

שמלה שלא דורשת משכנתא

שמלה יכולה לעלות אלפי ועשרות אלפי שקלים. היא גם יכולה לעלות פחות, ועדיין להיות שיא השלמות והתגשמות כל חלומותייך.

1. תוכלי להחליט לקנות שמלה יד שנייה. אל תשכחי שכמעט כל שמלה שנמכרת נלבשה פעם אחת בלבד ולכן טובה כמו חדשה. כמה תיקונים והתאמות ויש לך שמלה שהיא כולה שלך. ניתן למצוא שמלות כלה יד שניה בקלות בקבוצות בפייסבוק.
2. תוכלי לחפש מכירות מיוחדות של מעצבים וחנויות לשמלות ולחסוך לא מעט כסף. חפשי מכירות סוף עונה ומכירות סמפלים.
3. בלא מעט מקרים, תוכלי למצוא תופרת שיודעת גם לתפור שמלות כלה, ולהרוויח שמלה בעיצוב אישי, בחצי מהמחיר.
4. במידה ואופי האירוע מאפשר זאת, תוכלי לקנות שמלה לבנה שלא מוגדרת כשמלת כלה. גם אם זו תהיה שמלה לא זולה במיוחד, היא בוודאות תעלה פחות מאותה השמלה שתווית שמלת כלה הייתה מוצמדת אליה. 

לעוד טיפים שווים לקניית שמלת כלה במחיר שפוי: שמלות כלה זולות: יש דבר כזה?


נעליים, חליפות ועוד

דברים כמו חליפה, נעליים לכלה ונעליים לחתן ניתן לקנות בחנות רגילה ולאו דווקא בחנויות המוגדרות כחנויות לאביזרי חתונה. גם כאן, ברגע שהדברים לא מוגדרים כמיועדים לחתונה, הם יקרים הרבה פחות. הרשתות הגדולות והמוכרות מציעות כיום חליפות מהממות, אפילו ייעודיות לחתונה - ועדיין, במחיר נמוך יותר.

Wedplanner

אם עוד לא הכרתם את ה-WedPlanner, זה הזמן. מדובר בכלי חינמי ויעיל לארגון חתונה מהחלומות. אם אתם שואלים את עצמכם איך לארגן חתונה בזול, כאן התשובה.

1. ניהול תקציב - הכלי מציע פיצ'ר שלם של ניהול תקציב יעיל ופשוט. מכניסים הכנסות והוצאות ורואים את כל המאזנים בזמן אמת. בנוסף, ה-WedPlanner מציע מחשבון חתונה חכם שלמעשה מחשב לכם עלויות לפי מנה (על פי מספר האורחים ברשימת המוזמנים שלכם).

2. אישורי הגעה כשלעצמם חוסכים לכם כסף, כי בעזרתם אתם יכולים להתחייב על מספר סופי של אורחים מול מול המקום. כשאישורי ההגעה ניתנים לכם בחינם בשילוב עם הזמנה דיגיטלית בעיצוב אישי וסידורי הושבה שמקושרים לרשימת מוזמנים ואישורי הגעה - החיסכון הוא כפול ומכופל. כל השירותים הניתנים ב-WedPlanner ניתנים ללא תשלום. 

למידע נוסף על ה-WedPlanner קראו:

הפקה וניהול אירועים - איך מארגנים חתונה בלי לחרוג מהתקציבתמונה: איניגו

בוחרים אטרקציה אחת או שתיים

אחד הדברים שעלולים ליקר את החתונה ולהגדיל את ההוצאות הן אטרקציות. בין אם מדובר בעמדות אוכל שוות ובין אם אלה אטרקציות שמיועדות להפעיל את האורחים - מדובר בתוספות לאירוח הבסיסי שמציע המקום. המלצה שלנו: בחרו אטרקציה אחת או שתיים שבאמת חשובות לכם. אם תבחרו שתי עמדות מזון, מגנטים, עמדת שזירת פרחים, בר קוקטיילים ובלונים לרחבה, תגיעו בקלות לסכומים שלא תכננתם להוציא.

*אם כן חשוב לכם גם מגנטים, גם עמדת שזירה, גם עמדות מזון וגם וגם וגם - נסו לבדוק חבילות דרך אותם הספקים. למשל - אם לקחתם מעצב אירוע חיצוני למקום, בדקו האם הוא מספק גם עמדות שזירה, סביר שלקחת 2 שירותים מאותו ספק יהיה יותר זול מאשר לקחת אותם משני ספקים שונים.

עיצוב DIY

יש המון דברים שתוכלו להכין לבד. טרנד ה-DIY כבר כאן זמן מה ולא נראה שהוא הולך לשום מקום (ואם תשאלו אותנו - בצדק). השמיים הם הגבול בכל מה שקשור למה שאפשר להכין לבד: עמדות צילום (פולארוייד), מרכזי שולחן ומספרים, שלט וולקאם, עיצוב ושדרוג המקום (מקרמה, צנצנות עם נרות, מנורות קטנות), ספר אורחים מתנות לאורחים והרשימה עוד ארוכה. כל מה שצריך זה השראה, קצת מוטיבציה - ולא רק שתוכלו לחסוך בגזרת העיצוב והאטרקציות, גם תרוויחו חתונה עם אלמנטים אישיים שמספרים מי אתם.

הפקה וניהול אירועים - איך מארגנים חתונה בלי לחרוג מהתקציבתמונה: רמי סיני

יש לכם רעיונות נוספים לדרכים לחסוך בהוצאות החתונה ולהישאר בגבולות התקציב? שתפו אותנו במתחתנים למען מתחתנים - הקבוצה הסגורה

הפקה וניהול אירועים - איך מארגנים חתונה בלי לחרוג מהתקציבתמונה: שחר ממן
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

22
0
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
פשוט אירוע
הפקה וניהול אירועים
ניהול אירוע ב-1750 ₪ בלבד
רוצים להנות מהחתונה בראש שקט?
רוצים להנות מהחתונה בראש שקט?
81.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת