מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתן בסטייל: לוק מנצח בכמה צעדים פשוטים

בטח כבר חשבת על איך תרצה להתלבש ולהתאבזר ביום החתונה, אבל בטוח לא תזיק לך עוד קצת השראה. חתן בסטייל זה לגמרי אתה

סטיילינג לחתונה | זמן קריאה: 4 דקות
3.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתן בסטייל: לוק מנצח בכמה צעדים פשוטים
15
15
מהירות:
פעם, עד לא כל כך מזמן, הכלה הייתה במרכז העניינים, כל העיניים נישאו אליה והחתן עמד בצד, וקיבל כמה טפיחות על השכם. המחמאות שקיבל היו בסגנון "איזו כלה יפה תפסת"... אז זהו, שזה כבר ממש לא ככה, והיום רוב החתנים משקיעים בעצמם לא פחות מהכלה וזוכים למחמאות על המראה שלהם. במיוחד בשבילך, ריכזנו את כל האלמנטים הכי שיקיים ללוק מנצח.

חתן בסטיילתמונה: עלמה

חליפה צבעונית

חליפות חתן בצבעים נועזים כבר מזמן נראות בלא מעט חתונות. טרנד החליפות הכחולות עדיין איתנו, אבל לאחרונה נראות גם חליפות בצבעי ירוק, חרדל, בורדו וגם כמה חליפות סגולות. הצבעוניות הזאת מוציאה מהשגרה ועם זאת שומרת על קו נקי ואלגנטי.

חליפות חתן צבעוניותחליפות בצבעים נועזים | תמונה: אופנת סאלינה

משבצות

מחפש חליפה שתמשוך את תשומת הלב? אחת כזאת שתשבור שגרה אבל תהיה שיקית בטירוף? למה שלא תלך על חליפה עם משבצות? המשבצות יכולות להיות רחבות או צפופות, ניתן לשחק עם צבעים שונים ולבחור שרק הז'אקט יהיה משובץ או שכל החליפה תכוסה משבצות. ואם חשקה נפשכם בדוגמא אחרת? פסים נניח... לכו על זה, העיקר שתשתלב טוב עם שאר הפריטים שאתם לובשים.

חליפות חתן משובצותמשבצות | תמונה: אודי מוצני
חליפת פסים לחתןואם דווקא בפסים חשקה נפשכם... | תמונה: לנסקי

פפיון

פעם אי אפשר היה ללבוש ז'אקט ללא עניבה וטוקסידו ללא פפיון. היום הכל מותר ורוב החתנים בוחרים בפפיון חמוד שיקשט את הצווארון. אם החליפה שלכם בצבע חלק וסולידי, תוכלו להתפרע בבחירת הפפיון וללכת על דוגמאות וצבעים נועזים. אם בחרתם בחליפה יותר "משוגעת" זה לא אומר שתצטרכו לוותר על הפפיון אבל כדאי שתבחרו במשהו יותר רגוע… 

גרביים

או, על זה רצינו לדבר. גרביים לחתנים הפכו בשנים האחרונות לאקססורי חובה. גרביים צבעוניים שמבצבצים מתחת למכנסיים מוסיפים קריצה למראה ומשדרים לכולם שהשקעת מחשבה במראה שלך. הכי חמוד זה לקנות גרביים צבעוניים עם דוגמאות שונות ומשונות לכל החברים - ככה שהחתן והמלווים כולם יישרו קו.

גרביים צבעוניים לחתןגרביים בהמונים | תמונה: ברצי

נעליים

יש אפשרות נוספת לסטייל באיזור הרגליים. כמו עם הפפיון המשוגע, אם בא לך על לוק נקי עם טוויסט, תוכל לבחור בחליפה חלקה ואחידה אבל ללכת על נעליים בצבע או בדוגמא נועזים. זה כיף, זה מיוחד ומתאים גם לחתנים קצת יותר שמרנים.

נעליים צבעוניות לחתןתמונה: עידן רצון
נעליים משוגעות לחתןתמונה: AGS

זרי דש

אחרונים בגזרת האקססוריז הם זרי הדש. הם לגמרי קלאסיים ומכניסים פן רומנטי לכל לוק. את זר הדש תוכלו להזמין ממי שיעצבו את זר הכלה - הם כבר ידעו להתאים את הזרים אחד לשני.

תספורות

אנחנו תמיד מדברים על עיצוב שיער לכלות ונוטים קצת להזניח את ראשם של החתנים. מכיוון שלא מעט גברים נוהגים לטפח את השיער ולעצב אותו ביום יום, ברור שהחתונה היא אירוע שדורש תספורת מיוחדת. אנחנו ממליצים ללכת לספר כחודשיים לפני החתונה ולעשות "תספורת ניסיון"- כן, בדיוק כמו תסרוקת ניסיון אצל כלות. כך תוכל לראות אם התספורת מתאימה לחתונה ומה תרצה לשנות. שבועיים, שבוע או כמה ימים לפני החתונה (תלוי באורך השיער הרצוי) כדאי ללכת להסתפר בתספורת הנבחרת (הסידור הסופי יעשה ביום החתונה כמובן). לא כדאי להסתפר ביום החתונה או ביום שלפניו, כי בדרך כלל התספורת נראית יותר טוב אחרי שהשיער צומח בכמה מילימטרים.

תספורת לחתןתמונה: ברצי

זקנים

יש לך זקן? יופי. למרות שהרבה חתנים בוחרים להיות מגולחים למשעי באירוע, חתונה היא לא סיבה לוותר על הזקן. זקן יכול להיות תוספת נהדרת למראה ולתת מלא אופי. רק חשוב שהזקן יהיה מסופר ומסודר כדי שיראה במיטבו.

יש המון דרכים להשקיע במראה ביום החתונה, כל מה שאתה צריך לעשות זה רק לבחור את הדרך שלך, את האלמנטים שיגרמו לך להרגיש בנוח ושיעשו לך טוב. אם מתאים לך להיות נועז ושונה, פשוט תלך על זה. אם אתה חובב קלאסיקה ומעדיף לוק יותר מסורתי, מעולה. הכי חשוב, תשקיע בעצמך ואל תתן לכלה לגנוב את כל ההצגה :)

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

28
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
רבני קלאסיק
סטיילינג לחתונה
חליפת חתן מלאה ב-1,200 ₪
הקולקציה החדשה מאיטליה - נחתה אצלנו!
הקולקציה החדשה מאיטליה - נחתה אצלנו!
70.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת