מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

איך לנהל את תקציב החתונה שלי?

יש טבעת, יש ארוס מהמם ועכשיו רק נשאר לתכנן את החתונה... רק. הכלה אליזבת בפוסט מיוחד שמאפס את נקודת הזינוק במרוץ לחופה.

עיצוב אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
12.0K
אנחנו כל כך מחכות לזה, הם כל כך מתרגשים, ההורים עושים טלפונים לכל המכרים כדי לעדכן ש"זה סוף-סוף קרה!" (שנייה אחרי שסיימו את כל הטישו בבית) והפייסבוק מוצף בעשרות תמונות מהרגע המרגש אבל בפועל, יש לנו בערך יומיים ליהנות מהאופוריה שאופפת את הצעת הנישואין (פספסתם את שלי? השלימו את החסר כאן), כי ברגע שמתחילים להשתעשע ברעיונות של 'איפה ומתי', מתחיל גם המרוץ המטורף לעבר החתונה.

המלצה אישית, אל תמהרו להתחיל בתכנונים. תיהנו באמת מהסטטוס החדש שלכם (מעבר לשינוי ל- Engaged בפייסבוק וכתיבת "תודה, בקרוב אצלך!" למאות המאחלים הנלהבים) כי מגיע לכם!
קחו שבועיים (אפילו חודש) כדי נטו ליהנות מהזוגיות שלכם

טוב, אז איך מתחילים?

איפה? מתי? כמה זה יעלה לי? את מי להזמין? סביר שכבר למחרת ההצעה יעלו לכם בערך 2,366,787 שאלות שקשורות לתכנון החתונה, בליווי סימפוניית קרקורי בטן מרוב לחץ

אתם לגמרי לא לבד! אף אחד לא באמת יודע איך להתחיל, גם אם כבר שמע סיפורי אלף לילה ולילה מחברים שנישאו ממש לאחרונה. אז מה עושים?

החדשות הטובות הן שבסופו של דבר, כולם מצליחים להשתלט על העניינים. החדשות המאתגרות הן שאם טבלאות אקסל ומחברות מסודרות מעולם לא היו הצד החזק שלכםעכשיו פשוט אין לכם ברירה. הבסיס לניהול נכון של תקציב החתונה שלכם הוא סדר ותיעוד של כל מה שקשור לחתונה (רמז: ניהול תקציב של mit4mit יכול להציל חיים).

מאסט בתיק – יומן החתונה
מכיוון שאי אפשר באמת לסחוב לפטופ לכל מקום, חשוב שיהיו רשימות מסודרות בהישג יד שתוכלו לשלוף החוצה באלגנטיות בכל פגישה עם ספק פוטנציאלי. התמזל מזלי וחברה יקרה החליטה להפתיע אותי במתנה המושלמת לחתונה מעשה ידיה המוכשרות – יומן לניהול החתונה שלנו (ניתן להשיג כאן). בתחילת הדרך הצטיידתי בעשרות דפים מודפסים עם שאלות לספקים, ואחרי שהגעתי הביתה, לא הצלחתי להבין מה הולך לאן. מאז שעברתי להתנהל עם יומן מסודר, הסתיימו הניסיונות לפענח מי אמר מה. היומן מכיל פחות או יותר כל מה שצריך בשביל לתכנן חתונה – צעדים ראשונים, רשימת דברים שצריך לדאוג להם, ניהול תקציב, שאלות חשובות לכל ספק, טבלאות מוזמנים, אישורי הגעה ועוד ועוד. בקיצור, רעיון אדיר!
מאסט בתיק - יומן חתונה
מאסט בתיק - יומן חתונהצילום:(אליזבת וולפסון)
העיקר הסדר
ועכשיו לחלק המאתגר באמת – טבלאות אקסל! אם יש לכם חברים שהתחתנו בשנים האחרונות, סביר להניח שיהיו להם טבלאות אקסל שיוכלו לשמש אתכם כדי להבין מאיפה מתחילים. אל תרגישו מיוחדים אם תתחילו להשתנק בפעם הראשונה שתפתחו את הקובץ וכל מה שיחלוף בראשכם זה "מה זה?!", כי גם זה קורה פחות או יותר לכולם, אבל תוך שבוע כבר תהיה לכם אחת משלכם וזה כבר לא ייראה כמו סינית למתחילים!
למי שמחפש חיים קצת יותר קלים, כיום קיימות מגוון אפליקציות לארגון חתונה שמציעות שירותים חינמיים (כמו רשימת משימות, רשימות מוזמנים, ניהול תקציב וסידור שולחנות) לצד שירותים בתשלום (כמו אישורי הגעה בטלפון, תזכורת ביום החתונה וכו'), שמאפשרים לתכנן חתונה ולהיות עם היד על הדופק בכל הנוגע לתקציב.
לי אישית יותר נוח לעבוד עם טבלת אקסל משלי ולהוסיף לה חוצצים רלוונטיים. קחו בחשבון שהתקציב שהקצבתם לעצמכם עלול לצמוח בהמשך, מכיוון שלפעמים מתווספים דברים 'קטנים' שלא לקחתם בחשבון (בולים לשליחת הזמנות ודמי מזיגה- איך יכולנו לנחש?!).
אני ממליצה להתחיל עם רשימת מוזמנים כדי להבין איזה אולם יהיה רלוונטי לסדר הגודל של כמות האורחים הפוטנציאלית שלכם. כשסיימתם עם זה כדאי שתעברו לרשימת ספקים ומחירים משוערים (השוואה בין ספקים- כאן!) ובהמשך כדאי גם להוסיף חוצצים נוספים כמו: פרטי מוזמנים (כתובת, טלפון, סוגי מנות), תאריכי פגישות עם ספקים, אישורי הגעה, מעקב הזמנות אביזרים מאיביי ועוד.
הכי חשוב הסדר. טבלאות אקסל לניהול חתונה
הכי חשוב הסדר. טבלאות אקסל לניהול חתונהצילום:(אליזבת וולפסון)
לשאול ולהתייעץ
המלצות מחברים, פורומים, חוות דעת והמלצות (אהמ... אהמ...), קבוצות פייסבוק – הרשת מלאה בכלים נפלאים שיוכלו לסייע לכם בבחירת הספקים שהכי מתאימים לכם!
לחסוך - גם זה אפשרי!
* סטודנטים? לא מעט ספקים יציעו לכם דילים מוזלים במיוחד לסטודנטים
* חתונה בחורף יכולה לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים (מחירי מנות, דילים מיוחדים לספקים)
* שמות גדולים ויקרים אינם בהכרח הספקים הכי טובים בשוק- כדאי תמיד לבדוק גם חוות דעת והמלצות של ספקים קטנים אבל איכותיים.
* תפירת שמלה אצל תופרת המתמחה בשמלות כלה יכולה גם היא לחסוך אלפי שקלים. אל תשכחו גם לבקר בירידים לכלות, אאוטלטים של שמלות כלה, אתרים של שמלות יד שנייה
* גם עיצוב DIY יכול לחסוך לכם אלפי שקלים. זה הזמן להתחיל לחקור מה יש לאיביי ולעליאקספרס להציע למתחתנים (רמז: המון ובזול)


ימים לחתונה: פחות מחודש (אמאל'ה)
מדד הבריידזילה:
 מדד הבריידזילה
מדד הבריידזילהצילום:(אליזבת וולפסון)
נתראה בפוסט הבא (בחירת אולם, אלא מה),
אליזבת.
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

52
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
עמית עיצוב אירועים
עיצוב אירועים
עמית עיצוב אירועים
לעיצוב החתונה כמו שחלמתם ואפילו יותר ❣️
לעיצוב החתונה כמו שחלמתם ואפילו יותר ❣️
717.6K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת