שמחים שאהבת,
כדי לשמור את הבחירה שלך ולהציג לך תוכן מותאם אישית עליך להתחבר למערכת.
התחברות
תודה, אולי בפעם הבאה.
mitformit
להמשך גלישה באתר
x
"מתחתנים למען מתחתנים"? אז מה התחדש?
"מתחתנים למען מתחתנים" (ויש כאלה שמכירים אותו כ"מיט 4 מיט" \ "מית פור מית") החל את דרכו בדמות בלוג חתונות ענייני וצנוע, בהשראתם של שני יזמים צעירים וחרוצים בשם אורית וליאור. נחישותם וראייתם המפוכחת והחדשנית הצמיחה מתוך אותו הבלוג את אתר "מתחתנים למען מתחתנים" , אתר חוות הדעת וההמלצות הגדול, האמין וכיום הוותיק ביותר בישראל.
החזון שעמד מאחורי הקמתו של האתר הוא דואלי: מחד, לספק לזוגות פלטפורמה למידע אמיתי ואמין אשר יעזור להם לקבל את ההחלטות הטובות והנכונות ביותר בנוגע לנותני השירות בחתונתם ומנגד לאפשר במה פתוחה ונגישה לעשרות אלפי נותני שירות, גדולים וקטנים כאחד, להציג את מרכולתם בפני קהל היעד.
כאן הזוגות משפיעים
נקודת המוצא של "מתחתנים למען מתחתנים" הייתה אותם זוגות צעירים וחסרי ניסיון העומדים בפני האירוע המרכזי בחייהם וטובעים בים של מידע בניסיונם לפענח את אחד התחומים הפורחים, הצבעוניים והתמנוניים ביותר בישראל. הניסיון לימד אותם כי הזוגות מחפשים בראש ובראשונה חוות דעת אמתיות שנכתבו מתוך חוויה אישית ופחות כתבות שיווקיות או סיפורי חתונות ובלוגים כאלה ואחרים. חוות דעת אמתיות המרוכזות במקום אחד הן מוצר נכסף אשר אתרים רבים מתיימרים להציגו אך בפועל אין זו המציאות. רוב האתרים המתיימרים להציג חוות דעת אמתיות הם למעשה פלטפורמות פרסומיות המונעות משיקולים כלכליים, במסגרתם לנותן השירות יש אפשרות לבחור איזה חוות דעת להציג ולמעשה משמיטות את חוות הדעת הטובות פחות.
היזמים ב mit4mit האמינו כבר מההתחלה ביצירת קהילה צרכנית המתנהלת בהגינות ובשקיפות. הם הבינו כי בעידן האינטרנטי יש חשיבות עליונה להעלות על כפיים את "חוכמת ההמונים" ולמנף את חוזקתה על מנת לייצר ידע- וכולנו הרי יודעים כי ידע הוא כוח. מתוך הבנה זו צמח גם ברבות הימים אתר "רמקול", שהוא האתר הגדול והותיק בישראל לחוות דעת והמלצות אמיתיות בשלל תחומי חיים. "רמקול" יצר מציאות בה בלחיצת כפתור קטנה אנו יכולים לקבל את כל המידע הנחוץ לנו בכל תחום מבוקש באופן מרוכז, אמין ומקצועי- חלומי לא? הכנסו לרמקול
אתר "מתחתנים למען מתחתנים" במתכונתו החדשה עומד בקדמת החזית הטכנולוגית ומציג מערכת דירוג עסקית אשר נבנתה מחדש בשיתוף צוות מחקר ואנליסטים וכיום מוגדרת כאחת ממערכות הדירוג המתקדמות בעולם. נעשה שינוי מסיבי באופן הדירוג והושקעה עבודה רבה בעיצובו הוויזואלי ונגישותו לקהל הרחב. דירוג העסק מושפע ממספר גדול של פרמטרים והינו דינאמי, לדוגמא- לכל משתמש תהיה השפעה אחרת על ציון העסק וזאת לפי כמות הפעולות ורמת חשיפת הפרטים שלו. לכל חוות דעת תהיה השפעה שונה על דירוג העסק, כלומר 10 חוות בציון 100 לא בהכרח יקנו דירוג 100 לעסק מכיוון שהן תלויות בכותב עצמו ובפרמטרים רבים נוספים.סוללת מקצוענים שעומדת מאחורי האתר מפתחת ומתחזקת כלים רבים שעומדים ויעמדו לרשות הצרכנים ונותני השירות. לנותני השירות ניתנת למעשה במה חופשית ללא צורך בתקציב פרסומי להנגיש עצמם לקהל היעד וזאת ע"י הקמת כרטיס עסק ושלל כלים נוספים כמו האופציה לקבלת כל ההמלצות שנכתבו עליהם ישירות לדף הפייסבוק העסקי בלחיצת כפתור וללא תשלום. מן העבר השני חשוב להדגיש כי נותן שירות שקיבל חוות דעת פחות חיובית אינו נותר חסר אונים, להיפך, יש ביכולתו להגיב ולהשקיע מאמצים על מנת להוכיח השתפרות ולאורך זמן לטפס במעלה המדרג. מכאן שהאתר אינו מציג רק מדרג הוגן שמפשט את תהליך הבחירה עבור הצרכנים אלא משמש כפלטפורמה רצינית לשיפור והתמקצעותם של נותני השירות! נקודת המוצא צריכה להיות כי חוות דעת שלילית אינה נכתבת לשם הוצאת דיבה או הכפשה, אלא לשם שיפור חוויית השירות ויצירת מצב בו שני הצדדים- נותן השירות והצרכן- יצאו מרוצים בסוף האירוע. אז בין אם אתם צרכנים ובין אם אתם נותני שירות ( או גם וגם !), אתם מוזמנים לצלול פנימה, לתרום מידיעותיכם וניסיונכם ולחבור אלינו על מנת להביא לשיפור המידענות האינטרנטית הקיימת ולהעלאת תודעת השירות וההתנהלות הצרכנית ההוגנת בישראל.