מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
x
דף הבית   >   נותני השירות   >   אנה מילרמן   >   חוות דעת של noit4
שתף תמונה לסטורי

חוות דעת על אנה מילרמן

noit4
כתבתי עוד 19 חוות דעת
דירוג
בינוני
60 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
על מנת לדייק כמה שניתן, אחלק את חוות הדעת שלי ל- 2 חלקים:1. מתחילת העבודה עד יומיים לפני החתונה (דהיינו הרוב המכריע של התהליך) - אנה היתה מקצועית ונעימה מאוד. פרפקציוניסטית, כנה, עם עין טובה ויד טובה עוד יותר. העבודה התנהלה בצורה הטובה והמקצועית ביותר לטעמי, עד נקודה זו.2. 3 ימים לפני החתונה באתי למדידה אחרונה, וכמה שעות אח\"כ הייתי אמורה לקחת את השמלה הביתה. במדידה האחרונה הזו החלטנו להחליף את החלק התחתון של בגד הגוף בלייקרה בצבע גוף, ובחרתי לייקרה מתוך מספר אפשרויות. למחרת, יומיים לפני החתונה, באתי לקחת את השמלה. הכל נראה טוב ויפה, ולכן לקחתי אותה הביתה. רק כשהגעתי הביתה, ודיגמנתי לאחיות שלי (לפני זה לבשתי את השמלה לבדיוק 10 דקות אצל אנה), גיליתי שהלייקרה החדשה היא לא הלייקרה שבחרתי, אלא טול לייקרה חלש מאוד, שכבר החל להיקרע ליד התיקתקים, ובחיבור בין החצי התחתון לחצי העליון של בגד הגוף (ושוב - זה רק ממדידה של 10 דקות). מיד הבנו שאם זה מה שקרה במדידה, בחתונה עצמה השמלה עלולה להיקרע. צלצלנו לאנה כדי לבדוק מה עושים, ולהפתעתנו גילינו אנה אחרת. רק אחרי שיחה ושכנועים של 15 דקות בטלפון, אנה הסכימה שנגיע למחרת (יום לפני החתונה!) לשים טלאי על הלייקרה. על מנת לחסוך לי עצבים יום לפני החתונה, מכיוון שהבנו שאנה עצבנית וכועסת מאוד, אמא שלי הגיע לאנה בלעדיי. אנה היתה עצבנית מאוד, ובהתחלה סירבה להכיר בכך שהטול קרוע, ורק אחרי שכנועים ולחץ מצד אמי, הסכימה לתפור חלק תחתון חדש לבגד הגוף. על זה שאני אמדוד שוב את השמלה, לא היה מה לדבר, מה גם שאמא שלי נאלצה ממש לעמוד מעליה כדי שתתפור את בגד הגוף. באותו ערב כשמדדתי את השמלה, גיליתי שהשמלה רופפת, ושכל מפתח ה- V בגב רופף ונופל. אמא שלי עמדה ותפרה תיקונים בשמלה! למחרת, כבר במהלך הצילומים המקדימים, החלק התחתון של השמלה נפרם, ומצאתי את עצמי לפני קבלת הפנים יושבת בחדר המשפחה ותופרת את הגימור חזרה על החצאית. במהלך הערב שוב פעם נפרם כמעט כל הגימור מחלקה התחתון של החצאית.בסופו של דבר, אחרי 7 מדידות, 5500 ש\"ח שהושקעו בשמלה, לא הייתי מרוצה, ולא הרגשתי שקיבלתי שמלה בתפירה עילית, והיא גם לא החמיאה במיוחד, בעיקר בגלל שבגד הגוף היה תפור רע, וגדול מדי....
אהבתי: בהתחלה - את הסבלנות, המקצועיות, האווירה הנעימה. לא הרגשתי שאני מפספסת כלום מחווית ה\"סלון\" ומהדידות שיש לכלות אחרות.
לא אהבתי: את חוסר לקיחת האחריות לקראת החתונה עצמה, וגם את אי הבהירות בנושא העלות. כששאלנו את אנה בהתחלה מה העלות כוללת, היא אמרה שזה 2500 ש\"ח לתפירה + עלות הבדים שנקנה, והעריכה את השמלה ב- 4500 עד 4800 ש\"ח. כשקנינו ביחד את התחרה (שעלתה סה\"כ כ- 2100 ש\"ח), דיברנו עם אנה על זה שהשמלה ממש עולה בול כמו בהערכות המחיר. רק יומיים לפני החתונה, כששילמתי על העבודה (אחרי ששילמתי 1000 ש\"ח מקדמה), התברר שאני צריכה להוסיף עוד 950 (!) ש\"ח על עלות הבדים הנוספים - טולים, לייקרות וכו\'. לא שזה לא מתקבל על הדעת, אבל בשום שלב אנה לא הזכירה את העלות הזו. וגם אם זה היה אמור להיות לי ברור שאני צריכה לשלם על הבדים הללו (אם כי בתמימותי חשבתי שעלותם זניחה ושזה כלול במחיר העבודה הלא נמוך), אני חושבת שאנה היתה צריכה להזכיר מתישהו בדרך את העלות של הבדים - שבסופו של דבר לא היתה טריוויאלית בכלל.
מחיר: 5,500
הערות לגבי המחיר: 2500 על העבודה, 2100 על התחרה, 950 ש"ח בדים נוספים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
אנה מילרמן
bizresponseimage
1.9K
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
הקטגוריות המובילות
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
אודות | שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © mit4mit ltd
אודות   |   תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
הקישור
הועתק
הוספת חוות דעת