מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

גירל פאוור: מה מאפיין את הכלות של היום?

בואו נודה בזה, הכלות של היום הן ממש לא הכלות של פעם. מרגיש לנו שיש משהו בנכונות, בתעוזה, ברגישות ואולי גם בדרישות המופנות עבור ספקים שהשתנו במהלך השנים. מקור ההשראה לכתבה הנוכחית היתה פעילות בקהילה שלנו כלות מספרות, בה הבנות התאחדו בכוחות משותפים, ויחד פנו לספקים כדי לקבל הנחות, וסורפרייז סורפרייז - הן הצליחו!

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
8.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
גירל פאוור: מה מאפיין את הכלות של היום?
15
15
מהירות:
אז הפעם החלטנו להביא לפרונט את הכוח הנשי: מה מאפיין כלות בעידן של הצפת מידע ורשתות חברתיות אול אובר? האם הן נועזות ודורשות יותר, או להפך, חסרות כיוון ומתלבטות? האם התקשורת של הכלות מול הספקים מתנהלת רק בוואטסאפ או שלהפך- יש אינטראקציה אישית? יצאנו לבדוק.

"הכלות היום רוצות שירות מותאם אישית"

נירית קורנברג, מאפרת ומעצבת שיער משתפת שהכלות של היום שונות מאוד מהכלות של פעם. "כלות היום מגיעות מוכנות יותר, יודעות בדיוק מה הן רוצות מבחינת האיפור והשיער, ובנוסף חשוב להן מאוד החיבור האישי עם הספק (מה שחשוב גם לי כמאפרת ומעצבת שיער, אגב)". נירית מוסיפה שכאשר התחתנה לפני יותר מעשור, לא עניין אותה בכלל מי תעשה עבורה את האיפור והשיער, והיא זרמה עם מה שהציעו לה באותו הרגע. "היום הבחירות של הכלות הרבה יותר מוקפדות ומותאמות אישית: הן בוחרות ספקים לפי תיק העבודות, הפיד באינסטגרם ולפי מה שהספק משדר".

האם יש אינטראקציה אישית או שהכל מתנהל דיגיטלית?

נירית משתפת שהיא לא שולחת הצעות מחיר בוואטסאפ אלא מבקשת שיחה מקדימה. ממילא, כלות לא סוגרות איתה עסקה בוואטסאפ, כי האינטראקציה האישית היא חשובה. "בשוק יש המון מאפרות, ודווקא לערך המוסף של החיבור האישי והתקשורת האישית יש המון משמעות. לכן, הכלות שלי יודעות שעל זה אני לא מתפשרת".

"לערך המוסף של החיבור האישי והתקשורת האישית יש המון משמעות". | תמונה: נירית קורנברג מאפרת ומעצבת שיער
נירית ממשיכה לשתף שהכלות שמגיעות נחלקות לשני סוגים: יש את אלו המדויקות, מכוונות המטרה, שיודעות בדיוק מה הן רוצות מראש, ויש את הזורמות שמשדרות "אנחנו סומכות עליך". "אני תמיד משתדלת לשקף, לשני סוגי הכלות, את הצד המקצועי. הציפיה שלי היא שכלות יסמכו עליי כאשת מקצוע ויגיעו בראש פתוח. גם אם כיוון לתסרוקת שהצעתי לא נראה להן מתאים, ביחד אנחנו משתדלות למצוא את דרך האמצע שמקובלת עליהן". 

מה המסר שלך לכלות של היום?

"תהיו נאמנות לעצמכן, ולכו עם האינטואיציה שלכן. בעניין האיפור והשיער העיקרון הזה חשוב מאוד:
את הולכת לבלות עם אשת המקצוע יום שלם, מוציאה הרבה כסף, אז חשוב שתגיעי למאפרת או למעצבת השיער בביטחון, כשאת שלמה עם הבחירה שלך (כן, גם אם זה דורש ממך להוסיף עוד קצת כסף)".

"הציפיה שלי היא שכלות יסמכו עליי כאשת מקצוע ויגיעו בראש פתוח". | תמונה: נירית קורנברג מאפרת ומעצבת שיער

"כלות היום נמצאות בחוסר וודאות אחד גדול"

לתמר'ס, מקום התארגנות יפיפיה לכלות, יש דעה שונה בנוגע לכלות של היום: "על פי רוב, הכלות שמבררות לגבי מקום ההתארגנות, לא הכי בטוחות בעצמן. ראיתי את זה אצל כמה וכמה כלות ששוחחו איתי: הן בודקות מיליון פעם לפני שהן סוגרות את תיק העבודות, עמוד האינסטגרם והמלצות, וגם אחרי שכבר סגרו, הן מתאמצות לחסוך כל שקל". משתפת תמר, מנהלת המקום.

"הכלות בודקות מיליון פעם לפני שהן סוגרות את תיק העבודות, עמוד האינסטגרם והמלצות". | תמונה: Tamars Home's - תמרס המקום להתארגנות

האם יש אינטראקציה אישית או שהכל מתנהל דיגיטלית?

"הכלות היום מגיעות לספקים עם עננה מסוימת של חוסר ביטחון – מה יהיה אם נצטרך לבטל את השירות בגלל המלחמה? אם יקראו לבן הזוג למילואים, האם אנחנו כמקום התארגנות לכלה נוכל להחזיר להן כסף? אנחנו מצידנו, מכניסים המון ביטחון לתהליך ועוטפים את הכלה ברמה הדיגיטלית והאישית. הכלות פונות אלינו בוואטסאפ, בטלפון או דרך האינסטגרם ורוצות להגיע לראות את המקום מראש. אנחנו מאפשרים להן להתרשם מראש, ושולחים להן הצעת מחיר מסודרת עם כל הסעיפים החשובים בענייני כספים.

גם ביום ההתארגנות עצמו, אנחנו עוטפים את הכלות, ובודקים שלא חסר להן דבר כדי שיוכלו למצות את השהות במקום. כלות היום הן מאוד מדויקות, ושמות לב לדיטיילס הקטנים במקום ההתארגנות: החל מארוחת הבוקר המושקעת ועד לאביזרים הקטנים שמותאמים ליום התארגנות קלאסי. בהתאם, גם אנחנו דואגים לפרטים הקטנים והחשובים הללו".

"אנחנו מכניסים המון ביטחון לתהליך ועוטפים את הכלה ברמה הדיגיטלית והאישית". | תמונה: Tamars Home's - תמרס המקום להתארגנות
מעבר למקום נוח וכיפי להתארגנות, חשוב להדגיש שתמר'ס הוא ה-מקום לצילומים. הצלמים עפים על המרחבים שמאפשרים להוציא תמונות פגז, והמאפרות לא מוותרות על התאורה הטבעית במקום.

מה המסר שלך לכלות של היום?

"יום ההתארגנות הוא היום שלכן, והוא צריך להיות מאוד מדויק, בעיקר ברמת המלווים שאתן בוחרות.
כדאי לבחור את האנשים הקרובים אליכן ביותר, כאלו שיצליחו להכיל אתכן ואת המתח האופייני, במקום לזלול את האנרגיה היקרה. רצוי להגיע עם אמא, אחות או חברה טובה, כדי שתוכלו להרגיש הכי בנוח".

"הכלות היום רוצות לומר את המילה האחרונה"

"הכלות של היום מאוד מפותחות טכנולוגית, ויש להן סטנדרטים גבוהים", משתף צלם הסטילס דניאל דנילוב. "הן יודעות מראש איזה סדר יום הן רוצות ביום החתונה, מעדיפות סגנונות צילום מסוימים או תמונות בזווית מסוימת. הכלות הן מובילות עד כדי כך, שהרבה פעמים חתנים פונים אליי כדי לאשר את העסקה או לפסול אותה, אחרי שהכלה אמרה את המילה האחרונה".

"הכלות של היום מאוד מפותחות טכנולוגית, ויש להן סטנדרטים גבוהים". למצולמת אין קשר לנאמר. | תמונה: דניאל דנילוב- צילום חתונות
"שלא תבינו לא נכון, יש כלות שסוגרות כמעט בעיניים עצומות, כאלו שהן קלילות וזורמות, אבל רוב הכלות יותר חשדניות. בפגישת זום שקיימתי לאחרונה עם זוג, החתן הפך לדמות קצת שולית. הכלה נכחה בשיחה, הראתי לה עבודות וכך היא יכלה להרגיש רגועה להמשיך לעבוד יחד. בצורה כזו, כשיש קשר של אמון הדדי, כלות ממשיכות איתי לצילומי הריון אחרי החתונה או לצילומי סמאש קייק של גיל שנה. העבודה איתי היא ריצה למרחקים ארוכים".

האם יש אינטראקציה או שהכל מתנהל דיגיטלית?

"האינטראקציה האישית, הכוללת שיחה מעמיקה עם הזוג, היא חשובה מאוד עבורי ואני מתעקש עליה", מדגיש דניאל. "כאדם שרואה את הכלה ביום הגדול אפילו יותר מהחתן (!) חשוב לי מאוד ליצור איתה קשר, ולהתחבר אל הרצונות והויז'ן שלה". 

"האינטראקציה האישית, הכוללת שיחה מעמיקה עם הזוג היא חשובה מאוד". למצולמים אין קשר לנאמר | תמונה: דניאל דנילוב- צילום חתונות

מה המסר שלך לכלות של היום?

חשוב לתאם ציפיות עם הצלם מראש בשיחה מקדימה, בה תוכלו להסביר את עצמכן ומה חשוב לכן, וכך הצלם כאיש מקצוע, יצליח להבין אתכן.

"חשוב לתאם ציפיות עם הצלם מראש בשיחה מקדימה, בה תוכלו להסביר את עצמכן ומה חשוב לכן". | תמונה: דניאל דנילוב- צילום חתונות

"הכלות של היום רוצות לשלוט בתהליך"

"הכלות של היום רוצות לשלוט בעצמן בהכנת ושליחת אישורי ההגעה ושהכל ישב פרפקט", משתפים אותנו ב-WiWi אישורי הגעה לחתונה בוואטסאפ. "הן רוצות לנהל את התהליך מא' ועד ת': מנוסח ההודעה המדויק והמותאם אליהן, דרך תזמון השליחה וכלה באימוג'י שיצורף להודעה. WiWi מאפשרת לכלות את רמת הדיוק הזו ודואגת שהכל יראה יותר ממושלם".

האם יש אינטראקציה או שהכל מתנהל דיגיטלית?

"הכלות היום נוגעות בטכנולוגיה ולא חוששות ממנה. האינטרקציה עם הכלות מתבצעת גם היא באונליין, מתוך הבנה שעבור הכלות הרבה יותר קל ונוח לעשות את רוב הדברים בעצמן. כך למשל, אצלנו הכלות מוסיפות אורחים לרשימת המוזמנים ישירות מהוואטסאפ, במהירות ובקלות".

מה המסר שלך לכלות של היום?

"אין צורך להילחץ, אתן יכולות לסמוך על הצוות שלנו שאתן בידיים טובות, ולהוריד את הדאגה של אישורי ההגעה מהראש. אנחנו מנהלים אלפי אירועים במהלך החודש ויודעים את העבודה. חשוב לנו לחדד 
ש-WiWi היא לא עוד פלטפורמה לאישורי הגעה, אלא מערכת חכמה המשלבת בתוכה בינה מלאכותית AI ועל סמך נתונים קודמים יודעת לבצע משימות ולקבל תובנות חשובות: לתזמן את ההודעות, לבדוק מתי האורחים זמינים יותר, להבין למה האורח לא עונה- האם כי הוא פספס את ההודעה, או שהוא באמת מתלבט אם להגיע או לא ועוד. הצוות שלנו ישמח ללוות אתכן בכל שאלה או בקשה ולהעניק לכן שקט נפשי לקראת היום הגדול".

לסיום, אין דבר שאנחנו יותר אוהבים לראות מאשר כלות שמגשימות את עצמן, אז קבלו מאיתנו מסר מחבק: לכלות של 2024, בנות עם כמויות של סטייל, נחישות ותעוזה להיות מי שהן באמת, נאחל מלא הצלחה לקראת החתונה! ואם כבר הזכרנו הגשמה נשית, אנחנו מזמינים אתכן להצטרף למועדון כלות מספרות, קבוצה נשית מדהימה של כלות עוצמתיות שתסייע לכן בכל אחד משלבי ארגון החתונה עד ליום הגדול. יאללה, Girl power!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

7
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
נירית קורנברג מאפרת ומעצבת שיער
איפור כלות
איפור מלווה במתנה
הנחה מיוחדת לסוגרות חבילת איפור ושיער
הנחה מיוחדת לסוגרות חבילת איפור ושיער
27.1K
למימוש ההטבה
logo
Tamars Home's | תמרס המקום להתארגנות
מקום להתארגנות
בואי להתארגן אצלי!
מקום רחב ידיים עם חצר מהאגדות
מקום רחב ידיים עם חצר מהאגדות
20.9K
למימוש ההטבה
logo
WiWi אישורי הגעה בווטצאפ - סימן שכולם באים!
הזמנות לחתונה
10% הנחה
הנחה על חבילת אישורי הגעה >>
הנחה על חבילת אישורי הגעה >>
23.6K
למימוש ההנחה
חתונה בקטנה
logo
Daniel Danilov Photostudio
צילום וידאו וסטילס
לסוגרים עד סוף חודש ספטמבר
חבילת צילום לחתונה רק ב-7,200 ₪
חבילת צילום לחתונה רק ב-7,200 ₪
28.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק