מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

White Friday 2023 | ה-Black Friday של עולם החתונות

בימים אלו, מדינת ישראל, החזית והעורף כאחד, נמצאים בימי מלחמה. אך גם עכשיו, אנחנו מתרגשים לחוות טפטוף עדין של זוגות שבחרו לממש את חלומם, לצד ולמרות הקושי. אנחנו מאמינים בלב שלם לכשהתקופה המאתגרת תסתיים, אנחנו צפויים למבול מבורך של חתונות ולכן החלטנו לא לוותר, לחזור ולקיים גם השנה את "וויט פריידי" ברוח התקופה, באחדות והתגייסות. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
12.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
White Friday 2023 | ה-Black Friday של עולם החתונות
15
15
מהירות:

שימו לב, אוטוטו זה קורה! יריד ה- WHITE FRIDAY 2023 של mit4mit יוצא לדרך. היריד הוירטואלי הקסום שלנו נולד במטרה לחבר בין מגוון רחב של ספקים בתחום החתונות וזוגות מתחתנים, במרחב דיגיטלי ואטרקטיבי אחד, והיום יותר מתמיד, אתם לא רוצים לפספס אותו!

לכל ההטבות והמבצעים הכי שווים של הוויט פריידי >>לכל ההטבות והמבצעים הכי שווים של הוויט פריידי >>
ישראל מתמודדת עם אחת התקופות הקשות והכואבות בתולדותיה. לצד ימי הלחימה והאתגרים הרבים שלפנינו, אנחנו מתרגשים וגאים ברוח האחדות, ההתנדבות והקהילתיות האדירות שייחודיות כל כך לעם שלנו. ב- Mit4mit בחרנו להצטרף לאחדות ולהירתם למען קהילת העסקים הישראלים והזוגות העומדים להתחתן, באמונה שלמה בתקווה, בכוחה של המשכיות ומעט נורמליזציה.

מתחתנים למען מתחתנים בשיתוף ספקים, חברות ומפעילים מובילים בתחומם, גאים להזמין אתכם, ל- White Friday ייחודי, מורחב ומותאם לרוח התקופה, אירוע מלא באהבה והתגייסות של פעם בשנה.

מה מחכה לכם? כל מה שצריך לחתונה מושלמת תחת קורת גג דיגיטלית אחת! אינספור חבילות, מבצעים והטבות שוות במיוחד, בשילוב תרומות והתגייסות לטובת הקהילה, שילוב מושלם שיהפוך את החתונה שלכם לאיוונט מרים ומרגש שכולם ידברו עליו, והכל, במחירים שלא יחזרו. 

הפקה וניהול אירועים - White Friday 2023 | ה-Black Friday של עולם החתונותתמונה: אספוסה

לפני הכל, מה זה בכלל וויט פריידי? וויט פריידי הוא הטוויסט הסופר חיובי שלנו לבלאק פריידי, והשנה, יותר מתמיד, אנחנו גאים להוסיף מעט פוזיטיביות ואופטימיות לחיים של כולנו. לפני כ-6 שנים (זה מרגיש כמו עכשיו, מי היה מאמין?) התחלנו כאן בפרויקט ייחודי שכל כולו מוקדש לכם, הזוגות המדהימים שעוד רגע מתחתנים, מתרוצצים וטובעים בהוצאות והצעות מבלבלות. אז מה בתפריט השנה? בשונה משנים קודמות החלטנו לקיים את וויט פריידי במשך חודש שלם! בו כל האתר עוטה לבן רק עבורכם ומפנק אתכם בהטבות שוות במיוחד, מתנות ועוד המון פינוקים. השנה, ההטבות תהיינה ארוכות תוקף, כך שזוגות מתחתנים יוכלו לממש אותן בנוחות עם תוקף של שנה.

מאולמות וגני אירועים, דרך שמלות כלה ועד לסידורי פרחים, האירוע האולטימטיבי שלנו מאפשר לכם לתכנן את חתונת החלומות שלכם עד לפרט הכי קטן, והכל - תוך חיסכון משמעותי של זמן וכסף. 

לכל ההטבות והמבצעים הכי שווים >>לכל ההטבות והמבצעים הכי שווים >>

רגע לפני, חשוב לנו לומר ❤️

אנחנו מאמינים בכוחה של קהילה וביכולת שלנו, כאזרחים ובעלי עסקים להתגייס למען המדינה שלנו, לוחמיה ואזרחיה. לכן, אנחנו עוטפים ונרתמים למאמץ הקולקטיבי ו-50% מההכנסות של הוויט פריידי יתרמו למען הקהילה לעמותת נט"ל.


עומדים להתחתן? בואו להכיר את כל הקטגוריות שהן Must Have לחתונה

פחות בעניין של ארגון לבד? רוצים לבחור איש מקצוע שידאג לכל הפרטים הקטנים והחשובים מא' ועד ת'? מחפשים מקום מושלם לחתונה? אטרקציות, גימיקים, ספקי ביוטי וגלאם, מעצבי שמלות המובילים בארץ, מבחר שירותי קייטרינג ובר, מוזיקה ועוד ועוד - כאן תוכלו למצוא את כל הקטגוריות שיהפכו את החתונה שלכם לאירוע מיוחד במינו שכולם לא יפסיקו לדבר עליו.
מה עוד מחכה לכם בפנים? הטבות ומבצעים שווים במיוחד שנתפרו בול עבורכם ולא תמצאו בשום מקום אחר! 

יחד ננצח - בואו לתמוך בעסקים ישראלים

זה לא סוד כי הכלכלה שלנו ספגה מהלומה קשה. עסקים בדרום, בצפון וברחבי כל הארץ נפגעו פיזית וכלכלית כאחד. רבים נאלצו לעזוב את מקום העבודה ולהערך מחדש עם כוח אדם מצומצם, כאשר ברקע איום ביטחוני. זו ההזדמנות שלכם להחזיר אהבה, לאושש ולשקם עסקים מקומיים ונותני שירותים באופן הכי טבעי שיש, באמצעות רכישה של מגוון השירותים המוצעים לכם. זוכרים? 50% מההכנסות של ה-White Friday יתרמו למען הקהילה לעמותת נט"ל.

מתי כל הטוב הזה קורה?

כאמור, השנה היריד יתקיים במשך חודש שלם - החל מיום ה', 23/11/2023 ועד יום ש'  23/12/2023. 
ממש כאן באזור ההטבות והמבצעים של "מתחתנים למען מתחתנים".

חייבים להיות הראשונים לדעת?
בואו לקבל התראות על כל המבצעים וההטבות בוויט פריידי!
הירשמו כאן, קבלו עדכונים חמים על המבצעים השווים בזמן אמת.
מחכים לכם!

בואו לדעת לפני כולם על כל ההטבות הכי שוות >>בואו לדעת לפני כולם על כל ההטבות הכי שוות >>
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

33
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
נוי שלום הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
10% הנחה
לחתונה שלכם אין חזרה גנרלית
לחתונה שלכם אין חזרה גנרלית
30.0K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת