מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

תסרוקות כלה וערב: 7נקודות למחשבה

מתישהו בשלב שלאחר בחירת השמלה ולפני בחירת התכשיטים, עומדת בפנייך בחירה נוספת - תסרוקת לכלה, כזאת שתהלום אותך, את מבנה פניך, שתתאים לשמלה ולכל הלוק. גם כאן, האפשרויות הן כמעט אין סופיות, אבל שניה לפני שאת צוללת לפינטרסט וחוטפת סחרור, יש כמה נקודות שאנחנו ממליצים לך לחשוב עליהן כשאת באה לבחור תסרוקות כלה וערב:


תסרוקות כלה ועיצוב שיער | זמן קריאה: 3 דקות
4.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
תסרוקות כלה וערב: 7נקודות למחשבה
15
15
מהירות:

1. מבנה פנים: 

כמו שאנחנו מודדות שמלה, אנחנו מתאימות אותה למבנה הגוף שלנו, כך גם את התסרוקת לחתונה יש להתאים למבנה הפנים. יש שני מבני פנים עיקריים: עגול או מאורך, אבל כדאי גם להתחשב במבנה עצמות הלחיים וקו הלסת. 

 תסמכו על מעצב השיער שלכן שידע להתאים לכן את התסרוקת המושלמת למבנה הפנים. ומה בשלב החיפוש? הרי חבל שתבזבזו את הזמן ותידלקו על תסרוקת שכלל לא מתאימה לכן. חתונה היא זמן מעולה ללכת להתבונן במראה ולגלות סוף סוף איזה מבנה פנים יש לכן.

תסרוקות כלה ועיצוב שיער - תסרוקות כלה וערב: 7נקודות למחשבהתמונה: גיא ניסים

2. אורך שיער: 

כמובן שאורך השיער שלך לא חייב להגביל אותך בבחירת תסרוקות לחתונה ואת יכולה להשתמש בתוספות שיער, אבל חשוב שתדעי שיש גם תסרוקות ממש מגניבות לשיער קצר, בשילוב עם צמות, מסרקיות, פרחים ועוד אביזרים שיגרמו לך להראות סופר שיקית. 

תסרוקות כלה ועיצוב שיער - תסרוקות כלה וערב: 7נקודות למחשבהתמונה: אור קירלי

3. חלק או מתולתל:

 בלי בעיה, בעלת השיער החלק יכולה להפוך למתולתלת והמתולתלת לבעלת שיער חלק, אבל אם את בקטע של מראה יותר טבעי, שמזכיר את המראה שלך ביום יום, היצמדי לסגנון השיער השגרתי שלך והתחילי לחפש תסרוקות שמתאימות לו. לבעלות שיער חלק מומלץ פזור או חצי-פזור , לבעלות שיער מתולתל מומלץ לאסוף לתסרוקת צמות או קוקו גבוה.

4. לחפש השראה בעולם:

 למה להמציא לבד, כשכל כך הרבה כלות עשו זאת קודם לפניך? פני לך זמן, פתחי גוגל/פינטרסט/אינסטגרם והתחילי לחפש השראה אצל כלה שהיית רוצה להראות כמוה. זה יכול להיות בארץ או בעולם, נשים שאת מכירה או אולי אפילו סלבס. אגב, היתרון בפינטרסט, הוא שכל תסרוקת שראית ואהבת – תוכלי "לנעוץ" ללוח שלך, ולחזור אליה מול המעצב שלך (במקום לטבוע בצילומי מסך אין סופיים). אל תשכחי שמחכה לך לא מעט השראה אצלנו באתר.

5. הוינטג' חוזר: 

אם את מתחברת לסגנון וינטג' וזה בא לידי ביטוי גם בשמלה ובתכשיטים שלך, תשמחי לשמוע שהוינטג' תמיד באופנה. מה הכוונה בתסרוקת וינטג'? לרוב זה יהיה יותר מתולתל, הרבה בייביליס, משולב בסיכות מיוחדות עם הרבה פרחים וחרוזים. את יכולה למצוא השראה לתסרוקות וינטג' בהוליווד של פעם למשל, או בתמונות של ארץ ישראל היפה. 

6. כמה זמן בא לך להשקיע: 

מתלבטת בין תסרוקת פשוטה למורכבת? בקרוב תגלי שעיצוב תסרוקת לכלה זה משהו שלוקח זמן. הרבה זמן. כדאי שתחשבי – האם יש לך סבלנות לשבת במשך שעות על כסא המסרקת? או שאת מעדיפה לקצר תהליכים, כדי שיהיה לך יותר זמן לבלות בצילומים או בקבלת הפנים? התוצאה הסופית תהיה יפיפיה כך או כך, רק שחשוב לזכור, שישנן תסרוקות לחתונה שלוקח יותר זמן לעצב - וזה שיקול שכדאי לקחת בחשבון בבחירת התסרוקת. 

תסרוקות כלה ועיצוב שיער - תסרוקות כלה וערב: 7נקודות למחשבהתמונה: שחר ממן

7. למצוא מעצב/ת שיער שאת מתחברת אליה: 

אם יש לך פחות או יותר כיוון של תסרוקת, זה הזמן להתחיל לחפש מעצב/ת תסרוקת ערב לכלה. חפשי המלצות על מעצבי שיער אצלנו באתר, קראי חוות דעת והתייעצי עם חברות. חשוב מאוד שתהיה לך כימיה טובה עם המעצב/ת, שיהיו קשובים, אדיבים וזורמים עם הרעיונות שלך ויחד עם זאת מקצועיים וריאליים.

בטח יעניין אותך גם >>> 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

14
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אלינה גלוזמן | איפור ועיצוב שיער
איפור כלות
אלינה גלוזמן | איפור ועיצוב שיער
איפור ושיער לכלות
איפור ושיער לכלות
22.4K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת