מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הטרנדים של חליפות חתן 2023

לצד הכוכבת של החתונה - שמלת הכלה, נמצאת כוכבת לא פחות זוהרת ממנה - החליפה של החתן. בעונה הקרובה אנחנו עומדים לראות הרבה מאוד טרנדים אופנתיים שגם נותנים מקום לקלאסיקות האהובות וגם מתחדשים ומתעדכנים לכבוד שנת 2023. מה שבטוח הוא שמשנה לשנה הבחירה הופכת למורכבת יותר עבור החתנים, שמנסים למצוא חליפה לחתונה שתתאים להם מבחינת הגזרה, הצבע וסוג הבד. יצאנו לבדוק את הטרנדים של חליפות חתן 2023, יחד עם שלושה ספקים מהתחום שסיפרו לנו על כל מה שחם היום באופנת החתנים.


חליפות חתן  | זמן קריאה: 5 דקות
14.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הטרנדים של חליפות חתן 2023
15
15
מהירות:
הכוכבת - חליפת החתןהכוכבת - חליפת החתן | תמונה: פטרון חליפות חתן

הסופר סקיני בחוץ, הגזרות הצרות בפנים

בשנים האחרונות הרבה מאוד חתנים בחרו בחליפות סופר סקיני למראה צעיר, קליל ורלוונטי, אולם 2023 מביאה איתה בשורה קצת אחרת. השנה, לפי "דיפלומט חליפות", אנחנו עומדים לראות הרבה פחות מהגזרה הזו, כשאת מקומה יתפסו הגזרות הצרות: "נראה שהשנה החתנים מתרחקים מהסופר סקיני לטובת גזרות צרות, אבל לא צרות מדי. בשנים האחרונות היתה לחתנים נטיה לבחור בחליפות סופר סקיני, אבל השנה מגיעה אלינו השראה אירופאית חזקה של כיוון קצת יותר רחב. ההשראה הזו מובילה את החתנים לבחור בגזרות שהן או צרות או ישרות".

"השנה מגיעה אלינו השראה אירופאית חזקה" | תמונה: דיפלומט חליפות
יחד עם חליפות חתונה מגיעות גם נעלי חתן, ותתפלאו לדעת שהיום הבחירה בנעל המושלמת היא בכלל לא פשוטה: "בעונה האחרונה ראינו את הפריצה של נעלי הסניקרס והבנו שהן כאן בשביל להישאר. מבחינת אחוזים, אפשר לחלק את זה לכ-50% מהחתנים שבוחרים בסניקרס לעומת 50% מהחתנים שבוחרים להישאר עם נעלי האלגנט. גם כשהולכים על לוק צעיר אפשר לבחור בנעל אלגנט שנראית בהתאם, עם שטיפת צבע מיוחדת וצבעים קלילים, ולאו דווקא בנעל אלגנט חלקה שהופכת את המראה לכבד".

"בעונה האחרונה ראינו את הפריצה של נעלי הסניקרס והבנו שהן כאן בשביל להישאר" | תמונה: דיפלומט חליפות

חתנים מלאי שיק עם סטייל אופנתי

החתנים שעוקבים אחרי המילה האחרונה בתחום האופנה יוכלו לבחור השנה בלוק לא קונבנציונלי. בעזרת אביזרים משלימים לחליפה, שמהווים את אחד מהטרנדים של חליפות חתן 2023, הם יעשו את זה ב-100% סטייל ומעט מאוד מאמץ.

מ"פטרון חליפות חתן" מספרים לנו על האביזרים שמסביב: "היום החתנים בוחרים יותר בפפיונים פרחוניים ומעוצבים מאשר אלו החלקים והרגילים שהתרגלנו לראות לאורך השנים. יש לנו היום פפיונים בצבעים כמו תכלת או ורוד, והם משתלבים מעולה עם מטפחת תואמת באותו הצבע. הפפיונים מתאימים למגוון חליפות וצבעים, והם לחלוטין המילה האחרונה בתחום".

"פפיונים פרחוניים ומעוצבים" | תמונה: פטרון חליפות חתן
מבחינת הלוק החתני אנחנו עומדים לראות השנה שילובים בין הסטייל הקלאסי לבין סגנון הספורט-אלגנט: "החתנים של היום מאוד מגוונים: יש את אלו שיבחרו בחליפות הקלאסיות עם עניבה וחגורה. לצידם יש את אלו שיעדיפו לבחור בלוק קליל יותר, בלי החגורה שהופכת את המראה לרשמי".

"שילובים בין הסטייל הקלאסי לבין סגנון הספורט-אלגנט" | תמונה: פטרון חליפות חתן

על בדים, צבעים ואפילו גרביים

כולנו אוהבים שנוח לנו, אבל ביום החתונה זה אפילו חשוב יותר. היום הזה ארוך, עמוס ומביא איתו המון לחץ, ואם אפשר להקל איכשהו על הגוף - עדיף לעשות את זה באמצעות לבוש נוח ונעים. בהתאם, בחירת חליפות חתונה צריכה לשים את הנוחות במקום הראשון.

"סאלינה חליפות חתן" מספרים שגם השנה החתנים יבחרו בראש ובראשונה במוטיב הנוחות, ובהתאם יש צורך להציע להם חליפות רלוונטיות: "החתן הישראלי רוצה להרגיש בנוח בזמן הצילומים, כשהחברים מרימים אותו על הכתפיים ברחבה ובכלל לאורך היום כולו. הרבה חתנים מספרים שהם נוטים להזיע ולכן מחפשים בדים קלילים. בהתאם, מגמת השימוש בבדי הפשתן והכותנה תמשיך השנה בענק ואפילו תתגבר. במזג האוויר החם של הארץ אלו בדים נושמים שנוח ללבוש, ולצידם אנחנו משלבים חולצה מכופתרת מבד נושם ונוח. גם החליפות עצמן הופכות לנעימות יותר - אם בעבר הבטנה היתה עבה היום היא הרבה יותר דקה, וגם כריות הכתפיים הופכות לדקות יותר. אלו שינויים דרסטים ביחס לעונות הקודמות".

"החתן הישראלי רוצה להרגיש בנוח בזמן הצילומים" | תמונה: סאלינה חלפיות חתן
הצבעוניות של החליפות משתנה מעונה לעונה, שכן צבעים שעובדים טוב בחורף לא בהכרח יעבדו טוב בקיץ וההיפך. החוכמה היא לשלב את הטרנדים של חליפות חתן 2023 יחד עם האווירה ומזג האוויר שבחוץ - כך מתקבלת הנוסחה המנצחת: "החורף יש כמה צבעים שמלווים אותנו: הראשון הוא ירוק הבקבוק שמלווה אותנו כבר במשך כמה עונות, ועם השנים הגוון שלו מעט השתנה. התחלנו איתו מגוון של ירוק בקבוק-עץ והיום עברנו לירוק-טורקיז ששולט השנה. לצידו נמצאים הגוונים החומים ובעיקר גווני הקאמל. לעומת זאת, בקיץ נראה כמה וכמה גוונים שונים: ראשית נראה את צבעי הפסטל, כמו תכלת, ירוק מנטה ואפרסק. לצידם נראה גם את הצבע הכחול על כל גווניו, כשהצבע של העונה יהיה כחול ג'ינס. כמובן שגם הצבע המנצח נשאר איתנו השנה- הבז'. בחתונות הקיץ הצבע הזה עומד לבלוט מאוד, עם 4-5 תתי צבעים של בז'. הקלאסיקות הגדולות, כחול כהה ושחור, גם הן לא הולכות לשום מקום".

החתנים שרוצים לוק יוצא דופן יכולים תמיד לגשת גם לנישת הגרביים: "הגרביים המצחיקות הולכות לחזור העונה ובגדול. הגרביים עובדות מצוין על חתן שלא משלב עניבה בחליפה, כי הן אלו שנותנות את הצבע והמשחק בלי להפוך את הלוק ל-too much".

"החוכמה היא לשלב את הטרנדים יחד עם האווירה ומזג האוויר שבחוץ" | תמונה: סאלינה חליפות חתן

מתחברים לטרנדים ומגיעים מסודרים לחתונה

אם עד עכשיו לא הייתם בטוחים מה ללבוש לחתונה שלכם, עכשיו זה כבר ברור! עם הטרנדים של חליפות חתן 2023 אתם יכולים לבחור איזה לוק שבא לכם - מהקלאסי ועד המשוחרר והקליל, ולהיות דוגמנים ליום אחד בחתונה של עצמכם. היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו בקטגוריית "חליפות חתן" ובחרו את הספקים שילוו אתכם בדרך לבחירה המדויקת ביותר עבורכם. מזל טוב!

"דוגמנים ליום אחד בחתונה של עצמכם" | תמונה: דיפלומט חליפות חתן

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

27
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
דיפלומט חליפות - Diplomat
חליפות חתן
ה-כ-ל לחתן החל מ-1,250 ₪
דיפלומט - בחירת הזוגות בפעם ה-7 ברציפות!
דיפלומט - בחירת הזוגות בפעם ה-7 ברציפות!
31.9K
למימוש ההטבה
logo
סאלינה חליפות חתן - SALINA
חליפות חתן
חתן? ההטבה הזו בשבילך!
טוטאל לוק בהתאמה אישית רק ב-1,350 ₪
טוטאל לוק בהתאמה אישית רק ב-1,350 ₪
35.0K
למימוש ההטבה
logo
פטרון - חליפות חתן
חליפות חתן
טוטאל לוק מושלם לחתן ב- 999 ₪
לחתנים שלא מתפשרים על פחות ממושלם!
לחתנים שלא מתפשרים על פחות ממושלם!
5.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת