מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

שמלות כלה - מחירים וטיפים לחיסכון בעלויות

בעוד שעלות שמלת כלה יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים, קיים טווח רחב מאוד של מחירי שמלות כלה. אלה העלויות הממוצעות של שמלות כלה 2022 והגורמים שמשפיעים עליהם. 

שמלות כלה | זמן קריאה: 5 דקות
16.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
שמלות כלה - מחירים וטיפים לחיסכון בעלויות
15
15
מהירות:
אחרי שנים של חלומות על השמלה המיוחדת שתלבשי ביום הכי מיוחד שלך, סוף סוף הגיע הזמן לבחור את שמלת הכלה שלך! למרות שמדובר במאורע מרגש, שלב החיפושים עשוי להיות גם די מלחיץ. בחירת שמלת כלה היא אחת המשימות המאתגרות והמבלבלות ביותר עבור כל כלה. מה עושה אותה לכל כך מסובכת? לא רק שפע האפשרויות, אלא גם מציאת השמלה המושלמת שמתאימה לתקציב שלך. 

מחירי השמלות מבוססים על פרמטרים שונים ובדרך כלל נעים בין 4 ל-5 ספרות. על ידי בחירה בין רכישת שמלה להשכרה, ובין שמלה מקולקציה לשמלה בתפירה אישית, תוכלי לבחור את האפשרות הטובה והמשתלמת ביותר עבורך בהתאם לצרכייך. בעוד ששמלות כלה מחנות יכולות להיות בקצה התחתון של ספקטרום המחירים, שמלה בתפירה אישית עם גזרה מורכבת ושלל קישוטים, יכולה להיות יקרה בהרבה.

כדי להקל על הבחירה שלך ולעזור לך לבחור את השמלה המושלמת, הכנו מדריך מחירי שמלות כלה לשנת 2022 וכמה טיפים מצוינים לחיסכון בעלויות.

״אחרי שנים של חלומות על השמלה המיוחדת שתלבשי ביום הכי מיוחד שלך, סוף סוף הגיע הזמן לבחור את שמלת הכלה שלך!״״אחרי שנים של חלומות על השמלה המיוחדת שתלבשי ביום הכי מיוחד שלך, סוף סוף הגיע הזמן לבחור את שמלת הכלה שלך!״ | תמונה: אוהד קריאף

אז כמה עולה שמלת כלה? 

אלה המחירים הממוצעים לקנייה והשכרת שמלות כלה:

מהם מחירי קניית שמלת כלה?

  • רכישת שמלת כלה מרשתות אופנה: 1500 ש״ח - 3000 ש"ח 
  • רכישת שמלת כלה מחנויות אונליין בחו"ל: 300 ש"ח - 2000 ש"ח 
  • רכישת שמלת כלה מסלון כלות: 2000 ש"ח - 15,000 ש"ח 
  • רכישת שמלת כלה יד שניה - 1,000 ש"ח - 6,000 ש"ח
  • רכישת שמלת כלה בעיצוב אישי: 10,000 ש"ח - 35,000 ש"ח 

מהם מחירי השכרת שמלת כלה?

  • מחירים ממוצעים של שמלת כלה להשכרה נעים בין 2,500 ש"ח  ל-8,000 ש"ח.
  • השכרת שמלת כלה בסלון כלות: 6,000 ש"ח - 18,000 ש"ח
  • השכרת שמלת כלה בעיצוב אישי: 10,000 ש"ח - 26,000 ש"ח
  • השכרת שמלת כלה מגמ"ח או עמותות: 200ש"ח - 1,500 ש"ח

״רכישת שמלת כלה בעיצוב אישי: 10,000 ש״רכישת שמלת כלה בעיצוב אישי: 10,000 ש"ח - 35,000 ש"ח״. | תמונה: מיכל מוטיל

איך אפשר לחסוך ברכישה והשכרה של שמלת כלה?

בחירת בדים וחומרים
משי, תחרה איכותית וטול הם כמה מהבדים היקרים שיכולים להוסיף לעלות השמלה שלך. אחת הדרכים לחיסכון בעלויות שמלת הכלה היא בחירה בחומרים זולים יותר כמו פוליאסטר. כיום ניתן למצוא פוליאסטר איכותי במיוחד שלעיתים יכול להיות רך ובעל מראה יוקרתי כמו משי.

גם בחירה בשמלה עם חומרים ואלמנטים שונים כמו פאייטים, תחרה בעבודת יד ואפליקציות, יכולה לייקר את עלות השמלה. ככל שהבד והגזרה של השמלה מורכבים יותר, כמו מחוך קשיח או שמלה בעלת שכבות של בד, כך תג המחיר של השמלה גבוה יותר.
אם את מחפשת שמלה מלאה בגלאם ויש לך חזון ברור, תוכלי לרכוש שמלה פשוטה בגזרה שאת אוהבת ולבקש מהתופרת להוסיף לה קישוטים ואלמנטים שיוסיפו את אפקט ה"וואו" שאת מחפשת.

״ככל שהבד והגזרה של השמלה מורכבים יותר, כמו מחוך קשיח או שמלה בעלת שכבות של בד, כך תג המחיר של השמלה גבוה יותר״.״ככל שהבד והגזרה של השמלה מורכבים יותר, כמו מחוך קשיח או שמלה בעלת שכבות של בד, כך תג המחיר של השמלה גבוה יותר״. | תמונה: simply you שמלות כלה
אז איך בוחרים מעצב/ת?
מחיר שמלת כלה תלוי במידה רבה במוניטין ובניסיון של המעצב או מעצבת שמלות הכלה. ישנם מעצבי שמלות כלה מפורסמים ובעלי מוניטין רב שנים אשר מוכרים שמלות כלה במחירים גבוהים במיוחד. מנגד, ישנם מעצבי שמלות כלה מוכרים פחות שמייצרים, מוכרים ומשכירים שמלות כלה במחירים נמוכים בהרבה.
חשוב לבחור מעצב או מעצבת שמלות כלה עם מוניטין מצוין ולא פחות חשוב מכך - עם ניסיון בעיצוב ותפירת שמלות איכותיות בסגנון המועדף עלייך. לצד זה, כדאי לערוך השוואת מחירים ולא להתפתות מיד לרכישה או השכרה של שמלה יקרה רק בגלל השם של המעצב שלה.

״מחיר שמלת כלה תלוי במידה רבה במוניטין ובניסיון של המעצב או מעצבת שמלות הכלה״.״מחיר שמלת כלה תלוי במידה רבה במוניטין ובניסיון של המעצב או מעצבת שמלות הכלה״. | תמונה: נטלה שמלות כלה - Natella
סיילים ומבצעים 
אם תהית איך אפשר לקנות שמלת כלה זולה מבלי להתפשר על האיכות, כדאי שתדעי שבמקרים רבים הדרך לשם עוברת בסיילים ומבצעים של מעצבים, חנויות וסלוני כלות. קניית שמלת כלה מקולקציות קודמות או בסוף עונה, יכולה לחסוך לך כסף רב.
בנוסף, מומלץ לחפש הטבות ומבצעים בפורטלים ואתרים יעודיים למתחתנים. למשל אצלנו, במתחתנים למען מתחתנים, תוכלי למצוא מגוון הטבות ומבצעים משתלמים על שמלות כלה ושירותים נוספים לחתונה. זוהי דרך מצוינת לחסוך כסף על רכישה או השכרת שמלת הכלה שלך.

|״קניית שמלת כלה מקולקציות קודמות או בסוף עונה, יכולה לחסוך לך כסף רב״.|״קניית שמלת כלה מקולקציות קודמות או בסוף עונה, יכולה לחסוך לך כסף רב״. | תמונה: ערבה פולק - שמלות כלה
מחירי שמלות כלה עשויים להיות גבוהים אך בעזרת מיקוד נכון, תוכלי למצוא את השמלה המושלמת במחיר שתואם את התקציב שלך. על אף שהשכרת שמלה נשמעת כאפשרות זולה יותר, עלייך לדעת כי לעיתים מחיר השכרת שמלת כלה עשוי להיות זהה ואף גבוה יותר ממחיר קניית שמלת כלה. לכן כדאי לשקול את שתי האפשרויות ולבחון מחירי שמלות כלה למכירה ולהשכרה במקומות שונים כדי להבין מהי האופציה הטובה ביותר עבורך. 


בקטגוריית שמלות כלה באתר שלנו תמצאי מאות חנויות, סלוני כלות ומעצבי שמלות כלה. תוכלי למקד את החיפוש אחר שמלות כלה לפי אזור גיאוגרפי וסגנון עיצוב, ולקרוא אלפי חוות דעת אותנטיות של כלות אחרות שיעזרו לך לבחור נכון. בהצלחה! :)

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
טרנדים שמלות כלה 2022
למה שמלה שניה לאירוע היא חובה?
מהו מחיר מנה וכמה עולה חתונה? בואו נדבר במספרים
כמה עולה לסגור צלם לחתונה?
כמה עולה לסגור DJ לחתונה?
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
A&G wedding dresses
שמלות כלה
6,900 - 3,900 ₪ בלבד
שמלת החלומות מחכה לך אצלנו במחיר מפתיע
שמלת החלומות מחכה לך אצלנו במחיר מפתיע
146.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת