מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כלות מספרות מסכמות - מה עבר על הכלות שלנו השנה?

סיכומי שנה הם תמיד דבר שמעניין לקרוא, אבל כשהם מגיעים מהשטח - הם מעניינים אפילו יותר! את שנת תשפ"ב אנחנו לא יכולים לסכם מבלי לתת מקום של כבוד גם לכלות המספרות שלנו, הכלות שהכניסו את כולנו למאחורי הקלעים ומאפשרות הצצה נדירה לתהליך תכנון החתונה שלהן, עם כל מה שזה אומר, הקשיים, הדילמות, רגעי האושר, בחירת הספקים, גילויים מרגשים ועוד.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
community content
20.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כלות מספרות מסכמות - מה עבר על הכלות שלנו השנה?
15
15
מהירות:
חלק מכלות המועדון נמצאות עדיין בעיצומו של תכנון החתונה וחלקן יכולות להסתכל לאחור ולהיזכר בערגה באירוע המדהים שהיה להן. 
דיברנו עם ענבל גולדבלט, לירז ירושלמי, הילה חוטמן, עדן פאל, תמר ברין והודיה לוי, נציגות משלושת המחזורים של מועדון "כלות מספרות" כדי לשמוע על השנה שהיתה להן, על הארגונים, המפגשים, החששות והחוויות, וקיבלנו מהן גם ברכת שנה טובה מתוקה במיוחד.

״קיבלנו מהן גם ברכת שנה טובה מתוקה במיוחד״.״קיבלנו מהן גם ברכת שנה טובה מתוקה במיוחד״. | תמונה: אלמיה

איך הגעת למועדון "כלות מספרות"?

ענבל: "דרך חברה שהיא 'כלה מספרת' מהמחזור הראשון והמליצה לי בחום להצטרף".

לירז: "ראיתי בקבוצה הפתוחה שגלי, מנהלת הקהילה, פרסמה את המועדון. הסתקרנתי וישר שלחתי הודעה לברר מה זה. המועדון הזה ענה בדיוק על הצורך שלי, הרגשתי עטופה מהרגע הראשון!"

הילה: "חברה טובה שלי שנמצאת במועדון הציעה לי להצטרף. אני אוהבת מאוד לכתוב ולשתף, וראיתי במועדון הזדמנות מעולה לעשות את זה. ראיתי פרסום על המועדון בקבוצה וביקשתי להצטרף".

עדן: "מיד אחרי האירוסין הצטרפתי לכמה קבוצות במקביל. הפוסטים בקבוצת 'הצילו! התארסנו..' היו כל כך מדויקים, והרגשתי כאילו אני זו שכתבה אותם. בתחתית חלק מהפוסטים ראיתי את ההאשטאג של 'כלות מספרות' והעניין סקרן אותי. לא הרבה זמן אחר כך ראיתי פוסט שמזמין כלות להצטרף למחזור החדש שנפתח, והיה לי ברור מה יהיה הצעד הבא שלי".

תמר: "דרך אלי, חברתי מהמחזור הראשון של המועדון. היא המליצה עליי ואפשר לומר שאנחנו משדרות על אותו הגל".

״מיד אחרי האירוסין הצטרפתי לכמה קבוצות במקביל״.״מיד אחרי האירוסין הצטרפתי לכמה קבוצות במקביל״. | תמונה: ניב בריג

החברות במועדון הכלות הולידה לא מעט חוויות וחיבורים. אילו מהם ליוו אותך בצורה המשמעותית ביותר השנה?

ענבל: "החברות שמבינות את החששות וההתלבטויות שלי".

לירז: "הזכות להכיר ולהיות חלק מהחתונות ומהחיים של הבנות".

הילה: "הקשר החברי שנוצר בינינו וחוסר השיפוטיות. זה היה המקום האידיאלי לשתף ולדבר עם בנות שנמצאות בדיוק באותו המקום שלי".

עדן: "ללא ספק תחושת הביטחון לשתף כל דבר ללא שיפוט, ואת הנשים המדהימות שהכרתי בזכות המועדון, גם מהמחזור שלי וגם מהמחזורים הקודמים".

תמר: "במפגש הבנתי איזו זכות נפלה לי לידיים. זכיתי לקבל המון מידע, עזרה, השראה ותמיכה מכלות אחרות שלא משוחדות, וגיליתי כמה כיף לי שזכיתי להכיר את הבנות המהממות והייחודיות הללו".

הודיה: "היכולת לשתף ולסייע במרחב בטוח".

״הזכות להכיר ולהיות חלק מהחתונות ומהחיים של הבנות״.״הזכות להכיר ולהיות חלק מהחתונות ומהחיים של הבנות״. | תמונה: אלמיה

קיימנו השנה לא מעט מפגשים למועדון "כלות מספרות". באילו מהם לקחת חלק, ומה בעינייך היה הדבר המיוחד ביותר שקרה במהלכם?

ענבל: "החברות, ההבנה ותחושת השייכות בלטו מאוד במפגשים".

לירז: "המפגשים שלקחתי בהם חלק היו המפגש של המחזור הראשון, ב-POP&POPE , בבית של לילך ומפגש 'כלות מספרות' מחזורים 1 ו-2 ב'בית הדבש'. הכל היה מיוחד במפגשים! בעיקר האנרגיות, הכימיה, השיחות וההתעניינות האמיתית באחרות, וכמובן האוכל והקוקטיילים".

הילה: "במפגש הפתיחה הגענו לנווה צדק, והגעתי ישר לחבורה פתוחה ומצחיקה שכיף לשבת ולהתחבר אליה. הבנות ישר קיבלו אותי בזרועות פתוחות. ככה נהגו כלפי כל אחת - זה היה ממש כיף והרגיש הכי בנוח. אחרי שהגענו התחלנו מיד בצילומים, והאמת? אין דבר כיף יותר מזה. החלק הכיף ביותר היה חלוקת המתנות הסמליות, כי ראינו איך כל אחת השקיעה וחשבה על מתנה מקורית".

עדן: "במפגש הראשון, שהיה רק של המחזור שלנו - מחזור 3, כבר היה קליק מטורף בין רוב הבנות ותחושת השייכות הייתה ממש חזקה. כולנו לגמרי באותה הסירה וזה הורגש מאוד. המפגש השני היה של כמה מחזורים, והיה שם פשוט תענוג ללמוד ולשמוע תובנות ומסקנות מכלות שכבר התחתנו - בעיקר איך דברים שנראים לי הרי גורל בשלב התכנון הנוכחי, ובסוף הם, מסתבר, לא חשובים בכלל".

תמר: "הייתי במפגש ב'בית הדבש' ובמפגש אצל לילך. הכי מיוחד היה, כמובן, להכיר את הבנות. הפעילויות המגניבות שארגנו לנו במיוחד לגמרי עשו את הערב, וכמובן התמיכה האינסופית מכולן שהיא המתנה הכי גדולה שאפשר לקבל".

הודיה: "במפגש ב'בית הדבש'. היה לנו סבב היכרות מדהים! כל אחת הביאה חפץ שמייצג אותה, ניסינו לנחש למי שייך החפץ, ומי שזה היה שלה סיפרה את הסיפור שעומד מאחוריו. בנוסף, השתתפנו בסדנת קוקטיילים - כל אחת הכינה קוקטייל לבחירתה, וקיבלנו הדפסה של התמונה שלנו על הקוקטייל".

״הכי מיוחד היה, כמובן, להכיר את הבנות״.״הכי מיוחד היה, כמובן, להכיר את הבנות״. | תמונה: אלמיה

לאילו כלות הקונספט של "כלות מספרות" יכול להתאים לדעתך?

ענבל: "לכל כלה באשר היא, בין אם בזמן התכנון או לפניו".

לירז: "לכלות שאוהבות לשתף, שיש להן מה לומר, שלא מפחדות ממה שאחרים יגידו, שיודעות שיש להן מה לתת וכמובן לכאלו שאוהבות לעזור ולשמוח בשמחת אחרים ואחרות".

הילה: "לכל אחת שאוהבת לשתף מהחוויה האישית שלה. לכלה שרוצה להפוך את תהליך ההכנות לחתונה לאחר ממה שהוא בדרך כלל, למי שרוצה להכיר חברות נוספות ולמי שמחפשת מקום לשתף ולהעניק".

עדן: "לכלות שמוכנות לשתף ושרוצות לשמוע ולייעץ בכל שלב של ארגון החתונה".

תמר: "לכל כלה מאורסת ולכל כלה שהחתונה כבר מאחוריה. הרעיון הוא ליצור קהילה אותנטית של כלות אמיתיות שמשתפות את הידע והניסיון שלהן עם אחרים, וכמובן שיש גם תמורה, בעיקר למאורסות שלפני החתונה - המון טיפים, מידע ועזרה, כדי שתצא חתונה ללא טעויות וכמה שיותר ברוגע".

הודיה: "לכל כלה שרוצה לעבור את המסע הזה יחד, להתייעץ, לפרוק ולעזור גם לאחרות".

״לכל כלה שרוצה לעבור את המסע הזה יחד, להתייעץ, לפרוק ולעזור גם לאחרות״.״לכל כלה שרוצה לעבור את המסע הזה יחד, להתייעץ, לפרוק ולעזור גם לאחרות״. | תמונה: ניב בריג

לכבוד השנה החדשה, מה את מאחלת לחברות מועדון "כלות מספרות" ולקהילה שלנו?

ענבל: "שתהיה שנה של אהבה וחברות!"

לירז: "שנה מדהימה, מלאה בריאות, אושר, הגשמה עצמית והמון חופשות וטיולים!"

הילה: "שתהיה לנו שנה טובה ומתוקה, מלאת ריגושים והנאות! שנדע להקשיב, להכיל ותמיד לתת, ושנדע ליהנות מכל דבר שנעשה!"

עדן: "שהשמלה שלכן לא תתלכלך!"

תמר: "מאחלת שנה טובה ומלאה בעשייה וצמיחה, שמחזורי המועדון ימשיכו בדרכם כדי שנמשיך תמיד לתת ולא רק לקבל. שנמשיך לעזור אחד לשני בענייני החתונה ובכל מה שמסביב, ושכל חתונה תהיה כיפית, רגועה וללא הפסדים כספיים!"

הודיה: "שתהיה להן זוגיות שלמה!"

״מאחלת שנה טובה ומלאה בעשייה וצמיחה, שמחזורי המועדון ימשיכו בדרכם כדי שנמשיך תמיד לתת ולא רק לקבל״.״מאחלת שנה טובה ומלאה בעשייה וצמיחה, שמחזורי המועדון ימשיכו בדרכם כדי שנמשיך תמיד לתת ולא רק לקבל״. | תמונה: גיא ניסים

שנה חדשה - מחזור כלות חדש!

אם הכלות שלנו הצליחו לתת לכן להרגיש קצת מהווייבים והאנרגיות האינסופיות שהמועדון מזמן, כנראה שההודעה הבאה תשמח אתכן: גם בשנה הקרובה מועדון "כלות מספרות" ימשיך ללוות את הפעילות שלנו, וגם אתן מוזמנות להצטרף! לקראת השנה החדשה אנחנו מחפשים אתכן - כלות שרוצות לקחת חלק בעשייה שלנו, להיות מוקפות בחברות טובות שגם הן, כמוכן, מתכננות חתונה, לקבל טיפים והמלצות מכלות שעשו את זה קודם, והכי חשוב - לעזור לאלפי זוגות לתכנן את החתונה שלהם על הצד הטוב ביותר. אתן מוזמנות לפנות אלינו דרך המייל info@mit4mit.co.il, קהילת הפייסבוק או האינסטגרם שלנו, ומי יודע? אולי בשנה הבאה אתן תהיו אלו שתספרו לכולם על השנה שעברה עליהן. עד אז - שתהיה שנה מהממת!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
איך הפכו 6 כלות שלא הכירו לפני לקבוצה שכל כלה חולמת להיות בה?
חשיפה ראשונה: מועדון כלות מספרות מתרחב
הצצה למועדון: סיקור אירוע "כלות מספרות" של מתחתנים למען מתחתנים
הכירו אותן: החברות החדשות במועדון #כלות_מספרות
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

35
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Blossom Design | בלוסום
הפקה וניהול אירועים
אם כן, הגעת לכתובת הנכונה.
חולמת על אירוע מושלם?
חולמת על אירוע מושלם?
2.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת